Golden Girls
+5
Chocoholic
Angela_1986
girli
Ibbeltje
Lejow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Golden Girls
De Amerikaanse versie vond ik vroeger geweldig.
Maar tot nu toe heb ik er niet eens een klein beetje om moeten lachen.
En dan dat foute gemonteerde gelach er onder.
En oh wat slecht geacteerd...
Maar tot nu toe heb ik er niet eens een klein beetje om moeten lachen.
En dan dat foute gemonteerde gelach er onder.
En oh wat slecht geacteerd...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Golden Girls
Ik moet ook erg wennen. De 'echte' vond ik veel leuker. maar goed misschien moet ik wennen of zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vond het ronduit verschrikkelijk. En dat terwijl ik de Amerikaanse versie nog vaak zie en absoluut geweldig vind.
Gast- Gast
Toen het op de reclame was dat het zaterdag zou beginnen dat ik al te knipperen met m'n ogen. Zoiets is toch vanaf de eerste minuut een flop? Weggegooid geld vind ik het
Gast- Gast
Ik vond de reclame al verschrikkelijk, dus ik ga niet kijken. Dit lijkt mij idd geldverspilling.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb het gisterenavond niet kunnen zien en dacht het via rtlgemist.nl wel terug te kunnen zien. Dat kan ook, maar dan moet je wel 'n euro betalen... Dat gaan we dus niet doen!
Volgende week dus maar kijken want n.a.v. de voorstukjes ben ik wel nieuwsgierig, maar niet zozeer in positieve zin. Denk dat mijn reactie hetzelfde gaat zijn als die van jullie.
Volgende week dus maar kijken want n.a.v. de voorstukjes ben ik wel nieuwsgierig, maar niet zozeer in positieve zin. Denk dat mijn reactie hetzelfde gaat zijn als die van jullie.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het was echt dramatisch slecht.
Het oude vrouwtje in de echte Golden Girls is echt hilarisch, degene die die rol in de NL versie speelt is echt belachelijk slecht.
Ze moet dan zo chagrijnig zin dat het grappig wordt.. Nou ik weet het niet hoor, maar dat was het alles behalve.
Wat ik in de openingspost ook al zeg, ik heb er niet één keer om moeten lachen, nog niet eens een glimlachje.
Het oude vrouwtje in de echte Golden Girls is echt hilarisch, degene die die rol in de NL versie speelt is echt belachelijk slecht.
Ze moet dan zo chagrijnig zin dat het grappig wordt.. Nou ik weet het niet hoor, maar dat was het alles behalve.
Wat ik in de openingspost ook al zeg, ik heb er niet één keer om moeten lachen, nog niet eens een glimlachje.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vond de originele Golden Girls ook echt leuk vroeger, keek 't erg vaak Maar toen ik van de Nederlandse versie al een reclame van zag langs komen merkte ik meteen al; dit wordt 'm niet. Maar dat is vaak met Nederlandse rip offs, 'Gek op Jack' vind ik bijvoorbeeld ook niks aan.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Nee, dat vond ik ook niet leuk.
De humor is gewoon niet kloppend.
Terwijl Nederlandse comedy's heel leuk kunnen zijn. Neem SamSam, Kinderen geen bezwaar, Kees en Ko.
Terwijl Nederlandse comedy's heel leuk kunnen zijn. Neem SamSam, Kinderen geen bezwaar, Kees en Ko.
Lejow- Lady Post-a-lot
Het verschil is denk ik dat ze nu gewoon een Amerikaanse serie kopiëren en een NL vertaing maken. Terwijl de series die jij noemt meer zelf gemaakt zijn, al is SamSam volgens mij origineel ook niet NL.Lejow schreef:Nee, dat vond ik ook niet leuk.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Het verschil is denk ik dat ze nu gewoon een Amerikaanse serie kopiëren en een NL vertaing maken. Terwijl de series die jij noemt meer zelf gemaakt zijn, al is SamSam volgens mij origineel ook niet NL.Lejow schreef:Nee, dat vond ik ook niet leuk.
Conclusie: Kap met kopiëren hahaha
Het stond ook op de site dat het inderdaad gekopieerd is, maar dan vertaald naar de Nederlandse situatie, en 2012.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:girli schreef:Het verschil is denk ik dat ze nu gewoon een Amerikaanse serie kopiëren en een NL vertaing maken. Terwijl de series die jij noemt meer zelf gemaakt zijn, al is SamSam volgens mij origineel ook niet NL.Lejow schreef:Nee, dat vond ik ook niet leuk.
Conclusie: Kap met kopiëren hahaha
Het stond ook op de site dat het inderdaad gekopieerd is, maar dan vertaald naar de Nederlandse situatie, en 2012.
SamSam en Kees & Co zijn allebei gekopieerd van Britse komedies. SamSam was de NL'se versie van Man About The House en Kees & Co van 2.4 Children. En die series vond ik dan wél weer leuk. Dus ik weet niet waar dat hem in zit.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Ik heb het niet gezien. Maar het leek mij inderdaad ook niks aan.
Ik vond Toen was geluk heel gewoon ook altijd erg leuk. Wel een beetje oubollig maar wel leuk. Bedenk me in eens dat die serie ook een ripp off is.
Ik vond Toen was geluk heel gewoon ook altijd erg leuk. Wel een beetje oubollig maar wel leuk. Bedenk me in eens dat die serie ook een ripp off is.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind er niet veel aan. Het is gewoon slecht gemaakt. Net als Gek op Jack wat gewoon soms letterlijke afleveringen van Everybody Loves Raymond zijn.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vond er ook echt niks aan. Zo slecht gejat. Ik hou ook meer van originele komedie's die vroeger kwamen; Toen geluk nog heel gewoon was, SamSam, M'n dochter & ik, Kees & Co. Die mis ik wel eens! Gelukkig zijn ze met een nieuwe reeks van de Schaep met de 5 pooten bezig, is ook altijd erg leuk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Golden Syrup
» Gypsy Girls
» Gypsy girls
» Golden oldie: Wie wil je meeten?
» blokker golden tulip voucher
» Gypsy Girls
» Gypsy girls