Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 31 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 3:08

Dikkie Dik schreef:Ik geef les aan 4 brugklassen, een tweede klas mavo/havo en een mavo 3.

Wat leuk trouwens om eindelijk eens gezichten te zien bij de forummeiden.

Wat leuk zeg, welk vak geef je?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dikkie Dik do 3 jan 2013 - 3:17

Printje schreef:
Dikkie Dik schreef:Ik geef les aan 4 brugklassen, een tweede klas mavo/havo en een mavo 3.

Wat leuk trouwens om eindelijk eens gezichten te zien bij de forummeiden.

Wat leuk zeg, welk vak geef je?

Nederlands, veel creativiteit in kwijt te kunnen, maar veul Cry nakijkwerk...
Ben ook mentor van een heel lief brugklasje :cheering:
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 3:17

Dikkie Dik leuk zeg, maar het lijkt me ook enorm pittig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Travelgurly do 3 jan 2013 - 3:19

Printje: leuk vooruitzicht naar Wicked! heerlijke musical! is dat ook de laatste keer?ze stoppen toch geloof ik binnekort?

dikkiedik: lekker zolang verlof en fijn voor je kindje!heerlijk. Al een idee hoe je je tijd gaat volmaken voor de kleine er is?

Ik heb vanmorgen buddha sleutelhangers gemaakt. Is best goed gelukt al zeg ik het zelf. Zit nu bij de verloskundige voor controle maar ga er nog meer maken.
overdag en snachts is de kleine goed aanwezig. als ik op de ene zij lig wordt ik wel eens gedwongen naar de andere zij te gaan hahaha.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Dikkie Dik do 3 jan 2013 - 3:19

Printje schreef:Dikkie Dik leuk zeg, maar het lijkt me ook enorm pittig.

Mwah, mij lijkt een kleuterklas weer enorm pittig. Zou niks voor mij zijn Laughing ieder zijn ding.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 3:22

Dikkie Dik schreef:
Printje schreef:Dikkie Dik leuk zeg, maar het lijkt me ook enorm pittig.

Mwah, mij lijkt een kleuterklas weer enorm pittig. Zou niks voor mij zijn Laughing ieder zijn ding.

Hahaha das waar. Ik vind mijn kleuters heerlijk om mee te werken maat mijn moeder zegt ook altijd ik zou echt knettergek worden van die kinderen hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Dikkie Dik do 3 jan 2013 - 3:24

Travelgurly schreef:Printje: leuk vooruitzicht naar Wicked! heerlijke musical! is dat ook de laatste keer?ze stoppen toch geloof ik binnekort?

dikkiedik: lekker zolang verlof en fijn voor je kindje!heerlijk. Al een idee hoe je je tijd gaat volmaken voor de kleine er is?

Ik heb vanmorgen buddha sleutelhangers gemaakt. Is best goed gelukt al zeg ik het zelf. Zit nu bij de verloskundige voor controle maar ga er nog meer maken.
overdag en snachts is de kleine goed aanwezig. als ik op de ene zij lig wordt ik wel eens gedwongen naar de andere zij te gaan hahaha.

Geen id, veel relaxen, wassen, opruimen, theetjes drinken, vervelen? Heb je nog tips? Advies?

Heb je een fotootje van de sleutelhangers?
Ik heb zelf ooit eens voor mijn vrijgezellenfeestje sleutelhangers gemaakt, leuk om te doen.

Hier slaapt de baby 's nachts, ik moet haar 's ochtends wakker porren om te kijken of ze er nog is Very Happy
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 3:26

Dikkie dik hier ook. Ze wordt wakker wanneer ik wakker word. R sliep in het begin de nachten meteen vrij redelijk, vanaf het begin 1x per macht een voeding en dan sliep hij weer door. Helaas maakt hij er nu soms een potje van.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mama Titty do 3 jan 2013 - 3:45

Bij mij mag de naam ook genoemd worden alleen ook met een puntje ertussen.

Vanochtend bij de vk , mijn bloeddruk is weer gestegen nu 120/70, nog nooit zo hoog geweest hihi.
Met voelen was de kleine extreem druk bezig en hartje moeilijk hoorzaam omdat hij met zijn rug aan het draaien was.
Gelukkig klonk alles goed.
Bij het inwendig onderzoek bleek de kleine toch al extreem diep in mijn bekken te zitten, met het toucheren zat ze gelijk op het hoofdje van de kleine.
Had 1cm nu, ze heeft aan de achterzijde van het hoofdje de vliezen wat los kunnen maken, aan de voorzijde niet, het was zo ontzettend soepel dat het mee deed bewegen ipv stug voelde.
Het was niet zo heel prettig en echt paar keer goed moeten wegzuchten van de 'pijn'.
Ze heeft voor volgende week donderdag weer een strip afspraak gemaakt, mocht het geen effect hebben gehad dat het nog een keer probeerde.
Mijn buik en rug is behoorlijk onrustig, maar ik hou mezelf rustig en ook zoiets van: ga er maar vanuit dat het maximaal 4 weken duurt.
Al hoop ik het niet, want slapen gaat nu moeizaam,alles doet pijn en bekken kraken gewoon echt!

Hebben jullie dat ook als je mensen doet bellen dat je dan gelijk te horen krijgt: o je belt zomaar!
Hier niet normaal, kom ik hier in het centrum ( klein winkelcentrum,waar iedereen elkaar kent,maar ook ben ik woensdag en vrijdag normaal met oma en/of ma aan het winkelen/lunchen) is het gelijk: o ben je nog niet bevallen? Wat doe je in de winkel?
Als ik mijn oma bel is het altijd: o je belt zomaar!
Zelfs de peetooms, ze zijn zo lief en betrokken, maar wordt er beetje moe van dat ze ook iedere dag paar keer: voel je nog niks? komt de kleine eindelijk al? We wachten, het is zooo spannend!!!
Wordt er beetje kriegel van, ga geen wereldreis maken maar blijf in mijn eigen gemeente, maar laat me gewoon mijn boodschapjes doen, ik ga me niet opsluiten in huis, kan nog 4 weken duren en dat lijkt zooooooo lang!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Ella do 3 jan 2013 - 3:52

bolus26 schreef:wie weet! ik heb de mijne de nacht voordat ik opgenomen werd opnieuw gecheckt en ingepakt. 2 dagen later was ze er!

Oh nou wie weet, manlief zou het allemaal best vinden, die kan niet meer wachten winter 2012/2013 mama's! - Pagina 31 561177

TG: succes bij de VK!

Mama Titty: fijn dat de Vk heeft kunnen strippen, hopelijk heeft het effect!

Qua vragen of het al begonnen is enzo, worden wij ook helemaal gek hier. Maar goed zal er wel bij horen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  kwak do 3 jan 2013 - 5:09

mama titty, haha heel herkenbaar! Alleen wil bij mij op eens allemaal mensen van mn oude woonplaats, mensen van de middelbare en bassischool me op eens als vriendje op FB!Bij D. wou iedereen me op het laatst op hyves! belachelijk, ik accepteer ze ook niet.
Ook weet eigenlijk op een paar goede vrienden en mijn familie niemand de echte uitgerekende datum. Baby komt in januari zeg ik steeds, scheelt een hoop gevraag en gedoe!
spannend hoor of het strippen effect heeft!

dikkie dik, wat fijn zo lang verlof zeg!

Zo fijn en lief, gistermiddag is D. een middag opgehaald door een vriendin zodat ik kon slapen, kwam terug met chocolaatjes voor mij en vanmiddag is de hele middag een andere vriendin geweest en die heeft een beetje m'n huishouden gedaan en op onze dames gelet en ik heb op de bank gezeten en met haar jongste geknuffeld en getut!
Ze had zelfs een bak met spaghetti voor me mee zo dat ik vanavond niet hoef te koken! Super lief!
"gelukkig" zeggen ze zelf dat ze dit en dat nu voor me gaan doen want anders zeg ik dat het niet hoeft want ik voel me anders wel schuldig.

vanmorgen is mijn luiertas binnen gekomen, ziet er nog goed uit! even met een doekje er door en over want ik durf hem niet in de wasmachine te stoppen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flip Fluitketel do 3 jan 2013 - 6:39

Kwak Lekker zeg dat er een aantal vriendinnen zijn die je willen helpen met D. e.d..

Ella Wie weet voortekenen....Zag trouwens op FB dat je vlakbij mijn geboorteplaats en de plaats waar ik tot mijn 27e heb gewoond woont.

Mama Titty Ben benieuwd of het strippen met succes is!

Dikkie dik Oh wat lekker zeg zo lang verlof!

Tg Hoe was het bij de VK?

Jetje Wat fijn dat S. al zo goed is aangekomen!

Highway Wat fijn dat het zo goed gaat met je vriendin en de kleine! Oh en wat een kleintje dan hé!

Printje Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

Vragen of het al zover is heb ik eigenlijk nog niet zoveel last van gelukkig. Wel veel succes wensen voor wat er komen gaat en voor de laatste loodjes.

Hier met name s'avonds en s'nachts een druk kindje en volgens mij nog genoeg ruimte want voel de billen/rug steeds aan een andere kant zitten.

Morgenochtend mag ik weer naar de VK eens kijken wat ze te vertellen heeft.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Ella do 3 jan 2013 - 7:33

Kwak: wat een lieve vriendinnen zeg!!!

Ff: oh wat grappig. Dan ben ik wel benieuwd in welke plaats jij gewoond hebt. Zie het niet op jouw fb. Succes bij de vk morgen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  kwak do 3 jan 2013 - 7:43

en dat te bedenken dat ik de beide meiden beide via internet ken Wink!

Ik heb trouwens een vriendin die hier op het forum de naam ect bekend maakt. Ik denk dat het ook eerder hier staat dan op FB.

onderwijzers, pfff... het lijkt mij maar niks!niet met pubers en niet met kleuters, ik zou echt gillend gek worden hoor, haha! maar goed, jullie zouden vast ook geen "kontenwassers" willen worden Wink.

FF, het gaat waarschijnlijk zo. Dag mevrouw, hoe gaat het? nog vragen? je mag even gaan liggen dan gaan we luisteren, klinkt mooi. Kindje ligt zo en zo en zo...
dag mevrouw tot de volgende keer Wink!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel do 3 jan 2013 - 8:22

Kwak Haha zo gaan de bezoekjes aan de VK al 4wkn. Maar goed wil ook 1 en ander bespreken m.b.t. overtijd gaan.

Ella Ik zal je vanavond of morgen even een PM sturen over de plaats.

M.b.t. bekendmaking van de geboorte hier op het forum. Voor mij zet een bekende het ook hier op het forum.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  kwak do 3 jan 2013 - 8:41

FF, wat wil je bespreken dan?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 do 3 jan 2013 - 9:10

Zo, ik zal weer eens een beetje proberen te reageren. Gezellig met baby-gebrul op de achtergrond Sad Gelukkig is papa er ook en die kan er niet zo goed tegen, dus inmiddels zit K. weer bij papa op schoot.

Mooi dat een aantal weer goedgekeurd zijn door vk.

Highway, wen maar vast aan dat vreemde ritme. Straks krijg je nog veel vreemdere ritmes :P Wow, die van je vriendin is echt een kleintje! Hopelijk gaat hij/zij snel groeien!

Ik moet hier en daar ook nog even precies uitvogelen wie wie is op FB smile

DikkieDik, jij hebt het er goed voor staan met je verlof/vakantie! Jammer van de pijntjes, wel naar je lichaam luisteren hoor!

Jetje, wat goed van S. K. zat na 2 weken en 1 dag pas op z'n geboortegewicht! Maar ja, die had qua voeding niet zo'n goede start. Ben heel benieuwd wat hij eind volgende week op het buro weegt.

Ella, wie weet... Ben je eraan toe? (Ik had nog niet eens een vluchtkoffer Embarassed )

MamaTitty, hopelijk brengt het werk van de vk iets teweeg. Ik heb er geen last van gehad dat mensen zulk soort dingen vroegen. Maar ja, onze kleine was er al op deze termijn.

Kwak, ik zag op FB al dat je goed geholpen was door je vriendinnen. Fijn hoor! Gewoon aannemen! (Ik las je andere topic ook....)

Hier vandaag voor 't eerst een beetje een normale dag gehad. Man is weer aan het werk en ik heb eindelijk weer eens echt iets in het huishouden gedaan!
Ik heb nog wel steeds een beetje moeite met het ritme van K. Vannacht meldde hij zich weer stipt om de 3 uur Sad
Voor degenen met baby's en FV; is er bij jullie al wel een beetje een fatsoenlijk ritme? Wat krijgen jullie kleintjes nu?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 9:47

Noname, j zit nu op 7x 100 cc. Sit weekend willen we naar 6x120. Hij weegt 3600 ong
Om 23u fles, dan om 03u maken we hem wakker, soms komt hij uit zichzelf. Overdag zitber 3-3.5 u tussen.
Heeft k al doorgeslapem ,omdat je zegt dat hij zich ineens weer meldde

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 9:50

Flower waarom maak je hem in de nacht wakker?

Ik weet het niet meer precies maar R zat al vrij snel op de max van wat ze mogen hebben. De fles van 23 uur deden we soms wel iets meer en dan sliep hij tot 3-4 uur, dan een kleinere fles in de nacht en dan weer om 7 uur geloof ik. Pfff ben daar echt helemaal uit haha

Meiden die meteen hebben gekozen voor fv, wat was bij jullie de reden, ik word nogal eens raar aangekeken op die keuze terwijl ik er echt 300% achtersta.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L do 3 jan 2013 - 9:55

Weet niet, vind nog niet fijn om hem zo lang te laten slapen. Advies is max 4-5u geloof ik. Dit weekend gaan we proberen om 5 van te maken.
Ligt ook beetje aan zn start. Zijn opname kwam eigenlijk doordat hij te weinig dronk en zn bloed niet verdund kon worden, dus dat zit nog beetje in mn hoofd.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:57

NoName: S krijgt hier elke drie uur 120cc. Hij drinkt het meestal wel op, maar soms ook niet. 's Nachts maak ik hem niet wakker, maar de klok kan er bijna op gelijk gezet worden dat hij na 3 uur al weer komt... Soms zit er 's nachts 4 uur tussen, maar de laatste nachten (helaas) niet meer.

FF: succes bij de vk morgen.

Printje: ik ben gewoon geen type voor bv. Ik word er ook heel raar op aan gekeken en krijg standaard de vraag: lukte de bv niet dan? Ik heb er gewoon niks mee. Vind het geweldig om verhalen van lang borstvoedende moeders te horen. Heb daar ook heel veel respect voor, maar het is gewoon niks voor mij en het zou soms een beetje fijn zijn als mensen daar ook respect voor zouden hebben... Embarassed Ik heb altijd gezegd: als het een prematuur kindje is of er zijn andere redenen die het noodzakelijk maken, dan zal ik het natuurlijk doen, maar anders gewoon niet...

Gast
Gast

Bericht  Jelin do 3 jan 2013 - 9:58

@ Printje.. Ik heb ook voor fv gekozen. Omdat ik al schrik heb bij het idee dat ik bv moet gaan geven. Heb er gewoon een slecht gevoel bij. En ik kan het niet precies uitleggen. Hier wordt er niet moeilijk over gedaan gelukkig.

@ de rest.. Sorry heb niet alles gelezen..

Heb vandaag echt een off day geloof ik. Wil vanalles maar lukt niet en mijn hormonen vliegen alle kanten op. Sorry man en dochter. Maar nu lekker thuis van het werk. Ging ook niet al te best met mijn bekken helaas..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Bimbam do 3 jan 2013 - 10:03

Zo, ik kom echt niet aan reageren toe... Embarassed Ik krijg t nog net voor elkaar om mee te lezen op mijn telefoon. Maar T zit nu lekker in de draagdoek te slapen dus heb ff tijd... Mijn geheugen is alleen een zeef dus ik weet allang niet meer wat er allemaal geschreven is.

Ik wil jullie trouwens ook wel op facebook, stuur mij maar pm dan voeg ik jullie toe.

Kwak, hoe gaat t nu? Voel je je iets meer uitgerust?

Jetje, S groeit goed zeg. T ook al, hij zat gister al 515 gram boven zijn geboortegewicht. Volgens mij komt er geen melk uit mijn borsten maar slagroom winter 2012/2013 mama's! - Pagina 31 394967

NoName, ik had ook geen vluchttas klaarstaan. Had wel de helft klaarliggen op de bank dus dat moest vriend om half 3 's nachts nog inpakken. Hij was wel een paar dingen nog vergeten ondanks mijn 'bevelen' wat er nog in moest. (Ik was serieus helderder dan hij, tenminste, toen nig wel Laughing)

Mama Titty, spannend! Hopelijk helpt het!

All, vandaag zijn we voor het eerst even weg geweest, naar mijn vader. Zijn wel al een paar keer wezen wandelen maar dat was alleen hier in de straat. T gaat met mij gelukkig steeds beter. Heb alleen nog wel een beetje last van de knip, kan nog niet heel lang zitten.

Ik ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen trouwens!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Ella do 3 jan 2013 - 10:16

Ff ik zie je pm wel verschijnen.

Noname: aan de ene kant ben ik er wel aan toe maar aan de andere kant totaal weer niet. Maar dat zal wel komen door het onbekende wat me te wachten staat.

Ga morgen sowieso met de gyn bespreken hoe en wat verder.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Printje do 3 jan 2013 - 10:25

Volgens mij geldt dat max 5 uur laten slapen alleen voor hele lichte kindjes toch. Ik was juist blij als hij lang sliep Embarassed

Ik ben ook gewoon geen bv mens. Het lijkt me vreselijk, mede ook door die verhalen die ik er hier over lees trouwens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: