winter 2012/2013 mama's!
+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Goedemorgen,
Kwam gelijk maar even kijken hoe het met Flower was, en ze is al bevallen. Wie volgt
Jetje: heb je al iets qua snoepen klaar gelegd, wat je dalijk als eerste wil hebben?
Klossen: ik kan ze via de kraamzorg gratis lenen, ook in 2013. Ik heb ze van de week thuis bezorgd gekregen.
Hier niet zo'n lekker nacht gehad, wist geen houding aan te nemen in bed. Verder lekker relaxen vandaag
Kwam gelijk maar even kijken hoe het met Flower was, en ze is al bevallen. Wie volgt
Jetje: heb je al iets qua snoepen klaar gelegd, wat je dalijk als eerste wil hebben?
Klossen: ik kan ze via de kraamzorg gratis lenen, ook in 2013. Ik heb ze van de week thuis bezorgd gekregen.
Hier niet zo'n lekker nacht gehad, wist geen houding aan te nemen in bed. Verder lekker relaxen vandaag
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijden | Kindje | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Bimbam | 25/28 | 1e | 24 december | Willen we weten | |
Jetje | 30/32 | 2e | 31 december | Geheim | ZH-bevalling ivm eerdere ks - ZW-diabetes |
Pinkel | 32/36 | 1e | 7 januari | Verrassing | |
Flip Fluitketel | 30/38 | 2e | 8 januari | Geheim | |
Juutjepetuutje | 27/30 | 2e | 8 januari | Jongen | |
Ella | 28/29 | 1e | 13 januari | Verrassing | |
Kwak | 24/24 | 2e | 14 januari | Jongen | |
Printje | 28/34 | 2e | 17 januari | Meisje | |
Travelgurly | 27/26 | 1e | 19 januari | Meisje | |
Mama Titty | 26/33 | 3e | 19 januari | Jongen | |
Creabea | 27/34 | 1e | 5 februari | Meisje | |
Highway | 29/28 | 1e | 9 februari | Meisje | |
Dolcis_ | 25/25 | 2e | 11 februari | ?? | |
Roos | 26/28 | 2e | 13 februari | Willen we weten | |
Dikkie Dik | 30/36 | 1e | 17 februari | Meisje | |
Jelin | 26/30 | 2e | 11 maart | Meisje | ZH-bevalling ivm KS dochter |
| | | |||
Naam | Leeftijden | Kindje | Bevallen op | Geslacht | |
LDJ | 22/26 | 1e | 14-11-2012 | Meisje | |
Bolus | 26/26 | 1e | 28-11-2012 | Meisje | |
Limburg85 | 27/32 | 3e | 29-11-2012 | Jongen | |
Snoes | 25/27 | 1e | 1-12-2012 | Jongen | |
NoName | 24/24 | 1e | 8-12-2012 | Jongen | |
Flower | 27/29 | 2e | 15-12-2012 | Jongen | |
Ella- Ratel
Printje: hopelijk draait haar hoofdje nog naar kruinligging. Had je zoontje ook zoveel haar?
Ella: haha echt wel er zit een grote chocoladeletter in mijn vluchttas Zodra ik groen licht heb na de bevalling gaat ie eraan...
Mijn kraamhulp vroeg of ik klossen had onder het bed dus ik vroeg aan haar of het mogelijk was om het matras van mijn man op de mijne te leggen, omdat ik geen klossen wil. Maar toen zei ze al: nee joh doe geen moeite, ik vind het niet erg. Dus ik hoef gelukkig geen klossen te halen!
Wow ik sta ineens op nr 2
Ella: haha echt wel er zit een grote chocoladeletter in mijn vluchttas Zodra ik groen licht heb na de bevalling gaat ie eraan...
Mijn kraamhulp vroeg of ik klossen had onder het bed dus ik vroeg aan haar of het mogelijk was om het matras van mijn man op de mijne te leggen, omdat ik geen klossen wil. Maar toen zei ze al: nee joh doe geen moeite, ik vind het niet erg. Dus ik hoef gelukkig geen klossen te halen!
Wow ik sta ineens op nr 2
Gast- Gast
oh lekker Jetje een grote chocoladeletter...... Pas op dat je niet misselijk wordt dan
Fijn zeg dat jij geen klossen hoeft, dat scheelt weer.
Fijn zeg dat jij geen klossen hoeft, dat scheelt weer.
Ella- Ratel
Jetje schreef:
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Juutjepetuutje schreef:Jetje schreef:
nou, Jetje u hebt een dochter gekregen, hoe heet ze?
" ik wil mijn chocola....NU"!!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Juutjepetuutje schreef:Jetje schreef:
Gast- Gast
Jetje schreef:kwak schreef:Juutjepetuutje schreef:Jetje schreef:
HAHA! Jetje ik heb al de lunchroom hier gebeld tot hoe laat ze open zijn, dus mijn man moet na het knippen van de navelstreng 100k per uur racen naar de lunchroom voor een broodje carpaccio. 2.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jetje schreef:Ooooh PC ja die wil ik ook!!!! We kunnen al bijna aftellen!!
Haha, jullie zijn erg. Alhoewel, ik wil toch ook graag zsm na de bevalling een lekker biefstukje
Klossen hoef ik trouwens ook niet, heb een kraambed geleend en ons eigen bed hoeft van mijn tante (onze kraamverzorgster) niet op klossen. Lijkt me heel verstandig, ze is niet zo groot en ons bed is nu al vrij hoog
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oh een biefstuk medium met uitjes, dat klinkt zoooo lekker en is zoooooo lang geleden dat ik dat gegeten heb....
Ella- Ratel
Ik ga voor een broodje filet American van de slager
Nog éven geduld dames!!
Nog éven geduld dames!!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Haha ja, al wil ik ipv uitjes liever kruidenboter erbij. Duurt niet lang meer gelukkig...Ella schreef:Oh een biefstuk medium met uitjes, dat klinkt zoooo lekker en is zoooooo lang geleden dat ik dat gegeten heb....
Bimbam- Kletskop
ik ga voor de filet american op een hard wit bolletje! Daar verlang ik al vanaf de positieve test naar !
Ik ga sowieso een bakje filet in de vriezer leggen, haha dan kan die er uit als ik ben bevallen! heerlijk...
Ik ga sowieso een bakje filet in de vriezer leggen, haha dan kan die er uit als ik ben bevallen! heerlijk...
kwak- Ratel
Ik denk dat ik maar vast een stukje biefstuk in de vriezer leg, dan hoef ik manlief daar niet meer voor uit te sturen.
Zijn er trouwens nog bepaalde dingen die je niet mag als je borstvoeding gaat geven. Ik weer wel dat je op moet passen met kruiden enz, maar verder geen idee
Zijn er trouwens nog bepaalde dingen die je niet mag als je borstvoeding gaat geven. Ik weer wel dat je op moet passen met kruiden enz, maar verder geen idee
Ella- Ratel
Dan ga ik maar voor een lekker belegd broodje met zalm, kruidenboter en mosterd/dille saus na de bevalling....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Zo we zijn weer terug van het voetbal! Het regende alleen behoorlijk, en daardoor was het behoorlijk koud langs de lijn! Net lekker een tosti gegeten, en zo ga ik weer eens onder een warme douche staan.
Af en toe zeer onregelmatige krampen in mijn buik, maar wel nog steeds slijmverlies. Volgens mij zijn de vliezen nog wel intact, dus denk niet dat ik vandaag opeens ga bevallen of überhaupt richting het ziekenhuis zal moeten. Wel moet ik mijn temperatuur van de vk in het ziekenhuis in de gaten houden. Gister was die ineens 37.4, en bij 37.8 moet ik aan de bel trekken, dus hopelijk blijft die daaronder zitten!!
Ik ga denk ik eerst voor een broodje rosbief na de bevalling. En als ik weer thuis ben een lekker biefstukje!! Jammie!!
@ Ella: De borstvoeding schijnt juist lekkerder te worden als je knoflook gegeten heb is mij verteld tijdens de info-avond over borstvoeding. Zo lang je alles met mate eet schijnt het geen kwaad te kunnen.
Af en toe zeer onregelmatige krampen in mijn buik, maar wel nog steeds slijmverlies. Volgens mij zijn de vliezen nog wel intact, dus denk niet dat ik vandaag opeens ga bevallen of überhaupt richting het ziekenhuis zal moeten. Wel moet ik mijn temperatuur van de vk in het ziekenhuis in de gaten houden. Gister was die ineens 37.4, en bij 37.8 moet ik aan de bel trekken, dus hopelijk blijft die daaronder zitten!!
Ik ga denk ik eerst voor een broodje rosbief na de bevalling. En als ik weer thuis ben een lekker biefstukje!! Jammie!!
@ Ella: De borstvoeding schijnt juist lekkerder te worden als je knoflook gegeten heb is mij verteld tijdens de info-avond over borstvoeding. Zo lang je alles met mate eet schijnt het geen kwaad te kunnen.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
of man-lief er dan zo blij mee is dat je veel knoflook eet is het tweede natuurlijk
saai hier, man ligt de hele dag al met migraine in bed, dochter ligt op de bank tik-tak te kijken en ik wil slapen maar ja, dat word dus niet wat.
en woensdag is mijn man jarig, 25 word hij. Ik zie er eigenlijk gewoon tegen op, al die visite en al die zooi daarna daar heb ik helemaal geen zin in. Alleen zijn fam en mijn fam en onze beste vrienden heeft hij uitgenodigd maar als iedereen komt zijn dat toch al wel 20 mensen. En ik ben savonds al zo gesloopt en last van m'n buik en dan moet ik donderdag ook nog alles opruimen en voor D. zorgen. Heb mijn moeder en zusje al gevraagd of ze donderdag ochtend of middag op D. willen passen.
stom eigenlijk dat ik daar tegen op zie mar ik heb er toch echt geen zin in...
saai hier, man ligt de hele dag al met migraine in bed, dochter ligt op de bank tik-tak te kijken en ik wil slapen maar ja, dat word dus niet wat.
en woensdag is mijn man jarig, 25 word hij. Ik zie er eigenlijk gewoon tegen op, al die visite en al die zooi daarna daar heb ik helemaal geen zin in. Alleen zijn fam en mijn fam en onze beste vrienden heeft hij uitgenodigd maar als iedereen komt zijn dat toch al wel 20 mensen. En ik ben savonds al zo gesloopt en last van m'n buik en dan moet ik donderdag ook nog alles opruimen en voor D. zorgen. Heb mijn moeder en zusje al gevraagd of ze donderdag ochtend of middag op D. willen passen.
stom eigenlijk dat ik daar tegen op zie mar ik heb er toch echt geen zin in...
kwak- Ratel
Ik wileen broodje filet amercain met uitjes en een broodje gerookte zalm met ei.. Heeeeeerlijk, kijk er al echt naar uit. Mijn schoonmoeder is op de hoogte van mijn 'wens' dus hopelijk neemt zij het mee na de bevalling
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
kwak schreef:of man-lief er dan zo blij mee is dat je veel knoflook eet is het tweede natuurlijk
Haha, de mijne niet in ieder geval, maar daar trek ik me niks van aan
Pff, ik ben nog even een Sinterklaasgedicht in elkaar aan het flansen, maar het schiet niet echt op. (We vieren vanavond nog Sinterklaas met mijn vader en zusje) Ik ga dus maar snel weer even verder!
Bimbam- Kletskop
Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop kijkt kwak, wordt toch erg druk zo'n dag dan. Hopelijk kunnen je moeder of zus je de volgende dag uithelpen. Lijkt me ook erg zwaar als je al zo'n kleintje hebt lopen, ben blij dat dit onze eerste is!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop kijkt kwak, wordt toch erg druk zo'n dag dan. Hopelijk kunnen je moeder of zus je de volgende dag uithelpen. Lijkt me ook erg zwaar als je al zo'n kleintje hebt lopen, ben blij dat dit onze eerste is!
highway, ja, een eerste kindje is zo heerlijk als je zwanger bent! Je kan alles doen en laten wat je wilt, niemand die je nodig is. Heerlijk! Bij D. haar zwangerschap was ik lang niet zo moe maar goed ik lag dan gewoon tot 12 uur in bed te slapen. Maar goed, zou D. ook niet weer terug stoppen hoor omdat ik het nu toch best wel pittig vind met 1tje die nog rond loopt
kwak- Ratel
Oh mijn man eet ook graag knoflook, dus geen probleem Kwak Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen visite. Ik heb laatst mijn verjaardag ook klein gevierd, maar was helemaal verrot erna. Het is net wat je zegt het is niet alleen de visite, van te voren ben je aan het opruimen, boodschappen doen en daarna ook.
Ella- Ratel
Ella schreef:Oh mijn man eet ook graag knoflook, dus geen probleem Kwak Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen visite. Ik heb laatst mijn verjaardag ook klein gevierd, maar was helemaal verrot erna. Het is net wat je zegt het is niet alleen de visite, van te voren ben je aan het opruimen, boodschappen doen en daarna ook.
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn vriend zijn verjaardag verder niet wilde vieren. Op de dag zelf zijn mijn schoonouders hier geweest, hebben ook nog voor ons gekookt (wat een luxe ) en de dag erna zijn mijn vader en zusje geweest, ook lekker rustig dus.
Bimbam- Kletskop
zsaQ
de meeste boodschappen zijn al gedaan, met mijn man gister. Maar goed, taart meot nog gemaakt en de mensen verwachten wel hapjes. Heb wel besloten, het eerste drankje schenk ik voor ze in en dan pakken ze het maar zelf hoor, zelf bediening, net als de hapje. Ik zet alles op tafel, asjeblieft!
D. gaat donderdag met mijn moeder mee naar mijn opa. Mijn oma zou anders dan jarig zijn maar ze is al ruim 12 jaar overleden maar toch gaan alle kinderen van mijn opa en oma dan naar mijn opa. D. mag mee vind mijn opa ook leuk!
D. gaat donderdag met mijn moeder mee naar mijn opa. Mijn oma zou anders dan jarig zijn maar ze is al ruim 12 jaar overleden maar toch gaan alle kinderen van mijn opa en oma dan naar mijn opa. D. mag mee vind mijn opa ook leuk!
kwak- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders