Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoort dit?

Ga naar beneden

Hoort dit? Empty Hoort dit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:27

Mijn zoon kan sinds een paar dagen goed zijn hoofdje oprichten als hij op zijn buik ligt en ook steunen op zijn ellebogen.

Maar het is weer typisch, hij is nogal fanatiek, hij doet dit nu zó macho overdreven dat hij zijn armpjes zo hoog omhoog drukt in buikligging totdat ze compleet gestrekt zijn (4,5 kilo, de draak) dat hij omkukelt en op zijn zijn rolt en vervolgens rug. Hij heeft er dikke lol bij.

Herkent iemand dit? Is dit juist goed of niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit? Empty Re: Hoort dit?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:32

Onze oudste deed dit inderdaad ook, maar dan zonder het omvallen. De jongste legt haar hoofdje lekker neer als ze op.de buik gelegd wordt en gaat dan rond kijken. Af en toe tilt ze haar hoofd op om m te draaien als het uitzicht aan de ene kant saai wordt.

Gast
Gast

Bericht  piene1983 ma 5 nov 2012 - 23:55

Mijn mening is altijd, als kindjes het kunnen zonder hulp dan zal het vast geen kwaad kunnen. Enige lastige is dat hoofdje opvangen als hij zich omrolt, dat lijkt me dan weer niet zo lekker als dat hoofdje op de vloer terecht komt. Mijn zoontje kan zich vanaf 4 weken van buik naar rug rollen, hij gooide gewoon zijn hoofd in de strijd. De eerste tijd was ik erg alert dat hij niet op iets hards terecht zou komen, verder niks aan de hand. De grap is alleen, sinds drie weken rolt hij van rug naar buik en dan is ineens het terugrollen compleet onmogelijk. Terwijl als ik hem op zijn buik wegleg, hij binnen no time op zijn rug ligt. Blijkbaar toch anders....
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 0:41

Was hij prematuur?

Mijn kinderen deden dit ook alletwee. Niets ergs aan hoor. Tenzij hij altijd zo gespannen is en zich strekt, dan zou ik even contact met een fysiotherapeut opnemen. Maar verder helemaal niet erg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: