Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn nieuwe aanwinst

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 1:23

Niet heel speciaal qua vormgeving, maar ik ben er wel erg blij mee. Deze tattoo heeft voor mij een bijzondere betekenis. Ik heb een rottijd achter de rug en heb mezelf jaren geleden beloofd deze tattoo te nemen en op het moment dat ik weer oprecht gelukkig was met mezelf. Afgelopen mei in Thailand was het dan zo ver. Hij is traditioneel gezet met bamboo (omdat dat het nog net een beetje specialer maakte en het moment nog beter verbeelde en ook omdat ik zo benieuwd was hoe het zou voelen). Mocht het ooit weer minder gaan, dan heb ik in ieder geval deze herinnering aan een mooie tijd en aan het feit dat het mogelijk is om echt gelukkig te zijn.
Mijn nieuwe aanwinst Foto-F8WLQG6A

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  PrimaBella do 2 jun 2011 - 1:34

Wat zit er een super mooie betekenis achter zeg!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 1:38

Aardbei89 schreef:Wat zit er een super mooie betekenis achter zeg!
Dankjewel. Ik wilde eigenlijk een hartje (voor liefde voor mezelf en liefde van en voor anderen, omdat ik daar de laatste jaren zo ongelukkig van ben geweest). Maar een sterretje is wat meer standaard, zodat ik ook niet hoef uit te leggen wat er achter zit. Ik vind het fijn om dat lekker voor mezelf te houden (en jullie kennen me toch niet Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 1:59

Mooi en hele mooie betekenis! Mijn vriend heeft destijds ook in Thailand op een traditionele manier (bamboo) een tattoo laten zetten, dat maakt het inderdaad gelijk meer speciaal (als er al een speciale reden achter de tattoo zit) smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Rosa do 2 jun 2011 - 2:09

Mooie betekenis achter je tattoo, en wat heb je een leuk enkelbandje!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  mzcharlotte do 2 jun 2011 - 2:18

cheers Ik vind 'm ook erg leuk, subtiel en vooral mooi dat je het alleen voor jezelf hebt gedaan. Well done!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Jeanette do 2 jun 2011 - 7:17

Mooi met de betekenis er achter. En ik wist niet eens dat men met bamboe kon tattoeren, wat grappig!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:01

De betekenis erachter vind ik heel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  TukTuk do 2 jun 2011 - 20:11

Jeanette schreef:Mooi met de betekenis er achter. En ik wist niet eens dat men met bamboe kon tattoeren, wat grappig!!

Ja dan maken ze de naald vast doormiddel van touw en kaarsvet op een bamboo stokje, en wordt er dus op die manier getatooeerd. Mijn vriend had een vrij grote tattoo laten zetten, maar er was totaal geen enkele irritatie of wat dan ook, hele lichte zwelling, maar de dag er na zag je al niet meer dat de tattoo net gezet was. Heb het idee dat het met een machine veel "aggressiever" is voor de huid.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 22:07

Heel erg mooi!! Ik had je trouwens laatst genoemd in het "wie mis je topic", hoe gaat het met je Bobbie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:38

Fauve schreef:Heel erg mooi!! Ik had je trouwens laatst genoemd in het "wie mis je topic", hoe gaat het met je Bobbie?
Wat lief, dankje. Mijn computer was gecrashed, ik heb een paar weken zonder gezeten. Met mij gaat het goed, heb een nieuwe vriend en eindelijk alle ellende achter me durven te laten (begint die andere man opeens met zijn hele hebben en houden te verkondigen dat ik de ware ben, dat hij verliefd is enz....). Ik heb het wel erg druk en mijn studie (boekhouden) loopt voor geen meter. Maar dat komt dan wel een keer, het was gewoon niet de tijd (verdriet, huis verbouwen, geen tijd en energie voor studie).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 3:10

Wat fijn dat je een nieuwe vriend hebt en dat je uit de rottige periode begint te komen! Ik hoop dat de stijgende lijn zich voortzet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn nieuwe aanwinst Empty Re: Mijn nieuwe aanwinst

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum