Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 1:43

FF: succes bij de Vk.

Jetje: Fijn dat S het zo goed doet! Hopelijk voel je jezelf snel beter

Mama Titty: fijn dat jullie kaartje nu ook bijna af is.

Pinkel: fijn dat je goed geslapen hebt. En wat goed dat je een datum hebt!!!!! Heb je nog harde buiken gehad?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel do 20 dec 2012 - 2:46

@ Ella:

Het rommelt zo af toe nog een klein beetje, maar niet meer zoals van de week. Ik zal alleen niet te hard juichen, want s'avonds heb ik meestal wel harde buiken.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Travelgurly do 20 dec 2012 - 3:12

Jetje : fijn dat het goed gaat met de kleine! En hoe is het met jou?

Bimbam ook bevallen, inderdaad veel mensen die voor de 40 weken bevallen.

Gisteravond heeft onze bazin de zaak mee uiteten genomen en naar de ladiesnight-film. Was super gezellig. Zelfs nog een hele leuke mand gehad met maskertjes, bodylotion, zeepjes, en verzorgingsprodukten gehad.zo lief. Morgen nog 1 dag werken en dan verlof. Helemaal zin in (dat had ik een paar weken geleden niet gezegt hahaha)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 3:22

Pinkel: misschien werkt je prik nog wel vanavond iets of niet meer? Dat scheelt dan weer.

Travelgurly: lekker morgen je laatste dag! Leuk die mand!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty do 20 dec 2012 - 3:24

Pinkel wat fijn dat de prik zijn werk gedaan heeft!! Nog even en dan heb je de kleine in jullie armen :-D

Hier even behoorlijk dip momentje. Manlief post van werk gehad dat hij eerst laptop enz moet inleveren,anders geen salaris uitbetaling.
Hij belt naar werkgever, krijgt geen gehoor,stuurt een mailtje ,moet hij nu om 16.30 u daar zijn om alles in te leveren.
Heb wel gezegt dat ik wil dat hij het zwart op wit krijgt dat alles is ingeleverd en wanneer het wordt uitbetaald, normaal zou het vandaag erop staan namelijk.
Als het morgen wordt overgemaakt dan hebben we het maandag en anders pas na de feestdagen.
Dan raak ik beetje in paniek en ga aan alles twijfelen.
Manlief zegt dat hij sollicitatie vrij heeft gekregen van zijn baas nu die laatste 1,5 week, maar dan ga ik daar ook weer aan twijfelen, klopt dit wel? Is hij niet na het nieuws gewoon boos weggegaan?
Dat brengt hoop stress,frustratie,huilbuien en buikpijn op.
Sorry wordt gewoon ff gek

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 do 20 dec 2012 - 3:33

Jeetje wij zijn over op de fles omdat k. totaal niet groeien wilde. Hij woog zondag, een week oud, op z'n dieptepunt 2770 gram. Dat is 270 onder z'n startgewicht. Toen zijn we zondag weer gestart met bij voeden. Heeft ie ongeveer 70 cc gehad totaal een was maandag nog maar 10 gram aangekomen. Toen was ik er helemaal klaar mee. Werd gek van die onzekerheid. Wilde niet kolven dus ben helemaal over op de fles.
Wat dat betreft doet s van jou het beter zo te lezen. Geef je wel bv?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 3:35

Mama Titty: eerst even deze winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 699888

Hij heeft toch gewoon recht op zijn salaris. Dan mogen ze toch niet zomaar inhouden? (wel als hij zijn spullen niet inleverd, maar dat is nu niet het geval) Als hij zijn laptop vandaag inleverd dan kan zijn salaris nog gewoon voor de feestdagen gestort worden. Wacht even af tot je man terug is. Misschien maak je je nu voor niks zorgen omtrent de uitbetaling van zijn salaris
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty do 20 dec 2012 - 4:12

No name vervelend joh dat de bv niet wilde lukken en niet goed op groeide. Ik had dat bij de tweede ook, en met fv groeien ze ook goed hoor! Laat hem maar lekker aankomen dat hij weer op zijn geboorte gewicht komt.

Ella Manlief is net vertrokken, moet er om 16.30 uur zijn. Heb hem op het hart gedrukt dat hij het wel getekend moet hebben dat hij het heeft ingeleverd en vragen wanneer het dan wel wordt gestort, zo heb ik ook wat meer rust, want nu ben ik 1 brok stress en spanning. Hij heeft er idd gewoon recht op en snap ook wel dat ze iets achter de hand willen houden, bij zijn vorige werkgever was dat dacht ik ook maar toen deden ze het met vakantiegeld 'vasthouden' totdat hij alles op laatste dag had ingeleverd.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 6:19

Hoe is het afgelopen mama Titty?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje do 20 dec 2012 - 7:37

Hoi meiden

Nou mijn verlof is officieel begonnen... flink verwend door de kinderen en ouders. En daarnaast heb ik een soort promotie voor leerkrachten gekregen :cheering: , hierdoor kom ik in een hogere salarisschaal terecht, mijn verlof begint dus meteen erg lekker!
Dit kreeg ik ook nog:
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 547540_10151212786152763_2001181539_n

Morgen ga ik nog wel terug voor het ontbijt en de viering (en uiteraard de borrel)

Mama Titty; ik ben benieuwd hoe het gegaan is.
No Name; jammer dat het niet wilde lukken met de bv maar probeer je niet schuldig ofzo te voelen meis, met fv worden ze ook gezond groot!

Fijne avond meiden!

ps. nu kan ik via de laptop wel beter mijn buikfoto laten zien, ik heb er ook eentje met naam maar die volgt na de geboorte haha

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 524975_10151211501392763_2040294224_n
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel do 20 dec 2012 - 7:53

@ NoName: Jammer dat het met de borstvoeding niet wil lukken. Maar wat de andere ook al zeggen: met flesvoeding groeien ze ook!!

@ Mama Titty: Wat naar hoe de baas van je man doet zeg. Snap heel goed dat je daar enorm veel stress door krijgt. Hopelijk heeft je man zijn salaris nog voor de feestdagen op de rekening staan.

@ Printje: Je kleuters zijn lekker creatief geweest zo te zien, erg leuk gedaan zo'n ooievaar. En wat een gave buikschildering heb je zeg!! Hier zou een vriendin dat bij mij doen, maar dat gaat helaas niet meer lukken.

@ All:

Ik heb echt enorme spierpijn in mijn bil van die Pethidine-prik, doet zeer met zitten en lopen. Evil or Very Mad Vanmiddag lekker rustig aan gedaan. Opzich is de Pethidine wel uitgewerkt (duurt ook maar 4-6uu), maar ben er nog wel erg suf van moet ik zeggen. Vanavond lekker rustig aan doen, en niet al te laat naar bed.

Ik wordt trouwens ingeleid door middel van een ballonnetje in de baarmoeder. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft??
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 8:01

Noname: jammer dat de bv niet lukte. Maar je hebt het geprobeerd meid.

Printje: lekker dat je verlof hebt! Leuk wat ze gemaakt hebben voor je. En super je promotie.

Pinkel: he vervelend dat je last hebt vd prik
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 8:38

Mama titty: lekker dat de drukproef klaar is nu. En heerlijk even zo het bos in he. wat balen dat gedoe op het werk van je man zeg.

Pinkel: super dat je zo goed geslapen hebt. Maar wel balen dat ze je toch wakker gemaakt hebben..
Succes morgenochtend. Ben benieuwd wanneer je de ballon kan krijgen. Je hebt toch al 1cm? Ik hoop onwijs voor je dat de balloncatheter net zo snel effect heeft als het bij mij had. Dan kan het zomaar heel snel gaan... Ik ben maandag op die manier ingeleid. Om een uur of 9 zat ie (totaal niet pijnlijk) en na de lunch rond half 1 ging ik naar de wc en viel hij eruit. Heel snel dus.

TG: leuk zo'n ladies night!! En lekker hoor bijna verlof!

NoName: kan me goed voorstellen dat je die onzekerheid niet wilt. S krijgt de fles. Om grotendeels die reden. Ik weet op deze manier precies wat er in gaat en dat geeft me zoveel meer zekerheid.

Printje: lekker hoor verlof! Leuke foto's en mooie schildering zeg

S heeft ontzettende zuigbehoefte. Hij krijgt nu een speentje, maar hij went er wel heel erg aan. BEetje lastig als hij steeds weer uitvalt. Hij is wel wat onrustiger vandaag. Ik hoop maar dat de nacht redelijk gaat, want mijn energielevel is nog echt heel laag door de bloedarmoede. Verder heb ik nog erg veel last van de hechtingen dus ben ik nog niet heel erg mobiel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel do 20 dec 2012 - 8:51

@ Jetje:

Klopt, ik heb inderdaad 1 cm ontsluiting. Maar waren jou vliezen niet al gebroken toen je die balloncatheter kreeg? Of haal ik je door elkaar met iemand anders? Het begint nu toch wel erg spannend te worden allemaal hoor. Nog even en we zijn gewoon papa en mama, echt een heel raar idee.

Balen dat je je zo gammel voelt door de bloedarmoede, anders een Roosvice Ferro drinken. Ik geef toe dat het zekers niet lekker is, heb het zelf gebruikt toen ik veel bloed verloren was na mijn miskraam. Ik dronk het door een rietje dat scheelde een heel stuk.

Mocht je nog een goede site weten waar ik info kan vinden over het inleiden door middel van een balloncathter dan hoor ik het graag van je!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 9:10

Nee mijn vliezen waren niet gebroken. Ik had ook 1cm. Bij ruim 2cm konden mijn vliezen gebroken worden en gelukkig had ik die ook toen de ballon uitviel. Dus ik stond op precies hetzelfde punt als jij nu. Eigenlijk heb ik verder bewust niet op internet gezocht naar het hoe en wat, omdat het bij iedereen anders is en ik me anders misschien blij zou maken met een dooie mus.

MIjn man gaat inderdaad morgen even de ferro halen. Ik heb al ijzertabletten, maar dat duurt een paar weken (!) Voor het beter moet gaan. Het stomme is dat het ziekenhuis niet mijn HB heeft opgeschreven bij de overdracht naar de kraamhulp, dus ik weet niet hoe laag het is. Mijn kraamhulp adviseerde me wel om volgende week even te laten prikken bij de huisarts als ik me dan nog zo voel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 9:43

Jetje schreef:Nee mijn vliezen waren niet gebroken. Ik had ook 1cm. Bij ruim 2cm konden mijn vliezen gebroken worden en gelukkig had ik die ook toen de ballon uitviel. Dus ik stond op precies hetzelfde punt als jij nu. Eigenlijk heb ik verder bewust niet op internet gezocht naar het hoe en wat, omdat het bij iedereen anders is en ik me anders misschien blij zou maken met een dooie mus.

MIjn man gaat inderdaad morgen even de ferro halen. Ik heb al ijzertabletten, maar dat duurt een paar weken (!) Voor het beter moet gaan. Het stomme is dat het ziekenhuis niet mijn HB heeft opgeschreven bij de overdracht naar de kraamhulp, dus ik weet niet hoe laag het is. Mijn kraamhulp adviseerde me wel om volgende week even te laten prikken bij de huisarts als ik me dan nog zo voel...

je huisarts kan je hb gehalte ook opvragen bij het lab hoor dan hoef je niet opnieuw te prikken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel do 20 dec 2012 - 9:50

Jetje schreef:Nee mijn vliezen waren niet gebroken. Ik had ook 1cm. Bij ruim 2cm konden mijn vliezen gebroken worden en gelukkig had ik die ook toen de ballon uitviel. Dus ik stond op precies hetzelfde punt als jij nu. Eigenlijk heb ik verder bewust niet op internet gezocht naar het hoe en wat, omdat het bij iedereen anders is en ik me anders misschien blij zou maken met een dooie mus.

MIjn man gaat inderdaad morgen even de ferro halen. Ik heb al ijzertabletten, maar dat duurt een paar weken (!) Voor het beter moet gaan. Het stomme is dat het ziekenhuis niet mijn HB heeft opgeschreven bij de overdracht naar de kraamhulp, dus ik weet niet hoe laag het is. Mijn kraamhulp adviseerde me wel om volgende week even te laten prikken bij de huisarts als ik me dan nog zo voel...

Dat klinkt idd erg snel maar een paar uurtjes die ballon erin! Ik ben heel erg benieuwd hoe het bij mij zal gaan verlopen. Ga gewoon van 24 uur ballon erin uit, dan kan het alleen nog maar meevallen!!

Het duurt idd erg lang voordat je resultaat heb van je ijzertabletten. Ik heb elke dag 2 glazen Ferro gedronken, en voelde me na een paar dagen alweer wat beter. Hopelijk werkt het bij jou ook net zo goed!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel do 20 dec 2012 - 9:55

Jetje Balen dat je je nog zo slapjes voelt! Anders zou ik idd zoals Ella zegt contact opnemen met je huisarts of hij contact kan opnemen met zkh.

Pinkel Fijn dat je een goede nacht heb gehad! En wat leuk dat je gewoon al een datum heb wanneer het allemaal gaat beginnen!

Printje Wat een leuke foto's! En lekker genieten van je verlof!

Mamatitty Wat ***situatie met je man zijn werk zeg! Hoe is het vanmiddag afgelopen?

Noname Fijn dat hij het op FV zo goed doet!

TG Lekker verwend zo te lezen! Vanaf morgen lekker genieten van je verlof!

En we zijn beide weer goedgekeurd vanmorgen bij de VK! Alleen lage RR dus maar wat extra zout nemen de komende dagen! Volgende week vrijdag mogen we weer komen!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pien do 20 dec 2012 - 10:24

*breekt even in*

@Pinkel, ik ben ook ingeleid, ze zijn bij mij op maandag begonnen met een flinke strippoging, dit had geen effect. Dinsdag, woensdag en vrijdagochtend kreeg ik een hormoonveter, ook geen effect. Zaterdagochtend kreeg ik een balloncatheter, rond een uur of 9 denk ik, en zo rond half 2 verloor ik deze!! Wat met een hormoon veter in dagen niet gelukt was, lukte door die Bc in een aantal uur!



* breekt weer uit*

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 11:25

Ff: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Heb je last van je lage bloeddruk?
Pinkel: succes morgen bij de gyn!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel do 20 dec 2012 - 20:32

Pinkel meld zich!!

@ Pien: Dat klinkt wel goed dat die balloncatheter bij jou ook zo snel geholpen heeft!!

Zo en nu ga ik naar het ziekenhuis om de laatste details af te spreken voor mijn inleiding!! Ik begin het nu wel erg spannend te vinden allemaal hoor.
Heb vanacht wel redelijk geslapen, werd wel steeds even wakker en slaap nog wel erg onrustig. Maar dat is gezien wat er me te wachten staat ook wel een beetje logisch natuurlijk.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Travelgurly do 20 dec 2012 - 21:41

Ooow spannend pinkel!!! keep us in touch.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje do 20 dec 2012 - 21:54

succes Pinkel, ben benieuwd..

FF fijn dat alles weer goed was

jetje, hopelijk voel je je snel wat beter! wat heerlijk dat jullie nu gewoon lekker met zn viertjes thuis zijn! heeft je man ook (kerst)vakantie? lekker genieten!

Tg, leuk zo'n ladies night! succes vandaag met je laatste dag werken en dan lekker genieten van je verlof!

mama titty: is het allemaal goed gekomen met het inleveren en salarisbetaling etc?

printje: wat een leuke ooievaar zeg! en wat lekker van je promotie! veel plezier vandaag met je laatste dagje! en mooie buikfoto!


gister bij de gynaecoloog geweest. weer helemaal goedgekeurd. vorige week had een andere gynaecoloog het nog over een heel klein kindje maar deze vond het allemaal wel mee vallen en vond dat hij prima op schema lag.
verder eigenlijk geen bijzonderheden dus was ook zo weer weg
vannacht weer voorweeën gehad, dacht echt even dat het begonnen was, maar ben weer in slaap gevallen dus toen ik wakker werd dacht ik he jammer Wink

verder weinig op de planning vandaag. maar een beetje rustig aan doen. wil eigenlijk vragen of mijn zoon bij m'n ouders mag logeren, dan neem ik m'n man nog even lekker mee uit eten als verrassing. ja.. dat ga ik maar even regelen Wink

fijne dag allemaal
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella do 20 dec 2012 - 22:57

Spannend pinkel!!!!
Juutje: fijn dat het kindje goed op groei ligt. Leuk idee om nog even met je man uiteten te gaan!

Hier gelukkig weer een goede nacht gehad. Maar 2 x wakker. Kom nu eindelijk een beetje bij.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  bolus26 vr 21 dec 2012 - 0:16

Spannend pinkel!succes
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum