Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mislukken van eten

+16
love
tweeling
Starla
Lenthe
SoGood
Toet
Slakje
Happinaz
Fortissimo
SarahKey
Pussycat
Printje
Atelier Madame
Zora
Rush
Poubelle
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mislukken van eten - Pagina 2 Empty Re: Mislukken van eten

Bericht  Melis_je vr 14 dec 2012 - 22:41

Pippa schreef:
love schreef:Ik heb twee keer geprobeerd stamppot boerenkool te maken.... maar twee keer is het zwaar mislukt Mislukken van eten - Pagina 2 394967
Me vriend verbied me nu om het nog eens te maken Embarassed , hij haalt dan wel kant en klare..
Toen hebben we 1x patat gehaald en 1x brood met gebakken ei gegeten.

Ik ben wel benieuwd, hoe kun je stamppot laten mislukken? Mislukken van eten - Pagina 2 394967

Hier heb ik ook nog een anekdote over Mislukken van eten - Pagina 2 394967. Ik wilde voor het eerst boerenkool maken, ik had nog geen internet en vroeg een vriendin om tips. "Je moet er een kopje azijn door doen", zei ze, voor een eenpersoonsportie.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Toet vr 14 dec 2012 - 23:25

Bij mij is stamppot boerenkool ook wel eens mislukt hoor. Ik weet niet meer precies wat ik had gedaan maar de boerenkool was in ieder geval niet gaar, super smerig.

En ik wou ook een keer de ovenschotel boerenkool van Minoessepoes maken, die is ook mislukt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Winegum za 15 dec 2012 - 7:47

Heel soms mislukt het eten weleens als ik iets nieuws maak. Dat is dan uiteraard geen succes laughcry
Ik ben ook veel te ongeduldig hehe.

We eten het dan op, ondanks dat het misschien niet echt onze smaak is. Anders gooien we het weg en eten we iets anders wat we in huis hebben.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Starla zo 16 dec 2012 - 3:11

Rush schreef:
SarahKey schreef:
Starla schreef:Heel soms mislukt er eens wat. Van die visfilets die bevroren zijn en dan helemaal uit elkaar vallen. Of goedkope aardappeltjes in een zakje, en als je ze dan wil opbakken duurt dat 3 uur. Ik word dan ontzettend giftig en heb ook wel eens eten met pan en al op het balkon gegooid.

Een tip voor de aardappeltjes (of krieltjes oid). Ik bak tegenwoordig in zonnebloemolie en gebruik een glazen deksel op de koekenpan. Half hoog vuur en regelmatig even omkeren en tussendoor dus de glazen deksel erop en met 15-20 minuten heb je heerlijke aardappeltjes.
Inderdaad, het deksel scheelt een hele hoop. Anders sta je een uur om te keren. Mislukken van eten - Pagina 2 394967

Ik lees dit nu pas, maar bedankt voor de tip, dat ga ik zeker doen :cheering:
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Shisha zo 16 dec 2012 - 3:17

Als mijn man kookt gaat het nog wel eens mis. Laatst met röstirondjes uit de oven. Hij had de oven op de hoogste stand gezet want hij dacht dat ze dan wat sneller klaar zouden zijn en ze lekker krokant zouden worden. In plaats daarvan stond binnen 5 minuten de hele benedenverdieping blauw van de rook en waren de röstis pikzwart. Mislukken van eten - Pagina 2 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella zo 16 dec 2012 - 3:21

Bij mij mislukt er al tijdens niets meer gelukkig. Een paar jaar geleden had ik als verrassing voor mijn man uiensoep gemaakt. Dat vind hij zo lekker, maar die was zoooooo mislukt..... die hebben we maar weggegooid
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love zo 16 dec 2012 - 8:38

Pippa schreef:
love schreef:Ik heb twee keer geprobeerd stamppot boerenkool te maken.... maar twee keer is het zwaar mislukt Mislukken van eten - Pagina 2 394967
Me vriend verbied me nu om het nog eens te maken Embarassed , hij haalt dan wel kant en klare..
Toen hebben we 1x patat gehaald en 1x brood met gebakken ei gegeten.

Ik ben wel benieuwd, hoe kun je stamppot laten mislukken? Mislukken van eten - Pagina 2 394967

Ja dat blijft mij ook elke keer een raadsel Mislukken van eten - Pagina 2 394967.
Eerste keer vond mijn vriend dat ik te weinig boerenkool erin gegooid had, dus hij kiepert er zo halve zak rauwe boerenkool bij.. Cry
Tweede keer is tot op heden nog een vraag silent
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud