Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak komen jou ouders bij je op visite?

+17
Caroow
Zonnetje
Tania
Snoes
_Cyn_
Shopaholic
Mouse10
Xanna
Sarah1985
kajaka88
Elliot
Mari
Atelier Madame
mii_joyce
Highway
Rush
Pussycat
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoevaak komen jou ouders bij je op visite? Empty Hoevaak komen jou ouders bij je op visite?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 0:44

Ik ben iedere week wel een keer te vinden bij m'n ouders. En mijn ouders komen denk ik 1x per maand bij ons. Gewoon een kopje koffie drinken en meestal blijven ze dan een uurtje.

Hoe zit dat bij jullie?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak komen jou ouders bij je op visite? Empty Re: Hoevaak komen jou ouders bij je op visite?

Bericht  Pussycat wo 12 dec 2012 - 0:47

Ik kan alleen antwoorden voor schoonouders i.p.v. ouders.

Maar wij komen daar sowieso 1 keer per week. Soms 2 keer. En als er bijzondere dingen zijn zoals de laatste tijd zien we elkaar soms nog wel vaker.
Ze komen bij ons eigenlijk nooit om te blijven eten ofzo. Kinderen komen altijd bij hun zij gaan ook niet naar hun andere kinderen.
Hier komen ze dan alleen langs met verjaardagen of soms tussendoor zomaar onverwachts....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Hoevaak komen jou ouders bij je op visite? Empty Re: Hoevaak komen jou ouders bij je op visite?

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 0:48

Mijn ouders komen denk ik 2 keer per jaar ofzo op bezoek en zelf ga ik er ook niet veel vaker op bezoek. Als ze dichterbij zouden wonen (ik woon in Zuid-Limburg en zij in Noord-Holland) zou ik ze zeker vaker zien.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 12 dec 2012 - 0:53

Mijn ouders komen als ik jarig ben (m`n vriend viert het niet) en 1x tussendoor ofzo. Mijn moeder komt wel eens alleen, max. 6 keer per jaar denk ik.

Mijn schoonouders komen een paar keer per jaar langs. Soms m`n schoonmoeder nog alleen, als ze ziet dat ik thuis ben. Schoonouders zijn tegelijk ook de buren namelijk, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Highway wo 12 dec 2012 - 0:54

Mijn ouders komen hier eigenlijk nooit of ik moet ze expliciet uitnodigen, mijn ouders vinden dat wij b ij hen moeten komen, mijn schoonouders wippen regelmatig langs. Ik denk overigens dat als ons kindje geboren is, mijn ouders juist wat meer hier komen, dat deden ze ook bij mijn zus na de geboorte van haar kinderen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  mii_joyce wo 12 dec 2012 - 0:57

als alles mee zit ben ik om de week een weekend bij mijn ouders en de andere weken bij mijn vriend (dus zie ik mijn schoonouders ook) Mijn ouders komen niet zo heel vaak bij mij, denk hooguit 3x per jaar, omdat ik behoorlijk ver weg woon (Deventer - Groningen) en de reiskosten/benzine gewoon hoog zijn Wink
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Atelier Madame wo 12 dec 2012 - 1:07

Eens per maand ofzo? Ik ga daar vaker langs.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mari wo 12 dec 2012 - 1:08

In ons oude huis zijn ze in 3,5 jaar hooguit 10 keer geweest, ik vond dat erg jammer, wij gingen altijd naar hun toe 1 a 2 keer per week.

Nadat ik verteld had dat ik het toch wel jammer vond zijn ze in ons tijdelijke huis waar we pas 4 weken wonen al 6 keer geweest smile

Mijn schoonouder hoef ik dan weer niet zo vaak over de vloer te hebben, daar ga ik liever heen, dan kunnen we weg wanneer we willen. angel
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 1:11

1/2 keer per week.

Gast
Gast

Bericht  Elliot wo 12 dec 2012 - 1:18

Mijn moeder is bijna wekelijks wel even bij ons, mijn stiefvader gaat niet altijd mee maar hij is er ook zeker wel eens in de twee weken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  kajaka88 wo 12 dec 2012 - 1:31

In de 7 maand dat wij hier nu wonen zijn mijn ouders samen nog nooit langs geweest. Mijn moeder komt wel eens langs vanuit het boodschappen doen. Maar is misschien 5 keer geweest. Nou mag ze ook al een tijd niet autorijden ivm medicijnen. Ik kom daar 1-2keer in de 2 weken.
Mijn schoonouders zijn 1 keer samen geweest, voor mijn diploma. Schoonmoeder kwam nog wel eens onverwachts in het begin, ongeveer 3x gebeurt. Daar kom ik eigenlijk ook niet vaak. Sowieso niet alleen, en met m'n vriend ben ik er zo'n 2 keer geweest in de periode dat we nu samenwonen
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Sarah1985 wo 12 dec 2012 - 1:54

Mijn moeder komt hier iedere donderdag uit haar werk een bakje koffie drinken. En tussendoor komt ze ook we 1 a2 keer. En eens per 2 weken komen ze op zondags hier samen. Dus best wel vaak. Bij hun kom ik soms 1 keer per week en soms vaker.

schoonouders komen hier alleen op verjaardagen en heel soms tussendoor. Misschien 4 keer per jaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Xanna wo 12 dec 2012 - 2:33

Mijn ouders komen hier eens in de 8 weken. Ze wonen dan ook 180km hier vandaan. Dus meestal blijven ze slapen en zijn ze hier dus 2 dagen! Mijn schoonouders wonen overigens 300 meter hier vandaan en komen 2 keer per jaar. Willen we ze dus zien worden we daar verwacht..laughcry

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mouse10 wo 12 dec 2012 - 2:44

Eigenlijk alleen op mijn verjaardag. Ik nodig ze ook niet uit. Ik ga daar gemiddeld 1 keer per week heen, maar dat noem ik niet echt op visite gaan.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Shopaholic wo 12 dec 2012 - 4:11

Vaak; soms dagelijks, soms maar 2 tot 3x in de week..of dan weer 1x in de week, als ik straks weer ga werken bijv. gaan ze ook weer oppassen op de meisjes dus dan zien we elkaar natuurlijk ook wel vaker in de week.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  _Cyn_ wo 12 dec 2012 - 6:54

Ik zie mijn vader en moeder denk ik 4 a 5 keer per jaar.. Dat vind ik wel een lastig. Bij mij komen ze 1 of 2 keer per jaar, met mijn verjaardag en uh nog 1x ofzo.

Mijn schoonouders en de oma van vriend zie ik 2 á 3 keer per week denk ik. Daarnaast hoor ik haar iedere dag wel aan de telefoon. Hier is zo'n typisch gevalletje van ik kan mijn zoon niet los laten. Ik vind het niet zo leuk. Ik voel me gecontrolleerd, en daar hou ik niet zo van. Maar D. belt zijn moeder ook wel vaak, volgens mij belt hij eerder haar dan dat hij het mij vraagt... laughcry
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 3:04

De ene maand al meer dan de andere maand. Nu hun kleinzoon geboren is, komen ze wel vaker. Zelfde geldt voor mijn schoonouders.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Tania vr 14 dec 2012 - 3:06

Mijn moeder is hier 2of 3 keer per week omdat ze ook oppast. Zo'n 1 of 2 keer per maand komen ze samen op visite maar er zijn ook wel maanden dat mijn vader hier elke week is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:31

Niet zo vaak eigenlijk, misschien een keer per 2 maanden. Ik ben misschien zelf iedere maand een keer bij mijn ouders te vinden.

Terwijl ik mooi dichtbij woon, mijn broers wonen veel verder weg en daar zijn zie iedere maand wel 1 of 2 x op visite..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:52

Dat wisselt per maand. Ik kan nu zelf niet goed langs, dus ik denk 1x per maand dat ik zelf langs ga, met mijn vriend samen. En ze komen eens per maand hierheen, dus zo'n 2x per maand denk ik! Schoonouders hetzelfde verhaal. Maar we wonen zo'n 100/125 km van beide vandaan!

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 14 dec 2012 - 4:36

Gemiddeld 1x per maand, denk ik. Ik ga vaker naar hen toe, omdat ik bij hun in de buurt ook wat vrienden heb wonen en vaak combineer ik een bezoek aan mijn ouders met een bezoek met aan vrienden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 6:55

Alleen op mijn verjaardag.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze anders het pad naar mijn huis niet weten te vinden, vooral omdat andere ouders wel bij hun kinderen op visite komen, maar misschien is het anders omdat ik alleen woon?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 6:59

Maura schreef:Alleen op mijn verjaardag.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze anders het pad naar mijn huis niet weten te vinden, vooral omdat andere ouders wel bij hun kinderen op visite komen, maar misschien is het anders omdat ik alleen woon?

Hoezo zou dat anders zijn? Mijn ouders komen ook wel eens terwijl ik alleen ben, of mijn vriend er alleen is hoor.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 14 dec 2012 - 7:19

Mijn schoonouders komen hier alleen met verjaardagen, toevallig laatst een keer om de kinderwagen te bekijken, maar anders niet. Mijn moeder en haar man komen iets vaker, mijn moeder ook wel alleen.

Ik heb zo'n vermoeden dat onze ouders vanaf Maart hier een stuk vaker te zien zijn smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 10:08

Pippa schreef:
Maura schreef:Alleen op mijn verjaardag.

Hoezo zou dat anders zijn? Mijn ouders komen ook wel eens terwijl ik alleen ben, of mijn vriend er alleen is hoor.

Misschien probeer ik het voor mezelf te rechtvaardigen dat mijn ouders nooit bij mij langskomen. Geen idee. Ze komen één keer per jaar. Maken daarin geen onderscheid tussen kinderen. Bij mijn broertje komen ze ook niet anders dan op verjaardagen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: