Onze dag!
+17
blondje1313
Oasis
Inge
bolus26
Amber-
Happydobby
*Lookie*
L!ND@
studiebol
PapillonRose
LindaK
liesje
rapa nui
Parisienne
Monte
Muppetje
joyce0606
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Onze dag!
Hallo meiden!
ik heb hier en daar gelezen dat jullie nieuwsgierig zijn naar hoe onze dag is geweest! dus bij deze open ik even een nieuw topic. ik hoop dat hij mag blijven staan omdat het niet echt met zwangerschap/kids te maken heeft (buiten om dat ik een dikke buik heb:) )
om 9 uur zat ik bij de kapper, mijn (nu) man heeft mijn bloemen gehaalt, het was toen echt vreselijk weer! heel erg onweren en heb ik ondertussen maar even op google gezocht naar een binnenlocatie voor de foto's (toch handig die telefoontjes )
om 13.00 werd ik opgehaalt en was het net een half uur droog, dus toch naar onze buiten locatie, wat een geluk.
rond 14.30 waren wij weer thuis, waar de rest van getuigen en ouders kwamen om nog even een bakkie te doen.
vervolgens om 15.50 naar het stadhuis, en om 16.00 naar binnen, nog wat foto's gemaakt en ron 17.00 zijn wij naar het zaaltje gegaan, daar hebben wij taart gegeten, daarna buffet. en vervolgens begon het feest om 20.00 uur. er zijn veel mensen geweest en het is harstikke gezellig geweest!
mijn zus had nog een briefje bij de kaart gedaan waar wij niet van wisten. er stond op of de mensen wat leuks wilde kopen/maken voor de aankomende kleine, dus we hebben ontzettende en zeer praktische spullen gehad, veel luiers, billendoekjes, rompers, speentjes, flesjes...noem het maar op!
hier onder een paar foto's!
ik heb hier en daar gelezen dat jullie nieuwsgierig zijn naar hoe onze dag is geweest! dus bij deze open ik even een nieuw topic. ik hoop dat hij mag blijven staan omdat het niet echt met zwangerschap/kids te maken heeft (buiten om dat ik een dikke buik heb:) )
om 9 uur zat ik bij de kapper, mijn (nu) man heeft mijn bloemen gehaalt, het was toen echt vreselijk weer! heel erg onweren en heb ik ondertussen maar even op google gezocht naar een binnenlocatie voor de foto's (toch handig die telefoontjes )
om 13.00 werd ik opgehaalt en was het net een half uur droog, dus toch naar onze buiten locatie, wat een geluk.
rond 14.30 waren wij weer thuis, waar de rest van getuigen en ouders kwamen om nog even een bakkie te doen.
vervolgens om 15.50 naar het stadhuis, en om 16.00 naar binnen, nog wat foto's gemaakt en ron 17.00 zijn wij naar het zaaltje gegaan, daar hebben wij taart gegeten, daarna buffet. en vervolgens begon het feest om 20.00 uur. er zijn veel mensen geweest en het is harstikke gezellig geweest!
mijn zus had nog een briefje bij de kaart gedaan waar wij niet van wisten. er stond op of de mensen wat leuks wilde kopen/maken voor de aankomende kleine, dus we hebben ontzettende en zeer praktische spullen gehad, veel luiers, billendoekjes, rompers, speentjes, flesjes...noem het maar op!
hier onder een paar foto's!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Onze dag!
Gefeliciteerd! Het klinkt als een geslaagde dag. Leuke fotos ook!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat een leuke foto's en gelukkig was het net droog toen jullie foto's gingen maken. Je was vast wel moe na zo'n dag?(nog in de avond een feest met zo'n kleintje in je buik)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Nog gefeliciteerd! Leuke foto's! Zo te horen hebben jullie ook een leuke dag gehad! Hoe ging het qua vermoeidheid?! Was het nog wel een beetje voor je uit te houden op het feest 's avonds?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuk om foto's van je te zien: mooie eenvoudige jurk heb je aan.
Gast- Gast
Wat zag je er mooi uit! En wat lekker dat je nog buiten foto's hebt kunnen maken!
Op de laatste foto zou je zo denken dat je in de herfst getrouwd bent ipv in de zomer...
Op de laatste foto zou je zo denken dat je in de herfst getrouwd bent ipv in de zomer...
Gast- Gast
Leuke foto's. Had je genoeg drankjes voor het feest? (ivm je geplaatste topic erover) of kun je nu nog maanden aan de cola loght?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
hoi joyce en man,
wat super dat het toch nog even droog is geweest voor de foto's. en ze zijn heel leuk geworden
ook leuk om te horen dat het een geslaagde dag is geweest geniet lekker van jullie honnymoon
gr liesje
wat super dat het toch nog even droog is geweest voor de foto's. en ze zijn heel leuk geworden
ook leuk om te horen dat het een geslaagde dag is geweest geniet lekker van jullie honnymoon
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Lekker nagenieten nu!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Gefeliciteerd! Klinkt als een mooie dag. En wat een leuke foto´s van jullie saampjes.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een leuke foto's! Mooi boeket had je!
En wat leuk dat je allemaal dingentjes hebt gekregen voor de baby, leuk idee van je zus!!
En wat leuk dat je allemaal dingentjes hebt gekregen voor de baby, leuk idee van je zus!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Klinkt als een mooie dag Joyce!
Was het een beetje te doen zo (half)hoogzwanger?
Was het een beetje te doen zo (half)hoogzwanger?
Gast- Gast
Gefeliciteerd! Leuke foto's!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat zag je er leuk uit leuk om je eens helemaal te zien .. i.p.v. alleen je zwangerschapsbuikje hihi
Nou als ik het zo lees, is het een erg geslaagde dag geweest!
Nou als ik het zo lees, is het een erg geslaagde dag geweest!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Wat zie je er leuk uit zeg! En de foto's zijn zelf ook erg mooi! Nu lekker genieten he met z'n twee!
Wat zie je er leuk uit zeg! En de foto's zijn zelf ook erg mooi! Nu lekker genieten he met z'n twee!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!!
Klinkt alsof het een geslaagde dag was. Je zag er ook mooi uit zo te zien!
Klinkt alsof het een geslaagde dag was. Je zag er ook mooi uit zo te zien!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Gefelicteerd, erg mooie foto's
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
dank jullie wel dames!!
het weer van juli en augustus is ook echt wel herfstachtig geweest, dus heel de natuur is van slag! maar inderdaad lijkt wel herfst op de foto's.
wij hebben best veel drank over! dat had ik niet echt verwacht. vooral veel bier over, frisdrank ook wel maar goed dat raken we nog wel kwijt, en mijn man (haha) is in november jarig.
verder heb ik het aardig getrokken, die dag daarvoor had ik best weer last van mijn nieren, maar gister had ik daar geen last van. tijdens het buffet wel even een inkakmomentje, maar toen de avondgasten kwamen kreeg ik wel weer nieuwe energie. de kleine begon wel te protesteren, waardoor ik wat last kreeg van mijn buik (harde buik??) maar is niet overheersend geweest.
vandaag hebben we de zooi opgeruimd we zijn echt goed verwend!
nu gaat het dagelijks leven weer door. daar heb ik ook wel weer zin in, weer beetje rust in de tent, en beetje richten op de kleine.
het weer van juli en augustus is ook echt wel herfstachtig geweest, dus heel de natuur is van slag! maar inderdaad lijkt wel herfst op de foto's.
wij hebben best veel drank over! dat had ik niet echt verwacht. vooral veel bier over, frisdrank ook wel maar goed dat raken we nog wel kwijt, en mijn man (haha) is in november jarig.
verder heb ik het aardig getrokken, die dag daarvoor had ik best weer last van mijn nieren, maar gister had ik daar geen last van. tijdens het buffet wel even een inkakmomentje, maar toen de avondgasten kwamen kreeg ik wel weer nieuwe energie. de kleine begon wel te protesteren, waardoor ik wat last kreeg van mijn buik (harde buik??) maar is niet overheersend geweest.
vandaag hebben we de zooi opgeruimd we zijn echt goed verwend!
nu gaat het dagelijks leven weer door. daar heb ik ook wel weer zin in, weer beetje rust in de tent, en beetje richten op de kleine.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Gefeliciteerd!!
Mooie foto's
Mooie foto's
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
gefeliciteerd en heel veel geluk samen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Jullie zagen er mooi uit! Heel veel geluk, ook met de kleine straks!
Gast- Gast
Gefeliciteerd
veel geluk met elkaar
veel geluk met elkaar
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: