Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 do 3 jan 2013 - 10:46

Wij moesten a de eerste weken.om de 3 uur wakker maken tot zeweer op geboorte gewicht was(2700 gr maar wad afgevallen.tot 2300) ik gaf toen nog bv( tot 2.5 week is t maar gelukt) nu krijgt ze fv en.ik.vind t echt fijn nu

Ze krijgt sinds gisteren (ook op advies van cb) 6x 135 ml. Ze meldt zich stipt om de 4 uur,hoeven we niks voor te doen. Soms iets eerder soms iets later en snachts duurt t soms wat langer (1x 6uur al!) Maar meestal is ze erg stipt, was ze ook al toen ik bv gaf. Ik tel.gewoon steeds 4 uur verder.

Ze weegt nu 3300 en was bijna 4 cm.gegroeid in 5 weken!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 do 3 jan 2013 - 15:41

Grmbl zit ik weer beneden voor de nachtvoeding! Op zich vind ik t niet zo erg maar Ik ben steeds de pineut,man blijft gewoon liggen! En vanaf morgen heeft hij nachtdienst dus ben ik sowieso de pineut... Wil toch ook wel Es' langer als 4 uur achter elkaar slapen Sad zoo klaag modus weer uit en morgen man aanspreken,Truste!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway do 3 jan 2013 - 15:50

Lijkt me vervelend Bolus, ik zit nu ook aan de nachtvoeding: een boterham met kaas.. Laughing Ik kan echt niet in slaap komen, vreselijk
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 do 3 jan 2013 - 15:50

Reageer morgen uitgebreider. Moet echt altijd lachen om die tijdstippen hier smile forumende voedende moeders midden in de nacht! Vervelend bolus! Ik moet het ook doen, man gaat wel naar beneden fles klaarmaken.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 do 3 jan 2013 - 15:51

Highway schreef:Lijkt me vervelend Bolus, ik zit nu ook aan de nachtvoeding: een boterham met kaas.. Laughing Ik kan echt niet in slaap komen, vreselijk
Laughing ( je opmerking dan he, niet het feit op zich)
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 15:53

Haha hier zit de fles er ook weer in. Rven wachten tot hij slaapt en dan doe ik ook weer poging.
Heeft last van krampjes dus nog evrn onrustig.
Ook zoon l ligt inmiddels bij ons im bed. Gezellig Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 15:56

Ik voed overigens vanuit bed. Boertje en huppa in reiswieg naast mij.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway do 3 jan 2013 - 15:57

Klinkt gezellig zo'n vol bed Flower!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 16:00

Highway schreef:Klinkt gezellig zo'n vol bed Flower!

kan de andere slaapkamers wel tijdelijk verhuren, houd ik er nog wat aan over Cool

eet smakelijk met je boterham Laughing Ik eet nu vaak ook snel even iets als ik beneden fles bereidt..niet handig....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway do 3 jan 2013 - 16:02

Thanks, nee ik moet het ook eigenlijk niet doen maarja, na de avondmaaltijd is het best een lange ruk als je niet kunt slapen. Ik ga na de bevalling maar weer goed volgens de regeltjes eten.. Zo meteen maar een poging doen om te slapen, eerst even wie is de mol afkijken:) Trusten!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 do 3 jan 2013 - 19:52

Lekker knus flower!

Man was hier zwaar beledigd maar dat trekt wel weer bij Wink dat is hij alleen als hij weet dat ik gelijk heb Yes en dat duurt nooit zo lang. Succes weer vandaag allemaal"
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje do 3 jan 2013 - 20:51

bolus26 schreef:

Man was hier zwaar beledigd maar dat trekt wel weer bij Wink dat is hij alleen als hij weet dat ik gelijk heb winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 3079029344 "

haha herkenbaar!


zo wat een gezelligheid, zo 's nachts. ik had wel mee kunnen komen kletsen, ik kon echt voor geen meter slapen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 1371890812 uiteraard toen mijn mans wekker ging was ik net een beetje weg gedoezeld maar ja, toen werd T. ook al weer bijna wakker.

tg, was alles goed bij de verloskundige? leuk, sleutelhangers maken! heb je mooi wat te doen Wink

mama titty: fijn dat je gestript kon worden! hoe is het nu?

kwak, wat lief zeg van je vriendinnen!

FF, succes straks bij de vk!

noname: lekker dat je weer een beetje een ritme hebt! ik heb bv gegeven dus qua ritme van je mannetje kan ik alleen maar zeggen dat dat bij ons heel normaal was, om de 3 uur. op een gegeven moment ging hij er 's nachts vanzelf meer tijd tussen laten.


ik ben benieuwd wie de eerste is die gaat bevallen. volgens het lijstje staan Flip en ik nu boven aan dus ik vind eigenlijk dat het maar netjes volgens het lijstje moet gaan! Laughing is het heel gek als ik een soort van 'jaloezie' voel als meiden eerder bevallen? niet echt jaloers natuurlijk ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ik begin het wel aardig zat te raken nu dus dan voelt het frustrerend als mensen die later uitgerekend zijn eerder bevallen.. zoiets haha maar ik gun het jullie allemaal hoor!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 21:52

Hm s was erg onrustig vannacht. Ik heb voeding voor moeilijke ontlasting en krampjes van het Kruidvat maar is ineens een andere verpakking. Ik dacht dat het misschien daar aan zou liggen. Maar het kan natuuurlijk ook gewoon komen omdat hij meer voeding binnen krijgt. Maar even in de gaten houden. Bah waarom veranderen ze die voedingsverpakking dan ook bij het Kruidvat... Word er meteen weer helemaal onzeker van...

Juutjepetuutje: ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat eerder bevallen. Ik was heel blij dat ik met 38 weken bevallen ben. Vond het de vorige keer helemaal niet leuk dat ik twee weken overtijd was en mijn twee vriendinnen die later uitgerekend waren eerder bevielen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Travelgurly do 3 jan 2013 - 22:40

</A>Goedemorgen meiden,

Hier was alles bij de vk goed. baby is volledig ingedaald, bloeddruk was goed en verder.....op naar de controle volgende week. Gister 2 sleutelhangers gemaakt. Vandaag komt er een vriendin film kijken (twilight) en verder geen spannende plannen. Net de kinderdagopvang geregeld. Little girl gaat straks 1 dag naar de kinderdagopvang, 1 dag naar mijn moeder en 1 dag (zaterdags gewoon thuis bij mijn man).

Jetje vervelend met de voeding. Zeker als er ze iets veranderen.

Juutje: spannend jullie staan nu bovenaan ja. Ik heb nog helemaal niet dat ik WIL bevallen. Is dat gek? Gaaat nog zo goed, geniet er nog zo van, heb gewoon nergens last van behalve dat mijn buk zwaaar wordt maar verder. Nee te spannend hahaha. Alhoewel ik niet kan wachten om die kleine handje te kussen, en zien hoe ze eruit ziet.

Mijn creatie van gister, heb hem ook in het roze gemaakt:

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 2013-01-03154712
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin do 3 jan 2013 - 22:58

@ Jetje.. Balen dat S. onrustig is en krampjes heeft. Heb bij J. ook altijd extra care gegeven en dat ging altijd goed. Heb nu de standaard liggen.

@ Juutje.. Ik begrijp dat ook heel goed. Ik ben bij J overtijd gegaan en iedereen na mij beviel eerder en ik maar wachten. Het is dan gewoon niet leuk meer. Bij deze hoop ik op tijd te bevallen haha..

@ Travel.. Fijn dat alles goed was bij de vk en dat de baby ingedaald is. Mooie sleutelhanger.

Hier goed geslapen. Helaas veel last van mijn bekken. Kon gisteren bijna de bank niet uitkomen. Nu weer last ervan. Moet helaas ook nog werken vanavond. Maar weet niet of ik dat trek iig. Twijfel pff..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 vr 4 jan 2013 - 1:13

Haha, Flower, nee, doorslapen komt nog niet in zijn woordenboek voor Wink Hoeft ook nog niet! Maar ik bedoelde daarmee dat hij pas wel eens 3,5 of 4 uur ertussen liet 's nachts en dat deed hij gisteren dus niet!
Maar.... vannacht heeft hij van 21.45 tot 03.15 geslapen!! Wow, dat is lekker zeg!
K. krijgt ook 7 x 100cc. 9 van de 10 x drinkt hij hem helemaal leeg, soms blijft er nog ong 0 of 15cc inzitten.
Alleen van de week had er hij een keer zo'n rare dag tussen zitten dat hij weer op 8 x uit kwam. Dat heeft hij toen ook gewoon gekregen.. Kwam gewoon stipt om de 3 uur.
Wij maken hem 's nachts niet meer wakker. Hij meldt zich echt wel! Kan me het met jouw achtergrond wel een beetje voorstellen, ik deed het in het begin ook heel stipt! Maar naar mijn idee krijgt hij nu overdag genoeg om het een tijdje uit te zingen!
Gisteren overdag is hij wat meer wakker geweest, denk dat hij daardoor langer geslapen heeft vannacht! Nu is hij ook weer aardig wakker, dus dat belooft wat smile

Jetje, S. komt dus ook nog wel vaak. Maar hij krijgt wel meer...

Keuze voor FV, vind ik echt niet vreemd! Heb zelf ook heel lang getwijfeld en ben uiteindelijk blij dat hij nu toch de fles krijgt. Weet ook niet of ik een eventuele volgende x nog wel weer met BV begin... In mijn omgeving zijn er eigenlijk best veel meiden die (gelijk) voor FV kiezen.

Bimbam, hier ook een vergiet in m'n hoofd. (Ik neem 's nachts een blocnote mee naar bed om op te schrijven wanneer K. voeding heeft gehad, anders weet ik de volgende ochtend echt niet of hij nu 2 of 3 x iets heeft gehad 's nachts Embarassed )
Zo, bij jou ook al zo'n harde groeier! Goed zeg!
Hmmm, ik geloof dat er hier ook weinig van terecht was gekomen als mijn man de tas in moest pakken. Ik lag ook vanuit mijn bed, tussen de weeën door, opdrachten te geven waar alles lag waar de vk en kraamhulp om vroegen smile
Toch wel lekker he, weer even weg? K. is alleen nog maar met de auto meegeweest, wandelwagen hebben wij nog niet gebruikt. Aangezien mijn man gisteren en vandaag 'mijn' auto mee heeft kan het nu ook niet. (Onderstel ligt in de auto)
Ja, ik ben ook heel benieuwd wanneer er weer iemand gaat bevallen!

Tsja, Ella, veel meer dan afwachten kun je voorlopig toch niet vrees ik.

Owh, jouw meisje krijgt nog grotere flessen Bolus! Terwijl ze nog wel weinig weegt. Maar ze is wel iets ouder geloof ik he?

Ik voed 's nachts ook in bed. Ik ga naar de babykamer K. verschonen, man naar beneden om de fles klaar te maken. Dan kruip ik bed met hem en de fles en daarna gaat hij in de wieg bij ons op de kamer.

Jetje, vervelend. Hopelijk went hij er snel aan!

Travel, fijn dat je weer goed gekeurd ben! Ik hoefde ook echt nog niet perse te bevallen hoor!

Nog even over die voeding; lees dus overal een beetje verschillende dingen.... Dat zie ik dus ook bij jullie, bij iedereen is het anders!
Ik denk dat K. nu ong 3500 gram weegt. (Ben gisteren samen met hem op de weegschaal geweest, was 3,6 kg met kleren aan.)
Volgens 't boekje van 't cb valt hij dan in de volgende categorie: 2-4 weken oud, 3000-4250 gram, ong 480-660 ml flesvoeding, 6 flessen van 110-150 ml, evt.verdeeld over 7 flessen.
Toen de verpleegkundige hier was zei ze; 150 ml per kg lichaamsgewicht per etmaal, dat zou 525 ml zijn. Dit las ik ook ergens op internet.
Op de bus Nutrilon staat: 3-3,5 kg > 6 x 100 ml en 3,5-4 kg> 5 x 135 ml.

K. krijgt 9 van de 10 x meer voeding dan bij al deze opties genoemd worden. Maar nog wel verdeeld over 7 flessen. Ik zou best graag naar 6 flessen willen, maar dat lukt volgens mij voorlopig nog niet. En 5 al helemaal niet smile
Maar qua hoeveelheden sluit K. toch wel ongeveer aan bij jullie kindjes zie ik nu. Nou ja, volgende week naar het cb, zal daar wel eens horen wat ze te zeggen hebben!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  tweeling vr 4 jan 2013 - 1:31

No name: ik zou het gewoon zo laten hoor, 1000cc is echt het maximum wat ze per 24 uur mogen hebben en daar kom je niet aan. Ons meisje kreeg eerst 7/8 keer 90cc+3, daarna liet ze er s nachts wat langer tussen en ging ze over op 6 keer 120cc+4 en nu krijgt ze 4 flessen van 150cc+5 en de laatste fles om 23.00 uur 180cc+6, ze slaapt dan door tot 9.00 uur de volgende ochtend.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 1:32

TG: mooie sleutelhanger! En lekker dat je weer bent goedgekeurd!

Jelin: bij J.esper gaf ik in eerste instantie de Nutrilon Omneo, maar later ook de Kruidvat. Ging ook prima. S.tijns ontlasting is nog niet hard, maar hij lijkt er wel weer meer moeite mee te hebben. Misschien is het toeval of komt het doordat hij iets meer krijgt nu. Maandag maar even navragen bij de wijkverpleegkundige van het cb. Vervelend dat je zo'n last hebt weer. Als het niet gaat, gaat het niet hoor. Wel naar je eigen lijf luisteren he!

NoName: S.tijn drinkt ook bijna alle flessen leeg, maar zit er ook nog op ongeveer 7 per dag. Eigenlijk tel ik helemaal niet. Ik geef gewoon netjes elke drie uur als hij wakker is geworden en anders laat ik er overdag hooguit 4 uur tussen zitten. Tot nu toe heb ik eigenlijk ook niet echt gelet op de rekensommetjes...

Bimbam: T groeit ook goed zeg! Vroeg me al af hoe het met je ging.

Net gebeld door het cb. Maandag komt ze even langs. Dan maar even navragen over de voeding van S.

half maart komt de keuken. Helaas een maandje later dan ik had gewild, maar schoonpaps gaat op vakantie en hij 'moet' de leidingen verleggen dus dan maar ff iets later winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L vr 4 jan 2013 - 2:01

zo...even op de pc op zolder, dan kan ik normaal typen en reageren winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 561177

NoName, owwww...zo bedoel je Cool Ik reken altijd van te voren weer uit hoelaat meneer ongeveer 'mag' komen.

Jetje, leuk een nieuwe keuken! Kan me voorstellen dat je naar uit kijkt. Wat een schattig duo..J en S! Hoe vindt J het nu? L geeft J hier continu kusjes, maar soms merk ik wel jaloezie...als ik fles geef en L wil aandacht, dan kan L weleens een por geven van 'ik wil nu aandacht'. Heb nu ook KV gekocht. Ben de Friso nu aan het opmaken en dan ga ik ook over op de KV voeding, ook 1 extra care. Hier staat op verpakking voor krampjes en hypoallergeen.

Jelin, vervelend die klachten...weet je al wat je gaat doen met werk vanavond?

Juutje, kan me voorstellen dat je nu wel naar uitkijkt. Ik hield er heel stom eigenlijk, geen rekening mee dat ik overtijd kon gaan. Voor zelfde geldt zat J nog in mijn buik nu...had zomaar gekund.

BimBam, vervelend dat je nog last hebt van de knip. Hier alleen eerste dagen last van gehad...nu niet meer gelukkig. Heeft de vk de lus geknipt inmiddels? Hier heb ik laten zitten, valt er vanzelf keer uit.

Bolus, haha, even je man aangesproken Wink Op de zondag, dinsdag en donderdag mag vriend 's nachts de voeding overslaan. Ik verschoon en voed dan, gezien ik de volgende dag alleen J heb...en dus kan uitslapen (vandaag ook tot 10u Cool). L gaat dan naar kdv. Ik doe het ook stuk sneller, want als vriend het moet doen...dan gaat hij eerst naar toilet, dan vraagt hij wat hij ook weer moet doen...loopt naar beneden...kijkt in koelkast...komt er dan achter dat hij daar niets te zoeken heeft..etc etc...moeite met wakker worden dus Cool

Travel, leuke sleutelhanger! Veel plezier vanmiddag met film kijken!

Hier zojuist 120 cc gegeven voor het eerst. Nu ligt mr in de wagenbak op onze kamer wat te pruttelen, valt zo wel keer in slaap gok ik. Toch eens zien hoeveel tijd hij er nu tussen laat zitten. J heeft nu sinds twee dagen last van krampjes. Hij poept nu 1x per dag...vaak 's avonds. Rest van de dag laat hij veel stinkwindjes, vooral na de voeding. Wil morgen nog even kijken naar iets voor krampjes.

Het echte 'pasgeboren baby gezichtje' is er al een beetje af vind ik...terwijl ik eergister nog in de winkel de vraag kreeg 'hoe vers is ie?'....winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 878948377
Ben nu alweer jaloers op zwangere buiken...dat voorspelt nog wat winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 561177 Vind nog wel gek idee, dat we ineens twee kinderen hebben.

J. is inmiddels met de kerstdagen al op pad geweest (kerstavond mijn ouders, eerste kerstdag schoonouders), en met oud en nieuw. Ook mee wezen boodschappen en hebben nu 3x gewandeld. Gister de gehoortest gehad, en goedgekeurd.

Morgenmiddag krijgen we bezoek, en zondag gaan we naar een indoor speeltuin waarschijnlijk...even lekker tussenuit voor L.
Jullie nog plannen voor het weekend? Behalve dan dat velen hopen te bevallen Cool Printje iig veel plezier bij Wicked!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty vr 4 jan 2013 - 2:58

Ik probeer straks uitgebreider te reageren, lig nu op bed.
Veel buik en rugpijn maar of dat nou door het strippen komt geen idee.
Gelukkig wel een goede nachtrust gehad.

En ik ben beetje zenuwachtig, manlief heeft een sollicitatie gesprek iN

Eindhoven, geen idee hoe en wat.was boodschappen aan het doen toen ik app kreeg dat hij op gesprek moest.
Spannend!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  tweeling vr 4 jan 2013 - 3:06

Spannend mama titty!
Flower wat sneu die krampjes, ik krijg ook alweer kriebels van dikke buiken..hihi

Hier gaat het goed. De feestdagen gezellig doorgebracht, nu weer normale weken...ook wel lekker! Heb net al wat kleertjes maat 68 ingeslagen op noppies en happybee, kan het gewoon niet laten met die sale die nu overal is.
Zondag gaat onze dame een dagje naar opa en oma, man en ik gaan een dagje naar de sauna, heerlijk!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 4 jan 2013 - 4:24

Gezellig die nachtelijke posts hier haha.

Highway: geweldig jouw nachtvoeding: een boterham met kaas.

Juutje: nee hoor het is niet gek als je iets van jaloezie voelt. Je stelt je toch een beetje ergens op in. Ik hoop dat jij snel aan de beurt bent.

TG: fijn dat alles weer goed was bij de vk! Mooie hanger zeg!

Flower: nu al weer jaloers op zwangere buiken? Ruilen? Ik ben jaloers op pasgeboren baby's! Ik wil ook haha.

Mama Titty: hoe is het nu met je buik en rugpijn? Goed zeg dat je man een soll gesprek heeft.

Vanochtend op controle geweest, ctg gehad, alles was goed. Dus dat is mooi!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Amber- vr 4 jan 2013 - 4:33

Jetje schreef:Hm s was erg onrustig vannacht. Ik heb voeding voor moeilijke ontlasting en krampjes van het Kruidvat maar is ineens een andere verpakking. Ik dacht dat het misschien daar aan zou liggen. Maar het kan natuuurlijk ook gewoon komen omdat hij meer voeding binnen krijgt. Maar even in de gaten houden. Bah waarom veranderen ze die voedingsverpakking dan ook bij het Kruidvat... Word er meteen weer helemaal onzeker van...

Juutjepetuutje: ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat eerder bevallen. Ik was heel blij dat ik met 38 weken bevallen ben. Vond het de vorige keer helemaal niet leuk dat ik twee weken overtijd was en mijn twee vriendinnen die later uitgerekend waren eerder bevielen...

Je bedoelt toch gewoon wel die gele verpakking toch? Maar er staat nu inderdaad niet meer op dat het voor krampjes en moeizame ontlasting is. Ik had van beide dozen er 1 in huis staan en de ingrediëntenlijst met elkaar vergeleken en ze zijn precies hetzelfde. Ik blijk ook al een heel pak te hebben gebruikt waar het niet meer opstond en luuk heeft er niet anders op gereageerd.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 vr 4 jan 2013 - 4:41

Fijn Ella!

Zeker spannend madam tittel,hopelijk ging t goed.

@ no name ze is 5 en een halve week en kreeg tot woensdag 6 x 100 en nu dus wat meer op advies van cb,juist omdatvhaar gewicht wat laag is.

@ juutje fijn hè zo n man smile



Vandaag even voor een check naar de osteopaat geweest. Zat een kleine blokkade in de nek. Is nu verholpen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje vr 4 jan 2013 - 5:33

bolus26 schreef:

Zeker spannend madam tittel
Laughing

Sorry ik heb een flauwe bui
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum