Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
Wat een rotding is het het zeg. Wast amper nog, blijft stil staan, draait soms maar 1 kant op, kortom deze is overleden.
Mijn schoonouders hadden er nog een thuis staan die van mijn mans opa is geweest en waar amper mee gewassen is.
Hij is een jaar geleden overleden en aangezien mijn schoonmoeder vaak dingen voor hem deed oa wassen heeft zij dat ding in overleg met de familie meegenomen (iedereen had spullen meegenomen begreep ik).
Omdat dat ding van ons al langer kuren had en ik wist dat zij die hadden staan terwijl die niet gebruikt werd dacht ik dat wij die wel konden hebben.
Ik zou dat ding dan best wel willen overnemen, maar mijn man vond dat die van hun was.
Nou die krijgen wij die machine dus, maar we mogen er niet met de familie over praten zei mijn schoonvader tegen mijn man ( net alsof je op een verjaardag ofzo bij voorbaat over wasmachines gaat praten wat mijn man ook zo gek vond).
Dan nog, het is overleg gegaan, hun mochten dat ding meenemen en dus mogen ze zelf weten wat ze ermee doen, wegdoen, weggeven, verkopen of wat dan ook.
Dat is niet aan de rest van de familie om over te oordelen aangezien het inmiddels het bezit is van mijn schoonouders.
Heel aardig dat wij die nu mogen hebben, maar wel apart dat we er niet over mogen praten (als het al ter sprake zou komen dus die kans is klein).
Hehe binnenkort kunnen we weer normaal wassen.
Mijn schoonouders hadden er nog een thuis staan die van mijn mans opa is geweest en waar amper mee gewassen is.
Hij is een jaar geleden overleden en aangezien mijn schoonmoeder vaak dingen voor hem deed oa wassen heeft zij dat ding in overleg met de familie meegenomen (iedereen had spullen meegenomen begreep ik).
Omdat dat ding van ons al langer kuren had en ik wist dat zij die hadden staan terwijl die niet gebruikt werd dacht ik dat wij die wel konden hebben.
Ik zou dat ding dan best wel willen overnemen, maar mijn man vond dat die van hun was.
Nou die krijgen wij die machine dus, maar we mogen er niet met de familie over praten zei mijn schoonvader tegen mijn man ( net alsof je op een verjaardag ofzo bij voorbaat over wasmachines gaat praten wat mijn man ook zo gek vond).
Dan nog, het is overleg gegaan, hun mochten dat ding meenemen en dus mogen ze zelf weten wat ze ermee doen, wegdoen, weggeven, verkopen of wat dan ook.
Dat is niet aan de rest van de familie om over te oordelen aangezien het inmiddels het bezit is van mijn schoonouders.
Heel aardig dat wij die nu mogen hebben, maar wel apart dat we er niet over mogen praten (als het al ter sprake zou komen dus die kans is klein).
Hehe binnenkort kunnen we weer normaal wassen.
Gast- Gast
Re: Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
Wat fijn dat je een wasmachine van je schoonvader en schoonloeder, zoals je haar normaal noemt, hebt gekregen. Fijn dat je weer kan wassen.
Gast- Gast
Fijn dat je de wasmachine krijgt van je schoonouders. En ja of het raar is of niet dat is voor iedereen anders. Misschien wilde iemand anders graag de machine hebben maar heeft de meerderheid besloten dat je schoonouders hem kregen en willen ze nu niemand voor het hoofd stoten.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het is zo vervelend als je wasmachine kapot is. Je schoonouders zijn niet zo erg als ze lijken. Lief van ze.
Gast- Gast
Fijn dat jullie een wasmachine krijgen. Lief van je schoonouders! Ik zou me er niet druk om maken dat ze het niet verder willen vertellen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Erg aardig idd, ik maak me er niet druk om van dat niet verder vertellen, maar vind het zo vreemd.
Ik wilde er best geld voor geven, want dat maakt me niks uit. Een nieuwe is duurder en die we krijgen is zo goed als nieuw is amper meer gewassen.
We hebben hem nog niet, maar volgende week als het goed is.
Ik wilde er best geld voor geven, want dat maakt me niks uit. Een nieuwe is duurder en die we krijgen is zo goed als nieuw is amper meer gewassen.
We hebben hem nog niet, maar volgende week als het goed is.
Gast- Gast
Lekker van genieten zou ik zeggen
Misschien dat je ze een bos bloemen kan geven en een kadobon?
Misschien dat je ze een bos bloemen kan geven en een kadobon?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Snoozy schreef:Het is zo vervelend als je wasmachine kapot is. Je schoonouders zijn niet zo erg als ze lijken. Lief van ze.
Best wel,maar het is dan gelijk mijn mans verjaardagcadeau eigenlijk.
Mijn schoonvader heeft gezegd dat wij hem mogen hebben zonder toestemming van mijn schoonmoeder. De wasmachine was van haar vader en ik maak me alleen een beetje zorgen dat hij dan niet op zijn kop krijgt van haar zonder dat hij heeft overlegd. Dat wil ze nl nog wel eens doen hem uitkafferen en da's nu niet terecht, maar die andere keren ook niet en is het nooit geweest. Ze snauwt hem nogal vaak af in het bijzijn van anderen zonder reden en ik heb dat altijd wel met hem te doen. Wil voor hem opkomen omdat hij zelf weet dat het geen nut heeft om tegen haar in te gaan, want zij heeft de broek aan. Jammer!
Nou hij is het gewend, maar leuk is anders.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wasmachine kapot, op zoek naar een andere maar welke
» Help, L komt maar niet aan...
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe mobiel maar welke
» Wasmachine
» Help, L komt maar niet aan...
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe mobiel maar welke
» Wasmachine
Pagina 1 van 1