Maar hoe komt de baby er dan uit?...
+7
Jezzie
Océane
Rouge
Printje
Paper Crown
Thunder
maiadebij
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maar hoe komt de baby er dan uit?...
...Vroeg N vandaag aan mij. Ehmm die vraag had ik nog even niet verwacht Hoe leggen jullie dat een bijna 4 jarige uit? Ik heb geen zin om hem onzin over bloemkolen en ooievaars te vertellen. Maar hoe het wel werkt, hoeft hij ook nog niet te weten. Misschien weet iemand een leuk boekje?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Maar hoe komt de baby er dan uit?...
http://www.bol.com/nl/p/baby-in-mama-s-buik/9200000002229915/
http://www.peuteren.nl/speelhoek/peuterboeken_detail.php?id=755
Dat laatste boek vooral denk ik.
http://www.peuteren.nl/speelhoek/peuterboeken_detail.php?id=755
Dat laatste boek vooral denk ik.
Gast- Gast
Ik heb dat gewoon verteld, wel in kleuter taal.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou als je het nog niet helemaal wil uitleggen zeggen: 'Dat weet ik niet hoor, dat regelt de dokter, wat denk jij?'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou, zo dus.Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mijn zoontje van 3 nam genoegen met het antwoord dat de baby er aan de onderkant uit komt. Heb niet in geuren en kleuren over gaatjes etc verteld
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rataplan schreef:Nou, zo dus.Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
hhaha precies je moet het niet geheimzinnig of raar maken want dan gaan kinderen juist allerlei verhalen zelf bedenken.
Er was wel een meisje dat zei; nou oke juf alleen dan nog 1 ding wil ik wel heel graag weten..... hoe komt zo'n baby er dan IN want dat heb je nog niet uitgelegd..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik kreeg die vraag ook toen ik les gaf aan jongere kinderen en heb toen verteld dat meisjes een speciaal babygaatje hebben. En dat vonden ze een prima antwoord
Gast- Gast
Lekker bijdehand zijn sommige kinders. Wat was het antwoord?
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Omdat ik verrast was door z'n vraag antwoorde ik dat de dokter mama komt helpen. Hier nam hij alleen geen genoegen mee natuurlijk. 'maar hoe dan?' reageerde hij De vraag terug stellen is wel grappig om achter de peuter logica te komen, dan krijg je vast de meest leuke antwoorden.
Ik ben lid van de bieb, zal daar een gaan neuzen en neem de titels van jullie tips mee want die zien er wel leuk uit.
Ik ben lid van de bieb, zal daar een gaan neuzen en neem de titels van jullie tips mee want die zien er wel leuk uit.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Op mijn werk werd het ook gevraagd door een jongetje van bijna vier.
Ik vroeg toen hoe hij als baby uit zijn moeders buik gekomen was. Toen zei hij 'Ze deed gewoon de klep open!'
Ik vroeg toen hoe hij als baby uit zijn moeders buik gekomen was. Toen zei hij 'Ze deed gewoon de klep open!'
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb ook verteld dat er een babygaatje is daaronder, dat vinden kleuters nog genoeg vaak.
Gast- Gast
Printje schreef:Rataplan schreef:Nou, zo dus.Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
hhaha precies je moet het niet geheimzinnig of raar maken want dan gaan kinderen juist allerlei verhalen zelf bedenken.
Er was wel een meisje dat zei; nou oke juf alleen dan nog 1 ding wil ik wel heel graag weten..... hoe komt zo'n baby er dan IN want dat heb je nog niet uitgelegd..
Hahaha en wat was het antwoord?
Gast- Gast
Ponyo schreef:Printje schreef:Rataplan schreef:Nou, zo dus.Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Mijn kinderen zijn daar nu ook druk mee ineens. Ze weten dat de jongste 2 dmv een keizersnee zijn geboren, dus dat was makkelijk, maar ik heb ze wel verteld dat het bij hen anders is gegaan. Idd dat vrouwen 3 gaatjes hebben, niks geen poespas verder, dat komt later wel.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Jasmine schreef:Ponyo schreef:Printje schreef:Rataplan schreef:Nou, zo dus.Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Da's makkelijk, via datzelfde gaatje
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Printje schreef:Ik heb toevallig vandaag in de klas een vk gehad en die vertelde aan mijn kleuters gewoon heel minimaal hoe het zat. Meisjes hebben 3 gaatjes, eentje om te plassen, eentje om te poepen en eentje voor de baby.
+1
En haha, inderdaad erin via hetzelfde gaatje
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Soortgelijke onderwerpen
» Help, L komt maar niet aan...
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» hoeveel komt een baby ongeveer aan per week?
» Babykriebels, maar geen baby willen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» hoeveel komt een baby ongeveer aan per week?
» Babykriebels, maar geen baby willen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: