Wat komt je huis niet in?
+46
Mari
Jeanette
Caroow
Hoochie
loura
Esperanza
Japie
Bazinga
Lady Starstruck
Melis_je
SuzieQ
Starla
Exogenesis
Bimbam
Niekske
Katrien
Femmem
Atelier Madame
Marsy28
Susan
Tazz
mii_joyce
Lavendel
Lot
Fortissimo
Rovine
Bliss
Highway
Shisha
Reeza
Manderijn
Sam
Raindrop
Foodish
Océane
Elliot
SoGood
Marin
Ooh La La!
minoessepoes
Ella
Guusje
M@niek
Thunder
Rush
Blond
50 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat komt je huis niet in?
Caroline heeft het over mensen die (thuis) roken en daar heel erg naar ruiken, niet over mensen die in haar huis roken. Dat is nogal logisch dat dat bij de meeste mensen niet mag.SuzieQ schreef:Caroline schreef:Bliss schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Huh, ook als er niet in jouw huis gerookt wordt?Atelier Madame schreef:Mss heel cliché maar ik heb liever geen rokende mensen in huis, vind het zo stinken.
Ik neem aan dat ze doelt op mensen die op dat moment aan het roken zijn.
Whahaha dat neem ik ook aan ja Lijkt me sterk dat ze überhaupt geen rokers in haar huis wil hebben.
Het is dat het een beetje gek is om ze te weigeren maar wij zijn bevriend met een stel die als een ketter roken, echt heel veel, en ons hele huis stinkt echt als ze geweest zijn. Zo vies! Dus stiekem heb ik hun ook liever niet in huis, haha.
Ik vind dat echt niet gek, ik zeg altijd dat hier niet binnen gerookt mag worden. Dan gaan ze maar buiten staan. Een vriendin gaat altijd onder afzuigkap roken, dat mag ook wel als het 1 of 2 sigaretten zijn over de hele avond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rovine schreef:Heb ook stad en land afgezocht naar een theedoos waar geen TEA op staat. Iedereen ziet toch dat het een theedoos is, waarom dan nog labelen. En wat nou als ik iets anders in een sleutelkastje wil hangen -voor mijn part hang ik mijn salami er te drogen- dan kan dat niet, want er staat KEYS op. Aaaargh.
En ik heb een nieuw onderschrift gevonden
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Rush schreef:Caroline heeft het over mensen die (thuis) roken en daar heel erg naar ruiken, niet over mensen die in haar huis roken. Dat is nogal logisch dat dat bij de meeste mensen niet mag.SuzieQ schreef:Caroline schreef:Bliss schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Huh, ook als er niet in jouw huis gerookt wordt?Atelier Madame schreef:Mss heel cliché maar ik heb liever geen rokende mensen in huis, vind het zo stinken.
Whahaha dat neem ik ook aan ja Lijkt me sterk dat ze überhaupt geen rokers in haar huis wil hebben.
Het is dat het een beetje gek is om ze te weigeren maar wij zijn bevriend met een stel die als een ketter roken, echt heel veel, en ons hele huis stinkt echt als ze geweest zijn. Zo vies! Dus stiekem heb ik hun ook liever niet in huis, haha.
Ik vind dat echt niet gek, ik zeg altijd dat hier niet binnen gerookt mag worden. Dan gaan ze maar buiten staan. Een vriendin gaat altijd onder afzuigkap roken, dat mag ook wel als het 1 of 2 sigaretten zijn over de hele avond.
Omg haha hoe grappig geïnterpreteerd. Ik bedoel idd niet roken in m'n huis, die mensen zijn wel welkom :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Van die Kitsch dingen. Zoals die vaasjes rechts onder. Echt walgelijk
Een TE moderne strakke inrichting
zoiets als dit
zo'n inrichting vind ik vreselijk. Veel te strak en wit.
En oh ja foto's op canvas. Ik zie dat veel te veel, en ik vind het echt niet mooi
Een TE moderne strakke inrichting
zoiets als dit
zo'n inrichting vind ik vreselijk. Veel te strak en wit.
En oh ja foto's op canvas. Ik zie dat veel te veel, en ik vind het echt niet mooi
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bliss schreef:Haha, wat zullen veel mensen mijn huis lelijk vinden Ik heb zwart/wit/rood en grijs, witte meubels, een Billy boekenkast, een Expedit vakkenkast(je, 2x2) en ik hou ook van foto's! (heb wat van die collagelijsten hangen)
Ik vraag me trouwens ook af wat een letterbak is en waar het voor dient.
Mijn huis volgens mij ook. Ik heb één paarse muur, en allemaal tierelantijntjes. Ik ben daar echt gek op. En ik zie hier echt vaak tierelantijntjes (wat een woord ook) voorbij komen. Maar ja ik moet er zelf in wonen en niet een ander haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ehmmm van die eiken meubelen die waarschijnlijk iedereen in z'n jeugd heeft gehad... Wit en hoogglans.
En verder vind ik alles leuk, als 't maar juist gecombineerd is. Ik ben gek op chaos en rommeltjes, op planken aan de muur en in kasten, tenminste..
En verder vind ik alles leuk, als 't maar juist gecombineerd is. Ik ben gek op chaos en rommeltjes, op planken aan de muur en in kasten, tenminste..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat er bij mij echt niet in komt zijn:
* Aquarium.
* Chesterfield bank.
* Woonwagen inrichting.
* Allemaal gekleurde verlichting in en om het huis met kerst.
* Rieten meubels.
* Allerhande prullen in de vensterbank en kasten.
* Opgezette dieren.
* Bewegende schilderijen.
Ik heb een dingetje in de vensterbank staan wie ik eigenlijk ook niet mooi vind. Maar deze is van mijn opa en oma geweest, dus wil ik hem niet weg gooien. Vroeger als kind speelde ik er altijd mee bij hun thuis.
* Aquarium.
* Chesterfield bank.
* Woonwagen inrichting.
* Allemaal gekleurde verlichting in en om het huis met kerst.
* Rieten meubels.
* Allerhande prullen in de vensterbank en kasten.
* Opgezette dieren.
* Bewegende schilderijen.
Ik heb een dingetje in de vensterbank staan wie ik eigenlijk ook niet mooi vind. Maar deze is van mijn opa en oma geweest, dus wil ik hem niet weg gooien. Vroeger als kind speelde ik er altijd mee bij hun thuis.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat veel mensen mijn huis lelijk vinden haha. Veel dingen die genoemd zijn heb ik in huis.
Wat er bij mij niet in komt is:
-Een hele serie grenen meubelen
-Canvas foto
Wat er bij mij niet in komt is:
-Een hele serie grenen meubelen
-Canvas foto
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Glazen tafels, glazen vitrine kasten en glazen kunst dingen. Verder nooit van me leven een zwarte leren mannen bank. Ik ben ook niet van het landelijke en zeker niet teveel troepjes in huis. Gewoon lekker strak en niet te vol.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Een frituurpan. Bah het hele huis ruikt ernaar.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
SuzieQ schreef:Caroline schreef:Bliss schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Huh, ook als er niet in jouw huis gerookt wordt?Atelier Madame schreef:Mss heel cliché maar ik heb liever geen rokende mensen in huis, vind het zo stinken.
Ik zag dat Rush het ook al gezegd had, maar ik bedoelde inderdaad dat ze die lucht sowieso meenemen, terwijl ze buiten roken. Binnen roken is hier in huis echt not done, bah wat is dat smerig!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wat mijn huis trouwens niet in komt:
- appeltjes-/limegroen
- veel soorten houten meubels
- een kat
- bruin
- bewegende schilderijen
Hmm nog veel meer, maar daar kom ik nu ff niet op!
- appeltjes-/limegroen
- veel soorten houten meubels
- een kat
- bruin
- bewegende schilderijen
Hmm nog veel meer, maar daar kom ik nu ff niet op!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hoochie schreef:Een frituurpan. Bah het hele huis ruikt ernaar.
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Die komt er bij ons dus ook niet in. Net als een gourmet-stel. Hoe gezellig het ook is.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exogenesis schreef:Hoochie schreef:Een frituurpan. Bah het hele huis ruikt ernaar.
Dat ik daar zelf niet op kwam.
Die komt er bij ons dus ook niet in. Net als een gourmet-stel. Hoe gezellig het ook is.
Helemaal mee eens. Van die huizen die naar frituur+kattenbak ruiken
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Wat is een bewegend schilderij? Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen... Hoewel.... Maar nee, dat zal het vast niet zijn...
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:Wat is een bewegend schilderij? Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen... Hoewel.... Maar nee, dat zal het vast niet zijn...
Zo'n zingende vis? Of met van die bewegende watervallen? Of knipperende lampjes?
Toen ik het ging googelen kwam ik wel dit geniale schilderij tegen
Caroow- Lady Post-a-lot
Nee, van die meuk die bij de Chinees hangt..
Bazinga- Ratel
Wahaha, ik zag dus ook zo'n zingende vis voor me Dit schilderij is echter wel heul cool!
Maar ik weet echt niet wat je bedoelt Bazinga. Ik kom te weinig bij de Chinees, denk ik.
Maar ik weet echt niet wat je bedoelt Bazinga. Ik kom te weinig bij de Chinees, denk ik.
Exogenesis- Kletskop
Ehmm.. 't Is een soort waterval meestal, met een led-achtige lichtjes erin denk ik, waardoor de waterval ook.. ehm.. valt?
Bazinga- Ratel
Bazinga- Ratel
ah, oké, ik heb een beeld.... En neuj, dat hoef ik hier ook niet aan de muur. Lampjes komen alleen, in zeer geringe mate, in huis met kerst.
Exogenesis- Kletskop
Zo'n zingende vis komt hier ook niet in, maar die waterval is nog wel wat erger..
Mijn moeder heeft wel een heel leuk canvasje aan de muur van een vuurtoren in de verte, met lichtje. Echt heel leuk en rustig, niet kampersjakie..
Mijn moeder heeft wel een heel leuk canvasje aan de muur van een vuurtoren in de verte, met lichtje. Echt heel leuk en rustig, niet kampersjakie..
Caroow- Lady Post-a-lot
Zo'n te strakke kille inrichting, waar niks 'knus' in uitstraalt vind ik vreselijk. Een woonkamer moet wel wat uitstraling hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Meubels van meubelpaneel ipv van hout, vreselijk vind ik dat.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
- Dieren die niet in een kooi zitten
- Blauw, groen, oranje, geel
- Glazen meubels
- Fout hout, van dat geelachtige
- Vloerbedekking (behalve op de trap)
- Tegels in de woonkamer
- Te veel prullaria
Ik ben geen fan van blond, pip en al dat andere servies met kleuren, maar ik kan het bij anderen wel waarderen.
De meeste stijlen vind ik wel leuk, als ze maar matchen bij elkaar en bij het huis. Ik kan bij mijn collega haar antieke inrichting in haar oude huis prachtig vinden, maar ik vind dat niks bij nieuwbouw.
- Blauw, groen, oranje, geel
- Glazen meubels
- Fout hout, van dat geelachtige
- Vloerbedekking (behalve op de trap)
- Tegels in de woonkamer
- Te veel prullaria
Ik ben geen fan van blond, pip en al dat andere servies met kleuren, maar ik kan het bij anderen wel waarderen.
De meeste stijlen vind ik wel leuk, als ze maar matchen bij elkaar en bij het huis. Ik kan bij mijn collega haar antieke inrichting in haar oude huis prachtig vinden, maar ik vind dat niks bij nieuwbouw.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat komt je huis wel in?
» Help, L komt maar niet aan...
» Niet warm in huis
» Huis niet op begane grond
» Huis wordt maar niet verkocht..
» Help, L komt maar niet aan...