Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway vr 21 dec 2012 - 0:41

Succes Pinkel.. ik gok 24 december!


Ik heb nu weer lekker weekend en daarna nog maar 1 weekje werken en dan verlof! Het komt allemaal wat dichterbij en ik merk dat ik en mijn man het erg spannend vinden...
Mijn man kan er echter niet zo heel goed mee omgaan dus vannacht keiharde ruzie gehad, echt helemaal niet leuk.. (hij had gisteren kerstborrel van zijn werk en zich volledig lazarus gedronken, waardoor hij niet kon fietsen en ik hem moest ophalen met de auto om 23:00, niet heel handig nu (wat als ik weeen krijg of er gebeurd iets) maar aangezien hij dronken was kun je dat natuurlijk niet met hem bespreken... dus dat ging al niet goed want ik wilde het wel bespreken. Hij op de bank slapen maar hij moest om 3:15 op ivm kerstontbijt werk (beginnen om 04:00, hij heeft het georganiseerd voor zijn opleiding dus moest er zeker bij aanwezig zijn) maar hij werd niet wakker (niet zo gek met zoveel drank op) dus ik midden in de nacht hem wakker maken...tot 4x toe.. en dan boos worden op mij dat ik hem wakker maak en daarnaast zeg dat hij moet douchen omdat hij een dranklucht om zich heen had hangen en zo niet op werk kon verschijnen.. Nouja ik huilen dus en hij boos naar werk.
Gelukkig hebben we verder bijna nooit ruzie maar het zit me nog wel allemaal hoog.. ben benieuwd hoe hij erover denkt als hij straks uit werk komt, hopelijk kunnen we dan even een goed gesprek hebben, want dit brengt allemaal stress met zich mee.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 vr 21 dec 2012 - 0:52

Succes pinkel!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel vr 21 dec 2012 - 1:25

Hallo meiden,

Zo alles is geregeld in het ziekenhuis, en het plaatsen van het ballonnetje is bekend!! Begin het nu toch wel echt heel erg spannend te vinden allemaal hoor. Volgens mijn gynaecoloog moet ik me instellen dat die catheter er minimaal 24 uur in blijft zitten voordat deze eruit valt. Als ik dan 3cm of meer heb gaan ze mijn vliezen breken, en krijg ik een infuus met wee-opwekkers.

Daarna zijn mijn man en ik nog ff lekker samen de stad in geweest en nog van alles geshopt. Ik heb voor hem omdat hij papa wordt (en 1ste kerstdag jarig is) een sleutelhanger gevonden waar je een foto in kan laten laseren en dan komt op de andere kant de naam van de kleine en de geboorte datum. Hij vind het wel een heel gaaf cadeau, al was meneer alweer aan het zeuren dat hij bang is om hem kwijt te raken of dat het stuk gaat/ beschadigd... Rolling Eyes Rolling Eyes Tja schatje dingen die je gebruikt die kunnen nou eenmaal slijten of kapot gaan, so be it. Je kan moeilijk alles in de kast laten liggen omdat er anders iets mee kan gebeuren...!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 561177 Kortom hij moet niet zeuren en krijgt van mij gewoon die sleutelhanger, want zijn ogen zeiden genoeg toen hij het zag!! Wink
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 3:43

Highway: he wat vervelend die situatie met je man. Ik snap wel dat jij boos was dat jij hem op moet halen. Dan kent hij zijn grenzen niet echt denk ik. Wie weet heeft hij er spijt van en praten jullie het straks gewoon uit!

Pinkel: zooo het einde komt in zicht voor je! Wellicht zijn je vriend en de kleine dalijk heel dicht op elkaar jarig. Leuk idee die sleutelhanger
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty vr 21 dec 2012 - 4:34

Pinkel wat fijn dat het allemaal bekend is!!!

Highway Heb je het al kunnen uitpraten met je man? Snap je frustratie vooral als je weeën zou krijgen en hij helemaal lazerus zou zijn.

Hier is het gelukkig geregeld op het werk, ze zouden het vandaag overmaken, dus zal er hopelijk maandag opstaan en anders donderdag incl. half jaar vakantiegeld.
Tevens hebben ze volledig maand salaris beloofd en niet dat ze opeens moeilijk gingen doen betreft sollicitatie vrij.
Ze hadden hem daardoor ook niet ziek gemeld, wat mijn man uit boosheid gisteren had gezegd.
Zal blij zijn als het er op staat en dat achter de rug is en dat hij van uwv bericht gaat krijgen, wel de mail gehad maandag dat alles in gang is gezet enz.
Kon gisteren niet meer reageren omdat manlief de laptop nodig had voor zijn andere telefoon te reanimeren en qua sollicitaties.
Bij Zeeman is trouwens nu uitverkoop, heb 3 shirtjes voor de baby en 8 paar sokken voor maar 6,75.
Hadden ook hele leuke jasjes voor maar 3-4 euro.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 5:19

Mama Titty: Fijn dat het geregeld is. Hopelijk geeft het jouw wat rust nu!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel vr 21 dec 2012 - 8:02

@ Ella: Klopt idd dat mijn man en de kleine vlak na elkaar jarig zijn!

@ Mama Titty: Fijn dat het toch nog geregeld is met je man zijn werk. Ik denk wel dat het er voor de feestdagen op zal staan hoor. Banken mogen tegenwoordig het geld niet langer "vasthouden". En met de feestdagen hebben ze meerdere momenten waarop ze het geld storten, dus dat scheelt opzich wel.

@ All: Morgen ga ik lekker een dagje naar mijn schoonouders. Manlief moet de hele dag werken omdat er dingen af moeten voor de feestdagen. Voordeel is dan wel dat hij na morgen 2 weken vrij is, want dan gaat het bedrijf dicht!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 281626781 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 281626781 Ik kan dus pas morgenavond pas weer reageren, dus niet denken dat ik aan het bevallen ben hoor! Wink
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 11:28

FF: super dat jullie weer door de keuring zijn bij de vk.

Juutjepetuutje: fijn dat je ook weer goedgekeurd bent. Oeh en al last van voorweeen. Nog uit eten geweest?

Highway: wat balen dat je zo'n ruzie had met je man. Hebben jullie het er nog over gehad?

Pinkel: oh het wordt nu echt spannend voor jou he. Superleuk die sleutelhanger!

Mama Titty: fijn dat het geregeld is!

Ik zit te wachten om de laatste voeding aan S te geven. Hij heeft echt een slaapdag gehad. We hebben de voeding nog iets verder opgehoogd omdat hij echt honger leek te hebben. Hopelijk gaat het niet ten koste van zijn nachtrust (en de mijne...)

Met mij gaat het wel beter. Heb minder last van de hechtingen en begin weer wat meer energie te krijgen. Gisteren kwam er een pakketje door de bus met de naam van mijn man erop. Komt ineens J.esper met een doosje naar me toe. Had hij samen met mijn man een hanger uitgezocht van een familieboom met al onze namen erin gegraveerd voor aan een ketting I love you uiteraard meteen janken geblazen haha. Vond het zo mooi!!!

Ook hebben we twee grote doeken besteld met een babyfoto van J en eentje van S voor boven de bank. Die van S is al klaar gemaakt en wordt verzonden, maar die van J nog niet. Zo jammer. Sloeg ook nergens op, we konden de doeken niet in 1 bestelling doen, maar het moest apart. Er zat nog geen 5 minuten tussen de bestellingen, maar helaas zijn ze dus niet tegelijk verwerkt. Hopelijk hoeven we niet heel lang op die van J te wachten, want ik wil ze zo graag ophangen haha.

Zo nu ga ik kijken of ik de kleine boef wakker kan krijgen voor zijn fles... Slaap lekker iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 11:31

Jetje: oh wat leuk die hanger. Fijn dat je je wat beter voelt.

Pinkel: veel plezier morgen!

Fijn weekend allemaal
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella vr 21 dec 2012 - 21:41

Goede morgen,

Hier niet zo'n super nacht. Kan niet op mijn zij liggen, mijn ribben doen zo'n pijn. Heb gisteravond en vanacht ook iedere keer zo'n zeurend menstruatie gevoel gehad onderin mijn buik. Herkent iemand dat?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway vr 21 dec 2012 - 22:58

We hebben het gelukkig goed uit kunnen praten! Heel fijn! Alles is nu weer ok! Ik voel me vandaag redelijk. Gisteren ineens toch wat minder, ook wat buikpijn maar da is nu weer weg. Mijn buik lijkt wel wat te zakken.. Dus misschien dat de dame al wat aan het indalen is, ik zal het maandag wel horen bij de vk

Ella: ik had het toevallig met mijn zus erover gisteren (hoe het bij haar allemaa begon) en zij beschreef precies wat jij nu schrijft, menstruatieachtige klachten, daarna onregelmatige kramp etc..

Jetje: die hanger, wat lief en mooi!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella za 22 dec 2012 - 7:30

Highway fijn dat jullie het uit hebben kunnen praten. Scheelt weer stress ;-)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel za 22 dec 2012 - 8:14

@ Jetje: Balen dat de doeken niet tegelijk klaar zijn, helemaal omdat je ze 5 min na elkaar heb besteld. Komt er 1 nog wel voor de feestdagen binnen??

@ Highway: Fijn dat je het uitgepraat heb met je man. Hier was ons ukkie ook ingedaald na wat gerommel te hebben gehad.

@ Ella: Balen dat je niet lekker geslapen heb vanacht! Ik slaap al weken half op mijn voedingskussen op mijn linkerzij en met mijn rechterbeen half opgetrokken op het kussen liggend. Alleen zo kan ik slapen, anders krijg ik last van mijn buik, of krijg ik protest trappen van die kleine. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 394967

@ All:
Hier een gezellige dag gehad bij mijn schoonouders! Anders had ik me de hele dag lopen opvreten van de zenuwen vrees ik. Nu mijn man weer thuis is kan hij me weer rustig krijgen als ik aan het hyperen ben. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 253468018 Van de week heb ik mijn pa verteld wanneer ze me gaan inleiden, en gezegd dat verder het niemand hoefde te weten. Tuurlijk vertel ik dat niet verder.... Volgens mij heeft mijn pa een beetje de "Ik wordt nu echt bijna OPA!!" Blues ofzo!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1578173417 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1578173417 Ik werd namelijk begin van de avond gebeld door mijn tante (= oudste zus van mijn pa) en die had weer van mijn Oma (= hun moeder) gehoord dat de kleine nu wel snel zou komen, want ze gingen me helpen.... :O Ach opzich kan ik er wel heel erg om lachen en vind ik het natuurlijk wel enorm schattig dat mijn pa er zo mee bezig is en het toch best wel heel spannend vind allemaal!! Very Happy Mijn tante weet nu ook welke dag het allemaal staat te gebeuren, en heeft me veel succes en sterkte gewenst, dus dat is wel superlief natuurlijk.

Ik zal jullie dan ook niet langer in spanning laten zitten (oké, kan het gewoon ook niet voor me houden winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 2474380249) Morgen moeten wij ons om 8.30uur melden op de afdeling Verloskunde en gaan ze de catheter plaatsen. En vanaf dat moment wordt het afwachten!! Ik kan jullie wel op de hoogte houden want heb een internet kaartje gekocht en neem de laptop mee. Dus als het enigzins gaat zal ik jullie zo nu en dan van een update voorzien!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak za 22 dec 2012 - 8:27

Jullie hebben weer veel geschreven, ik heb meegelezen en niet gereageerd. Afgelopen dagen echt slechte dagen gehad en dan "verwaarloos" ik eigenlijk iedereen.
Vannacht goed en lang geslapen en vanmiddag ben ik verrast met een babyshower, zo leuk!!
Helemaal bijgekomen en "opgeknapt"!

Pinkel, spannend hoor! Ik had zelf maandag gedacht omdat ik dacht dat ze in het weekend niks zouden inleiden!spannend hoor! Ik hoop dat alles snel en voorspoedig mag verlopen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel za 22 dec 2012 - 8:37

kwak schreef:
Pinkel, spannend hoor! Ik had zelf maandag gedacht omdat ik dacht dat ze in het weekend niks zouden inleiden!spannend hoor! Ik hoop dat alles snel en voorspoedig mag verlopen!

@ Kwak:

Klopt dat ze in het weekend niet inleiden door middel van een infuus met wee-opwekkers, maar ze plaatsen wel een balloncatheter, omdat de gyn er vanuit gaat dat die wel eens 24 uur zou kunnen blijven zitten. Maandagochtend gaan ze pas mijn vliezen breken als de ballon eruit gevallen is en krijg ik een infuus met de wee-opwekkers. Uiteraard bestaat de kans dat het morgen een stuk sneller gaat, en dan wordt het natuurlijk niet tegengehouden, maar dan moet het wel spontaan doorzetten dus! Wink Mocht morgenochtend blijken dat ik meer dan 3cm ontsluiting heb, dan mag ik weer naar huis en moet ik mij maandagochtend om 6.30uur melden voor het infuus met de chemische inleiding.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel za 22 dec 2012 - 8:53

Kwak Zag het al op FB voorbij komen van de babyshower! Leuk zal je vast goed hebben gedaan na die 'slechte' dagen.

Pinkel Ohh wat spannend! Over een paar dagen gewoon al mama zijn! Succes!

Highway Fijn dat jullie het nog hebben uitgepraat. Kan best hoor dat ze aan het indalen is misschien dat je daardoor ook die harde buiken had van de week!

Ella Balen van de slechte nachten. Menstruatieachtige gevoel zijn op dit moment niet herkenbaar, wel herkenbaar bij de 1e!

Jetje Wat een mooi kado! Hopelijk worden de foto's nog voor de kerst verzonden! Fijn dat je ook weer wat meer energie lijkt te krijgen!

Juutje Fijn dat alles weer ok was bij de gyn! Nog uit eten geweest?

Mama Titty Fijn dat alles toch nog een redelijk normale manier geregeld is!

Vandaag maar eens een begin gemaakt met wat lekkers te maken voor de kraamvisite als ze op bezoek komen. Morgen weer verder ermee en dan kan het de vriezer in. Is dat ook alvast klaar!

Gisteren en vandaag ook wel wat last van mijn buik gehad en pijnlijke liezen. Z'on strak gevoel aan buik soms gewoon pijnlijk. En vanmorgen zat ik in bad met m'n dochter had een paar keer een hele pijnlijk scheve buik. Volgens mij is hij/zij weer gedraaid (w.s. niet van ligging want lag al ingedaald in bekken) naar de linkerkant o.i.d. want donderdag lag de kleine rechts met kont/rug.

Wat zijn jullie plannen eigenlijk met kerst? Jahhhh van Pinkel weten we het waarschijnlijk al want die is dan of aan het bevallen of is dan net mama smile
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak za 22 dec 2012 - 8:57

FF, volgens mij kan dat wel dat draaien, hier ligt bellyboy de ene dag links met z'n rug en een andere dag weer rechts maar meestal heeft links de voorkeur en hij ligt ook al in gedaald.

kerst, wij gaan eerste kerstdag naar de kerk en smiddags naar kinderkerstfeest met D. en savonds gourmetten bij mijn ouders. D. blijft er slapen en gaat 2de kerstdag nog met mijn moeder bij hun naar kinderkerstfeest. Als we een beetje op tijd klaar zijn met gourmetten willen mijn man en ik nog naar de bios, dat zou ongv nog de enige mogelijkheid zijn voordat de baby er is.
2de kerstdag gaan we volgens mij eten bij mijn schoonouders en verder weten we het nog niet.
en jij?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L za 22 dec 2012 - 9:03

Ik kom morgen uitgebreider reageren. Ben kapot! Lig nu met ab kuurtje plat blaasontsteking.
Lees wel elke dag mee!

Pinkel heeeeeeel veel succes! Ik vond het heel.gek...sta je met tasje in zkh...wetend dat je eruit gaat met baby. Zet m op en lees wel hoe het gaat!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje za 22 dec 2012 - 9:04

Pinkel wat spannend! Had ook maandag gedacht ivm het weekend.. heel veel succes iig en hopelijk gaat het lekker snel en zijn jullie voor de kerst met zn drietjes ( en thuis)

Kwak, wat leuk een babyshower!! Fijn dat je ook weer even beter geslapen hebt

Ff, leuk wat ben je aan het maken? Ik wil eigenlijk ook wat anders dan de standaard beschuit met muisjes..
Wij hebben weinig plannen voor de kerst, we gaan dinsdag brunchen/lunchen bij mijn ouders en verder gewoon rustig thuis, lekker met zn drietjes

We zijn gister niet meer uit eten geweest, mn ouders hadden al andere plannen, nu voor morgen afgesproken.
Vandaag even te veel gedaan, vanmiddag nog even naar de verloskundige praktijk geweest, ze hielden een actie tbv serious request, was wel leuk. Nu echt ontzettend last van bekken, eigenlijk al paar dagen Sad wat dat betreft begin ik het nu wel een beetje zat te raken. Maar ja, nog eventjes...
Fijne avond allemaal nog

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel za 22 dec 2012 - 9:05

Kwak Ja draaien kan idd volgens mij gewoon nog want had de VK het van de week over en het schijnt dat ik een grote baarmoeder heb en de baby nog erg veel ruimte heeft.

Juutje Ben cakepops chocolade/vanille glazuur aan het maken en op die cakepops doe ik nog de juiste kleur muisjes! Hier doen ze bij de VKpraktijk ook een actie voor Serious Request. Balen van je bekken! Sinds de kleine hier is ingedaald heb ik echt een stuk minder last ervan gelukkig!

Wij gaan 1e kerstdag ook naar de kerk en er is speciale kerstdienst gericht op kinderen. Verder even bij mijn schoonouders langs en koffiedrinken. Schoonmoeder is net een week uit zkh en nog te zwak om kerst echt uitgebreid te vieren. En daarom gaan we s'avonds gezellig met z'n 3tjes uitgebreid eten. 2e kerstdag gaan we naar mijn moeder waar we kerst vieren met mijn zus, broer en aanhang. Er zal vast niks gebeuren maar vluchttas gaat mee de auto in want is z'on 50km rijden.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel za 22 dec 2012 - 11:00

Dank jullie wel meiden voor de succeswensen!!

@ Kerstplannen: Hopelijk met zijn 3 tjes heerlijk aan het genieten!! I love you

@ Kwak: Leuk een babyshower!! En lekker verwend zekers?

@ Juutje: Thuis zullen we niet zijn met de kerst. Ik moet minimaal 3 dagen na de bevalling blijven omdat ik bloedverdunners spuit ivm een doorgemaakt trombosebeen. En er een risico zou zijn dat ik die weer kan krijgen in het kraambed. Dus willen ze mij even goed in de gaten houden.

@ All:

Ja echt heel erg gek idee dat ik gewoon over een paar dagen echt mama ben!! Kan het me gewoon niet voorstellen, en vind het ook enorm spannend allemaal hoor. Zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden. Zo meteen lekker mijn bedje in, en hopelijk slaap ik een beetje.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 12:03

Even snel: heel heel heel veel succes morgen pinkel. Ik hoop dat je een mooie voorspoedige bevalling tegemoet gaat!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty za 22 dec 2012 - 22:27

Pinkel heel erg veel succes!! En ondanks dat je geen kerst thuis viert dan, lekker genieten met z'n drietjes in het ziekenhuis!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin za 22 dec 2012 - 22:35

@ Pinkel.. Succes vandaag!! En ik hoop dat de bevalling voorspoedig mag gaan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway za 22 dec 2012 - 22:38

Pinkel, succes!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum