Mijn nieuwe horloge!
+7
Shisha
Monte
loura
Happinaz
Rush
Green_Pepper
Marin
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn nieuwe horloge!
Nee dat was juist m'n bedoeling dus ben blij dat je t zegt. Ik wilde een stoer maar toch elegant horloge. Stoer genoeg voor dagelijks gebruik en eens wat anders rond maar kan ook nog net bij een nette gelegenheid. En voor echt chiquere gelegenheden heb ik m'n vorige horloge dan nog.
Dat grotere model stond me gewoon echt niet. Kan ik t plaatje nog zo leuk vinden, maar ik ga niet met een te groot horloge lopen, das stom.
Dat grotere model stond me gewoon echt niet. Kan ik t plaatje nog zo leuk vinden, maar ik ga niet met een te groot horloge lopen, das stom.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh en de chronograafjes op dit horloge geven de datum weer: de ene de dag (ma-di-wo) de ander de datum en de derde de 24 uurs klok.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Nee dat was juist m'n bedoeling dus ben blij dat je t zegt. Ik wilde een stoer maar toch elegant horloge. Stoer genoeg voor dagelijks gebruik en eens wat anders rond maar kan ook nog net bij een nette gelegenheid. En voor echt chiquere gelegenheden heb ik m'n vorige horloge dan nog.
Blijft ook gewoon een kwestie van smaak natuurlijk. Het is wel een mooi cadeau hoor!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja geweldig mooi cadeau
Marin- Lady Post-a-lot
Hij is prachtig, Marin!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Leuk, Marin!
Ik vind de meeste horloges van Michael Kors en Fossil trouwens wel mooi, het is gewoon een kwestie van smaak welke je het liefste zelf koopt.
Happinaz, ik heb diezelfde, alleen met een paar steentjes! Ik deed hem om en hij paste gewoon bij me.
Ik vind de meeste horloges van Michael Kors en Fossil trouwens wel mooi, het is gewoon een kwestie van smaak welke je het liefste zelf koopt.
Happinaz, ik heb diezelfde, alleen met een paar steentjes! Ik deed hem om en hij paste gewoon bij me.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Leuk, Marin!
Wat leuk! Ik ben er via de website van Fossil verliefd op geworden. En in de winkel ook niet echt meer getwijfeld!
Hij is bij mij- om die discussie nog even door te zetten- wel groot ook. Ik heb kleine polsjes. Maar ik ben van mening dat het wel kan hebben!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:Polly schreef:Leuk, Marin!
Wat leuk! Ik ben er via de website van Fossil verliefd op geworden. En in de winkel ook niet echt meer getwijfeld!
Hij is bij mij- om die discussie nog even door te zetten- wel groot ook. Ik heb kleine polsjes. Maar ik ben van mening dat het wel kan hebben!
Ik vind hem ook nog altijd super. Vind het rose goud zo leuk, maar denk dat ik daar snel moe van zou worden. Zilver is dan opeens zo saai, bruin was het ook niet helemaal en zwart ook niet... Ik liep door de winkel te dralen, kwam deze tegen en was verkocht!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb deze van MK, hij is groot, groter dan mijn vriends horloge En grof, daardoor lijken mijn polsen nog slanker, dat vind ik mooi Hij hangt ook lekker los om mijn pols.
Gast- Gast
Polly schreef:Happinaz schreef:Polly schreef:Leuk, Marin!
Ik vind hem ook nog altijd super. Vind het rose goud zo leuk, maar denk dat ik daar snel moe van zou worden. Zilver is dan opeens zo saai, bruin was het ook niet helemaal en zwart ook niet... Ik liep door de winkel te dralen, kwam deze tegen en was verkocht!
Same here!
Happinaz- Kletskop
Oh Carrie, die is ook echt prachtig! Is dat ook het 'rose' goud?
Happinaz- Kletskop
Mooi Carrie!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind hem mooi Marin! Wat voor een diameter heeft jouw horloge?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:Ik vind hem mooi Marin! Wat voor een diameter heeft jouw horloge?
Diameter is 33 mm.
Hier staan alle details:
http://www.horloges.nl/michael-kors-espresso-mk5614
Marin- Lady Post-a-lot
Happinaz schreef:Oh Carrie, die is ook echt prachtig! Is dat ook het 'rose' goud?
Ja!
Gast- Gast
Thanks Marin! Ik ben ook op zoek naar een nieuw horloge vandaar. Zit ziek thuis dus het inschatten hoe groot iets is is zo lastig.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ja kan je echt aanraden dan te gaan passen zodra je beter bent, want ik had totaal verkeerd gekeken naar die grotere modellen.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: