Hoort dit er ook bij?
+21
Star007
ShallY
Merai
CCC
Manderijn
Marin
Teddyaapje
Jade
Charles
Slakje
Bimbam
Jezzie
Muppetje
Creabea_28
Sylvana
Fiebje
Happydobby
Amber-
smooch
Linda
Paper Crown
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoort dit er ook bij?
ShallY schreef:Sylvana schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Echt heel vervelend met tillen enz.
Hier kun je wel aan geholpen worden hoor! Vrij simpele ingreep volgens mij dus als je er zo'n last van blijft houden zou ik er mooi mee naar de huisarts gaan!
Ik had aan beide handen het carpaal tunnel syndroom en ben er aan geopereerd.heb nu geen last meer.
Oh echt, hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb het ook aan beide handen.
Moet je lang herstellen? Want met een baby lijkt me dat erg lastig?
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Je wordt plaatselujk verdoofd en dan maken ze een sneetje in je handpalm.de ingreep stelt weinig voor.je mag alleen 6 weken niet tillen de 1e 3 weeinig belasten en licht huishoudelijk werk doen.na ongeveer 12 dagen worden de hechtingen eruitn me gehaald.lijkt mr inderdaad niet makkelijk met een kleine.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ik had hier op het einde van de zwangerschap ook last van , van slapende voeten en vingers. Ik had toen ook ontzettend veel vocht.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Sylvana schreef:smooch schreef:Bij mij was/is het carpaal tunnelsyndroom en mij is verteld dat het na je bevalling meteen over moet zijn. Maar ik heb er nog steeds last van en het wordt steeds pijnlijker.
Echt heel vervelend met tillen enz.
Hier kun je wel aan geholpen worden hoor! Vrij simpele ingreep volgens mij dus als je er zo'n last van blijft houden zou ik er mooi mee naar de huisarts gaan!
Maar onderschat het herstel aub niet. Mijn vrouw is hier 5 december aan geholpen, vandaag de hechtingen verwijderd, maar kan nog niet goed tillen etc. Het herstel kan rustig 8 welen in beslag nemen.
Wij merken nu dat het met kinderen in de leeftijd die ze nu hebben erg pittig is. En veel komt er nu op mijn nek neer naast mijn werk.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Hier kreeg ze eerst het advies om met van de polsbeschermers aan te slapen. Dat hielp hier helaas niet voldoende.
Vaak is komt het door gewichtstoename, begin van de overgang. Maar het blijkt ook erfelijk te zijn, alleen weten wij niet of het daar vandaan komt, want mijn vrouw is geadopteerd en haar biologische moeder is jong overleden.
Vaak is komt het door gewichtstoename, begin van de overgang. Maar het blijkt ook erfelijk te zijn, alleen weten wij niet of het daar vandaan komt, want mijn vrouw is geadopteerd en haar biologische moeder is jong overleden.
Dora- Kletskop
Ik heb t sinds deze week.. Ik vind t echt erg dat sommige van jullie 't al zo vroeg hadden!
Hopelijk gaat het weg. Mijn vingers en voeten zijn echt dik!
Hopelijk gaat het weg. Mijn vingers en voeten zijn echt dik!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Met een kleine baby is dat bijna onmogelijk 6 weken niet tillen enz.
Ik kijk het nog even aan. Als het over 2 maanden niet minder is geworden ga ik wel langs de huisarts. Wil het liever niet natuurlijk.
Ik ben eerder al aan mijn pols geopereerd en toen duurde het herstel ook lang.
@teigertje: Mijn moeder heeft er ook last van gehad tijdens haar laatste zwangerschap en toen was een polsverband gelukkig voldoende. Dus dat het erfelijk is kan hier wel kloppen.
Want ik ben niet veel aangekomen tijdens mijn zwangerschap of veel vocht vastgehouden (behalve mijn polsen dan)
Ik kijk het nog even aan. Als het over 2 maanden niet minder is geworden ga ik wel langs de huisarts. Wil het liever niet natuurlijk.
Ik ben eerder al aan mijn pols geopereerd en toen duurde het herstel ook lang.
@teigertje: Mijn moeder heeft er ook last van gehad tijdens haar laatste zwangerschap en toen was een polsverband gelukkig voldoende. Dus dat het erfelijk is kan hier wel kloppen.
Want ik ben niet veel aangekomen tijdens mijn zwangerschap of veel vocht vastgehouden (behalve mijn polsen dan)
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
De andere hand van mijn vrouw moet ook nog gedaan worden, maar dat wilt ze toch nog maar een jaartje uitstellen, dan zijn de meiden weer wat zelfstandiger....
Dora- Kletskop
ook herkenbaar. Op het laatste kon ik haast niet normaal eten zonder tintelingen in mijn hand. Ik heb het nu nog, gelukkig niet zo erg als aan het einde van de zwangerschap.
Heb het ook gehad, al heel vroeg in de zwangerschap. Het ging pas helemaal weg toen ik stopte met de borstvoeding. Wel werd het na de bevalling geleidelijk aan minder.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Herkenbaar. Had ik ook als ik wakker werd. Na de bevalling was het weg.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoort dit?
» Hoort dit?
» Hoort dit bij een mk?
» Hoort dit bij het ontzwangeren?
» Hoort dit (nu nog) bij ontzwangeren??
» Hoort dit?