Mijn nieuwe buurman
+6
Kabouter
luisa
RYW
Lejow
Angela_1986
SoGood
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn nieuwe buurman
Een paar keer per jaar (nou ja, als je geluk hebt) kom je weleens iemand tegen toch die echt helemaal jouw type is qua uiterlijk?
Laat dat nu net mijn nieuwe buurman zijn! Die OGEN en die lach.. Vandaag was hij zijn laatste spullen aan het verhuizen. Ik heb nog nooit iemand zo aantrekkelijk iets zien optillen. Omg, ik krijg het helemaal warm als ik hem zie en ik kan alleen maar héél dom lachen. Slaat echt nergens op! Mijn vriend zag hem en zei ineens "Zo, die is wel knap of niet?" Mijn zusje zag hem ook en kon er ook niet over op houden.
Laat dat nu net mijn nieuwe buurman zijn! Die OGEN en die lach.. Vandaag was hij zijn laatste spullen aan het verhuizen. Ik heb nog nooit iemand zo aantrekkelijk iets zien optillen. Omg, ik krijg het helemaal warm als ik hem zie en ik kan alleen maar héél dom lachen. Slaat echt nergens op! Mijn vriend zag hem en zei ineens "Zo, die is wel knap of niet?" Mijn zusje zag hem ook en kon er ook niet over op houden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Mijn nieuwe buurman
Oh jee dat lijkt me echt verschrikkelijk, als dr zo'n knappe vent compleet mijn type naast me zou komen wonen!
Dan zie je hem veel te vaak en straks word je nog blijer om thuis te komen van je werk om de buurman te zien dan je vriend ..
Risky Bussiness! Al doe je er natuurlijk weinig aan ... je kan er moeilijk om verhuizen
Dan zie je hem veel te vaak en straks word je nog blijer om thuis te komen van je werk om de buurman te zien dan je vriend ..
Risky Bussiness! Al doe je er natuurlijk weinig aan ... je kan er moeilijk om verhuizen
Gast- Gast
En waarom heb ik dat nou nooit?! Mijn buurvrouw en ik hadden gehoopt dat in de twee leegstaande/komende woningen in onze straat ook 'n leuke vent zou komen wonen maar helaas... Alles behalve dat!
Het kan wel risky worden als je er iets mee doet maar zo lang het bij alleen af en toe kijken blijft, ach...
Het kan wel risky worden als je er iets mee doet maar zo lang het bij alleen af en toe kijken blijft, ach...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ohhh dat ken ik.. Dat had ik met de fitness instructeur.. DAMN wat een lekkertje...
Vind de reactie van je vriend ook wel leuk whaha
Vind de reactie van je vriend ook wel leuk whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Eerlijk gezegd zit ik hier helemaal niet op te wachten hoor! Het is verschrikkelijk. Ongeveer 6 jaar geleden ben ik in een discotheek voor het laatst iemand tegen gekomen waar ik ook zo van onder de indruk was, nu woont ie gewoon naast me. Ik ben gewoon bang om hem tegen te komen!
Risky is het niet, ik word echt een sukkel als ik hem zie en ik zou mezelf continue afvragen hoe ik er uit zie. Daarbij is dit echt puur en alleen fysiek. Oh god.
Risky is het niet, ik word echt een sukkel als ik hem zie en ik zou mezelf continue afvragen hoe ik er uit zie. Daarbij is dit echt puur en alleen fysiek. Oh god.
SoGood- Ratel
Nou, weet je wat? Bel even bij 'm aan, zeg dat ie z'n dozen gewoon ingepakt laat en stuur 'm hierheen!
Ik kan me wel voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Maar zoals je zelf zegt, het is niet risky, puur en alleen fysiek dus waarschijnlijk gaat het ook wel weer over.
De reactie van je vriend vind ik trouwens inderdaad ook leuk!
Ik kan me wel voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Maar zoals je zelf zegt, het is niet risky, puur en alleen fysiek dus waarschijnlijk gaat het ook wel weer over.
De reactie van je vriend vind ik trouwens inderdaad ook leuk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zie de laatste tijd ineens vaker mooie mannen hahaha echt heel raar.. Misschien komt het omdat ik al zolang samen ben met mijn vriend ofzo want eerder zag ik ze echt niet
Gast- Gast
Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
Hij pulkt vast heel sexy.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:RYW schreef:Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
En laat heel erotische scheten?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Sogood schreef:RYW schreef:Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
Gast- Gast
RYW schreef:Sogood schreef:RYW schreef:Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
Hahaha, bah!
SoGood- Ratel
RYW schreef:Sogood schreef:RYW schreef:Wedden dat die buurman ook gewoon scheten laat in bed, remsporen achterlaat in de wc, in zijn neus pulkt en allerlei andere onsmakelijke gewoontes?
Ik dacht dat jij de intelligentste was van dit forum whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb dat altijd rond mijn eisprong, dan vind ik mannen veel sneller aantrekkelijk en heb ik ineens oog voor mooie mannen zo raar.
Gast- Gast
Gast- Gast
Even ter vergelijking, hier heeft hij wel iets van weg. Ja, serieus. Ik meen dit, ik wil niemand jaloers maken ofzo! Zijn lichaam heb ik (gelukkig/helaas) niet gezien dus dit gaat even puur om zijn gezicht al kan ik me voorstellen dat de rest er ongeveer hetzelfde uit ziet. Ik vind mijn buurman trouwens nog knapper. Hij heeft langer, meer en donkerder haar en FEL blauwe ogen.
Edit: Mijn buurman is ouder en daardoor mannelijker.
Laatst aangepast door Sogood op za 9 jul 2011 - 10:09; in totaal 2 keer bewerkt
SoGood- Ratel
ik zeg HELLO!!! :cyclops:
Lejow- Lady Post-a-lot
Stiekem wil ik ook een hele lekkere buurman. Of uberhaupt een mooie man tegenkomen, echt dat is al zo lang niet gebeurt. Of ik ben extra kritisch geworden, zie bij iedereen gelijk een minpuntje.
Nou ja, beter voor mijn man.
Nou ja, beter voor mijn man.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Lejow schreef:ik zeg HELLO!!! :cyclops:
Ik ga even een kopje suiker lenen. Tot zo.
SoGood- Ratel
Mijn buurman is een beetje een sjappie.. en heeft een vriendin, waar hij sinds kort mee samenwoont. Agossie..
Aan de andere kant woont een Japanse, met haar zoon (van een jaar of 13)...
Aan de andere kant woont een Japanse, met haar zoon (van een jaar of 13)...
Lejow- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Lejow schreef:ik zeg HELLO!!! :cyclops:
Ik ga even een kopje suiker lenen. Tot zo.
Gast- Gast
IK zou ineens van alles moeten gaan lenen bij de buurman..al sta ik vervolgens waarschijnlijk alleen maar te stamelen voor zn deur.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn nieuwe fotoplankjes
» Mijn nieuwe horloge!
» Mijn nieuwe aanwinst
» mijn nieuwe baan is verschrikkelijk!
» Foto's van mijn nieuwe huis!
» Mijn nieuwe horloge!