Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ??

+6
mezzoforte
Red Velvet
Coco
Fortissimo
Katrien
schuddebuikje
10 plaatsers

Ga naar beneden

staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ?? Empty staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ??

Bericht  schuddebuikje di 11 dec 2012 - 19:52

ik wil graag aan een loterij meedoen.

wie doet er mee aan een loterij en welke is dat dan ? en heb je er al veel mee gewonnen of nog helemaal niets ?
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ?? Empty Re: staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ??

Bericht  Katrien di 11 dec 2012 - 21:20

Wij doen af en toe mee met de staatsloterij. Van de keren die we meedoen winnen we best wel eens wat (ik denk wel de helft van de keren dat we meedoen), maar wel altijd hele kleine bedragen (10, 15 euro). Mijn ouders hebben een aantal jaren meegedaan met de bankgiroloterij, en volgens mij 1 keer een paar euro gewonnen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ?? Empty Re: staatloterij, bankgiroloterij of toch vriendenloterij ??

Bericht  Fortissimo di 11 dec 2012 - 21:21

Geen loterij.. Ik koop af en toe eens een lot.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 21:28

de enige keren dat ik meedoen is meestal met oudjaar, zo`n oudejaarslot. Mijn ouders spelen mee met de postcode loterij en winnen wel eens iets, stroopwafels, ijs, ...
M`n zusje speelt ook weleens mee met de staatsloterij (dat is toch elke 10e van de maand he?) en die wint wel eens ooit wat. Maar nog geen grote prijzen.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 11 dec 2012 - 21:37

Ik doe mee met de postcodeloterij. Ik heb al vrij veel gewonnen. O.a. musicalkaartjes voor Joseph,Musicalkaartjes voor 1 van de Disneyfilms musical (ben geweest maar de naam kwijt) 3 x 4 bioscoopkaartjes, weekend slagharen voor 4 personen, 4 x toegangskaartje voor slagharen, een grotere geldprijs, paar keer een bedrag tussen de 7,50 en 25,00, 2 x 2 kaartjes voor welnessdag. Dat is wat zo even in mij op komt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Red Velvet di 11 dec 2012 - 21:41

Mijn broertje doet mee aan de Vriendenloterij en wint zeker 1 keer in de maand 4 waardebonnen (1 voor zichzelf, en 3 voor vrienden) voor van alles.
Ja kan dan uit bijv 3 dingen kiezen. Gevarieerd van een taart van de Hema of een boek, maar ook wel eens cadeaubonnen van de Douglas. Vaak wil hij die douglas bonnen niet, en dan heb ik 4 cadeaubonnen Laughing
In het begin van dit voetbalseizoen heeft hij 4 seizoenskaarten (waarde ong 1100 euro) gewonnen voor zijn favo club (die je dus steunt bij de Vriendenloterij)
Maar ik geloof niet dat je geld kan winnen met deze loterij.

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 21:51

Ik overweeg ook mee te gaan doen aan de vriendenloterij. Is niet zo heel duur (10 euro per trekking) en ik hoor van meerdere mensen dat je relatief vaak wat wint. Overigens kun je wel ook gewoon geldbedragen winnen volgens de website.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte di 11 dec 2012 - 21:51

Ik doe af en toe eens mee met de Staatsloterij, helaas zonder veel succes (wat kleine bedragen win ik soms)
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  liesje di 11 dec 2012 - 22:19

wij doen mee met de vriendeloterij. we winnen regelmatig wat. dit jaar 4 seizoenskaarten voor de club die we steunen. maar ook lekkere chocolaatjes e.d
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 22:31

Ik die nog meer met de bankgiro loterij omdat ik die steeds vergeet op te zeggen.
Ik win wel geregeld wat, dvd boxen, toegangskaartjes, sieraden, chocolade ..

De vriendenloterij lijkt me leuker, misschien dat ik daar wel aan mee ga dien ipv de bankgiro loterij.

Gast
Gast

Bericht  xCherona wo 12 dec 2012 - 0:01

Wij doen mee met de vriendenloterij, we winnen ook regelmatig wat. Vorige maand hebben we een sauna bon gewonnen voor 3 personen!
xCherona
xCherona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Ella wo 12 dec 2012 - 1:26

Ik koop af en toe een lot voor de staatsloterij. Win af en toe een paar euro tot ong 25 euro. 1 keer meer als 100 euro gewonnen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Xanna wo 12 dec 2012 - 2:41

Wij spelen met een groep mensen maandelijks mee met de staatsloterij met twee straatjes (20 loten dus) 1/5 loten. Tot nu toe halen we de maandelijkse inleg er niet uit met het prijzengeld. Maar het is en blijft een gok, wie weet hebben we volgend jaar meer geluk!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: