Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Golden oldie: Wie wil je meeten?

+33
Mees
Lady4
Parel
Parisienne
Kowalski
Esperanza
Bliss
Guus
Luce
Roza
Caro
Lonely Goatherd
Urban Naked
Green_Pepper
Catwoman79
Lavendel
Paper Crown
Exogenesis
Arwyn
Sugarfall
Alex
Blond
Charles
Elliot
Erin
Zwerver
Toet
GreenGrass
Marin
Bazinga
Lejow
Burn
Poubelle
37 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 Empty Re: Golden oldie: Wie wil je meeten?

Bericht  Mees di 18 dec 2012 - 10:12

Ik zou Exo en Yaja graag een keer in het echie zien!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 Empty Re: Golden oldie: Wie wil je meeten?

Bericht  Lady4 di 18 dec 2012 - 10:53

Trouwens, wie is Guus? scratch
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall di 18 dec 2012 - 10:55

Ik ben Bliss, Polly en Rood vergeten te noemen!

Lonely goatherd, wie was jij eerst? Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Lady4 di 18 dec 2012 - 11:00

Sugarfall schreef:Ik ben Bliss, Polly en Rood vergeten te noemen!

Jou zou ik ook wel eens willen meeten, volgens mij ben jij echt een lieverd.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sugarfall di 18 dec 2012 - 11:04

Lady4 schreef:
Sugarfall schreef:Ik ben Bliss, Polly en Rood vergeten te noemen!

Jou zou ik ook wel eens willen meeten, volgens mij ben jij echt een lieverd.

Haha wat lief! Very Happy Ik zou het ook leuk vinden om jou te meeten! Ik vergeet gewoon steeds mensen te noemen. Zo'n huge ''Yes feest'' zou gewoon de beste optie zijn haha.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Burn di 18 dec 2012 - 11:07

Exogenesis schreef:
Bazinga schreef:
Exogenesis schreef:
Luce schreef:Exo, datum plannen?

Ja, lijkt me heel leuk! Very Happy Moeten we maar even via facebook doen Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 3920004554

Ik heb met Vespo afgesproken dat we in 't nieuwe jaar meeten in Zwolle! Eerst gaan we samen daten en daarna kom ik die kant op, kom jij dan ooooook?

Jajajajajaaaaaaaaaa! Graag!

Mag ik ook mee? smile Embarassed

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Luce di 18 dec 2012 - 20:10

Parisienne schreef:Ik zou ook wel genoeg meiden willen meeten. De eerste namen die in me opkomen zijn Susan, Paper Crown, Parel, kwak, Luce, Liadan

Tripje Overijssel en onze woonplaats, dan heb je kwak en mij allebei te pakken smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Parisienne di 18 dec 2012 - 20:15

Yes
Luce schreef:
Parisienne schreef:Ik zou ook wel genoeg meiden willen meeten. De eerste namen die in me opkomen zijn Susan, Paper Crown, Parel, kwak, Luce, Liadan

Tripje Overijssel en onze woonplaats, dan heb je kwak en mij allebei te pakken smile

Klopt! Ik ga het eens goed plannen, ik kom vaak genoeg in M.arkelo, dus al aardig in de buurt. Dan wil ik gelijk Rejoy er weer bij meeten!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Polly di 18 dec 2012 - 20:39

Ik ben ook benieuwd naar jullie, Bliss, Sugarfall & Blond!
Zou het hartstikke leuk vinden om een keer naar een meeting te gaan, als dat mogelijk zou zijn. Ik ben binnenkort weer even in Nederland, maar ik kom niet zo vaak in de Randstad dus het zou lastig zijn om te plannen. Maar niets is onmogelijk Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zwerver wo 19 dec 2012 - 1:42

Zwerver schreef:Toet
Rush
Claudiaveronique
Jeanette

Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig naar iedereen, ik vind het altijd leuk om te zien wie er werkelijk achter de forum naam zit.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet wo 19 dec 2012 - 1:46

Ohja Zwerver natuurlijk! cheers Weet je al wat je doet de 5e?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 3:34

Sowieso Mees. Inge ben ik ook heel benieuwd naar.

Verder ben ik niet zo meet persoon eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 19 dec 2012 - 4:02

Ik zou wel eens met Bliss, Pippa en Blond willen meeten, maar ik ben in het algemeen wel vaak nieuwsgierig naar de 'persoon achter de forumnaam' smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 6:31

Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar Ella. Weet eigenlijk (behalve dat ze zwanger is) niks van haar Embarassed, maar haar reacties zijn altijd zo lief en empatisch.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan wo 19 dec 2012 - 6:36

Pff jeetje velen hebben een nieuwe nick naar. Maar ben erg benieuwd naar Antibes. en ooh nicknaam kwijt. Eigenlijk nog meer dames. Mamsie, zou ik ook graag een keer ontmoeten en pompoen,

Als ik weer helemaal hersteld ben, dan zou ik wel weer een keer een meeting willen organiseren. En als we zoveel jaar bestaan. Dan lijkt mij een algemene meeting ook super gaaf. Ook om te regelen en te organiseren overigens.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Carmen_ wo 19 dec 2012 - 6:42

Caro en stofzuiger staan hoog op m'n lijst. En marin, carrie en blond ook.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 8:33

Carmen_ schreef:Caro en stofzuiger staan hoog op m'n lijst. En marin, carrie en blond ook.

Oh wat leuk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 9:08

Niekske schreef:Ik zou wel eens met Bliss, Pippa en Blond willen meeten, maar ik ben in het algemeen wel vaak nieuwsgierig naar de 'persoon achter de forumnaam' Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 561177

Ja jij lijkt me ook leuk! Als je een keer naar DH komt, sla je twee vliegen in één klap Wink (en zie ik Pippa ook eens!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 19 dec 2012 - 10:11

Guus schreef:
Harrison schreef:
Paper Crown schreef:
Sugarfall schreef:Leuk Poubelle! Ik zou jou ook wel graag een keer willen meeten! Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 281626781

Harrison, (staat gepland! leuk!) Punk'd, Guus, ben ik ook benieuwd naar! Esperanza lijkt me ook leuk, en ik denk dat ik met PC echt héél lang over mode en onzin zou kunnen praten. Oh en Jeanette.

Dat sowieso!! Ik kan echt zomaar uit 't niets de meest rare dingen zeggen en 't wordt een heel gesprek Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 561177

Ik wil ontmoeten: harry, charles, sf, punk'd, guus maar eigenlijk iedereen wel!

Mag ik een keer bij je op de thee als PC jr. is geboren? Very Happy

Jaaa dan wil ik ook mee!

Ik hoop dat ik het red om erbij te zijn de 5e, zitten een hoop mensen bij waar ik nieuwschierig naar ben! Lonely G, wie was jij eerst? En Sugerfall graag, ben jij er dan ook bij? Enneuh Sogood ook! Ja en nu vergeet ik er vast een paar...

He harry! Lees dit nu pas, maar natuuuuurlijk mag dat! Mogen jullie mijn smurfje knuffelen
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown wo 19 dec 2012 - 10:12

Ik wil Lady ook heel graag meeten. Zij lijkt mij tof!

En Parisienne met dr schattige dochtertje! Zo schattig!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 11:06

Bliss schreef:
Niekske schreef:Ik zou wel eens met Bliss, Pippa en Blond willen meeten, maar ik ben in het algemeen wel vaak nieuwsgierig naar de 'persoon achter de forumnaam' Golden oldie: Wie wil je meeten? - Pagina 5 561177

Ja jij lijkt me ook leuk! Als je een keer naar DH komt, sla je twee vliegen in één klap Wink (en zie ik Pippa ook eens!)

Inderdaad, leuk!!

Gast
Gast

Bericht  Carmen_ wo 19 dec 2012 - 11:45

Carrie schreef:
Carmen_ schreef:Caro en stofzuiger staan hoog op m'n lijst. En marin, carrie en blond ook.

Oh wat leuk! Very Happy
Ik gil wel wanneer ik shoptime heb. Dan wil je vast mee;)

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 20:33

Carmen_ schreef:
Carrie schreef:

Oh wat leuk! Very Happy
Ik gil wel wanneer ik shoptime heb. Dan wil je vast mee;)

Nou zal ik jou eens wat verrassends vertellen? Ik haat shoppen met anderen, doe dat het liefst alleen. Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 19 dec 2012 - 23:46

Pippa schreef:
Bliss schreef:

Inderdaad, leuk!!

Leuk Very Happy als ik mijn nieuwe baan op de rit heb, moeten we er maar eens werk van maken dan Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Lavendel do 20 dec 2012 - 9:45

Wie was jij Carmen?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: