Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rugpijn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Rugpijn Empty Rugpijn

Bericht  SuzieQ di 30 okt 2012 - 10:40

Sinds een aantal weken heb ik zo veel last van mijn rug. Ik heb het heel druk op mijn werk, zit dus 9 uur achter mijn computer en kom er alleen achter vandaan als ik naar de wc moet of iets van de printer moet pakken. Tegen een uur of 2 begint mijn bovenrug enorm te zeuren en voelt het alsof er zenuwen niet goed zitten. Ik heb afgelopen week zo'n 55 uur gewerkt (ook zaterdag) en ook thuis zit ik veel achter de computer. Dat moet even, hopelijk is het snel wat rustiger. Ik heb dus geen tijd om naar de fysio te gaan. Ik probeer 2x per week te gaan sporten, dat scheelt wel wat, maar het doet inmiddels echt zo pijn dat ik niet goed meer weet hoe ik moet gaan zitten.

Wie heeft tips? Bepaalde pijnstillers (spierverslappend?), oefeningen? Fysio wil ik gaan plannen zodra ik daar tijd voor kan maken, hopelijk na volgende week.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugpijn Empty Re: Rugpijn

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 10:46

yescafe.actieforum.com/t33929-pijn-in-bovenrug

Is dat dezelfde rugpijn? Iemand had al op je topic gereageerd.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugpijn Empty Re: Rugpijn

Bericht  SuzieQ di 30 okt 2012 - 10:51

Linnie1985 schreef:yescafe.actieforum.com/t33929-pijn-in-bovenrug

Is dat dezelfde rugpijn? Iemand had al op je topic gereageerd.

Verrek, had ik dat al ooit geplaatst? Helemaal vergeten zeg. Dankje voor het herinneren, ik ga die nog even opzoeken.
Het is inmiddels ook wel naar beneden gezakt en ook in mijn zij doet het pijn. Ik ben toe aan een relaxdagje (of nog beterr, weekendje Wink)

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugpijn Empty Re: Rugpijn

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 11:01

SuzieQ schreef:
Linnie1985 schreef:yescafe.actieforum.com/t33929-pijn-in-bovenrug

Is dat dezelfde rugpijn? Iemand had al op je topic gereageerd.

Verrek, had ik dat al ooit geplaatst? Helemaal vergeten zeg. Dankje voor het herinneren, ik ga die nog even opzoeken.
Het is inmiddels ook wel naar beneden gezakt en ook in mijn zij doet het pijn. Ik ben toe aan een relaxdagje (of nog beterr, weekendje Wink)

Ik heb ook wel eens rugpijn, maar meestal zit ik (volgens mijn vriend) op mijn lende, dus half op mijn kont en rug Laughing.
En ooit heb ik een keer zo'n erge pijn gehad, ik kon amper lopen. Ging door de grond van de pijn. Moest van de dokter 2 paracetamol slikken wat niet hielp, toen nogmaals gebeld, en toen kreeg ik diclofonac, die mijn vriend voor me gehaald had. Sindsdien nooit meer pijn gehad!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugpijn Empty Re: Rugpijn

Bericht  Minx di 30 okt 2012 - 11:39

Met zo'n instelling blijf je er last van houden. Het belangrijkste is in beweging blijven afwisselen. Je zit nu in een negatieve spiraal en die zul je zelf moeten doorbreken. Geen tijd voor fysio is echt het domste wat je kan doen. Wat is nou belangrijker je werk of je gezondheid...
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rugpijn Empty Re: Rugpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum