Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Piercing ontstoken?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Piercing ontstoken?

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 4:50

Ah shit! Volgens mij is mijn traguspiercing ontstoken. Ik heb hem een maandje geleden laten wisselen (zat eerst nog een ringetje in) en 1e kerstdag moest ik hem uit voor werk. 's avonds gaan slapen en de volgende dag bedacht ik me pas dat ik hem er nog terug in moest doen. Nou dat ging voor geen meter, een half uur lopen kloten om hem erin te krijgen en daarna deed hij al pijn. Uiteindelijk heb ik hem er gister uitgehaald omdat het zo'n pijn deed en helemaal dik was. Nu heb ik het gaatje al een paar keer schoongemaakt maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik wil niet dat ie dichtgroeit maar durf er nu ook geen piercing in te doen. Ik kan mijn piercer niet bereiken.. Iemand tips?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Caroow vr 28 dec 2012 - 4:54

Toen mijn navelpiercing was ontstoken moest ik spoelen met afgekoeld gekookt water met zeezout.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 4:57

Ja dat is ook nog wel een goeie. Ik maak het nu schoon met een zeepje dat ik bij de piercingshop heb gehad maar ben vooral heel bang dat ie snel dichtgroeit, ik heb hem namelijk nog niet zo super lang. Een jaar ofzo denk ik.

Hoe lang duurde de ontsteking ongeveer bij jou?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Rush vr 28 dec 2012 - 4:58

Piercing er terug in doen en dan mooi laten rusten. Eventueel 'spoelen' met zoutwater. Spoelen als in 'water er bij langs laten stromen' en verder niet. Absoluut niet schoonmaken (zeker niet met zeepjes), poetsen, draaien, trekken, erin/eruit etc. etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 5:01

Rush schreef:Piercing er terug in doen en dan mooi laten rusten. Eventueel 'spoelen' met zoutwater. Spoelen als in 'water er bij langs laten stromen' en verder niet. Absoluut niet schoonmaken (zeker niet met zeepjes), poetsen, draaien, trekken, erin/eruit etc. etc.

Oké dus ik moet hem er gewoon weer in doen, ook als het best strak zit? Ik durf niet laughcry haha
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  JustMeDaan vr 28 dec 2012 - 5:04

Dat scheelt ook maar net waar je lichaam goed op reageerd. Ik maak mijn dermals eventueel schoon met unicura zeep(anti-bacterieel) en plak bij een flinke ontsteking ze strak af met betadinezalf/gaas en pleisters. Dit is de behandelwijze van mijn piercster, en die werkt voor mij goed.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Caroow vr 28 dec 2012 - 5:06

Ik moest twee keer per dag spoelen tijdens het douchen en mocht er absoluut niet aanzitten. Na 2 dagen deed het bijna geen pijn meer, na een week was het over.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 5:07

JustMeDaan schreef:Dat scheelt ook maar net waar je lichaam goed op reageerd. Ik maak mijn dermals eventueel schoon met unicura zeep(anti-bacterieel) en plak bij een flinke ontsteking ze strak af met betadinezalf/gaas en pleisters. Dit is de behandelwijze van mijn piercster, en die werkt voor mij goed.

Ik heb inderdaad ook unicura zeep van mijn piercer gekregen maar weet nu gewoon even niet wat ik moet doen, heb nog nooit eerder een ontstoken piercing gehad. Maar volgens mij is hij al dicht, je kunt het gaatje bijna niet meer zien Sad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  JustMeDaan vr 28 dec 2012 - 5:10

Hmm, ergens zal er nog wel een gaatje zitten, zo erg snel groeien die niet dicht lijkt me, zeker niet als je hem al een jaar hebt. Volgens mij kan je hem idd beter laten zitten als ie ontstoken is, maar dat is nu te laat. Die van mij kunnen er niet eens uit, tenminste niet door mezelf :P. En nu gaan zitten prutsen om hem er weer in te krijgen lijkt me ook niet goed, als ie al ontstoken is.

Succes ermee in ieder geval.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Toet vr 28 dec 2012 - 5:16

Nou hij zit er al weer in, aan de voorkant zat een heel dun velletje erover heen. Alleen nu heb ik hem van voor naar achter erin gedaan (van achter naar voor lukte niet en ik wou er niet weer te veel aan pielen) en nu krijg ik met geen mogelijkheid het balletje erop. Die dingen zijn ook echt minuscuul en ik kan niet echt in mijn oor komen. Ik laat het maar even zo, hopen dat ik hem niet kwijtraak.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing ontstoken? Empty Re: Piercing ontstoken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum