Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is jouw dag vandaag?

+7
Sarah1985
Katrien
Japie
Snoes
Elliot
Marin
Rush
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is jouw dag vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is jouw dag vandaag?

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:09

Maakt toch niet uit? Het is een topic over vandaag! :cheering:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 3:11

Ja, ik probeer ook gewoon maar zo min mogelijk plaatjes op internet te kijken.. Want ik vond deze bijvoorbeeld ook heel leuk en stoer:

Hoe is jouw dag vandaag? - Pagina 2 Michael-kors-rose-gold-ladies-sport-watch-product-1-4611748-150592184_large_flex

Maar toen ging ik 'm passen gisteren en was het echt direct ieeeeuww neee veel te grof en groot!

Zoiets moet je gewoon aan zien.

Ik wil niet via internet een bepaald model verheerlijken en dan ineens tot de conclusie komen dat 't gewoon lelijk bij mij staat :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:13

Nee, dat snap ik! Ik vind die wel erg mooi zo op het plaatje Yes

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 3:14

Ja ik ben ook koppig genoeg om 'm nóg een keer te passen vandaag, en dat model in m'n eerste post ook weer.. maar als het allemaal écht te groot is, kom ik qua MK maar op één horloge uit en dat is die bruine met diamantjes. Dus als iemand nog andere merken weet... Echt zo moeilijk! Fossil, DKNY, Tommy, CK, Guess, allemaal al bekeken en is het allemaal nét niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sarah1985 vr 14 dec 2012 - 3:23

Mooie horloges marin. Weer eens wat anders dan de standaard zilver en zwart en goud. Succes met uitzoeken

Mijn dag vandaag is een pech dag. Echt alles gaat fout. 1 van mijn katten heeft mijn wasrek gesloopt hij sprong erop en kiepte ding om. Daarna gooit dat beest een spiegeltje om overal glas.
Ons internet werk al sinds dinsdag weer niet en kwam vandaag een monteur. Weer nieuwe modem de 4e in 3 maanden tijd. Vraag me af hoe slechte apparaten ze daar hebben.

Mijn stofzuiger gekocht in aug 2011 is ineens stuk. En geen idee of ik nog garantie heb en de chat via philips werkt niet en op de mail reageren ze binnen 5 dagen

en net komt mijn moeder hier. We zouden met kerst bij ons thuis een diner maken. Nu wil zij Maar denk mijn broer perse gourmetten en daar heb ik echt geen zin in. En al helemaal niet bij ons thuis. En lullige is wij hebben al veel boodschappen in huis voor het kerstdiner. Ik vind het gewoon gemeen we hebben in september al besloten om hier een diner te maken. Wij zouden alles maken. En mijn ouders en broers zouden iets meenemen. En nu moeten we weer gourmetten. En zegt mijn moeder dan moet ik alle boodschappen nog halen. Ik kon niet echt reageren want de monteur van internet was er op dat moment ook.

Ook zegt mijn moeder dat ze met oud en nieuw nergens heen willen, terwijl we hadden afgesproken hier of bij hun met vrienden van ons en de moeder van de vriendin.. Ook dat gaat niet door. Ik vind het allemaal maar raar.

Bah rot dag

Zou vanmiddag om een nieuwe bril maar ga maar niet alles is al slecht vandaag dus dan komt het met de bril ook niet goed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme vr 14 dec 2012 - 3:39

Mijn dag was best oké.

Vanochtend gewerkt op school, daarna spullen opruimen en naar huis. Nu net mijn autoverzekering geregeld, wachten op telefoontje van de sloop én dat de verzekering is goedgekeurd. Dan auto ophalen! En vanavond met vriend voor auto weg.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Katrien vr 14 dec 2012 - 3:43

Marin schreef:
Hoe is jouw dag vandaag? - Pagina 2 MK5492

Deze is mooi!!!!!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 3:55

Ik ga die toch nog even passen hoor Katrien, maar vrees dat ie echt te groot is voor mijn polsje! Jammer, dat zie je op de foto niet, he.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale vr 14 dec 2012 - 3:57

Ik lig ziek op de bank. Ik verveel me echt rot smile Gelukkig ligt m'n lieve kat al de hele dag bij me.

Pippa, balen zeg! 6 weken is wel erg lang!
Marin, veel plezier met je horloge kiezen! En late reactie, maar leuke rendiertrui heb je gekregen van je moeder! Ik heb de mijne nog niet aan gedaan, ik bewaar 'm voor Kerst smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 3:58

Ah dank je Azi, ik heb 'm toevallig nu ook aan smile Jij alvast veel draagplezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Katrien vr 14 dec 2012 - 4:04

Marin schreef:Ik ga die toch nog even passen hoor Katrien, maar vrees dat ie echt te groot is voor mijn polsje! Jammer, dat zie je op de foto niet, he.

Ja dat is echt heel jammer, maar die andere vind ik ook heel mooi hoor. Ik zeg al een tijdje dat ik een mooi horloge wil, nu weet ik eindelijk wat ik wil! Ik heb ook dunne polsjes dus ik zal me niet blind staren
op een mooi plaatje.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  loura vr 14 dec 2012 - 4:11

Nu gaat het gelukkig weer.. Vanochtend moest ik mijn kat naar de dierenarts brengen want zijn tand moest er uit. Mijn kat is 14 en hij heeft een evenwicht probleempje dus ik maakte mij een beetje zorgen over de narcose. Na hem weg te hebben gebracht belde de dokter later in de ochtend hoe het was gegaan. Gelukkig is alles goed gegaan, alleen was zijn temperatuur nogal flink gedaald. Hierdoor moest hij langer blijven dan normaal. Nu is hij net weer thuis en vind het allemaal maar een beetje vreemd. Hij mocht al eten en dat heeft hij meteen gedaan, honger dat hij had! Ik ben blij dat hij weer veilig thuis is. Nu kan ik weer een beetje relaxen smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Eponine vr 14 dec 2012 - 21:37

Mijn dag begint goed! Gisteren leuk personeelsuitje gehad en vanmorgen krijg ik een bericht dat ik mijn examen gehaald heb (eentje waarvan ik echt twijfelde of het gelukt is). Zo maar eens boodschappen doen voordat er een paar vrienden langs komen.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: