Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 5:24

Juutjepetuutje schreef:He meiden

Even ego,
Ben nu in het ziekenhuis lig aan ctg. Voel mijn kindje al bijna de hele dag niet. Net een echo gemaakt dat zag er goed uit gelukkig. Nu dus nog een uurtje aan het ctg. Hopelijk is t allemaal goed en kan ik straks weer lekker naar huis...

he dat was even schrikken. Gelukkig zag de echo er goed uit en ben je snel weer thuis
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes vr 28 dec 2012 - 5:31

Jetje, wat fijn dat de nieuwe voeding lijkt te helpen! Wanneer merkte jij bij J. verschil? Gelijk na het eerste consult bij de osteopaat of pas na een paar weken ofzo?

Flower, ik kan me wel voorstellen dat je het eng vindt dat hij zo rustig is, maar beter dat dan een huilbaby Wink. Leuk dat jullie met oud en nieuw naar je ouders gaan. Bij ons komen mijn ouders hierheen.

Kwak, herkenbaar hoor! Ik sliep vaak ook beter als mijn vriend niet bij me in bed lag. Was het gezellig bij Viva?

Noname, fijn dat je zoontje alweer op zijn geboortegewicht zat afgelopen maandag. Wat een mooi mannetje heb je zeg! Leuk ook om een foto van jou te zien!!

Juutje, vervelend dat je het zat bent. Hopelijk moet je niet al te lang meer wachten voordat je jullie kleintje in je armen hebt! He ik lees net je update, wat schrikken zeg! Hopelijk mag je straks gewoon naar huis.

Flip, vervelend dat je zo'n slechte nacht had en dat je dochter niet lekker is. Is ze alweer beter? En heb jij weer beter geslapen?

Ella, ik herken het wel hoor. Ik was heel benieuwd wanneer de bevalling zou beginnen, kon me er ook niets bij voorstellen.

Mama Titty, ik ben benieuwd of je hoge bloeddruk een naderende bevalling aankondigt, spannend hoor!

Nog steeds geen nieuws van Pinkel, ben ook wel benieuwd hoe het met haar en haar baby gaat.


Hier zijn we woensdagavond naar de osteopaat geweest. Hij kon geen blokkades o.i.d. vinden. Alleen zijn nekje heeft hij nog niet kunnen voelen, omdat onze zoon helemaal verstijfd was (spierziekte) en zijn nekje dus helemaal gespannen. Daardoor kon hij niet voelen of er daar blokkades zaten. Volgende donderdag moeten we terug en dan gaat hij eerst, als R. nog slaapt, zijn nekje voelen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken of ervan moet verwachten, ik hoop natuurlijk dat het zal helpen maar ik vrees er een beetje voor. Sinds dinsdag begon R. weer heel veel voeding terug te geven, hij hield het weer niet binnen. Gisteren ook de hele dag veel voeding teruggegeven, daarom sinds gisterenavond zijn voeding maar weer dikker gemaakt met Nutriton. Gebruikten we nu maar het minimale van in zijn fles, maar nu dus weer flink verhoogd. Zijn laatste 3 flessen heeft hij nu binnengehouden maar nu heeft hij weer veel last van krampjes. Ook zijn stoelgang komt nog niet goed op gang, dus het is nog wat zoeken hier. Hij komt ook niet goed bij, hij is nu 4 weken maar weegt nog steeds maar 2850 gram. We gaan nu de afspraak bij de osteopaat komende donderdag afwachten (en in de gaten houden of hij tot die tijd toch niet meer afvalt), maar als er dan geen beterschap te zien is, gaan we ermee door naar de kinderarts.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 5:31

o, jak juutje! gelukkig lijkt de echo goed!
ik hoop dat het voor je "stilte voor de storm is"! hopelijk lijkt de ctg ook allemaal goed!

Ik heb het zelf ook gehad met D. toen ik 41 wk zwanger was, eng is het he?! succes!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 5:53

Snoes: fijn dat hij geen blokkades kon vinden bij jullie zoontje, maar het probleem blijft nu. Ik zou er ook even bovenop zitten en inderdaad anders naar een kinderarts gaan. Balen zeg allemaal
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes vr 28 dec 2012 - 6:13

Stiekem had ik gewoon gehoopt dat hij ergens een blokkade kon vinden en dat dat gelijk het probleem was. Maar nu weet ik dus niet in hoeverre osteopathie voor ons de oplossing zal zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  tweeling vr 28 dec 2012 - 6:24

Snoes schreef:Stiekem had ik gewoon gehoopt dat hij ergens een blokkade kon vinden en dat dat gelijk het probleem was. Maar nu weet ik dus niet in hoeverre osteopathie voor ons de oplossing zal zijn.

Oh wat balen snoes! Bij onze dochter kwam de ontlasting ook slecht op gang..ze heeft vd kinderarts forlax junior gekregen, sindsdien poept ze elke dag. Als het niet goed voelt zou ik zsm de kinderarts bellen. Sterkte met het mannetje!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 7:05

Snoes schreef:Stiekem had ik gewoon gehoopt dat hij ergens een blokkade kon vinden en dat dat gelijk het probleem was. Maar nu weet ik dus niet in hoeverre osteopathie voor ons de oplossing zal zijn.
ik kan me goed voorstellen dat je dat hoopte. Dan kon er tenminste naar een oplossing gewerkt worden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 7:06

even ego...
bah, ik ben het zat! Ik ben moe, ik slaap vreselijk slecht, raar overal van geïrriteerd, reageer me af op D., en dan loop je op het eind krijg ik vreselijk last van mijn stuitje!
bah..... ik heb echt even zin in een potje janken.

goed, nu weer over naar de orde van de dag, dit hoort allemaal bij de zwangerschap dus niet aanstellen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak vr 28 dec 2012 - 7:11

vervelend snoes dat die man nu nog niks kon doen voor je zoontje!
hopelijk kan hij donderdag wel wat vinden!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 7:14

kwak schreef:even ego...
bah, ik ben het zat! Ik ben moe, ik slaap vreselijk slecht, raar overal van geïrriteerd, reageer me af op D., en dan loop je op het eind krijg ik vreselijk last van mijn stuitje!
bah..... ik heb echt even zin in een potje janken.

goed, nu weer over naar de orde van de dag, dit hoort allemaal bij de zwangerschap dus niet aanstellen!
hug deze voor jou.
Laat vooral je tranen even gaan. Misschien lucht het even op meid. Je wilt het misschien niet horen maar het is logisch allemaal. Het 1 versterkt het ander. Pijn -> slecht slapen -> moe
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty vr 28 dec 2012 - 7:15

Juutje dat is schrikken! Gelukkig lijkt de echo goed. Hoe was de Ctg??

Kwak logisch dat je er even doorheen zit, een potje janken helpt vaak of even ontspannen in een bad als je die hebt.
Raar hè dat je het nu helemaal hebt gehad(ik ook) maar dat je naar alle waarschijnlijkheid het toch gaat missen straks.

Snoes wat vervelend zeg!! Hopelijk wijst het dinsdag of donderdag de osteopaat toch nog iets kan vinden of dat de kinderarts weet wat er aan de hand is, echt nog een licht droppie.

Ben ook benieuwd hoe het met pinkel en baby gaat!
Vandaag echt héél veel last en vlagen weer extreem rugpijn, vanaf vanacht mag het dus kom maar op!!
Alle gekheid op een stokje, ik denk dat de kleine nog wel even blijft zitten, al is het maar om mezelf nog even in te dekken.
Wil me niet op verheugen of focussen dat hij aankomende week komt en dan toch nog 2-3-4 of 5 weken blijft zitten.
Volgens de kids komt de kleine volgende week,hoe ze daarbij komen hihi.
Met mijn maagzuur gaat het gelukkig goed, gisteravond nog wat last, een rennie genomen en als sneeuw voor de zon verdwenen en lekker geslapen!
Vandaag nog even uitgezocht,manlief moet binnen 3 maanden toch echt weer aan de slag zijn om geen problemen met de kinderopvang toeslag te krijgen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 7:16

Even een vraagje. Al heel de dag zit het kindje vreselijk op mijn onderkant te duwen. Het wordt gewoon vervelend nu. Het is al ingedaald bij de laatste controle. Herkenbaar?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje vr 28 dec 2012 - 7:40

ik ben weer thuis gelukkig! ctg was goed. grappenmaker begon toen ik een tijdje lag ineens tegen het apparaat aan te schoppen Embarassed voor de zekerheid willen ze maandag nog een ctg maken, of als ik het weekend nog niet voldoende leven voel, eerder aan de bel trekken.
pff wat kun je daar onzeker van worden. ik was helemaal gestrest toen we naar het ziekenhuis moesten en zat te huilen in de auto, combi van stress, vermoeidheid etc. straks even lekker warm douchen en dan languit op de bank (of in bed) nog even tv kijken.

snoes, wat vervelend dat de osteopaat ook niets heeft kunnen vinden, je had misschien toch gehoopt dat hij een blokkade zou vinden en deze zou kunnen verhelpen. hopelijk gaat het snel wat beter met jullie ventje. wie weet dat er donderdag nog iets uit komt.

kwak, winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 699888ik herken het helemaal.. de laatste loodjes. hopelijk gaat het morgen weer even beter!

ella, ik heb af en toe ook behoorlijk last van onder. denk dat het er bij hoort!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 7:46

Juutje: Fijn dat alles goed was en je weer lekker thuis bent. Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Fijn dat ze je nog even extra onder controle houden!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty vr 28 dec 2012 - 10:54

Juutje gelukkig was de ctg goed.

Ella hier ook veel last beneden dat hij doet duwen, vooral als ik wandel. Dat ik soms echt moet wegzuchten of krom loop.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 28 dec 2012 - 10:56

Mama Titty schreef:Juutje gelukkig was de ctg goed.

Ella hier ook veel last beneden dat hij doet duwen, vooral als ik wandel. Dat ik soms echt moet wegzuchten of krom loop.

Heb je het al langer??? of zou het een teken zijn van een naderende bevalling??
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty vr 28 dec 2012 - 20:50

Heb het sinds 2 - 3 dagen het ergste en extreem veel last van stuitje en rug , durf er niet van uit te gaan dat het naderende bevalling is, bang dat iedere dag weer tegenvalt.
Gisteravond wel extreme nesteldrang.
Wilde om 23u slapen, maar ik de babykamer helemaal opgeruimd, badkamer opgeruimd en netjes gemaakt en onze slaapkamer opgeruimd en al het gereedschap van mijn man in 1 doos gedaan en daarbovenop gereedschapskisten gedaan.
Manlief ook, klossen kunnen niet onder ons bed dus oud bed willen we opzetten, maar dan moest hij perse hem wit verven ipv grenen , vond hij mooier.
Hihi wat maakt de kleur van bed uit met bevallen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 21:27

FF: en een beetje beter geslapen?

Mama Titty: is toch heel normaal dat je bloeddruk een klein beetje verhoogd is aan het eind? Ik had dat ook. Zou wel lekker zijn als het strippen helpt. Hier hielp het bij J na 2 keer wel, maar bij S niet.

Juutjepetuutje: jeetje wat schrikken. Fijn dat de CTG goed was en ook dat ze je even extra in de gaten houden.

Snoes: bij J had hij meerdere blokkades gevonden. Ik legde hem letterlijk gillend op de bank en haalde hem er slapend vanaf (terwijl hij daarvoor alleen op de arm sliep). Wel dubbel dat hij geen blokkades heeft gevonden bij R. Het zou wel fijn zijn als dat de oorzaak was geweest. Nu ben je nog niet veel wijzer. Hopelijk kan hij donderdag zijn nekje goed voelen...

Kwak: ooh heel herkenbaar. Ik had dat op het laatst ook. Vooral dat korte lontje...

Wij wonen nu 2 jaar in dit huis en hebben gisteren voor de derde keer waterschade opgelopen Cry . Eerst in de woonkamer, nieuwe vloer van de verzekering gekregen. Toen boven, niet gedeclareerd maar wel gerepareerd en gisteren in de keuken. Hele vloer staat bol... Enige lichtpuntje: we wilden in 2013 een nieuwe keuken gaan kopen, maar omdat de vloer er uit moet, gaan we dat waarschijnlijk binnenkort al doen..... Laughing

Vandaag komt mijn tante uit Duitsland op kraamvisite. Heb er al helemaal zin in. Zie haar niet zo vaak natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel vr 28 dec 2012 - 23:15

Jetje Wat balen zeg van de waterschade en dat voor de 3e keer in 2 jaar. Is er misschien een oorzaak dat het de 3e keer in 2 jaar is of gewoon puur toeval?

Mamatitty Jullie kregen wel rond goede tijd de nesteldrang! En volgens mij is het idd zo zoals Jetje zegt dat aan het einde van de zwangerschap je bloeddruk altijd wel iets hoger is dan normaal.. Had ik bij de 1e ook, nu nog niet.

Ella Hier ook af en toe steken van onderen, maar de baby zit ook erg laag en drukt soms flink op blaas. En tja teken van een naderende bevalling...wie weet!

Juutje Tjee was vast even schrikken gisteren! Hoe is het nu? Wat bijgekomen? En de baby alweer gevoeld?

Kwak Je tranen gewoon de vrije loop laten! Helpt ontzettend! En je stuitje zou het niet van je bekken(bodemspieren) komen? Had ik bij J. ook de laatste weken in de zwangerschap last van. Nu gelukkig nog niet, maar heb genoeg last van bekken/rug e.d. gehad deze zwangerschap.

Snoes Hopelijk kan de osteopaat donderdag iets vinden bij hem. En anders contact opnemen met de kinderarts, maar wie weet hebben jullie dit al gedaan!?!

Gelukkig wel iets betere nachten gehad de afgelopen 2 nachten. Maar ze is nog wel hangerig, knuffelig en snotterig. Maar in ieder geval wat betere nachten nog wel steeds met een regelmatig toiletbezoekje Wink .

Gisteren ook controle gehad bij vk. Alles was weer goed met beide. Wel regelmatig harde buiken, ook toen de vk voelde naar de ligging e.d. van de baby was dit voelbaar. Maar ze zijn gelukkig 9 van de 10 keer niet pijnlijk. En ik was zelf iets afgevallen afgelopen week en dat met de feestdagen haha! Nu volgende week vrijdag weer controle.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin vr 28 dec 2012 - 23:57

Goedemiddag,

@ Jetje.. Balen dat je waterschade hebt. Helaas hier ook en dat nog op de babykamer die net af is qua verven. 2 januari komen ze kijken. Waarschijnlijk zit er iets niet goedop het dak of schoorsteen.

@ Juutje.. schrikken zeg. Gelukkig houden ze je goed in de gaten.

@ Ella.. Hier ook veel druk helaas op de onderkant. Doet vooral zeer met lopen.

@ Ff.. Fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk. En dat je dochter weer wat beter is.

@ Mama titty.. 37 weken alweer. Nu mag hij komen..

Zo ff tijd gemaakt om te reageren. Afgelopen donderdag een ledikant en de box gekocht. Dus nu ver klaar voor de baby alleen nog wat kleine dingetjes en verzorgingsproducten.

15 januari heb ik de groei echo. Na weer heen en weer gebeld te hebben. Dus ik hoop op een leuk verjaardagscadeau haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 3:43

Mama Titty: zo te lezen hebben jullie beide last van nesteldrang Wink

Jetje: he vervelend zeg dat jullie waterschade hebben.

FF: fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Jelin: leuk dat jullie ene box en ledikant hebben gekocht.

Hier weer een goede nacht gehad. Heb weer wat energie haha. Pijn van onderen blijft, maar zal er wel bij horen Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty za 29 dec 2012 - 6:53

O wordt echt gek van de buikpijn en vlagen.
Weet dat het nog geen weeën zijn want dat zou ik toch echt al moeten gaan merken/herkennen, maar met vlagen en regelmaat dat ik kramp krijg,buik heel hard en helse rugpijn.
Misschien voor weeën ofzo , lijkt me toch erg sterk nu gelijk met 37 weken te bevallen terwijl bij de eerste 40+2 en bij de tweede 39+2 was.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 8:10

Mama Titty schreef:O wordt echt gek van de buikpijn en vlagen.
Weet dat het nog geen weeën zijn want dat zou ik toch echt al moeten gaan merken/herkennen, maar met vlagen en regelmaat dat ik kramp krijg,buik heel hard en helse rugpijn.
Misschien voor weeën ofzo , lijkt me toch erg sterk nu gelijk met 37 weken te bevallen terwijl bij de eerste 40+2 en bij de tweede 39+2 was.

wie weet gaat het toch beginnen. Heb je al een douche of bad genomen?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway za 29 dec 2012 - 9:58

even weer een reactieronde vanuit mijn kant!! Even flink bijgelezen haha, wat een pagina's weer Very Happy

Hier lekker druk gehad de afgelopen week...aanloop tot verlof, kerst etc dus op werk alles afronden en thuis veel mensen over de vloer. en zelf ook een dagje op bezoek bij familie. Het was allemaal erg leuk maar veel rugpijn gehad.. (weer iets nieuws :S )maar inmiddels is dat ook weer rustiger.. nu heb ik weer pijn in mijn liezen.. Het lijkt wel alsof elke week iets anders zich aandient haha!! Maar het is goed te doen. Nu verlof dus ik ga er lekker van genieten. Vandaag ff niks gedaan behalve weekboodschappen en to do lijstjes maken, morgen maar eens rustig stap voor stap aan de slag.
De kraamzorg is ook nog langs geweest voor kennismaking maar dat bleek niet veel bijzonders. Ik had verwacht dat ze het kamertje wilde zien etc maar ze is niet eens boven geweest!
Aankomende week eens kleertjes gaan wassen, vandaag een nieuw strijkijzer gehaald (uiteindelijk gratis bij telabbo gekregen, jeej!!) dus ik kan lekker aan de slag. Heb er stiekem best zin in. Daarnaast heb ik op een of andere manier het voorgevoel dat de baby te vroeg gaat komen, dus ik kan maar beter klaar zijn!
Wat wel een erge tegenvaller is, is dat een vriendin van me in het zkh is beland met zwangerschapsvergiftiging. ze is 6 weken korter zwanger dus wel erg spannend maar ze voelt zich zelf gelukkig niet zo slecht. Hopelijk houdt de baby het nog even uit! Wel raar om zo met je neus op de risico's gedrukt te worden.. wat een geluk heb je als het helemaal goed gaat, dat besef komt dan wel..

Jetje: fijn dat het goed gaat met je kerels! en wat klote van de waterschade... stiekem zou ik toch blij zijn met het kunnen uitzoeken van een nieuwe keuken haha, elk nadeel heb zijn voordeel Wink Was het gezellig met je tante?

Kwak: wat leuk zo'n lan party en inderdaad fijn dat het dan wel bij jou thuis is, liever dat dan inderdaad andersom! Hebben ze goed geholpen met opruimen inmiddels? Ennuh je mag het lekker zat zijn toch, misschien dat je inderdaad jezelf even kan verwennen met een bad of iets lekkers.

Noname88: waar woon je in GLD? Ik woon in W.ageningen!! dus ook lekker in het midden! Fijn dat jullie het ritme een beetje gevonden hebben en dat hij zijn geboortegewicht al gehaald heeft, goed zeg! En wat een mooie foto's!

Juutjepetuutje: jeetje zelfs afvallen, hoe krijg je het voor elkaar!! Ik groei maar door haha.Ben benieuwd hoe groot de baby uiteindelijk zal zijn, volgens mij is het toch vaak natte vinger werk als ik het zo om me heen hoor. Wat vervelend dat je de baby zo slecht voelde m aar fijn dat het allemaal goed met hem gaat. Succes maandag bij de CTG, wel prettig dat ze nog even extra controleren.

FlipFluitketel: voelt je dochter zich alweer wat beter?Ook al afgevallen!!! hoe doen jullie dat?? Very Happy

Mamatitty: lekker he die rennies... hopelijk valt je maagzuur inmiddels wat mee. enn het kan maar zoooo begonnen zijn!! Ben benieuwd!!

Jelin: fijn dat je alles een beetje op orde krijgt! Fijn gevoel he, in ieder geval mij gaf het rust!

Snoes: Wat rot dat het nog niet lekker loopt met R. Misschien is een kinderarts inderdaad een goed plan..maar ik snap dat je hoopte dat het een probleem was dat de osteopaat kon oplossen.. Hopelijk gaat het bij de volgende afspraak beter!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 10:30

Highway: he wat vervelend dat een vriendin van je zwangerschapsvergiftiging heeft. Hopelijk blijft het stabiel verder.

Even nog een vraagje mbt opmaken ledikant/wiegje. Toen de kraamzorg thuis kwam voor de intake zei zij dat je een molton bedzeiltje niet meer mag gebruiken. Nu zat ik me dus te bedenken dat ik er nu een molton op heb liggen en dan een onder laken. Als je baby dalijk een keer goed nat is dan heb ik toch zo een vlek in het matras of niet? Heb op intrent gelezen en daar zeggen ze dat het weer wel mag alleen dan niet bij ht hoofdje omdat het niet ventileerd zeg maar. Wat hebben jullie gedaan?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 25 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum