Welke kerstcadeaus koop jij?
+15
Arwyn
Mida4you
Niekske
Bluestar
Silver
Ooh La La!
Océane
Inge
Japie
Jasmine
Guusje
girli
Rush
Fortissimo
Muurvlindertje
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke kerstcadeaus koop jij?
Wat ga jij voor de Kerst kopen?
Voor je vriend/man, je ouders, jezelf en misschien nog andere mensen?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Re: Welke kerstcadeaus koop jij?
Voor mijn vriend heb ik echt zo'n leuk cadeautje maar ik ben bang dat hij het straks per ongeluk hier leest haha, dus ik zeg het niet!
Mijn ouders en zus zijn er niet met kerst en hebben al sinterklaascadeautjes gekregen. Voor mijn opa en schoonfamilie moet ik ook nog even wat bedenken. Mijn zwagertje krijg in ieder geval een honkbalknuppel.
Mijn ouders en zus zijn er niet met kerst en hebben al sinterklaascadeautjes gekregen. Voor mijn opa en schoonfamilie moet ik ook nog even wat bedenken. Mijn zwagertje krijg in ieder geval een honkbalknuppel.
Gast- Gast
Voor mijn vriend moet ik nog wat verzinnen. We zijn er nog niet over uit wat voor bedrag we voor elkaar doen
Verder moet ik nog wat kopen voor mijn zwager. Echt vreselijk, want ik kan niks bedenken en hij schrijft niks op zijn lootje.
Verder moet ik nog wat kopen voor mijn zwager. Echt vreselijk, want ik kan niks bedenken en hij schrijft niks op zijn lootje.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ben benieuwd Harrison!
Wij geven elkaar met Kerst altijd veel, omdat we niks aan Sinterklaas doen verder en allebei een 13de maand hebben.
Ik koop voor mezelf: een jurk voor Kerst. Verder ga ik lekker naar de zonnebank, de kapper en laat ik mooie acrylnagels zetten met een glittertje erin voor de feestdagen.
Voor m'n vriend: nieuwe schoenen van Van Bommel, overhemd en stropdas van Olymp, boek van Youp van 't Hek, luchtje (La Coste of Hugo Boss of Armani), een Suske en Wiske , Gillette pakket, mooie trui of vest.
Voor m'n vader en stiefmoeder een douchepakket.
Voor m'n opa en oma jenever, chocola en een kerststuk.
Voor m'n schoonmoeder een douchepakket.
Voor m'n moeder een w.hite muskpakket van the body shop.
Wij geven elkaar met Kerst altijd veel, omdat we niks aan Sinterklaas doen verder en allebei een 13de maand hebben.
Ik koop voor mezelf: een jurk voor Kerst. Verder ga ik lekker naar de zonnebank, de kapper en laat ik mooie acrylnagels zetten met een glittertje erin voor de feestdagen.
Voor m'n vriend: nieuwe schoenen van Van Bommel, overhemd en stropdas van Olymp, boek van Youp van 't Hek, luchtje (La Coste of Hugo Boss of Armani), een Suske en Wiske , Gillette pakket, mooie trui of vest.
Voor m'n vader en stiefmoeder een douchepakket.
Voor m'n opa en oma jenever, chocola en een kerststuk.
Voor m'n schoonmoeder een douchepakket.
Voor m'n moeder een w.hite muskpakket van the body shop.
Muurvlindertje- Prater
Ik wil mijn vriend een nieuwe telefoon, een trui en een december lot geven.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh ja Rush, ik moet nog staatsloten kopen voor de Oudejaarsloterij!
En wat flessen champagne/prosecco!
En wat flessen champagne/prosecco!
Muurvlindertje- Prater
Ik heb nog geen lijstjes, dus nu nog niets!
Mijn vader krijgt dvd's.
Mijn vader krijgt dvd's.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
We doen niet aan cadeautjes met kerst, misschien dat ik m'n vriend nog een klein cadeautje koop.
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
niks, wij doen niet aan kerst. Maar waarom vieren jullie en sinterklaas en kerst?
Gast- Gast
Mijn schoonouders vinden dat leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij zetten waarschijnlijk wel wat cadeautjes onder de boom, gewoon omdat dat zo gezellig staat. Maar om nu cadeautjes neer te zetten waar niks in zit, vind ik weer ze sneu voor onze dochter.
Ik heb alleen nog niet echt een idee wat. Waarschijnlijk voor mezelf een pakketje van de Rituals. Voor man en dochter moet ik nog even diep nadenken.
Ik heb alleen nog niet echt een idee wat. Waarschijnlijk voor mezelf een pakketje van de Rituals. Voor man en dochter moet ik nog even diep nadenken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wij hebben lootjes getrokken en ik heb mijn vriend.
Hij heeft bioscoopbonnen opgeschreven, een sjaal, free recordshop bonnen en zo'n russische bontmuts. Die dingen vind ik zo leuk, dus die krijgt hij in ieder geval zeker niet. De rest koop ik en ik denk dat ik er nog een serie op dvd bij doe.
Hij heeft bioscoopbonnen opgeschreven, een sjaal, free recordshop bonnen en zo'n russische bontmuts. Die dingen vind ik zo leuk, dus die krijgt hij in ieder geval zeker niet. De rest koop ik en ik denk dat ik er nog een serie op dvd bij doe.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Wij doen een paar cadeautjes onder de boom.
Voor mijn man heb / koop ik: Het nieuwste stripboek van Dirk Jan, Staatslot met eindcijfer 6, bioscoopbon, dvd overspel, en een boek
Voor mijn man heb / koop ik: Het nieuwste stripboek van Dirk Jan, Staatslot met eindcijfer 6, bioscoopbon, dvd overspel, en een boek
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen lootjes met Kerst (want Sinterklaas wordt groots gevierd hier) wij hebben mijn zusje en moeder. Voor mijn moeder hebben we: 2 wasgij puzzels en de nieuwste cd van Jan Smit. Voor mijn zusje hebben we: Mobiele oplader van Duracell (roze), boek van Robert Jones - Makeup Makeovers en een zilveren armbandje.
Wij doen 50 euro p.p. trouwens
Met schoonfamilie dit jaar geen kerstcadeau's aangezien mijn zwager en schoonzus opeens ruzie hebben met mijn schoonouders valt het in het water allemaal. Maar voor ons neefje gaan we nog wel iets kopen, maar nog geen idee wát...
Met schoonfamilie dit jaar geen kerstcadeau's aangezien mijn zwager en schoonzus opeens ruzie hebben met mijn schoonouders valt het in het water allemaal. Maar voor ons neefje gaan we nog wel iets kopen, maar nog geen idee wát...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Wij hebben thuis besloten om dit jaar kerst zonder cadeautjes te vieren.
Bij m'n schoonouders vieren we geen kerst.
Ik heb voor mijn vriend wel een cadeau, een diner in een sterrenrestaurant.
Dit is voor kerst, maar ook omdat ie 2e kerstdag 30 wordt.
Bij m'n schoonouders vieren we geen kerst.
Ik heb voor mijn vriend wel een cadeau, een diner in een sterrenrestaurant.
Dit is voor kerst, maar ook omdat ie 2e kerstdag 30 wordt.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Harrison schreef:Voor mijn vriend heb ik echt zo'n leuk cadeautje maar ik ben bang dat hij het straks per ongeluk hier leest haha, dus ik zeg het niet!
Ohh ik ben benieuwd!
Ik heb voor mijn 2 kleine neefjes van die grote kerstmanchocolade poppen gekocht haha. Voor mijn vriend wil ik denk ik mooie cufflinks kopen. Voor mijn ouders weet ik het nog niet. Voor mijn zus en haar man denk ik ook iets van chocolade kerstmannen ofzo hahaha. Wij vieren eigenlijk geen kerst met cadeau's. Maar ik vind het leuk om wat cadeautjes onder de boom te leggen
Gast- Gast
Océane schreef:Wij doen lootjes met Kerst (want Sinterklaas wordt groots gevierd hier) wij hebben mijn zusje en moeder. Voor mijn moeder hebben we: 2 wasgij puzzels en de nieuwste cd van Jan Smit. Voor mijn zusje hebben we: Mobiele oplader van Duracell (roze), boek van Robert Jones - Makeup Makeovers en een zilveren armbandje.
Als jullie al zoveel uitgeven pp terwijl jullie het niet groot vieren, wat geven jullie dan wel niet uit als je het groot viert?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik bedoel meer dat we met kerst lootjes doen en we bij sinterklaas voor iedereen cadeautjes doen. Maar dan wordt er inderdaad en in ieder geval voor de kinderen wel wat meer uitgegeven ja.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Voor mijn vriend heb ik de BlueRay+CD van Coldplay live in concert.
Voor de rest doen we niet aan cadeaus, ben benieuwd waar hij mee komt.
Voor de rest doen we niet aan cadeaus, ben benieuwd waar hij mee komt.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik lees mee! Heb nog wat ideeen nodig.
Voor mijn vriend wilde ik een shirt van de Dallas Cowboys (American football) kopen, maar we hebben geen creditcard, en de gene van wie we hem gebruiken ook niet meer.. Dan maar een luchtje of kleren.
Voor mijn zoontje een babygym, verder nog kijken of ik er nog wat bij doe.
Voor mijn moeder pantoffels en iets voor in huis.
Voor mijn zus de dvd van de Toppers, onderbroeken en misschien nog een hardloopbroek.
Schoonouders een huistelefoon en een klok.
Schoonzusje en vriendin van mn schoonbroertje iets van sieraden.
Schoonbroertje nog geen idee!
Vader: Een sjaal en een muts.
Stiefmoeder: Nog geen idee.
Zo een hele lijst zie ik. En ik moet alles nog kopen:oops:
Voor mijn vriend wilde ik een shirt van de Dallas Cowboys (American football) kopen, maar we hebben geen creditcard, en de gene van wie we hem gebruiken ook niet meer.. Dan maar een luchtje of kleren.
Voor mijn zoontje een babygym, verder nog kijken of ik er nog wat bij doe.
Voor mijn moeder pantoffels en iets voor in huis.
Voor mijn zus de dvd van de Toppers, onderbroeken en misschien nog een hardloopbroek.
Schoonouders een huistelefoon en een klok.
Schoonzusje en vriendin van mn schoonbroertje iets van sieraden.
Schoonbroertje nog geen idee!
Vader: Een sjaal en een muts.
Stiefmoeder: Nog geen idee.
Zo een hele lijst zie ik. En ik moet alles nog kopen:oops:
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Wij hebben bij mijn ouders lootjes getrokken en ik heb de vriendin van mijn broertje. Ze had een duidelijk lijstje, dus dat was makkelijk ik heb een puzzel van 1000 stukjes (met een komische tekening van Barcelona, daar zijn ze op vakantie geweest), twee kommetjes van Blond (voor chips enzo) en een dvd van Janis Joplin. Nu is er nog vijf euro van het budget over en daarvan ga ik nog een mooi zoutpotje kopen.
Bij mijn vriendinnen doen we ook lootjes, voor 15 euro, alleen heeft degene die ik getrokken heb, een lijstje met allemaal dingen die duurder zijn dan 15 euro of dingen van winkels die niet in deze stad liggen :S dus daar moet ik even iets creatiefs voor bedenken... heb in elk geval wel al inspiratie voor het gedicht, haha!
Voor mijn vriend wil ik ook wat cadeautjes voor onder de kerstboom, maar hij was twee weken geleden jarig, dus mijn inspiratie is op hij heeft van zijn ouders een nieuw pak gekregen, dus ik ga een mooi overhemd voor erbij kopen denk ik. En misschien een stropdas. En verder wat kleine dingetjes, leuk als er een paar pakjes liggen
Bij mijn vriendinnen doen we ook lootjes, voor 15 euro, alleen heeft degene die ik getrokken heb, een lijstje met allemaal dingen die duurder zijn dan 15 euro of dingen van winkels die niet in deze stad liggen :S dus daar moet ik even iets creatiefs voor bedenken... heb in elk geval wel al inspiratie voor het gedicht, haha!
Voor mijn vriend wil ik ook wat cadeautjes voor onder de kerstboom, maar hij was twee weken geleden jarig, dus mijn inspiratie is op hij heeft van zijn ouders een nieuw pak gekregen, dus ik ga een mooi overhemd voor erbij kopen denk ik. En misschien een stropdas. En verder wat kleine dingetjes, leuk als er een paar pakjes liggen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Eigenlijk doen we niet aan kerst maar we hebben besloten dat we alle 3 ( mijn man, ik en dochter ) 1 cadeau krijgen. Ik heb mijn kerstcadeau eigenlijk al gekregen. We waren afgelopen zaterdag aan het winkelen en ik wou zo graag de geurstokjes van Rituals maar ze zijn zo duur! 23 euro. Dus die heb ik eigenlijk afgelopen zaterdag al gekregen
Mijn dochter krijgt een speelhuis van Little People. En voor mijn man koop ik iets voor in zijn klus schuur of een leuke pyjama
Mijn dochter krijgt een speelhuis van Little People. En voor mijn man koop ik iets voor in zijn klus schuur of een leuke pyjama
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij doen in principe niet aan cadeaus, maar ik heb voor Sinterklaas een ketting gekregen van mijn vriend. Denk dat ik even ga shoppen voor een horloge voor hem voor kerst
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Niks. Wij vieren Kerst om de Christelijke reden, en niet met cadeaus. Al zitten we er wel over te denken om onszelf (man en ik) een nieuw fototoestel cadeau te doen van de decemberbonussen.
Gast- Gast
Wij vieren het beide kerstdagen. 1ste bij mijn vriend zijn ouders, 2de doen wij samen bij ons thuis.
Voor mijn vriend heb ik een nieuwe portemonnee, geurpakket en hij wil graag een flex. Verder zal ik nog even voor hem kijken.
Verder hebben wij lootjes moeten trekken. Hebben opa en oma, hoe toevallig.
Voor oma: nagellak, douchefris (dove), theezak schaaltjes, scoreblockje voor yathzee, geurkaarsjes. Hier moet verder ook nog wat voor gekocht worden.
Voor opa: scheerzeep, aftershave. Ook hier moet nog meer voor gekocht worden. Moeten minstens 8 kadootjes p.p hebben, dat is ieder jaar zo.
Voor mijn vriend heb ik een nieuwe portemonnee, geurpakket en hij wil graag een flex. Verder zal ik nog even voor hem kijken.
Verder hebben wij lootjes moeten trekken. Hebben opa en oma, hoe toevallig.
Voor oma: nagellak, douchefris (dove), theezak schaaltjes, scoreblockje voor yathzee, geurkaarsjes. Hier moet verder ook nog wat voor gekocht worden.
Voor opa: scheerzeep, aftershave. Ook hier moet nog meer voor gekocht worden. Moeten minstens 8 kadootjes p.p hebben, dat is ieder jaar zo.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: