Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

andere hobbies interesses sinds je mama bent

+4
Parisienne
Fearie
Liadan
Flower_L
8 plaatsers

Ga naar beneden

andere hobbies interesses sinds je mama bent Empty andere hobbies interesses sinds je mama bent

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 9:03

Heb jij andere hobbies of interesses gekregen, sinds je moeder bent?
Zoals de mama's uit het knutseltopic...waren jullie voorheen ook zo actief op dat vlak?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

andere hobbies interesses sinds je mama bent Empty Re: andere hobbies interesses sinds je mama bent

Bericht  Liadan di 11 dec 2012 - 9:13

Ik vind het erg leuk om dingen te maken/naaien voor de kinderen, dat is wel echt een hobby die ik voordat ik moeder was niet had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

andere hobbies interesses sinds je mama bent Empty Re: andere hobbies interesses sinds je mama bent

Bericht  Fearie di 11 dec 2012 - 10:10

Ik probeer wat creatiever te zijn, voornamelijk met de naaimachine maar tot op heden alleen geoefend.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne di 11 dec 2012 - 10:11

Liadan schreef:Ik vind het erg leuk om dingen te maken/naaien voor de kinderen, dat is wel echt een hobby die ik voordat ik moeder was niet had.
Hier hetzelfde. Daarnaast ben ik me meer gaan verdiepen in opvoeden en pedagogiek, zit er zelfs aan te denken om over een paar jaar pedagogiek te gaan studeren. Deze interesse had ik nooit zo erg voordat ik moeder was.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Teddyaapje di 11 dec 2012 - 10:24

Parisienne schreef:
Liadan schreef:Ik vind het erg leuk om dingen te maken/naaien voor de kinderen, dat is wel echt een hobby die ik voordat ik moeder was niet had.
Hier hetzelfde. Daarnaast ben ik me meer gaan verdiepen in opvoeden en pedagogiek, zit er zelfs aan te denken om over een paar jaar pedagogiek te gaan studeren. Deze interesse had ik nooit zo erg voordat ik moeder was.

+1 al zit ik niet te denken om nog een studie te gaan doen, maar mocht ik mn huudige beroep moe worden dan is de kans wel heel groot dat ik die richting op zal gaan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Twellie di 11 dec 2012 - 10:25

Hier ook wat creatiever geworden sinds ik moeder ben. Verder heb ik nu een hobby aan korte citytripjes maken in plaats van backpackend door Azie zwerven smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Flower_L di 11 dec 2012 - 10:26

Twellie schreef:Hier ook wat creatiever geworden sinds ik moeder ben. Verder heb ik nu een hobby aan korte citytripjes maken in plaats van backpackend door Azie zwerven smile.

Durf niet te zeggen of dat nu eveneens goedkoper is smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Shopaholic wo 12 dec 2012 - 3:11

Ben een echt tut geworden hoor, als de meisjes weg zijn op de bank zitten met een boek of kopje thee om helemaal tot rust te komen, "vroeger" zou ik sneller weg gaan.

Laatst aangepast door EDC op wo 12 dec 2012 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Lonely Goatherd wo 12 dec 2012 - 3:16

Nee er is niets veranderd behalve dat ik minder tijd heb voor de dingen die ik eerst ook al deed.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: