Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijk je bed uit kunnen komen

+22
PrimaBella
Fortissimo
Elliot
Pollewop
Mamsie
Theeleut
Bliss
Rovine
Blond
Océane
Toet
Monte
_Femme
Evalynn
Kowalski
Sushi
Caroow
SleepingBeauty
Arwyn
Mida4you
Shisha
Blair
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 10:37

Kenya schreef:Oh, hier is het ook een drama 's ochtends. En het vervelende is dat mijn man die eigenschap van me heeft overgenomen, dus hier gaan er 'sochtends steeds twee wekkers af, af en aan. Wat er aan te doen is? Geen idee. Pure wilskracht denk ik, maar dat bezit ik 's ochtends nog niet...
Haha hier net zo. Een ramp! Beide telefoons en een knoeiharde wekker...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Bliss di 11 dec 2012 - 10:45

Ik vind opstaan ook een hel, maar ik doe het altijd wel vrij resoluut! Vroeger ging ik er echt meteen uit, hoe kut dat ook was, maar tegenwoordig snooze ik nog wel. Ik moet rond 7:45 de deur uit en mijn wekker gaat om 6:30. Vervolgens snooze ik twee keer vijf minuten. Ik heb het zo ingesteld dat ik niet langer kan snoozen (ok, ik heb wel eens gesmokkeld en de wekker nog vijf minuten later ingesteld), wat betekent dat ik mn ogen dus niet meer dicht moet doen. Hierna ga ik nog ff FB checken en t forum en zo tegen 6:50 ga ik er dan uit. Vind het wel elke ochtend weer een verschrikking! (lang leve mijn vrije woensdag!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Theeleut di 11 dec 2012 - 10:51

Elodie schreef:
Kenya schreef:Oh, hier is het ook een drama 's ochtends. En het vervelende is dat mijn man die eigenschap van me heeft overgenomen, dus hier gaan er 'sochtends steeds twee wekkers af, af en aan. Wat er aan te doen is? Geen idee. Pure wilskracht denk ik, maar dat bezit ik 's ochtends nog niet...
Haha hier net zo. Een ramp! Beide telefoons en een knoeiharde wekker...
hier net zo. En als ik dan de discipline heb om wél na 1 keer snoozen er uit te gaan dan blihft mijn man aan me trekken om nog even lekker te knuffelen, daaaaaaaaaág discipline hello snooze again :nopompom:
Hier gaat de wekker 6:50 uur en 9 van de 10 keer komen we er pas om 7:30 uur uit. Vanmorgen zelfs 7:45 uur, te erg gewoon. Om 8:20 uur moet mijn dochter gegeten, gewassen en aangekleed richting school, ze gaat nog niet alleen dus ik moet er dan ook fatsoenlijk uit zien. Aks ik geluk heb is mijn man nog even thuis als ik haar weg breng anders moet mijn zoon ook nog in de kleren gestoken worden. Gelukkig kan ik na het wegbrengen op mijn gemak ontbijten...
Elke ochtend dat gehaast, om gek van te worden. Dan moet mijn dochter opschieten en krijg je naar je hoofd dat je dan niet zo laat uit bed moet komen. Bijdehandje laughcry
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Mamsie di 11 dec 2012 - 11:51

Hahaha herkenbaar! Ik ben zelfs zo erg dat ik om 10 over 8 mijn bed uit stap, de jongens hun kleren geef, een boterham en maak dan snel hun tas klaar en als ze dan om half 9 de deur uit zijn kruip ik soms nog terug!! Embarassed
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Theeleut di 11 dec 2012 - 19:38

Whahah ik kijk al uit naar de tijd dat ik dat ook kan doen Wink

N.a.v. dit topic heb ik vandaag maar één keer gesnoozed :cheering:
Dochter helemaal blij, want ze kan nu rustig aan ontbijten voor de tv en ik heb zelfs tijd om zelf te ontbijten met mijn Ipad erbij!!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Pollewop di 11 dec 2012 - 20:10

Wow Mamsie, heeerlijk Very Happy

Ik moet er om 7 uur uit, en ik zet de wekker dus op half 7, zodat ik kan snoozen. Ik herken het zo, ik was ook vaak aan het haasten. Nu dus zo opgelost. Ik snooze, en ik ben op tijd..
Pollewop
Pollewop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Elliot di 11 dec 2012 - 20:46

Ik heb gisteravond voordat ik ging slapen dit topic gelezen en toen dacht ik nog: 'Wat herkenbaar!'

Ik zet altijd mijn wekker om 6.15 (en onze wekker staat 10 minuten voor, dus eigenlijk is het dan 6.05) en ik moet om 7.30 de deur uit. Ik snooze meestal tot 6.45 (op onze wekker dus tot 6:55..) en dan moet ik haasten om te douchen, mijn haren te fohnen, aan te kleden, lenzen in te doen, fiets uit de schuur te halen en weg te rijden. Ontbijten schiet er 9 van de 10 keer bij in. Vanmorgen was het helemaal dramatisch, ik heb tot kwart over 7 in bed gelegen. Dus vanmorgen maar niet gedoucht en even snel met een washand bij de wasbak gewassen zodat mijn haren niet nat werden.. Ik kan namelijk niet douchen zonder mijn haren nat te maken.

Ik ben echt een drama 's morgens.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Fortissimo di 11 dec 2012 - 21:07

Oh man, wat ben ik blij dat ik dit niet heb. Daar zou ik echt doodongelukkig van worden. Als de wekker gaat, wordt ik langzaam wakker, maar stap gelijk uit bed.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 21:09

Ik blijf hooguit 5 minuten langer liggen en ervaar dat al als 'heel moeilijk mijn bed uit kunnen komen'. Maar na het lezen van dit topic blijkt dat reuze mee te vallen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  PrimaBella wo 12 dec 2012 - 0:05

Ik pak altijd na 1 keer snoozen mijn telefoon erbij en ga daar wat mee liggen klooien. (facebook, nu.nl etc)
Door het lezen en het licht van de telefoon wordt ik sneller wakker Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 561177
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 0:20

zorgen dat het lekker warm is op je slaapkamer. Bij kou kan ik er ook zo moeilijk uit komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Rush wo 12 dec 2012 - 0:20

Ik stap uit bed om iets voor 8 en om iets over 8 zit ik in de auto. Heb totaal geen moeite om uit bed te komen en hou van 'haast'. Ik kan er niet tegen als ik een half uur de tijd heb, veel te lang, dan ga ik zitten niksen en uiteindelijk kom ik te laat. Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Happinaz wo 12 dec 2012 - 22:42

Carrie schreef:Het enige dat sinds kort bij mij helpt is een andere mind set. Ik zeg dan tegen mezelf 'of ik nou over een kwartier opsta of nu, opstaan moet ik toch, even door de zure appel heen bijten' en dan sta ik ook op en ben ik blij dat ik me niet zo hoef te haasten. Tot nu toe helpt het Very Happy

Dit.
In die 25 minuten red je het ook, dus je hebt ook geen reden om het anders aan te pakken.
Blijkbaar irriteert het je nog niet genoeg om toch gewoon op te staan als je wekker gaat Very Happy
Dat bedoel ik echt niet vervelend, maar dat denk ik echt.
Misschien je wekker later zetten? Waardoor je geen snooze ruimte meer hebt?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Lady Starstruck wo 12 dec 2012 - 22:53

Ook herkenbaar voor mij. Ik heb echt geen tip. Ik ga er meestal gelijk uit. Wat ik nu doe is dat ik 4 minuten voordat de wekker gaat mijn ogen open hou, zo zorg ik ervoor dat ik er niet helemaal duf uit ga. Niet dat het helpt. Ik ben ook geen ochtend mens en ik kan zo jaloers zijn op mensen die dat wel zijn!
Wat ik helemaal verschrikkelijk vind dat als ik een half uur voordat ik moet opstaan nog in slaap val dan word ik zo brak wakker.
Ik ga de tip van Lissa ook eens proberen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Starla wo 12 dec 2012 - 22:55

Ik heb daar echt nooit problemen mee. Ik zet de wekker op zo'n tijd, dat ik als ik meteen opsta nog precies kan doen wat ik moet doen voor ik weg moet. Ik heb dan welliswaar vaak ook geen zin om op te staan, maar omdat het wel moet doe ik het ook. Snoozen word ik alleen maar nog gaarder van. Sowieso, als ik eenmaal wakker ben, en ik ga daarna nog een keer slapen, dan word ik daarna 10 keer zo brak wakker en ga ik raar dromen. Ik stel me er ook altijd op in, zo laat moet ik uit bed, ben ook vaak een minuutje voor de wekker wakker.
Ik ben geen ochtendmens trouwens, ook al kan ik wel goed uit bed komen.

Mijn vriend kan ook nooit uit bed komen, die snoozt 20 keer, gaat zielig doen, mopperen, dan heeft meneer 'ineens' nog maar 10 minuten voor hij weg moet, is bloedchagerijnig, en ben ik ook klaarwakker door dat gedoe. Daar heb ik echt een grondige hekel aan, en ik vind het ook erg asociaal. (Ik werk wisselende diensten, en heb geen behoefte aan iemand die mij wakker maakt omdat hij geen discipline heeft.)
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk je bed uit kunnen komen - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk je bed uit kunnen komen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum