Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouwen onvruchtbaar na groeieremmers: ik ga huilen

+12
Antibes
Green_Pepper
Lady Starstruck
Exogenesis
Sterrin_
Niekske
Elliot
Jasmine
Flower_L
Chocolate Cookie
Susan
Sylvana
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrouwen onvruchtbaar na groeieremmers: ik ga huilen - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen onvruchtbaar na groeieremmers: ik ga huilen

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 4:30

Wat Susan zegt dus, PC Wink

Voorheen was dus idd ook niet bekend welk percentage vrouwen sowieso onvruchtbaar waren en bij welk percentage het komt door de groeiremmers.

Ik las ook al dat als je een hoge dosis gehad hebt meer kans hebt op vruchtbaarheidsproblemen. Laat ik dat nou net gehad hebben, omdat we er bij mij pas heel laat achterkwamen dat ik zo lang ging worden. Ik was nooit de langste van de klas oid, gewoon gemiddeld. Op mijn 14e stagneerde mijn groei zonder nog een groeispurt te hebben gehad die iedereen heeft in de puberteit. Toen pas gingen de alarmbelletjes rinkelen. De meeste meisjes beginnen op hun 12e al, ik pas toen ik ruim 14 was.

Mijn zusje en beste vriendin zijn heel lief, die zeggen dat ze voor mij wel een kindje dragen als het niet lukt. Echt heeeeeel lief. Maar ik wil zelf zwanger zijn natuurlijk.

Ik ga het laten onderzoeken en als blijkt dat ik alleen nu nog een kans heb, voor mijn 30e (want na je 30e heb je al 30% minder eicellen, dus dat maakt de kans dan nog kleiner) dan heb ik dus een serieus probleem. Met mijn huidige relatie die op zijn gat ligt en alles.

Kortom, slapeloze nachten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwen onvruchtbaar na groeieremmers: ik ga huilen - Pagina 2 Empty Re: Vrouwen onvruchtbaar na groeieremmers: ik ga huilen

Bericht  Atelier Madame do 13 dec 2012 - 4:37

_Leaf_ schreef:Wat Susan zegt dus, PC Wink

Voorheen was dus idd ook niet bekend welk percentage vrouwen sowieso onvruchtbaar waren en bij welk percentage het komt door de groeiremmers.

Ik las ook al dat als je een hoge dosis gehad hebt meer kans hebt op vruchtbaarheidsproblemen. Laat ik dat nou net gehad hebben, omdat we er bij mij pas heel laat achterkwamen dat ik zo lang ging worden. Ik was nooit de langste van de klas oid, gewoon gemiddeld. Op mijn 14e stagneerde mijn groei zonder nog een groeispurt te hebben gehad die iedereen heeft in de puberteit. Toen pas gingen de alarmbelletjes rinkelen. De meeste meisjes beginnen op hun 12e al, ik pas toen ik ruim 14 was.

Mijn zusje en beste vriendin zijn heel lief, die zeggen dat ze voor mij wel een kindje dragen als het niet lukt. Echt heeeeeel lief. Maar ik wil zelf zwanger zijn natuurlijk.

Ik ga het laten onderzoeken en als blijkt dat ik alleen nu nog een kans heb, voor mijn 30e (want na je 30e heb je al 30% minder eicellen, dus dat maakt de kans dan nog kleiner) dan heb ik dus een serieus probleem. Met mijn huidige relatie die op zijn gat ligt en alles.

Kortom, slapeloze nachten.

Ik snap echt heel goed dat het echt schrikken is zeg, zeker als je nu nog niet aan kinderen wilt beginnen in de huidig situatie.

Mogelijk eicellen invriezen Mss zodat je iig in de toekomst nog de mogelijkheid hebt? Nja is ergens ook al heel erg op de zalen vooruit lopen natuurlijk.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Plien84 do 13 dec 2012 - 4:37

Het is misschien op de zaken vooruit lopen, maar mocht je vruchtbaarheid inderdaad verminderd zijn, is er misschien een mogelijk om eicellen te laten invriezen? Op die manier zou je gewoon de 'tijd' hebben...

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan do 13 dec 2012 - 6:29

_Leaf_ schreef:

Als je onvruchtbaar bent omdat je geen eisprong (meer) hebt, ligt eiceldonatie dan niet meer voor de hand? Volgens mij draag je je kind dan zelf. Draagmoederschap is volgens mij andersom, met een eicel van jezelf, gedragen door iemand anders.

Ik hoop natuurlijk dat het allebei niet nodig is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: