Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden oldie: Wie wil je meeten?

+33
Mees
Lady4
Parel
Parisienne
Kowalski
Esperanza
Bliss
Guus
Luce
Roza
Caro
Lonely Goatherd
Urban Naked
Green_Pepper
Catwoman79
Lavendel
Paper Crown
Exogenesis
Arwyn
Sugarfall
Alex
Blond
Charles
Elliot
Erin
Zwerver
Toet
GreenGrass
Marin
Bazinga
Lejow
Burn
Poubelle
37 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 Empty Re: Golden oldie: Wie wil je meeten?

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 3:36

ohja...duh...rood ook.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 Empty Re: Golden oldie: Wie wil je meeten?

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:36

Arwyn schreef:
Chipp schreef:De Arnhemgroep wil ik nog veel vaker meeten, dat is altijd supergezellig!

Daarnaast kijk ik ernaar uit om ein-de-lijk Punk'd te gaan meeten in januari. Ik vind het ook leuk om Burn te gaan meeten.

Pippa, Arwyn en love lijken me ook superleuk om te ontmoeten. Natuurlijk zijn er nog veel meer forummers, dit zijn de eerste die in mij opkomen.

Daten?? Wink

Ik vind het leuk om de Noord Nederland meiden te meeten, is altijd erg gezellig!
Ben daarvan nog wel benieuwd naar een paar die vrijdag niet konden.

Is goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:37

There might be a slight chance dat ik naar de 5 jan-meeting kom.

De wens ter ontmoeting is trouwens geheel wederzijds, Miss Harrison en Mrs Charles.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:42

Paper Crown schreef:
Sugarfall schreef:Leuk Poubelle! Ik zou jou ook wel graag een keer willen meeten! Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 281626781

Harrison, (staat gepland! leuk!) Punk'd, Guus, ben ik ook benieuwd naar! Esperanza lijkt me ook leuk, en ik denk dat ik met PC echt héél lang over mode en onzin zou kunnen praten. Oh en Jeanette.

Dat sowieso!! Ik kan echt zomaar uit 't niets de meest rare dingen zeggen en 't wordt een heel gesprek Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 561177

Ik wil ontmoeten: harry, charles, sf, punk'd, guus maar eigenlijk iedereen wel!

Mag ik een keer bij je op de thee als PC jr. is geboren? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:43

Rood schreef:There might be a slight chance dat ik naar de 5 jan-meeting kom.

De wens ter ontmoeting is trouwens geheel wederzijds, Miss Harrison en Mrs Charles.

Hoe kan ik die kans vergroten? Ik vind de combi tussen Miss en Mrs en Charles en mijn naam leuk.

Gast
Gast

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 3:44

Ik ook...very british.

Let's have a cup of tea en over straat lopen met een umbrella.

Ik woon in Limburg en heb een zachte g. Ik kan dus niet meeten.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:45

Door even te zeggen waar het is en hoe laat, want ik ben te lui om dat topic op te zoeken/door te lezen. Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:47

Charles schreef:Ik ook...very british.

Let's have a cup of tea en over straat lopen met een umbrella.

Ik woon in Limburg en heb een zachte g. Ik kan dus niet meeten.
O yeah, let's. Jolly good.

Wij zijn volwassen en worstelen ons gewoon door die g heen. Jij kunt best meeten.

(ahh nee hoor, ik snap best dat je dat hele end niet gaat reizen, ik word nu al sacherijnig bij de gedachte)

Gast
Gast

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 3:48

Ik ook.

Maar eerlijkheid gebiedt me te vermelden dat ik dat voorheen ook al niet deed.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:49

Wat niet, reizen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:52

Rood schreef:Door even te zeggen waar het is en hoe laat, want ik ben te lui om dat topic op te zoeken/door te lezen. Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 2474380249

Het is om 18.00 bij een of ander tapasrestaurant geloof ik haha, met andere woorden, ik weet het ook niet precies. Carrie weet het!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:53

En 't is in Utrecht, toch? Dan is de kans al best groot geworden. Tapas, daardoor ook. En 18 uur is wel een schappelijke tijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:53

Harrison schreef:
Rood schreef:Door even te zeggen waar het is en hoe laat, want ik ben te lui om dat topic op te zoeken/door te lezen. Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 2474380249

Het is om 18.00 bij een of ander tapasrestaurant geloof ik haha, met andere woorden, ik weet het ook niet precies. Carrie weet het!

Dan krijg je ook een naambadge Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:54

O getver. Dat verkleint de kans weer.

Gast
Gast

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 3:54

Rood schreef:Wat niet, reizen?

meeten
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 3:55

Aha. Een beetje mensenschuw, are we? I love you

Gast
Gast

Bericht  Charles di 18 dec 2012 - 3:59

Mwah. Ik ben alleen iemand die pas na een tijdje loskomt en dan is een vluchtige meeting gewoon stom.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:02

Rood schreef:O getver. Dat verkleint de kans weer.

Pro: Utrecht, tapas, dolle boel.
con: Naambadge (kan op mysterieuze wijze verdwijnen).

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 18 dec 2012 - 4:07

De meesten die ik wil meeten komen naar de 5 januari meeting. Verder wil ik nog meeten met PaperCrown, Rood, Guattari, Marin, Charlie en Sugarfall (en Feline nog een keer). Iemand al bij voorbaat zin in een pre-wantdegroepiszogroottijdenshetdiner drankje de 5e? drunken

(ps. ik heb sinds gister een ipad, nu kan ik eindelijk chillend op de bank weer meer mijn bijdrages leveren aan het forum, yeah!)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:22

Ohjaa Lavendel wil ik ook meeten!

haha ik ben een slechte forumster.. Elke keer als ik een naam voorbij zie komen, of zie posten denk ik 'Ohhjaa zij ook!' :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:32

Lavendel schreef:De meesten die ik wil meeten komen naar de 5 januari meeting. Verder wil ik nog meeten met PaperCrown, Rood, Guattari, Marin, Charlie en Sugarfall (en Feline nog een keer). Iemand al bij voorbaat zin in een pre-wantdegroepiszogroottijdenshetdiner drankje de 5e? drunken

(ps. ik heb sinds gister een ipad, nu kan ik eindelijk chillend op de bank weer meer mijn bijdrages leveren aan het forum, yeah!)

Ik miste je al!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 dec 2012 - 4:33

Punk'd schreef:Ohjaa Lavendel wil ik ook meeten!

haha ik ben een slechte forumster.. Elke keer als ik een naam voorbij zie komen, of zie posten denk ik 'Ohhjaa zij ook!' Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 253468018

Ik heb dat ook! En als je het dan achteraf zegt lijkt het net alsof je het alleen maar zegt omdat zij het zeggen Cry.

Gast
Gast

Bericht  Catwoman79 di 18 dec 2012 - 4:35

Het lijkt me heel leuk om eens te meeten. Maar de afstand is mij vaak te groot.
Krijg je he als je in het uiterste noorden van NL woont.

Maar de namen die mij het eerst te binnen schieten zijn, stuiterbal, muppetje, zwerver, susan, de mamma's uit 2009. En ik ben ook wel benieuwd naar CBL, gewoon om te zien wie de persoon achter de posts is.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Marin di 18 dec 2012 - 4:36

Harrison schreef:
Punk'd schreef:Ohjaa Lavendel wil ik ook meeten!

haha ik ben een slechte forumster.. Elke keer als ik een naam voorbij zie komen, of zie posten denk ik 'Ohhjaa zij ook!' Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 253468018

Ik heb dat ook! En als je het dan achteraf zegt lijkt het net alsof je het alleen maar zegt omdat zij het zeggen Cry.

Hahaha ja dat had ik ook!

Ik wilde Lavendel ook echt serieus al noemen in mijn lijstje, maar wist niet zeker of ze hier nog kwam omdat ik haar in geen tijden heb zien reageren. En nu dus wel hier in dit topic. En nu is het dus net alsof ik dit verzin. Maar dat is echt niet zo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel di 18 dec 2012 - 4:42

Hahaha ik heb dat ook altijd, maar nu kon ik alweer heel veel namen inspiratie van anderen opdoen en de rest zie ik allemaal op de 5de dus die hoefde ik niet meer te onthouden Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 3 2474380249
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: