Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

borstvergroting

+15
Zwerver
Caresses
Rouge
Rapunzel
Muus
Linnie1985
kwebbeltje
Lot
ijsjemeisje
Green_Pepper
Star007
Starla
claudiaveronique
Samantha
SuperGrover
19 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge ma 21 jan 2013 - 21:44

Ik heb m'n borsten nog niet bloot gezien dus ik ga misschien straks nog heel hard schrikken.

Mijn protheses kunnen niet lekken, het zijn protheses die, als ze eventueel zouden scheuren, niet in je lichaam komen.

Ik had het ook nooit gedaan als ik nog normale borsten had hiervoor, maar ik wil niet mijn leven lang met lege zakjes rondlopen en mij voor m'n borsten schamen. Dus ik hoop dat het de pijn waard is.

Ik heb pijnstilling van de apotheek en paracetamol.

Die band is idd om alles omlaag te drukken en te zorgen dat de protheses niet te hoog inkapselen. Die moet ook 6 weken, maar hopelijk kan die iets losser straks
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 22 jan 2013 - 0:03

Ik heb het gezien! Ben erg blij! Ik kan wel een foto pm,en voor degenen die geïnteresseerd zijn.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Caresses di 22 jan 2013 - 0:19

Wat stoer dat je het ook echt gedurfd hebt!
Balen van de pijn, maar het is gelukkig voor een goed doel smile.

Gelukkig dat je blij bent met het resultaat!! Ik ben wel benieuwd naar de foto smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver di 22 jan 2013 - 0:42

Jaaaaaaaaaaaaaa je bent er! Ik wil ook zeker het resultaat zien!!

En jaaa met je klittenband boven je BH komt mij heel herkenbaar voor. Wat misschien helpt is dat je onder je BH een tshirtje aan doet. Dat deed ik na het douchen, dan schuurt het allemaal net wat minder. Het helpt niet vreselijk veel hoor ik had er alsnog watten tussen zitten.

Je mag best af en toe even die band wat losser doen hoor, net als je BH. Ik vond het soms zooo heerlijk!

Bedenk je wel dat dit nog wel een week gaat duren he! ;-)

Heb je ook die littekencreme besteld? Of hebben ze je dat niet aangeraden?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  SoGood di 22 jan 2013 - 0:50

Wauwwww, wat super stoer van je zeg! Mijn vriendin heeft het ook laten doen, (volgens mij jouw methode, onder de spier, toch?) Ze vond de pijn echt kut maar ze heeft geen moment spijt gehad!


Laatst aangepast door SoGood op di 22 jan 2013 - 0:51; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  SoGood di 22 jan 2013 - 0:50

Ik ben ook benieuwd!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver di 22 jan 2013 - 0:52

Ik belde dag 3 jankend mijn moeder op, ik zei haaaal ze er uit. Ik wil ze niet meer! Hahaha. Het was meer omdat je gewoon niks kan en compleet afhankelijk bent van anderen. Na een week gaat het al heel snel veel beter.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 0:58

Wat stoer dat je het gedaan hebt Rouge! En wat dijn dat je blij bent met het resultaat!
Hopelijk wordt de pijn snel minder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 22 jan 2013 - 1:02

Nu gaat het alweer beter, zijn echt vlagen van pijn. Maar het komt echt door die band, toen ie net af was met douchen deed het amper pijn. Het drukt m'n hele borstkas bij elkaar.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  SoGood di 22 jan 2013 - 1:03

Wauww!! MOet weer aan het werk maar zal straks even reageren. Prachtig!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 22 jan 2013 - 1:06

Thnx, straks als alle stift en zooi weggepoetst is zijn ze nog mooier Wink ik durf nu nog niks aan te raken daar...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 1:13

Wat fijn dat alles goed is gegaan! Mocht je littekencreme nodig hebben, mijn zus werd het potje crème van kruidvat eigen merk aangeraden voor haar borst door de plastisch chirurg. Kost echt nog geen drie euro geloof ik, maar werkt euh als een tiet. laughcry


Laatst aangepast door Reva op di 22 jan 2013 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Toet di 22 jan 2013 - 1:13

Aah ik vroeg me al af hoe het met je ging! Wel balen joh dat het zoveel pijn doet, dat lijkt me dus echt kut. Hopelijk trekt het snel weg.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge di 22 jan 2013 - 1:20

Thnx voor de tip reva. Littekencreme moet ik nog halen bij de apotheek, maar zal vast meer dan 1 tube nodig hebben.

Ik had trouwens wel meer een shocking effect verwacht, ik heb al zulke borsten gehad toen ik zwanger was, dus het ziet er voor mezelf gewoon normaal uit qua grootte. En nu weet ik ook zeker dat het vrijwel niemand gaat opvallen. In kleding is het niet echt heel opvallend
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver wo 23 jan 2013 - 11:52

Hoe gaat het ? Kom je de dagen een beetje door? En is de pijn te doen?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge wo 23 jan 2013 - 20:20

Overdag is de pijn goed te doen, maar nu smorgens als ik wakker wordt pfffff dan duurt het ff voor ik weer redelijk pijnloos kan zitten enz. Heb dan natuurlijk lang stil gelegen en dat bevordert het ook niet echt. Die martelband is wel echt de oorzaak van de pijn, waarom moet het bij deze kliniek 6 weken? Ik lees op andere sites iets over twee weken, ik voel me zoveel beter als dat ding af is en bh uit, Maaarja nog ff doorbijten.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge wo 23 jan 2013 - 20:22

Zwerver, Waren jou borsten in formaat een beetje gelijk gebleven vlak na de operatie en 6 weken later? Ik wil ze niet kleiner dan dit! smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 22:33

Wat fijn dat het al beter gaat! Ik vind het echt stoer dat je dat gedaan hebt! Als ik later klaar ben met kinderen krijgen zou ik ook wel willen. Ben ook benieuwd naar het resultaat Very Happy.

Hoop dat je je snel weer helemaal de oude voelt, met fantastische borsten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge wo 23 jan 2013 - 23:31

Ik zal binnenkort nog een foto maken, bij elke douchebeurt gaat er iets meer stift vanaf.

Het is wel k#t dat ik m'n kinderen niet lekker kan knuffelen. Alles moet een beetje op afstand. Maar wist ik ook van te voren. Begin inmiddels wel iets meer te doen, zelf eten, tandenpoetsen en wc is al gelukt.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Linnie1985 wo 23 jan 2013 - 23:54

Rouge schreef:Ik zal binnenkort nog een foto maken, bij elke douchebeurt gaat er iets meer stift vanaf.

Het is wel k#t dat ik m'n kinderen niet lekker kan knuffelen. Alles moet een beetje op afstand. Maar wist ik ook van te voren. Begin inmiddels wel iets meer te doen, zelf eten, tandenpoetsen en wc is al gelukt.

Lastig he dat afhankelijke, maar is voor een goed doel en straks kan je je kinderen zoveel knuffelen als je wilt!

Ik moet er wel bij zeggen als als mijn vriend er aan zit het nog wel n beetje onprettig is soms een klein beetje pijnlijk, en het is voor mij alweer bijna 3 jaar geleden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Star007 do 24 jan 2013 - 0:24

Ik ben ook wel heel benieuwd naar de foto Rouge! Ik twijfel nog zo erg of ik ga sparen voor een borstvergroting/correctie, voor als ik klaar ben met kindjes krijgen. Ik heb nu echt van die lege theezakjes en schaam me enorm voor mijn borsten. Maargoed zo'n operatie is best heavy en duur!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver do 24 jan 2013 - 5:53

Rouge schreef:Zwerver, Waren jou borsten in formaat een beetje gelijk gebleven vlak na de operatie en 6 weken later? Ik wil ze niet kleiner dan dit! smile
Nee ze zijn veel meer naar voren gekomen als in begin. Zeker dag 1 had ik zoiets van nou, heb ik hier nou zoveel geld voor betaald..

Wat wel kan gebeuren is dat je ene borst sneller hersteld dan de andere. Mocht het zo zijn dat de een nouja groter is en de ander kleiner of minder opgezet, maak je dan niet meteen zorgen. Het moet allemaal nog zijn plek vinden.

Over die klittenband, ja dat is drama. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 'm altijd iets losser droeg dan werkelijk moest. Wat jij zegt, sommigen hebben niet zo'n band maar er zijn ook heel veel waarbij de band aan de BH vast zit.

(wat een lekkere zinsopbouwen weer...)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Viva do 24 jan 2013 - 7:46

Ik lees dit topic nu pas, ben haast benieuwd naar de foto.
Ik beeld me zo in dat het ongeveer zo eruit ziet als je na je bevalling stuwing krijgt, toen vond ik mijn borsten ook heel mooi, maar ook erg pijnlijk, haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  ijsjemeisje do 24 jan 2013 - 7:53

Ik ben ook benieuwd naar je foto. Wil je die naar mij ook pm-en?
Ik wil het ook zo graag!!
Ik heb het geld ervoor maar ik durf niet!!
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 24 jan 2013 - 9:17

Zwerver schreef:
Rouge schreef:Zwerver, Waren jou borsten in formaat een beetje gelijk gebleven vlak na de operatie en 6 weken later? Ik wil ze niet kleiner dan dit! smile
Nee ze zijn veel meer naar voren gekomen als in begin. Zeker dag 1 had ik zoiets van nou, heb ik hier nou zoveel geld voor betaald..

Wat wel kan gebeuren is dat je ene borst sneller hersteld dan de andere. Mocht het zo zijn dat de een nouja groter is en de ander kleiner of minder opgezet, maak je dan niet meteen zorgen. Het moet allemaal nog zijn plek vinden.

Over die klittenband, ja dat is drama. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik 'm altijd iets losser droeg dan werkelijk moest. Wat jij zegt, sommigen hebben niet zo'n band maar er zijn ook heel veel waarbij de band aan de BH vast zit.

(wat een lekkere zinsopbouwen weer...)

Ok van mij mogen ze best nog ietsje voller, niet te, want het is nu heel natuurlijk bij mijn lichaamsbouw, maar voor een avondje uit hahah Wink
Jammer dat je er geen pompje bij kan krijgen, de ene keer ietsje minder en de andere keer iets meer. Maar ik ben heeeel tevreden. Had het ook aan mijn collega's vertelt, die zijn erg benieuwd hoe ik straks weer kom binnenwandelen. Nou ik weet zeker dat het niemand gaat opvallen. Ik droeg altijd bh's met flinke vulling dus met shirtje aan lijkt het bijna op wat ik nu aan 'natuurlijke' borst heb.


Ik kijk wel even met die band, ik ga er vanuit dat ik hem braaf 6 weken ga dragen, maar kan me ook voorstellen dat ik hem af en toe wat losser ga doen. Nu nog niet iig.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 3 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum