Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

+17
Guusje
Paper Crown
Niekske
_Muppit
Angela_1986
VeryCherry
Lavendel
Arwyn
Minx
Monte
Rush
Snoes
Ibbeltje
Stuiterbal
Zora
Marin
Sjaantje
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 8:32

Zoals jullie vast wel weten, ben ik onlangs geopereerd: ik heb twee nieuwe knieën gekregen. Nu ik alweer aardig hersteld ben, ben ik helemaal blij van alles wat ik (weer) kan. Onvoorstelbaar... (ik zal mijn ziekenhuis-topic weer eens updaten, ben ik al steeds van plan maar het moet er nu toch maar eens van komen vanavond!)

Maar één van de meest ingrijpende veranderingen is dat ik tegenwoordig bijna helemaal recht sta, doordat ik mijn knieën weer kan strekken. Daarom ben ik een beetje mijn kleding aan het veranderen: sinds afgelopen weekend durf ik weer rokjes en jurkjes te dragen! cheers

Ik ben er nog wel behoorlijk onzeker over, immers, ik heb me jarenlang 'geschaamd' voor mijn lijf en moet er nog aan wennen dat ik veranderd ben. Die 'schaamte' zal nooit helemaal overgaan, ik vind het bijvoorbeeld stiekem nog steeds heel erg dat mijn kont zo naar achter staat, hoewel die door sommigen liefkozend een 'J.Lo.-kont' wordt genoemd. Maar wellicht krijg ik mijn heupen nog wat verder gestrekt zodat het wat minder opvalt en de bedoeling is dat er de komende tijd wat kilootjes af gaan dus dat zal ook alweer schelen.

Anyway, wie wil even mijn jurkjes zien? Sorry dat de foto's zo groot zijn, blame it on PhotoBucket! (als ik ze ga verkleinen, verliezen ze de verhouding en zie ik er nóg raarder uit :S )

*foto's weg!*

Kunnen deze schoenen onder een jurkje / rokje met legging?
Ik heb ook nog wel mooiere schoenen, minder 'lomp' zeg maar (zie bovenste paar foto's), maar op deze schoenen kan ik veel beter en netter lopen omdat er een dikkere hak onder zit.

Tot zover mijn frustraties en onzekerheden.

Wat vinden jullie ervan??

Foto's niet quoten, ze blijven niet eeuwig staan!


Laatst aangepast door Sjaantje op zo 5 feb 2012 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 8:35

Wat heb jij een mooie taille joh! Daar ben je echt hartstikke slank! En wat super dat je gewoon jurkjes en rokjes aan kan nu!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:38

Sjaan, ik vind je er fantastisch uitzien en je hebt een leuke kledingkeuze!!!!
Ik vind vooral het eerste (grijze) en dan lang gedragen en tweede (zwart met kleur) jurkje erg leuk.
De schoenen zijn ook mooi. Ja, geslaagde shopsessie hoor! Very Happy


Laatst aangepast door Youandi op di 31 jan 2012 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Zora di 31 jan 2012 - 8:38

Woei vet bootylicious! Je ziet inderdaad wel dat de houding nog net even wat afwijkt, maar ik vind het er totaal niet erg uitzien eigenlijk. Ik vind het echt goed staan! Je laarzen zijn misschien net wat stoerder dan ik zou aantrekken, maar kan me voorstellen dat je echt wat stevigheid nodig hebt, en ik vind ze prima kunnen zo!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Stuiterbal di 31 jan 2012 - 8:38

Ik vind het je leuk staan Sjaan. En ook die laarzen zijn leuk.

Het enige wat ik zelf persoonlijk niet zo leuk vind is dat zwarte stretch rokje met die witte legging eronder en ook de zwarte legging.
Het accent word idd heel erg op je kont gelegd en omdat je al een hele erge holle rug hebt steekt je kont idd naar achteren. Dat maakt het er minder mooier op.

Verder vind ik het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk cheers
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Ibbeltje di 31 jan 2012 - 8:40

Dat was ook mijn gedachte van Stella.
Dat spijkerrokje vind ik je wel leuk staan en over de jurkjes heb ik al laten weten dat ik het leuk vind Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Snoes di 31 jan 2012 - 8:40

Stella_ schreef:Ik vind het je leuk staan Sjaan. En ook die laarzen zijn leuk.

Het enige wat ik zelf persoonlijk niet zo leuk vind is dat zwarte stretch rokje met die witte legging eronder en ook de zwarte legging.
Het accent word idd heel erg op je kont gelegd en omdat je al een hele erge holle rug hebt steekt je kont idd naar achteren. Dat maakt het er minder mooier op.

Verder vind ik het allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk cheers
Hier sluit ik me bij aan, leuk Sjaan! cheers

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 8:42

Fijn dat jullie mijn gedachtes bevestigen, strakke rokjes zijn niet geschikt voor mij, behalve van het vooraanzicht haha Very Happy

Thnx voor jullie enthousiaste reacties, ik word er helemaal blij van! Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 8:43

Helemaal eens met Stella, super leuk!

Een bolle kont kan je ook verbloemen door een blazer of jasje die tot op je kont valt, dan lijkt je rug minder hol. Heb ik zelf ook namelijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:44

Zora schreef:Woei vet bootylicious! Je ziet inderdaad wel dat de houding nog net even wat afwijkt, maar ik vind het er totaal niet erg uitzien eigenlijk. Ik vind het echt goed staan! Je laarzen zijn misschien net wat stoerder dan ik zou aantrekken, maar kan me voorstellen dat je echt wat stevigheid nodig hebt, en ik vind ze prima kunnen zo!

Helemaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Monte di 31 jan 2012 - 8:47

Wat een leuke jurkjes en rokjes(vooral het zwarte jurkje met kringen en spijkerrokje). Het spijkerrokje vind ik juist heel mooi staan. Doordat het uitwaaiert(zoals je zelf zegt) brengt het je kont juist in verhouding, deze valt veel minder op. Persoonlijk vind ik het zwarte rokje met witte en zwarte legging dus ook niet het beste rokje voor jou, je kont lijkt daar veel dikker en opzichtiger in. Al valt het met zwarte legging minder op dan witte(die vind ik echt niet mooi staan). Maar voor de rest super leuk, ook de laarzen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:47

Ik ben het helemaal eens met Stella. Ik vind dat groene jurkje het leukst! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Minx di 31 jan 2012 - 8:49

wouw je straalt Very Happy wat zie je er goed uit. wat een paar kunstknieen al niet kunnen doen Very Happy. erg lueke rokjes/jurkjes
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 8:51

De legging is gelukkig GRIJS!!!! ik dacht ik zeg het maar even want ik weet hoe er over witte leggings gedacht wordt Wink

Ik draag op zich ook graag mijn andere laarzen, die staan er mooier onder vind ik zelf, en op zich kan ik er ook wel goed op lopen maar iets minder netjes en het is juist de bedoeling dat ik weer netjes leer lopen na mijn operaties. Maar afgelopen zaterdag op het feest van oma en bij Vrienden van Amstel Live heb ik ze wél aan gehad Very Happy

Pumps draag ik ook graag alleen kan ik dan denk ik beter een panty aan dan een legging?? Panty's zijn juist zo moeilijk aan te trekken voor mij door het 'voetje' dat daar aan zit. Heeft iemand daar nog wat zinnigs over te zeggen? Heb er eigenlijk nooit eerder over na hoeven denken...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Stuiterbal di 31 jan 2012 - 8:52

Sjaantje schreef:De legging is gelukkig GRIJS!!!! ik dacht ik zeg het maar even want ik weet hoe er over witte leggings gedacht wordt Wink
lol! lol! lol!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Arwyn di 31 jan 2012 - 8:59

Ik vind vooral het tweede en derde jurkje je erg leuk staan!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:00

Je ziet er echt heel goed uit joh!

Vooral die groenachtige jurk staat je prachtig!

Ik vind het spijkerrokje ook leuk staan, wat eerder al is gezegt doordat het zo uitsteekt raak je wat meer in balans en worden je billen optisch kleiner Wink

Die grijze legging met dat strakke stretchrokje zou ik inderdaad niet dragen als je zoveel andere keus hebt waarin je figuurtje veel beter uitkomt!



Ik vind het heel erg leuk om te lezen dat je zo positief praat over je vooruitgang! Ik word er zelf helemaal blij van Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 9:01

Deze laarzen bedoel ik dus: mijn all-time-favourites!
Heb ze al dik drie jaar en heb ze ook erg vaak gedragen ook al zijn de medici het niet zo eens met het mini-hakje dat eronder zit Very Happy

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! IMG_0675


Rush, nog bedankt voor de colbertjes-jasjes-tip, da's idd ook een goed idee! Zal er eens naar uitkijken in de winkels!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:43

Je ziet er prachtig uit! Totaal geen reden om onzeker te zijn :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Lavendel di 31 jan 2012 - 9:55

Leuk Sjaan! Ik snap dat je er blij mee bent smile Ik vind het 2e en 3e jurkje er leuk, zou ze alleen misschien een klein stukje korter maken dan vallen ze nog iets leuker denk ik..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  VeryCherry di 31 jan 2012 - 10:00

Wow, wat leuk zeg!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Angela_1986 di 31 jan 2012 - 10:02

cheers Heel erg leuk Sjaan! En je enthousiasme straalt van je berichten én foto's af, leuk!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 10:03

Ik heb je hele operatie verhaal niet echt gevolgd, maar jeetje, kan jij op hakken lopen zeg? Dat had ik nooit verwacht en vind ik echt onwijs knap, op de een of andere manier. Dat kan ik zelfs niet goed Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 10:19

Lavendel schreef:Leuk Sjaan! Ik snap dat je er blij mee bent Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! 561177 Ik vind het 2e en 3e jurkje er leuk, zou ze alleen misschien een klein stukje korter maken dan vallen ze nog iets leuker denk ik..
Dat staat idd ook op de planning. Neem ze donderdag mee naar vriendin, dan vraag ik of ze wilt helpen afspelden en dan es zien of ik de naaimachine zo gek krijg om uit de kast te komen Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 10:24

Marin schreef:Ik heb je hele operatie verhaal niet echt gevolgd, maar jeetje, kan jij op hakken lopen zeg? Dat had ik nooit verwacht en vind ik echt onwijs knap, op de een of andere manier. Dat kan ik zelfs niet goed Wink
Hier moet ik stiekem wel even om lachen omdat ik die vraag heel vaak hoor. Iedereen is daar verbaasd over, maar ik vind het niet erg als men er naar vraagt. Kan de verwarring wel begrijpen!

Omdat mijn enkels grotendeels zijn vastgegroeid, kan ik niet op platte voeten lopen. Er zit nog maar heel weinig beweging in mijn enkelgewrichten dus als ik op sokken / blote voeten sta, sta ik op mijn tenen en zweven mijn hakken zo'n 5 cm boven de grond. Alleen wil ik er (nog) niet aan geopereerd worden omdat ik er geen last van heb. Het is soms vervelend maar het doet geen pijn en beperkt me amper.

Maar daarom ben ik wel zo blij dat ik als meisje ben geboren Very Happy Kan ik ongegeneerd laarzen met hakken en pumps aan cheers Alleen in de zomer is het wel lastig, er zijn weinig leuke zomerschoenen met een hak, óf ze hebben een gesp die ik zelf niet dicht kan krijgen omdat ik niet zo ver kan bukken. De rits vd laarsjes maak ik namelijk open en dicht met een zgn. aankleedstok: een lange stok met een haakje eraan maar daarmee mis ik de fijne motoriek om gespjes en veters e.d. open en dicht te maken.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum