Ervaringen domperion/ wegvallen melkproductie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ervaringen domperion/ wegvallen melkproductie
Hoi
Na een toch al wat moeizame borstvoeding is nu na een flinke buikgriep mn productie echt helemaak weg ondanks constant aanleggen etc. onder begeleiding van een lactatiekundige ben.ik nu druk bezig er weer gang in te krijgen (kolfregime)maar toeschietreflex blijft tot nu toe uit. De lactatiekundige heeft aangegeven dat ik donderdag bij de huisarts (als t niet verbeterd) om domperudon kan vragen.
Mn voorraad in de vriezer is bijna op dus zal kv moeten geven.
Iemand ervaringen tips,beetje pep talk?
Na een toch al wat moeizame borstvoeding is nu na een flinke buikgriep mn productie echt helemaak weg ondanks constant aanleggen etc. onder begeleiding van een lactatiekundige ben.ik nu druk bezig er weer gang in te krijgen (kolfregime)maar toeschietreflex blijft tot nu toe uit. De lactatiekundige heeft aangegeven dat ik donderdag bij de huisarts (als t niet verbeterd) om domperudon kan vragen.
Mn voorraad in de vriezer is bijna op dus zal kv moeten geven.
Iemand ervaringen tips,beetje pep talk?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Ervaringen domperion/ wegvallen melkproductie
Domperidon werkt, alleen als je stopt is het effect wel weg.
Ik heb het lange tijd gebruikt omdat mijn jongens het niet aan de borst deden en ik fulltime kolfde voor 2. De eerste paar keren moest ik het zelf betalen, daarna kreeg ik via de huisarts een recept voor chronisch gebruik.
Oxytocine neusspray wekt de TSR op, heb je dat al geprobeerd? Is op recept via huisarts verkrijgbaar.
Ik heb het lange tijd gebruikt omdat mijn jongens het niet aan de borst deden en ik fulltime kolfde voor 2. De eerste paar keren moest ik het zelf betalen, daarna kreeg ik via de huisarts een recept voor chronisch gebruik.
Oxytocine neusspray wekt de TSR op, heb je dat al geprobeerd? Is op recept via huisarts verkrijgbaar.
Gast- Gast
Uhm nee iemand van de provinciale kraamzorg.
Aan de borst gaat hier ook moeilijk maar t ging met tepelhoedje wel. Het koste ons beiden alleen heel erg veel energie.
Fijn dat t helpt want vrees dat de kans groot is dat ik ook aan t kolven kan blijven.neuspray kan ik ook wel even vragen.
Aan de borst gaat hier ook moeilijk maar t ging met tepelhoedje wel. Het koste ons beiden alleen heel erg veel energie.
Fijn dat t helpt want vrees dat de kans groot is dat ik ook aan t kolven kan blijven.neuspray kan ik ook wel even vragen.
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:Uhm nee iemand van de provinciale kraamzorg.
Dan kun je het beste die bellen (zal je een PM sturen als je wilt?)
Dat is echt een hele kundige en lieve Lk, ik heb er heel veel aan gehad, en hoor helaas minder goede verhalen over de Lk van de provinciale kraamzorg..
Gast- Gast
Oow graag siep!
Twijfel een beethe of medicatie de juiste oplossing is,ook omdat t in de melk terecht komt.
Pffff dillema's hoor
Twijfel een beethe of medicatie de juiste oplossing is,ook omdat t in de melk terecht komt.
Pffff dillema's hoor
bolus26- Ratel
Borstvoedingsthee drinken.
Vaak kolven
Zelf veel drinken.
Tsr opwekken door naar je dochter te kijken of een foto kan helpen.
Vaak kolven
Zelf veel drinken.
Tsr opwekken door naar je dochter te kijken of een foto kan helpen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Oh en ik zou nog zeggen:
Veel aanleggen, aanleggen en aanleggen (clusteren)
Veel bloot op bloot
Slaap samen of iig op dezelfde kamer
Neem rust!
Veel aanleggen, aanleggen en aanleggen (clusteren)
Veel bloot op bloot
Slaap samen of iig op dezelfde kamer
Neem rust!
Gast- Gast
Ik heb eventueel nog wel borstvoedingsthee, mocht je daar interesse in hebben. Heb nog 6 zakjes, zijn houdbaar tot mei 2013, dus ik heb er zelf niks meer aan.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt siep,jouw tips en die van happydobby doe ik al tot heden zonder enig effect.
Mickey bedankt voor t aanbod,maar ik heb al inhuis!
Mickey bedankt voor t aanbod,maar ik heb al inhuis!
bolus26- Ratel
De lactatiekundige waar ik mee werk adviseert fenegriek thee. Fenegriek korrels uit een natuurwinkel halen en daar thee van maken. Ik zie er zelf goed resultaat mee.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: