Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

+3
mickey
Snoes
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:06

Ik had vandaag opeens allemaal een soort van zwarte bewegende streepjes voor mijn ogen, wilde niet goed weggaan. Zo erg bleef het zelfs dat ik eerst de huisarts wilde bellen, die ik niet te pakken kreeg, en toen maar de verloskundige. Zij dacht aan zout tekort ofzo maar toen ik het aan mijn man omschreef dacht hij aan mijn bloeddruk.

Nu was het wel erg warm in de klas, waren de kinderen druk, en had ik slecht geslapen. Toen we even buiten gingen spelen was het meteen over.

Herkent iemand die vlekken in zijn ogen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 8:08

Ik heb het een paar weken gelden kort op elkaar ook 2 keer gehad. Alles werd nadien ook wazig. Ik dacht toen ook aan een te lage bloeddruk, maar ik ben er toen niet mee naar de huisarts geweest.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:09

Ik was ook niet van plan om ermee naar de huisarts te gaan eigenlijk haha. Was vooral vervelend omdat ik voor de klas sta en met 28 kleuters nu ook niet echt even kan gaan zitten natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:13

als je wat zoutigs eet, kun je je bloeddruk wel iets verhogen, dus op zich klinkt je vk ook wel logisch;) Ik heb ook de hele zwangerschap al een lage bloeddruk en heb ook vaak van die klachten, dat het donker wordt voor je ogen en je licht wordt in je hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:26

Oke dank je wel Rejoy. Ik wilde er sowieso al voor zorgen dat ik voortaan zoute dropjes in mijn tas heb zitten, just in case.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:27

of een opkikker ofzo, dat is ook heel zout.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:30

Ja maar dat kan ik als ik voor de klas sta minder snel pakken natuurlijk. Maar misschien voor tussen de middag wel een goede tip.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:30

Ik heb het ook gehad (had ook een zeer lage bloeddruk). Ik kon soms mijn computerscherm op mijn werk niet meer lezen. Ik had altijd een opkikkertje liggen en dan ging het na 10/15 minuten weer beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  mickey ma 4 jun 2012 - 8:34

Ik heb voor dit soort gevallen dus altijd salmiakbollen bij me! Ik heb regelmatig last van een lage bloeddruk, hiermee voel ik me al snel minder draaierig.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Tiara ma 4 jun 2012 - 8:38

Herkenbaar, ik had dit ook in de zwangerschap. Dan werd het zwart voor mijn ogen, duizelig en werd ik raar in mijn hoofd. Ik ben er wel mee naar de ha geweest om te meten, was inderdaad lage bloeddruk, komt wel vaker voor in de zwangerschap.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 8:39

Bedankt voor de andere tips! Ik zorg gewoon voor wat zoute spulletjes in mijn tas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Supertalentje ma 4 jun 2012 - 8:43

Ik heb altijd een bloeddruk aan de lage kant, ff zout eten helpt dan vaak. Vanaf een week of 18 in mijn zwangerschap had ik er ook veel last van. De vk zei toen dat zout eten dan niet helpt en hoewel het vervelend is is het absoluut niet schadelijk. Meer zout eten wel.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  yes1984 ma 4 jun 2012 - 8:43

Ja, ik heb ook een lage bloeddruk. Deze werd tijdens de zwangerschap nog lager. Ik herken de zwarte vlekjes of soms sterretjes. Ook een duizelig gevoel. Ik ben regelmatig bij de deurpost of een stoel opgelopen. Het is een heel vervelend gevoel. Toen ik opgenomen werd i.v.m. galstenen was mijn bloeddruk nog 60/40. Op het randje van shock.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Ayla ma 4 jun 2012 - 9:18

Hier ook een lage bloeddruk gehad, maar ik at me scheel aan salmiakbollen (mijn zwangerschapsverslaving haha) dus mijn bloeddruk was altijd keurig.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 18:58

Ik heb het ook regelmatig. En hier ook een lage bloeddruk. Opkikkertje helpt bij mij vaak ook wel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 19:18

Ik heb ook een lage bloeddruk (niet zwanger) en merk het de afgelopen weken ook bij warm weer. Dan ga ik gewoon op (helemaal niet overhaast o.i.d.) en dan wordt alles zwart, draait de hele wereld.

Ik eet al een stuk meer zout maar dat helpt hier vrij weinig.

De dokter zei dan is het enige wat je nog kunt doen langzamer opstaan Rolling Eyes haha fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoort dit bij een te lage bloeddruk? Empty Re: Hoort dit bij een te lage bloeddruk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum