Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 dag ergens werken?

+3
Blond
Rapunzel
Try
7 plaatsers

Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty 1 dag ergens werken?

Bericht  Try wo 9 feb 2011 - 2:34

Hoe kom je aan zoiets?
Ik heb al contact opgenomen met verschillende uitzendbureau's maar ik zou alleen 'lunch-shifts' kunnen doen bij een cateringbedrijf en dan zou ik misschien 4 uur kunnen werken scratch Ik ben juist op zoek naar af en toe een keertje werken (een hele dag) en niet dat ik misschien, als ik geluk heb, een paar uurtjes kunnen werken (natuurlijk is dat beter dan niets maar toch)

Dus... Tips? (studenten) uitzendbureau's, of iets anders?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:36

Eh ja, uitzendbureaus zou ook mijn eerste gok zijn! Verder geen idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Rapunzel wo 9 feb 2011 - 2:37

Je kunt googelen op; werken op freelance basis. Dat is vaak werk voor 1 dag, ter vervanging van iemand anders.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 2:40

www.susa.nl
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:41

Rapunzel schreef:Je kunt googelen op; werken op freelance basis. Dat is vaak werk voor 1 dag, ter vervanging van iemand anders.

Als het echt op freelance basis is moet je wel jezelf registreren als ZZP'er, dat wil niet iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Try wo 9 feb 2011 - 2:48

_Chance schreef:www.susa.nl

Als ik daar bij 'losse klussen' kijk staan er in mijn regio alleen maar dingen voor langere tijd? scratch

Echt als freelancer heeft niet echt zin, ik ben geen expert in geen enkel vakgebied. Ik ga zo even iets anders aandoen (heb nu een legging met een jurkje en colbertje, of kan dat wel?) en toch nog maar eens langs uitzendbureaus.. Als is het postsorteren voor een dag, ze zullen toch wel iets hebben ergens?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Phileine wo 9 feb 2011 - 2:50

Try schreef:
_Chance schreef:www.susa.nl

Als ik daar bij 'losse klussen' kijk staan er in mijn regio alleen maar dingen voor langere tijd? scratch

Echt als freelancer heeft niet echt zin, ik ben geen expert in geen enkel vakgebied. Ik ga zo even iets anders aandoen (heb nu een legging met een jurkje en colbertje, of kan dat wel?) en toch nog maar eens langs uitzendbureaus.. Als is het postsorteren voor een dag, ze zullen toch wel iets hebben ergens?

Lijkt mij een prima outfit om bij een uitzendbureau langs te gaan (wat je nu draagt). Ze hebben vaak wel iets, maar mijn ervaring is dat het wel moeilijk is voor 8/12 uur per week. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Succes!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Try wo 9 feb 2011 - 2:53

Vilein schreef:
Try schreef:
_Chance schreef:www.susa.nl

Als ik daar bij 'losse klussen' kijk staan er in mijn regio alleen maar dingen voor langere tijd? scratch

Echt als freelancer heeft niet echt zin, ik ben geen expert in geen enkel vakgebied. Ik ga zo even iets anders aandoen (heb nu een legging met een jurkje en colbertje, of kan dat wel?) en toch nog maar eens langs uitzendbureaus.. Als is het postsorteren voor een dag, ze zullen toch wel iets hebben ergens?

Lijkt mij een prima outfit om bij een uitzendbureau langs te gaan (wat je nu draagt). Ze hebben vaak wel iets, maar mijn ervaring is dat het wel moeilijk is voor 8/12 uur per week. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Succes!

Nou, dan ga ik maar even denk ik. Fingers crossed. Het is trouwens niet iets voor 8/12 per week, wekelijks, maar gewoon af en toe, dus in een pooltje op oproepbasis ofzo.. Ach, ga wel even kijken..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 2:55

Try schreef:
Vilein schreef:
Try schreef:
_Chance schreef:www.susa.nl

Als ik daar bij 'losse klussen' kijk staan er in mijn regio alleen maar dingen voor langere tijd? scratch

Echt als freelancer heeft niet echt zin, ik ben geen expert in geen enkel vakgebied. Ik ga zo even iets anders aandoen (heb nu een legging met een jurkje en colbertje, of kan dat wel?) en toch nog maar eens langs uitzendbureaus.. Als is het postsorteren voor een dag, ze zullen toch wel iets hebben ergens?

Lijkt mij een prima outfit om bij een uitzendbureau langs te gaan (wat je nu draagt). Ze hebben vaak wel iets, maar mijn ervaring is dat het wel moeilijk is voor 8/12 uur per week. Maar wie niet waagt, wie niet wint. Succes!

Nou, dan ga ik maar even denk ik. Fingers crossed. Het is trouwens niet iets voor 8/12 per week, wekelijks, maar gewoon af en toe, dus in een pooltje op oproepbasis ofzo.. Ach, ga wel even kijken..

Ik werk ook voor Susa, en wordt af en toe gewoon gebeld of ik van het weekend beschikbaar ben. Je kan je natuurlijk altijd inschrijven, of eventjes bellen! Ik heb wel voor je het gewone nummer, dan hoef je geen extra kosten te betalen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Try wo 9 feb 2011 - 2:58

_Chance schreef:

Ik werk ook voor Susa, en wordt af en toe gewoon gebeld of ik van het weekend beschikbaar ben. Je kan je natuurlijk altijd inschrijven, of eventjes bellen! Ik heb wel voor je het gewone nummer, dan hoef je geen extra kosten te betalen!

Zou je die willen PMen? Ik wilde me net inschrijven maar toen ik klaar was en op 'inschrijven' klikte kwam er een foutmelding :S Grr..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 3:04

Try schreef:
_Chance schreef:

Ik werk ook voor Susa, en wordt af en toe gewoon gebeld of ik van het weekend beschikbaar ben. Je kan je natuurlijk altijd inschrijven, of eventjes bellen! Ik heb wel voor je het gewone nummer, dan hoef je geen extra kosten te betalen!

Zou je die willen PMen? Ik wilde me net inschrijven maar toen ik klaar was en op 'inschrijven' klikte kwam er een foutmelding :S Grr..

Je hebt PM!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Snoopy wo 9 feb 2011 - 3:38

Welke regio woon je? In/bij een grote stad?

Ik heb als student gewerkt bij ASA studentenuitzendbureau (http://www.asastudent.nl/) en had regelmatig een dagje werk, soms ook alleen een avondje, maar net hoe het uitkwam.
Zo heb ik dagjes in verschillende fabrieken gewerkt en werkte ik regelmatig 's avonds of in het weekend in de horeca bij de bioscoop. Voor dit soort klussen willen ze graag studenten hebben, want die zijn redelijk flexibel en pikken de meeste werkzaamheden snel op.

Ik heb het in Utrecht en Nijmegen gedaan, maar volgens mij zitten ze in alle grote steden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Try wo 9 feb 2011 - 4:31

Snoopy schreef:

Ik heb het in Utrecht en Nijmegen gedaan, maar volgens mij zitten ze in alle grote steden.

Daar woon ik (in de buurt) maar op hun site kon ik ook niet echt iets vinden maar zal nog eens kijken. Ik ben net bij een uzb geweest en de intercedente was heel enthousiast en zei dat ze wel iets voor me had op oproepbasis en dat ik een ander nummer moest bellen. Dat heb ik net gedaan maar degene die opnam was niet erg behulpzaam en zei dat dat niet kon :S Terwijl die ander het deed voorkomen alsof dit DE baan voor me was.. BALEN! Nu heb ik dus nog steeds niets Sad
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Snoopy wo 9 feb 2011 - 4:37

Maar klussen voor 1 dag staan meestal niet op hun website. Want vaak worden ze door een bedrijf gebeld, dat ze morgen iemand nodig hebben. En dan gaan ze de mensen bellen die ingeschreven staan en aangegeven hebben dat ze daarvoor beschikbaar zijn. Als je veel/regelmatig werk wil, moet je zorgen dat je in de picture blijft, dus regelmatig even binnen lopen of bellen met de vraag of ze iets hebben staan. Zodra ze dan iets hebben ben jij de eerste die ze bellen!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Fred wo 9 feb 2011 - 10:41

Bij Randstad heb ik dat in mijn studenten tijd wel gekunnen. Gaf ik gewoon de dagen aan wanneer ik beschikbaar was. Zo heb ik een dag overpakwerkzaamheden gedaan in een magazijn en het vieste maar wel kei goed verdiende baantje ooit huisvuil uit sorteren voor een onderzoek. Dat was een vuilniszak open maken en dan alles sorteren in bakken... De ranstige dingen kwam je daarbij tegen naast dat het enorm stonk, maar goed het verdiende super en je mocht stoppen wanneer je maar wilt mocht je er niet meer tegen kunnen op die halve dag...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Imperfect do 10 feb 2011 - 19:39

Try, ik werk als leidinggevende in Amersfoort op een afdeling die voornamelijk administratief werk / computerwerk doet. Ik heb bijna altijd wel plek om te werken, en ben redelijk flexibel. In principe zou je zo kunnen starten, maar ik weet niet of Amersfoort een optioe voor je is. we zitten aan het station, dus qua reizen is het in principe wel goed te doen.


Mocht je interesse hebben dan moet je maar even PM-en, dan geef ik je wat meer info.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Try vr 11 feb 2011 - 0:09

Ik ga je PMen, amersfoort is niet naast de deur, maar ook niet superver weg.. smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 dag ergens werken? Empty Re: 1 dag ergens werken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum