Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

borstvergroting

+15
Zwerver
Caresses
Rouge
Rapunzel
Muus
Linnie1985
kwebbeltje
Lot
ijsjemeisje
Green_Pepper
Star007
Starla
claudiaveronique
Samantha
SuperGrover
19 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  ijsjemeisje do 13 dec 2012 - 9:51

Rouge schreef:
ijsjemeisje schreef:
Rouge schreef:

Ik ben 3400 euro kwijt voor mijn borstvergroting.

Wow dat is niet veel. Ik had altijd 5000,- in mijn achterhoofd.
Ik wil het al jaren. Maar kan mij er helaas niet toe zetten.Embarassed

Ja bij de duurdere klinieken betaal je dat wel bijna. Er zijn ook wel goedkopere en 'middenklasses'.

Wat houd je tegen? Alleen geld of angst?
Het is natuurlijk niet niks, en je hoort veel wisselende verhalen en ervaringen...

Geld speelt bij mij geen rol daarin.
Meer angst. Ik ben een enorme twijfelkont en controlfreak.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 10:19

Tja normaal ben ik ook redelijk control freak en bang voor pijn, maar dit is iets wat ik zo graag wil, dat het niet meer opweegt tegen de pijn die er tegenover staat. Net als bevallen haha...van te voren denk je ' ik wil zo graag een kindje, bevallen is bijzaak' en tijdens de bevalling denk je k&@€',t! Di nooit meer! En daarna ben je helemaal om Wink


Althans zo denk ik dat het bij mij voor mijn borsten ook opgaat Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  ijsjemeisje do 13 dec 2012 - 10:31

Hoe waren de reacties van de mensen in je omgeving?
Het lijkt mij dat je familie en vrienden positief reageren.
Maar hoe bijvoorbeeld je collega's en kennissen?

Ik weet dat je daar niet bij na moet denken.
Maar toch lijkt mij dat in het begin ook wel wennen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Muus do 13 dec 2012 - 21:29

.


Laatst aangepast door Muus op zo 1 sep 2013 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge do 13 dec 2012 - 23:40

ijsjemeisje schreef:Hoe waren de reacties van de mensen in je omgeving?
Het lijkt mij dat je familie en vrienden positief reageren.
Maar hoe bijvoorbeeld je collega's en kennissen?

Ik weet dat je daar niet bij na moet denken.
Maar toch lijkt mij dat in het begin ook wel wennen.

Ik doe er niet geheimzinnig over. Hoe geheimzinniger je er zelf over doet hoe meer beladen het wordt. Ik heb tegen enkele collega's gewoon gezegd dat ik een bv ga nemen, en mensen reageren gewoon normaal zolang je zelf het gewoon normaal zegt. Mijn ouders reageren er ook positief op, krijgen zelfs voor de kerst een bedragje zodat ik het voor de bv kan gebruiken. Verder ga ik het niet te pas en onpas tegen iedereen zeggen. Maar als mensen er naar vragen zal ik het gewoon zeggen, geen probleem mee.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver vr 14 dec 2012 - 2:11

Ik doe er ook totaal niet geheimzinnig over. Het is niet zo dat ik het tegen Jan en Alleman vertel, maar mensen waar ik veel mee om ga die weten het allemaal. Niemand heeft er raar op gereageerd. Ik heb geen enkele nare reactie gehad. Wel es de reactie dat zij nooit in een gezond lichaam zouden snijden, maar als ik dan mijn verhaal uitleg hoe ik mij erbij voelde en hoe onzeker ik er van werd begrepen ze het heel goed.

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat mijn siliconen er zo uit vielen...en het zat in een boterham zakje.... Hahahhaa
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge zo 13 jan 2013 - 9:11

Whaaaa nog 1 weekje, dan is het al zo ver! Meiden die een bv hebben gehad, hoe gaat het douchen de eerste dagen!? Moet je zelf ook verband verschonen oid?
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gast ma 14 jan 2013 - 1:00

Spannend Rouge, succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Muus do 17 jan 2013 - 21:22

Heel veel succes Rouge!!

Ik kreeg waterafstotende pleisters over de wond heen en hoefde ze alleen te verschonen indien deze loslieten. Dit was dus niet het geval en toen ik bij de huisarts de hechtingen eruit liet halen zijn de pleisters er pas afgegaan.

De dag na de operatie mocht ik het verband afhalen (ik leek wel een mummie, helemaal ingezwachteld). Ik ben toen met hulp van mijn man gaan douchen en dit ging prima. De dag daarna wilde ik alweer mijn haren wassen en heb dit zelf gedaan, dit ging naar mijn gevoel wel enigszins maar ik had ze niet goed gewassen en uitgespoeld haha. Ik kon mijn armen niet zo ver boven mijn hoofd doen om mijn haar goed te kunnen wassen (en dan had ik ze ook nog eens voor de spier laten zetten) De dagen erna ging het steeds beter en kon ik steeds meer.

Een vriendin van mij had haar protheses dual plane laten zetten en is echt afhankelijk geweest van de zorg van haar moeder. Die kon geen eens alleen naar het toilet gaan.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge vr 18 jan 2013 - 4:11

Oei..muus, ik doe ook dual plane, en heb me er ook op ingesteld dat ik me de eerste dagen zal gedragen als iemand zonder armen, dus kan alleen maar meevallen dan. Gelukkig is mijn man thuis om me te helpen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver za 19 jan 2013 - 1:35

Ik heb ook dual plane en inderdaad ik kon ook niet zelf naar de wc. Kon niet zelf uit een stoel komen niet zelf van bed en op bed...ik ben 4 dagen compleet afhankelijk geweest. Ik dufde ook niet recht te staan en had ze constant vast haha.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Lot zo 20 jan 2013 - 9:28

Succes Rouge!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver zo 20 jan 2013 - 13:18

Ook via hier even, onwijs veel succes gewenst en een goed herstel!! hug
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  kwebbeltje zo 20 jan 2013 - 19:09

Heel veel succes!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver ma 21 jan 2013 - 9:05

Ben benieuwd!! Hoe gaat het nu met je"?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Linnie1985 ma 21 jan 2013 - 10:31

Beetje late reactie, maar ik heb ook een bv gehad 3 jaar geleden een paar weken voor mijn verjaardag zelfs. Maare ik mocht een week niet douchen. Mijn ma moest me uit bed trekken, aangezien ik vanwege de spierpijn niet uit bed kon komen. En mijn ma die heeft mij zelfs moeten wassen, aangezien ik dat niet kon. Ik denk omdat het verband best strak zat. En toen het er na een week af was, kon ik eindelijk douchen.
Toen het verband eraf ging, moest ik zelfs huilen, zo blij was ik met mijn borsten. Van een a naar een c gegaan.

Ik (of eigenlijk van mijn moeder gekregen) heb er ongeveer 4200 euro voor betaald. Ik heb ook gel siliconen die niet kunnen gaan lekken mocht er een scheurtje In komen. Ik ben alleen de naam van de implantaten vergeten. Ik heb het in het maasstad ziekenhuis laten doen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver ma 21 jan 2013 - 11:02

Linnie, welke plaatsing heb jij gehad? Ik kan mij niet voorstellen dat jij al die dingen niet kon doen puur vanwege het verband.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Linnie1985 ma 21 jan 2013 - 11:07

Zwerver schreef:Linnie, welke plaatsing heb jij gehad? Ik kan mij niet voorstellen dat jij al die dingen niet kon doen puur vanwege het verband.

Pfoeh is al lang geleden, ik dacht achter de borstspier. Maar echt ik kon niks, zo erg was de spierpijn. Ik kon zelfs mn vriend niet zien haha, wilde het niet, maja zal wel komen dat ik toen rookte, en niet mocht roken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Zwerver ma 21 jan 2013 - 11:11

Het komt niet door je verband, het komt niet door het roken maar puur vanwege de plaatsing. Achter de borstspier en dual plane houdt in dat ze je spier los maken, dat is de reden waarom je niks kon doen. Ik was ook een week compleet afhankelijk van mijn exvriend en ik kon pas na week 3 zelf uit mijn bed komen. Ik heb dan ook totaal geen buikspieren, die je dan wel moet gebruiken...haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Linnie1985 ma 21 jan 2013 - 11:17

Zwerver schreef:Het komt niet door je verband, het komt niet door het roken maar puur vanwege de plaatsing. Achter de borstspier en dual plane houdt in dat ze je spier los maken, dat is de reden waarom je niks kon doen. Ik was ook een week compleet afhankelijk van mijn exvriend en ik kon pas na week 3 zelf uit mijn bed komen. Ik heb dan ook totaal geen buikspieren, die je dan wel moet gebruiken...haha

Haha erg he afhankelijk van anderen zijn Laughing. Ik woonde toen nog thuis. Mijn ma en stiefvader zorgde dat ik in de logeerkamer op n 1 persoonsbed met ruggeval dat omhoog kon kon liggen, met telefoon naast me. En ik mn ma roepen of naar beneden bellen met de huistelefoon als ik mijn bed uit wilde Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Muus ma 21 jan 2013 - 20:36

Hoe is het gegaan Rouge? En hoe ben je de nacht doorgekomen?

Linnie, jouw pijn kwam idd door het plaatsen van de protheses achter de spier. Ik stond na bijna 3 weken de woonkamer alweer te verven Wink

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rouge ma 21 jan 2013 - 20:54

Hey meien, ben er weer en hoe...ik heb echt heel veel pijn. Zal even vertellen hoe het gegaan is, lig nu met de iPad in bed, kan alleen m'n onderarmen bewegen (ja en benen natuurlijk Wink

We waren al heel vroeg van te voren weg gegaan ivm de sneeuw. Om 8.45u zou ik al geholpen worden, maar om half 7 waren we al daar. Proberend nog in de auto te slapen hahah maar dat werd te koud. Nou eindelijk naar binnen en nog even wachten. Maar vanaf het moment dat ik meegeroepen werd ging het vrij snel. Hele aardige artsen etc, voelde me wel gespannen Maaarja...toen de narcose begon te werken is het zo voorbij gegaan. Ik werd om 11u wakker, eerste wat ik deed was voelen of er wel wat gebeurd was smile maar ik had al behoorlijk spierpijn, terwijl zo'n vrouw zei dat je er vlak na nog niks gaat voelen. Nou ben ik wel een type die snel pijn heeft, maar ja. Werd naar een kamer gebracht en toen kon mijn man weer bij me. Wat ik minder vond is dat er nog een stel was, dus lekker hard klagen over je pijn doe je dan minder Wink. Nog paar uurtjes gebleven en rond 3 uur of half 4 naar huis.

Maar damn ik kan niks! Mijn man moet alles doen, voeren, wc helpen, haar uit m'n gezicht. En ik heb nu echt zo ongelooflijke spierpijn, helemaal rondom. Er zit ook een strakke band boven m'n borsten en die snijdt enorm in mijn vlees onder m'n oksels, heb er nu maar watten tussen gedaan. Ik kan niet zelf opstaan, en moet om de zoveel tijd even verzitten omdat het anders te veel pijn doet, Maaarja dat is ook een hele klus.

En het resultaat heb ik alleen nog bedekt gezien, dus in de bh die ik aan heb. Mag hem vandaag uit om te douchen maar ik ben wel bang hoor, aan de ene kant wil ik ze heel graag zien maar door de pijn kan ik me niet voorstellen dat het er nog enigszins normaal uitziet. Als ik binnenkort foto's kan maken zal ik het showen haha ik ben nu wel al heel blij om een ronding in m'n borst te zien aan de bovenkant, want dat had ik allang niet meer. Zo in kleding is het formaat ook heel goed passend bij mijn figuur, helemaal niet dat je denkt zoooooo die heeft grote!

Nou ik hoop iig dat ik steeds wat minder pijn heb, want dit is echt niet grappig
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Muus ma 21 jan 2013 - 21:25

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt, maar dat was te verwachten haha. Gelukkig helpt je vriend je goed! Heb je goede pijnstillers gekregen? Over een paar dagen zal je zien dat het beter gaat. Ik liep de eerste dagen net als een oma, en hield mijn borsten stevig vast (alsof ze eruit konden vallen) Fijn dat je nu al blij bent met het resultaat, ik was dat echt niet! Dat kwam pas na een paar weken toen de zwelling eruit was en ze gingen zakken.

Die band, is dat om je protheses omlaag te drukken? Hoe lang moet je die omhouden? Hoeveel cc heb je nu uiteindelijk gekregen?

Een heel vlot en goed herstel gewenst verder!

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rapunzel ma 21 jan 2013 - 21:25

Vriendin van mij heeft haar borsten laten vergroten en na een half jaar gingen haar siliconen lekken en moest ze nogmaals de hele operatie opnieuw ondergaan. Ik zou zelf geen borstvergroting aandurven vanwege alle operaties en ellende die het met zich mee brengt. Siliconen moeten ook om de zoveel jaar vervangen worden om verkapseling tegen te gaan.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Rapunzel ma 21 jan 2013 - 21:27

Rouge, krijg je ook morfine? Vriendin van mij had zoveel pijn dat ze morfine kreeg. Sterkte!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvergroting - Pagina 2 Empty Re: borstvergroting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum