Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!!

+10
Floor
Happinaz
Jeanette
Linda
Caribbeanlover
Fortissimo
Mademoiselle_
Twellie
Bazinga
Pien
14 plaatsers

Ga naar beneden

Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! Empty Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!!

Bericht  Pien wo 12 dec 2012 - 9:59

Ik heb voor 1,5 weken terug wat via MP gekocht, vorige week ook het geld over gemaakt en vanaf dat moment niks meer gehoord van de verkoper. Na meerdere mails nog steeds helaas niks... Ook al via een nieuwe advertentie van haar gereageerd maar ook daar hoor ik niks.

WIe wilt voor mij onder een andere naam een bod doen op kleding van haar om te kijken of ze daar wel op reageerd?

Laatst aangepast door Pien op do 13 dec 2012 - 11:03; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! Empty Re: Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!!

Bericht  Bazinga wo 12 dec 2012 - 10:01

Ik wil wel helpen, hoor smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! Empty Re: Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!!

Bericht  Pien wo 12 dec 2012 - 10:08

je hebt pm....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 10:13

Ik ook wel, mocht het nodig zijn!

Gast
Gast

Bericht  Twellie wo 12 dec 2012 - 10:16

Ik ook wel, kan me echt kapot ergeren aan dat soort dingen!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 10:42

Rekeningnummer al gegoogeld? Dat levert soms ook wat op....

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 12 dec 2012 - 11:07

Zojuist na weer een boze mail een reactie terug. Ze heeft het door alle drukte pas maandag gepost en doordat de post het druk heeft duurt het volgens haar allemaal langer. We wachten dus rustig af.....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Mademoiselle_ wo 12 dec 2012 - 19:48

Doordat de post het druk heeft..? Nou volgens mij leveren ze nog steeds in 1 dag. Wat een slechte smoes.
Mademoiselle_
Mademoiselle_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 23
Registratiedatum : 08-12-12

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 19:51

Mademoiselle_ schreef:Doordat de post het druk heeft..? Nou volgens mij leveren ze nog steeds in 1 dag. Wat een slechte smoes.
in het sinterklaaslootjestopic hebben we ook gemerkt dat niet alle pakketjes er binnen een of twee dagenwaren, dus het zou op zich kunnen.

Maar je kunt natuurlijk toch nu alvast iemand anders laten bieden om haar uit te testen.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 12 dec 2012 - 21:03

@it's me, dat is ook al gebeurt!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 21:08

Een wat dikker poststuk van Caroow naar mij heeft er een week over gedaan.

Anders even een track code vragen?

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 12 dec 2012 - 21:10

Bij de post is er nog geen sprake van kerstdrukte, en mijn pakketjes van de afgelopen weken waren er ook allemaal binnen 1 á 2 dagen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 21:12

Weersomstandigheden zullen misschien wel meespelen?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 12 dec 2012 - 21:14

Mademoiselle_ schreef:Doordat de post het druk heeft..? Nou volgens mij leveren ze nog steeds in 1 dag. Wat een slechte smoes.

Is niet waar, ze mogen er 72 uur over doen in deze tijd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Linda wo 12 dec 2012 - 22:21

Als je hier het rekeningnummer invult kan je checken of er eerdere meldingen zijn gedaan.
https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

Man was van de week opgelicht, toen ik het rekeningnummer checkte bleek dat het inderdaad al geregistreerd stond. Jammer dat ik dat niet eerder wist, maar wel handig om te weten voor de volgende keer.
Het ging maar om 27,50, maar ik heb online op dezelfde site wel aangifte gedaan. Principe dingetje.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette wo 12 dec 2012 - 22:24

Caribbeanlover schreef:

Is niet waar, ze mogen er 72 uur over doen in deze tijd.

Ja, dat hoort blijkbaar, maar gebeurd helaas niet altijd zo. Mijn sinterklaasje cadeautjes zijn ook nog niet aangekomen voor dit Yes-forum. Maar het is sowieso al raar dat de verkoper (lang) niet iets van zich liet horen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Happinaz wo 12 dec 2012 - 22:33

Ik wacht ook steeds langer op pakketjes. Bovendien kun je op de website van de post je postcode invullen en zien hoe vaak de postbode komt. Dat is hier in deze week nog maar 2x per week. Door drukte en bezuinigingen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Floor do 13 dec 2012 - 1:35

Ik verzend dagelijks met de post (en klanten naar mij toe) maar in deze tijd van het jaar met de 'kerstdrukte' en het slechtere weer duurt het elk jaar veel langer voordat post aan komt. Overigens is het wel al een paar maanden veel slechter qua bezorging helaas.
Heb je je post al gehad Pien?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Annemie do 13 dec 2012 - 3:07

.

Laatst aangepast door Annemie op vr 14 dec 2012 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Viva do 13 dec 2012 - 4:51

Pien schreef:Zojuist na weer een boze mail een reactie terug. Ze heeft het door alle drukte pas maandag gepost en doordat de post het druk heeft duurt het volgens haar allemaal langer. We wachten dus rustig af.....
Dit heb ik dus ook gehad, toevallig een kort blauw broekje, kleine maat? :P
Die vrouw bij mij zegt het ook maandag op de post gedaan te hebben, ik heb nog niets gekregen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Bazinga do 13 dec 2012 - 6:55

Op mijn geveinsde interesse, heb ik nog niets gehoord, iig..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Pien do 13 dec 2012 - 10:42

Ik heb gisteravond laat mail gehad en vandaag had ik post!! De postzegels zijn niet gestempeld dus ik kan geen datum na kijken maar ik vermoed dat mevrouw gelijk had en de post er gewoon lang over gedaan heeft. Ze schrok van mijn mail die ik gister stuurde dat ik dreigde met aangifte te doen als ik zondag nog niks had gehoord. Ze vond dat overdreven. Ik heb aangegeven dat het de volgende keer van haar netjes zou zijn als ze even contact opneemt als het geld binnen is en laat weten wanneer een artikel verzonden word.

De kleding is overigens in zeer goede staat en helemaal geweldig!!! Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! 281626781Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! 281626781Opgelicht? nee dus, het is binnen gekomen!! 281626781

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  loura do 13 dec 2012 - 10:46

Gelukkig maar..

Ik heb het wel meegemaakt op MP. Had geld gestort en nooit gehad wat ik gekocht heb. Bleek diegene ook al geregistreerd te zijn laughcry. Voortaan koop ik of direct van iemand iets face to face of ik verkoop zelf wat.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jeanette do 13 dec 2012 - 11:59

Gelukkig dat het toch is binnen gekomen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Japie vr 14 dec 2012 - 0:25

Fijn dat het alsnog is binnen gekomen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: