Mijn nieuwe horloge!
+7
Shisha
Monte
loura
Happinaz
Rush
Green_Pepper
Marin
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn nieuwe horloge!
Even m'n mooie nieuwe horloge showen hoor!
Van m'n vriend cadeau gekregen voor m'n verjaardag! Samen net vanavond uitgezocht
Het is een horloge van Michael Kors, wat ik zo graag wilde
Alleen blijk ik dus mini polsjes te hebben, want dit is de mini-size en nog oogt ie vrij groot. De andere modellen stonden echt voor geen meter, veel te groot.
Maar ben er oh zo blij mee, wilde heel graag een bruin, rond horloge met chronograaf
Echt super mooi cadeau, bedankt liefste vriendje van de wereld
Van m'n vriend cadeau gekregen voor m'n verjaardag! Samen net vanavond uitgezocht
Het is een horloge van Michael Kors, wat ik zo graag wilde
Alleen blijk ik dus mini polsjes te hebben, want dit is de mini-size en nog oogt ie vrij groot. De andere modellen stonden echt voor geen meter, veel te groot.
Maar ben er oh zo blij mee, wilde heel graag een bruin, rond horloge met chronograaf
Echt super mooi cadeau, bedankt liefste vriendje van de wereld
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Mijn nieuwe horloge!
Ja was de enige die paste!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zei het op FB al, maar hier dan nog een keer: Super mooi! :-)
Ben je in het centrum bij jou geweest? Toevallig bij dat 'eiland' winkeltje tegenover de WE? Daar heb ik 2 weken terug mijn Fossil gekocht en ik twijfelde dus heel erg tussen de mijne en een aantal Michael Kors's....waaronder die jij nu om hebt!
Geniet er maar lekker van!
Ben je in het centrum bij jou geweest? Toevallig bij dat 'eiland' winkeltje tegenover de WE? Daar heb ik 2 weken terug mijn Fossil gekocht en ik twijfelde dus heel erg tussen de mijne en een aantal Michael Kors's....waaronder die jij nu om hebt!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou niet zo van donkerbruin, maar wel heel mooi hoor!! En super lief is het zeker
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Happinaz schreef:Ik zei het op FB al, maar hier dan nog een keer: Super mooi! :-)
Nee, daar wilde m'n vriend niet het horloge kopen. Waren we gisteren om te passen, maar hingen allemaal rare spelregels betreft garantie enzo, en dat soort tentjes gaan vaak met paar jaar wel weer weg, dus hij wilde liever bij een vertrouwde juwelier of winkel kopen die niet snel weg gaat. Is dus de Bijenkorf geworden.
(Maar misschien heeft ie wel helemaal niet gelijk hoor, niet om jou te ontmoedigen. Ben ook benieuwd naar de jouwe!)
Marin- Lady Post-a-lot
Volgens mij had ik voordat ik jou erover hoorde nog nooit een bruin horloge gezien, maar ik vind het erg mooi!
Goede keus, die diamantjes zijn toch wel classy!
Goede keus, die diamantjes zijn toch wel classy!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Happinaz schreef:Ik zei het op FB al, maar hier dan nog een keer: Super mooi! :-)
Nee, daar wilde m'n vriend niet het horloge kopen. Waren we gisteren om te passen, maar hingen allemaal rare spelregels betreft garantie enzo, en dat soort tentjes gaan vaak met paar jaar wel weer weg, dus hij wilde liever bij een vertrouwde juwelier of winkel kopen die niet snel weg gaat. Is dus de Bijenkorf geworden.
(Maar misschien heeft ie wel helemaal niet gelijk hoor, niet om jou te ontmoedigen. Ben ook benieuwd naar de jouwe!)
Ja daar heeft hij ongelijk in! Haha, ze zitten er echt al jaaaaren en hebben een onwijs groot assortiment.
Maar dat geeft helemaal niet! JE HEBT HEM!
Ik zal even kijken of ik de mijne gepost krijg.
Happinaz- Kletskop
Het lukt me even niet met de photobucket app, ik moet denk ik de update doen.
Maar dit is een link naar het horloge:
http://www.fossil.nl/nl_NL/shop/dames/categorie%C3%ABn/dames_horloges/rose-kleurige_horloges/stella_horloge_roestvrijstaal_-_grijs_en_rosegoudkleur-ES3030P.html?departmentCategoryId=&beginIndex=0&pageSize=1000&pn=c&cm_vc=334089&imagePath=ES3030
Maar dit is een link naar het horloge:
http://www.fossil.nl/nl_NL/shop/dames/categorie%C3%ABn/dames_horloges/rose-kleurige_horloges/stella_horloge_roestvrijstaal_-_grijs_en_rosegoudkleur-ES3030P.html?departmentCategoryId=&beginIndex=0&pageSize=1000&pn=c&cm_vc=334089&imagePath=ES3030
Happinaz- Kletskop
Oeeh die is ook echt heel gaaf! Die twee kleuren combi's vond ik ook zo leuk, maar stond bij mij echt veel te massief. Maar zo om te zien vind ik dat echt super leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Oeeh die is ook echt heel gaaf! Die twee kleuren combi's vond ik ook zo leuk, maar stond bij mij echt veel te massief. Maar zo om te zien vind ik dat echt super leuk!
Ja vond je? Ik heb ook een tijdje getwijfeld omdat ik ook echt kinderpolsjes heb. De verkoopster zei het nog. Ik ben klein (1,58-9). Er moesten 4 schakels tussenuit hahaha. Maar eigenlijk iedereen vond hem leuk, ook andere klanten in de winkel.
Maar goed, die van jou vond ik ook echt heel erg gaaf. Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan omdat ik zwart nog net iets beter kan combineren dan bruin en omdat ik de diamantjes niet voor elke look van mij passend vond, juist omdat ik een wat sportiever horloge zocht. Ik draag nu, ernaast, ook nog een bruine van fossil namelijk. Wat klassieker model.
Maar heerlijk he, zo'n nieuw ding! Ik kijk er de hele dag naar haha
Happinaz- Kletskop
Ja het werd echt massief bij mijn pols, heel jammer, want ik vond die horloges wel heel leuk. Er was ook een zwarte matte (met rubber, ken je misschien wel) en die vond ik ook heel gaaf, maar uiteindelijk te stoer voor mij. En ik draag zelden zwart en heel vaak bruin en blauwe kleren en daar past dit beter bij. En dit is net een iets verfijnder model nog. Stoer want dat wilde ik, maar kan toch nog bij net iets netjes.
Dus ja, ben heel blij! Had hiervoor een rechthoekige parelmoeren/zilveren Guess, dus dit is een aangename verandering
Dus ja, ben heel blij! Had hiervoor een rechthoekige parelmoeren/zilveren Guess, dus dit is een aangename verandering
Marin- Lady Post-a-lot
Lekker, helemaal een nieuw stijltje! En ook nog wel af te wisselen :-).
Ik heb hier ook echt een paar maanden voor gespaard, net als vroeger in een spaarpotje. Dat maakte het nog leuker om hem in de winkel te gaan kopen. Ik heb ook expres geen online bestelling gedaan.
Zo, nu hebben we wel weer genoeg opgeschept over onze nieuwe horloges he
Ik heb hier ook echt een paar maanden voor gespaard, net als vroeger in een spaarpotje. Dat maakte het nog leuker om hem in de winkel te gaan kopen. Ik heb ook expres geen online bestelling gedaan.
Zo, nu hebben we wel weer genoeg opgeschept over onze nieuwe horloges he
Happinaz- Kletskop
Nee hoor!
Alleen maar fijn dat we zo blij als een klein kind hier mee kunnen zijn!
Alleen maar fijn dat we zo blij als een klein kind hier mee kunnen zijn!
Marin- Lady Post-a-lot
Happinaz- Kletskop
Erg mooi! Al hadden die steentjes van mij niet gehoeven.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi en ik vind juist die steentjes erg leuk. Zonder zou hij voor mij denk ik te mannelijk worden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Met meerdere 'klokjes' die lopen.
Dus drie van kleine klokjes die dan de uren, minuten en seconde aangeven.
Mooi Marin!! Staat erg mooi om je pols.
Ik draag een heren Michael kors en daar moesten 6 schakels tussenuit haha. Maar ik hou ook wel echt van chunky.
Ik draag een heren Michael kors en daar moesten 6 schakels tussenuit haha. Maar ik hou ook wel echt van chunky.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Met meerdere 'klokjes' die lopen.
Maar dat is toch ook juist het hele idee bij dit merk? Ik weet niet wat ik er van vind Marin! Ik vond toen ik ze gewoon los zag ze wel leuk, maar zo op je pols weet ik het niet. Sowieso ben ik niet zo'n fan van strass-steentjes, maar ik vind hem nu net-niet. Het is geen charmant, vrouwelijk horloge, maar ook geen stoere, chunky Michael Kors! Ik denk dat groter wel mooier was geweest.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Punk'd schreef:Met meerdere 'klokjes' die lopen.
Maar dat is toch ook juist het hele idee bij dit merk? Ik weet niet wat ik er van vind Marin! Ik vond toen ik ze gewoon los zag ze wel leuk, maar zo op je pols weet ik het niet. Sowieso ben ik niet zo'n fan van strass-steentjes, maar ik vind hem nu net-niet. Het is geen charmant, vrouwelijk horloge, maar ook geen stoere, chunky Michael Kors! Ik denk dat groter wel mooier was geweest.
Dit vind ik idd ook, het effect is nu een beetje weggevallen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn nieuwe buurman
» Mijn nieuwe fotoplankjes
» Mijn nieuwe aanwinst
» eindelijk mijn nieuwe Red Wings!!!
» Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!
» Mijn nieuwe fotoplankjes
» Mijn nieuwe aanwinst
» eindelijk mijn nieuwe Red Wings!!!
» Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!