Welke kerstcadeaus koop jij?
+15
Arwyn
Mida4you
Niekske
Bluestar
Silver
Ooh La La!
Océane
Inge
Japie
Jasmine
Guusje
girli
Rush
Fortissimo
Muurvlindertje
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke kerstcadeaus koop jij?
Ik heb alleen iets voor de kinderen, toevallig allebei van Marktplaats, omdat ik voor allebei iets vond wat ik heel leuk vind om te geven, wat niet (meer) in de winkel te koop is. Voor Yrsa heb ik een circus van Playmobil gekocht en voor Ezra een enorme hoeveelheid kleine poppetjes van Sesamstraat, daar speelt hij graag mee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh La La! schreef:Wij hebben thuis besloten om dit jaar kerst zonder cadeautjes te vieren.
Bij m'n schoonouders vieren we geen kerst.
Ik heb voor mijn vriend wel een cadeau, een diner in een sterrenrestaurant.
Dit is voor kerst, maar ook omdat ie 2e kerstdag 30 wordt.
Oh gaaf! Waar gaan jullie heen?
Ontopic;
Ik heb voor mijn vriend goede handschoenen voor op z'n scooter, een zwarte huisbroek, DVD van Robbie Willliams, Royal Albert Hall (weet dat ie al heel oud is, maar hij is gek op zijn versie van "My way" vandaar...) Verder moet ik nog wat dingen halen. Weet nog niet zo goed wat....
Voor de dochters van mijn vriend hebben we o.a.;Itunes kaarten, nieuwe dekbedovertrekken, parfum, bioscoopbonnen, sieraden, makeup, kleding, sloffen, krijtbord, fotolijstjes, en nog veel meer! We hebben niks met sinterklaas gedaan, dus nu lekker verwennen!
Voor m'n vader een nieuw vest en een nieuwe blouse
Voor m'n neefje ook nieuwe kleren, en een houten loopfietsje
Voor m'n broer en schoonzus; een pakket met allemaal spulletjes om sushi te maken (heel uitgebreid via de groothandel)
Voor m'n schoonouders moeten we nog op pad, die zijn het moeilijkste om iets voor te kopen/verzinnen
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik vind mezelf dit jaar echt geniaal (mag je dat over jezelf zeggen?). We waren te stappen vorige week toen mijn vriend iemand zag lopen in een geweldig tshirt. Hij raakte de hele avond er maar niet over uit hoe super tshirt die jongen aanhad. Dus toen mijn vriend niet keek heb ik die jongen gevraagd of ik even zijn tshirt goed mocht bekijken. Toen ik thuis was heb ik het gegoogled, was echt bijna nergens te krijgen. Nu komt het geïmporteerd uit Amerika en wordt volgende week geleverd, dus ben helemaal blij met mezelf. Wat zal hij verrast zijn!
En daarnaast heb ik alle boeken in een boekenset van games of thrones, zijn favoriete serie op het moment besteld. Het schijnt een beetje in dezelfde sfeer geschreven te zijn als mijn vriend zelf schrijft, dus daar ben ik ook heel content over.
En stiekem heb ik gewoon NOG een idee. Hij wil heel graag een fiets. Nu heb ik huisgenoot gevraagd en die weet een plek waar ze tweedehands fietsen verkopen voor een prikkie.. Maar ja, ik moet het natuurlijk ook niet over do-en. Maar vind het gewoon zo leuk om dit allemaal te regelen!
Edit: we doen verder niks met kerst, dat is nog wel het idiote. Mijn vriend komt uit een (niet praktiserende) moslim familie dus kerst is daar een normale dag. Dus geen kerstboom, geen versiering, niks, het doet hem gewoon niks. En hij zou het wel om mij accepteren maar het is natuurlijk minder leuk ons huisje te versieren als alleen IK er plezier aan beleef. Ze deden overigens ook niks aan wel moslim feestdagen en natuurlijk ook geen sinterklaas dus ergens zijn wij wel enorm verwend in Nederland.. Anyway, ik denk dat ik 1 van de dagen gewoon plan als kerst, dat we uit eten gaan en dan de cadeautjes geef. Heb vorig jaar prachtige oorbellen van hem gehad terwijl ik niks verwachte, dus deze keer is het mooi andersom!
En daarnaast heb ik alle boeken in een boekenset van games of thrones, zijn favoriete serie op het moment besteld. Het schijnt een beetje in dezelfde sfeer geschreven te zijn als mijn vriend zelf schrijft, dus daar ben ik ook heel content over.
En stiekem heb ik gewoon NOG een idee. Hij wil heel graag een fiets. Nu heb ik huisgenoot gevraagd en die weet een plek waar ze tweedehands fietsen verkopen voor een prikkie.. Maar ja, ik moet het natuurlijk ook niet over do-en. Maar vind het gewoon zo leuk om dit allemaal te regelen!
Edit: we doen verder niks met kerst, dat is nog wel het idiote. Mijn vriend komt uit een (niet praktiserende) moslim familie dus kerst is daar een normale dag. Dus geen kerstboom, geen versiering, niks, het doet hem gewoon niks. En hij zou het wel om mij accepteren maar het is natuurlijk minder leuk ons huisje te versieren als alleen IK er plezier aan beleef. Ze deden overigens ook niks aan wel moslim feestdagen en natuurlijk ook geen sinterklaas dus ergens zijn wij wel enorm verwend in Nederland.. Anyway, ik denk dat ik 1 van de dagen gewoon plan als kerst, dat we uit eten gaan en dan de cadeautjes geef. Heb vorig jaar prachtige oorbellen van hem gehad terwijl ik niks verwachte, dus deze keer is het mooi andersom!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: