Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw eetpatroon

+25
Zonnetje
loura
Sterre
Highway
Snirp
Shisha
Linda
mouette
MissBlunt
Inge
Poubelle
Toet
Polly
Suus
Mari
minoessepoes
Kowalski
Fortissimo
Zwerver
litllejoy
Elliot
Rush
Blond
LaBird
SoGood
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:49

Ik eet in de winter echt zo slecht. Heb ik altijd. In het voorjaar ga ik dan ineens weer heel strak lijnen/gezond doen.

Vandaag bijv..

Ontbijt: -
Tussendoor: Aardbei/madarijn smoothie
Lunch: 50 gr heartbreakers
Diner: Wel iets met veel groentes en eiwitten.

En dat was het laughcry .. Mijn huid is ook echt drama. Heb veel droge plekjes en kleine pukkeltjes. Gelukkig neem ik nog een vitaminepil anders was het helemaal drama.

En als ik dan een goede dag heb dan eet ik:

Ontbijt: 2 volkorencrackers met ei
Tussendoor: yoghurt met lijnzaad
Lunch: Tartaartje
Tussendoor: 50 gr wokkels ofzo
Diner: Iets met veel groentes en eiwitten


Jemig dat is ook niet echt jovel haha. Ik dacht dat ik wel wat meer at.. Hmmzz ik wil weer gezond gaan doen. Want nu ik dit zo opschrijf vind ik het echt zonde dat ik mijn lijf aan het verprutsen ben.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:52

Dat roggebrood moet ik ook weer eens halen, lekker!

Ik ben de laatste tijd een beetje uit mijn ritme maar meestal eet ik ongeveer zo:

ontbijt: Yoghurt met druiven en nootjes.
tussendoor: wat tomaatjes of een plakje kipfilet ofzo.
Lunch: 1 boterham met beleg, meestal kipfilet ofzo. Groot bord salade en als er soep is soep er bij.
Tussendoor: ik probeer het niet te doen maar vaak een koekje de laatste tijd, ze staan hier echt voor het grijpen op mijn werk. Als ik niet werk eet ik echt nooit koekjes. En anders als ik trek heb eet ik iets van aan crackertje ofzo of wat tomaatjes/komkommer/radijsjes/worteltjes.
's Avonds: iets met veel groenten, wat vlees of vis en een kleine portie koolhydraten (het liefst eigenlijk niet maar ik hou van koolhydraten Jouw eetpatroon - Pagina 2 827601)

Ik had een hele tijd dan na het eten helemaal geen snacktrek meer maar sinds het weer winter is eet ik weer vaker een stukje chocola of chips ofzo 's avonds. Maar goed ik kom er verder niet van aan dus prima maar het is niet zo gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:53

Punk'd schreef:Ik eet in de winter echt zo slecht. Heb ik altijd. In het voorjaar ga ik dan ineens weer heel strak lijnen/gezond doen.

Vandaag bijv..

Ontbijt: -
Tussendoor: Aardbei/madarijn smoothie
Lunch: 50 gr heartbreakers
Diner: Wel iets met veel groentes en eiwitten.

En dat was het Jouw eetpatroon - Pagina 2 394967 .. Mijn huid is ook echt drama. Heb veel droge plekjes en kleine pukkeltjes. Gelukkig neem ik nog een vitaminepil anders was het helemaal drama.

En als ik dan een goede dag heb dan eet ik:

Ontbijt: 2 volkorencrackers met ei
Tussendoor: yoghurt met lijnzaad
Lunch: Tartaartje
Tussendoor: 50 gr wokkels ofzo
Diner: Iets met veel groentes en eiwitten


Jemig dat is ook niet echt jovel haha. Ik dacht dat ik wel wat meer at.. Hmmzz ik wil weer gezond gaan doen. Want nu ik dit zo opschrijf vind ik het echt zonde dat ik mijn lijf aan het verprutsen ben.


Ik ben dus niet de enige die shit eet in de winter :P. Mijn huid is ook echt drama! Bahh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  SoGood di 11 dec 2012 - 3:53

Punk'd jij met je chippies. Very Happy Daar zit toch helemaal niks aan voedingsstoffen in?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:54

Dat laatste heb ik ook H.

Ik ben dan wel sinds de zomer 2 kg aangekomen maar daar blijf ik nu gewoon 'netjes' op hangen. Maar ik voel me gewoon zo slap en sullig en goor.. Ik wil gewoon weer zo fit zijn als in de zomer. En ik hoor mijzelf zo vaak zeggen.. 'Ja de winter, dan heb ik nooit zo'n zin om hard te lopen, of om veel te bewegen'.. Maar dat komt natuurlijk gewoon omdat ik zo slecht eet dat ik daar gewoon geen energie voor heb. Niet door het stomme weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:56

Ik voel me ook echt slecht als ik zo eet. Super stom natuurlijk want dat weet ik en toch doe ik er niks aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:57

Sogood schreef:Punk'd jij met je chippies. Very Happy Daar zit toch helemaal niks aan voedingsstoffen in?

haha ja stom he! gelukkig beperk ik het alleen nog naar chips die qua vet/KH niet bijster slecht zijn. Maar qua vitamine moet ik het toch ergens anders zoeken.

Wat balen is, is dat ik niet van koude voedingsmiddelen hou. Even lekker een salade.. tja.. Van de zomer heb ik het wel eens gegeten, omdat ik gewoon een doel voor ogen had. Maar die koude troep.. Ik vind het zo vies haha.

Gisteren had ik lekker wortels geroerbakt met paprika. Dan is het warm.. dat vind ik ook echt lekker. Maar dan moet ik 's middags staan wokken Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:57

elke dag anders.

Vandaag:

Toen ik opstond 4 grote/dikke crackers met 20+ kaas en 2 met appelstroop

(Daarna gaan sporten en 550 calorieen verbrand)

De middag heel raar:

daarna 1,5 perzik, blikje tonijn met zilveruitjes. + 2 mandarijnen wilde ik eten maar weg gegooid die waren vies dus niet op

daarna 2 a 3 zakjes vieze kellogs dingetjes (mini breaks)

een vitamine bruistablet.

En zo meteen ga ik taco's eten met sla en tomaten.

En vanavond nog iets van een cracker als ik honger krijg.


Geen idee of dit teveel is ???





Laatst aangepast door Rroos op di 11 dec 2012 - 4:06; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Rush di 11 dec 2012 - 3:58

's middags wokken geeft toch niets? Mijn vriend eet als hij vrij is ook ALTIJD iets warms `s middags! Jouw eetpatroon - Pagina 2 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 3:59

Harrison schreef:Ik voel me ook echt slecht als ik zo eet. Super stom natuurlijk want dat weet ik en toch doe ik er niks aan.

Ik ook! Het is gewoon zonde. In de winter is mijn motivatie ook zo ver te zoeken.. K. zei gisteren.. Je billen en benen waren wel wat strakker toen je in de zomer veel aan het hardlopen was... Cry

Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  SoGood di 11 dec 2012 - 4:01

Harrison schreef:Ik voel me ook echt slecht als ik zo eet. Super stom natuurlijk want dat weet ik en toch doe ik er niks aan.

Wat is slecht? Heb altijd het idee dat jij juist heel gezond eet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:06

In de winter heb je gewoon extra isolatie nodig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 4:07

Ik eet ook over het algemeen wel gezond hoor. Maar de laatste tijd verruil ik steeds vaker een gezond tussendoortje voor iets ongezonds. Of ik sla een maaltijd over omdat ik geen zin heb en dan eet ik daarna chocola omdat ik trek heb Jouw eetpatroon - Pagina 2 827601. Laatst heb ik een dag echt echt echt heel ongezond gegeten, ontbeten met chocola, geluncht met chips en snoep en 's avonds een paar stukjes champignon met wat ravioli geprikt maar daarna 3 kitkat mini's naar binnen gewerkt, toen voelde ik me serieus wel shit hahaha.

Ik word denk ik gewoon moe en lamlendig van de winter ofzo, moet eens onder de zonnebank gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  minoessepoes di 11 dec 2012 - 4:32

Ik heb ontbeten met een mueslibol en een flinke slok cola uit de fles, rond een uur of 9 heb ik een rijstenwafel op, tussen de middag had ik twee volkorenboterhammen 1 met gebraden gehakt en 1 met cranberry pate en een cup a soup tomaat, net rond een uur of 3 heb ik twee mandarijntjes op en een blikje cola light. En verder heel veel thee zonder suiker. Voor vanavond hebben we krieltjes in de schil gekookt met knoflook en dat bak ik en blus ik af met citroensap met gepofte kerstomaatjes, een rucola salade en een moot tonijn uit de grillpan.

Over het algemeen allemaal heel verantwoord tot nu toe dus, zo zien mijn werkdagen er meestal wel uit, mijn weekenden zijn echter slechter. Ontbijten met lekkere broodjes en een eitje, ergens lunchen, vaak wat minder verantwoord eten en een biertje of wijntje (of wat meer) met wat lekkers op tafel.

Wij hebben met Sinterklaas alleen schandalig veel lekkers gekregen, (5 chocolade letters, twee speculaasstaven, een banketstaaf en 3 dingen van marsepein) normaal koop ik gewoon maar 1 zak chips en 1 pak koekjes in de week, maar nu is er van alles in huis en kunnen wij er allebei niet vanaf blijven. Ik kan alleen niet goed tegen melk, krijg er eczeem van en ik merk al die chocolade letters in combinatie met de verwarming hoog en droge lucht daarvan dus ook enorm aan mijn huid, echt vreselijk. Wat dat betreft moet ik gewoon strenger zijn en er vanaf blijven (maar het is zooooooo lekker)!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Mari di 11 dec 2012 - 4:40

Op een werkdag eet ik heel anders dan als ik vrij ben.

Werkdag:

Ik drink een hele dag thee.

Ontbijt: Boterham (meestal wegens tijdgebrek zonder beleg)

Tussendoor: 3 Rijstewafels

's middags: 4 cracotes met 30+ kaas, tomaat & komkommer

Tussendoor: 3 rijstewafels

Avond eten: Alles van A tot Z. Elke dag iets anders

Avond tussendoortje: Glas witte wijn (of twee glazen)

Vrije dag

Ontbijt: Gekookt of gebakken ei, bolletje met beleg

Middag eten: Verschilt soms een boterham soms soep, nu wel eens een oliebol of een tosti.

Avondeten: Van alles A tot Z.

Tussendoortjes: Soms chips, of kaasjes, of toastjes, en wijntjes


Ik zou wel iets minder willen eten omdat ik dan die paar kilo kwijt raak, maar nu ik iets meer eet ben ik voor het eerst sinds ik me kan heugen eens 1,5 jaar niet ziek geweest, wellicht heeft m'n lichaam dit nodig (op die wijn na dan).
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Suus di 11 dec 2012 - 4:48

Ontbijten, lunchen en avondeten doe ik altijd, zonder functioneer ik echt niet Jouw eetpatroon - Pagina 2 561177

Mijn werkdagen zijn beter dan mijn vrije dagen...

Werkdag:
Ontbijt: yoghurt en (een uur later voor ik begin) nog een boterham met kipfilet.
Tussendoor: half bammetje (val dan echt om van de honger en deze krijgen we op het werk) of een banaan.
Lunch: 2 boterhammen met vlees of kaas
Avondeten: avg, pastagerecht, of rijstgerecht, of soep verschilt per avond
Meestal ben ik na een dag werken zo moe dat ik na het eten niks meer eet.

Vrije dag:
Ontbijt: 1 boterham met hagelslag/pindakaas/schuddebuikjes (extra broodje als ik ga sporten)
Tussendoor: banaan of appel (als ik mezelf ertoe zet, soms sla ik dit over)
Lunch: 2 boterhammen of tosti
Tussendoor: momenteel teveel chocola (heb nog een chocoladeletter die op moet, een adventskalender met chocolaatjes en een chocoladereep op mijn verjaardag gekregen). Gelukkig krijg ik er geen slechte huid van, ik heb alleen pukkels als ik ongesteld moet worden Wink
Avondeten: zelfde als werkdagen
Tussendoor: vaak nog wel een koekje of chocola bij de thee

Ik moet mezelf er echt weer toe gaan zetten om meer fruit te eten. Misschien toch maar weer smoothies gaan maken, vind ik erg lekker!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Polly di 11 dec 2012 - 4:51

Ik vind dat jullie over het algemeen gezond eten! Mijn eetpatroon is verschrikkelijk. Het enige dat ik iedere dag consequent eet is chocola.

Ontbijt sla ik meestal over, als ik het eet is het toast met eieren en bacon of wentelteefjes.
Lunch sla ik soms over, maar meestal iets van soep met een gegrilde sandwich of zo.
Avondeten is meestal pasta of roerbak, maar soms ook heel veel inclusief steak en zo.
Tussendoor eet ik Pringles, Twix, Kitkat etc.
Soms eet ik fruit.

Ik heb een tijd gehad waarin ik beter at maar op het moment is het echt dieptriest. Soms heb ik gewoon geen tijd om te eten, zoals de afgelopen dagen, maar eerlijk gezegd denk ik er ook totaal niet over na... Moet ik eigenlijk wel gaan doen, ook al word ik niet dik, gezond kan dit niet zijn.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Toet di 11 dec 2012 - 4:55

Pff ik eet echt heel waardeloos te laatste tijd.

Vandaag ben ik om half 11 op gestaan, toen heb ik twee koppen koffie op. Om 1 uur in de trein een kaasstengel en een paar toffifee's en net om 4 uur 2 boterhammen met smeerkaas.



Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Poubelle di 11 dec 2012 - 5:23

Op een goede dag eet ik

O: Cornflakes met magere melk

T: Rijstwafel

L: 3 volkoren boterhammen met kaas of kipfilet

T: Plakje volkorenkoek

A: vlees en groenten uit de wok of een pasta of rijstgerecht. Ligt eraan of ik thuis eet of bij m'n ouders. Ik eet eigenlijk nooit aardappelen - groente - vlees.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Inge di 11 dec 2012 - 5:28

Reva schreef:
Al het water drinken valt me alleen nogal zwaar met deze kou!

Maar ik blijf aan mijn kerstjurk denken laughcry
Warm / lauw water drinken geen optie?
Zelf drink ik nu het koud is mijn water meestal lauw/warm


Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  MissBlunt di 11 dec 2012 - 5:35

Op een normale doordeweekse dag:

O: 4 volkoren boterhammen met kaas

L: 2 volkoren boterhammen met kaas, heldere soep, rauwkost, soms nog een bruin bolletje met kroket

T: gekookt ei

T: stukje kaas, zoute sticks, handje chips

D: AVG/pasta/maaltijdsalade/soep/ook wel regelmatig (3x in de maand ofzo) afhaal of bezorgen (Chinees, Doner, Thais, Snackbar)

T: thee met suiker, stukjes pure chocola, koekjes.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  mouette di 11 dec 2012 - 6:41

Een gemiddelde dag:

Ontbijt: dubbele boterham met kaas, stuk fruit (mandarijntje, banaan, kiwi, in de zomer soms wat kersen/aardbeien)

Lunch: dubbele boterham met kaas, stuk fruit of bijvoorbeeld een tomaatje.

Diner: stevig bord eten; bijvoorbeeld 100-125 gram pasta, saus met veel groenten (minstens 200 gram), wat eiwitten in de vorm van noten/kaas/vleesvervangers. Heel soms een stukje vis.
1-2x/week nog een toetje er na, als we nog trek hebben.

Tussendoor: nauwelijks tussendoortjes, nu met Sinterklaas achter de rug af en toe wel een stukje chocola of gevuld speculaas. Normaal halen we het gewoon niet in huis.

Drinken: 1-2 glazen karnemelk/vifit per dag. Daarnaast vooral thee en koffie. Soms een glas sap en een paar keer per week een glas wijn bij het eten.
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Linda di 11 dec 2012 - 7:05

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met beleg

Tussendoor: 2 stuks fruit

Lunch: 4 volkoren boterhammen

Tussendoor: nog wat fruit of niks

Avondeten: een gewone maaltijd. Tegenwoordig steeds vaker vegetarisch. Sowieso minimaal 200 gram groente. 1 keer per week eten we frituurzooi.

Normaal gesproken eet ik daarna niet meer, alleen in het weekend chippies of chocolade. Maar tegenwoordig snoep ik wel wat meer.

Verder drink ik alleen maar thee, hooguit 1 glas sap (appelsap of groene ijsthee).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Shisha di 11 dec 2012 - 7:34

Heel wisselend maar op een normale dag:

Ontbijt: 1 boterham als ik moet werken. Als ik vrij ben waar ik zin in heb. Meestal is dat yoghurt/kwark met musli en/of fruit. En een kopje thee.
Tussendoor: Als ik moet werken 1 boterham. Als ik vrij ben ben ik meestal niks.
Lunch: Als ik moet werken 2 boterhammen en fruit. Als ik vrij ben waar ik zin in heb. Meestal wel brood.
Tussendoor: Niks
Avondeten: Wat de pot schaft. Normale portie.
Tussendoor: Fruit en soms iets van chips/nootjes.

En dan zijn er dagen dat ik tussendoor nog wel koekjes of andere lekkere dingen eet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Snirp di 11 dec 2012 - 7:47

Ontbijt: yoghurt met cruesli of 2 boterhammen
Lunch: opkikker en 3 boterhammen
Diner: agv, pasta, rijst, ovenschotel... Ongeveer 2x in de week iets vegetarisch rest vd week zit er wel vlees bij.

Tussendoortjes: om 10u vaak een Time Out, rond een uurtje of 3 wat fruit en na het eten vaak niks meer (halen expres ook niks in huis smile). Alleen in deze tijd moeten alle chocoladeletters op, dus snoepen we soms nog wel wat :P
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw eetpatroon - Pagina 2 Empty Re: Jouw eetpatroon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum