Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze kat

+7
Siamsa
Bazinga
Tinus
Sorella
Rovine
Minx
Linnie1985
11 plaatsers

Ga naar beneden

Onze kat Empty Onze kat

Bericht  Linnie1985 zo 13 mei 2012 - 1:52

Mijn vriend heeft de kat zo goed afgericht, je kan gewoon je bord met eten op de grond zetten en even weggaan en ze blijft er echt gewoon vanaf. Ze eet alleen wanneer er iets in haar voederbakje zit. Esra komt ook never nooit op het aanrecht en als je haar er al opzet, springt ze er gelijk vanaf.

Katten en hond bij mijn ouders die pakken gewoon dingen van het aanrecht, gooien het er ook wel eens vanaf en eet de hond het op

Jullie nog van die aparte huisdieren?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze kat Empty Re: Onze kat

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 2:20

Zo, dat heb je netjes voor elkaar gekregen. Die van ons komt met een onschuldig hoofd en een snuit vol slagroom en kruimels de woonkamer in terwijl er in de keuken 5 min een taart op het aanrecht stond.

Of loopt met een sgaggerijnige kop over de tafel terwijl er bezoek is eten terwijl hij weet dat dat niet mag.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 13 mei 2012 - 2:21

Die van ons was afgelopen week aan het grommen tegen mijn tas. haha we lagen helemaal in een deuk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine zo 13 mei 2012 - 2:31

Als mijn kat doorheeft dat iets niet mag gaat hij het juist inzetten als chantagemiddel. Onze kat 394967

De poes van mijn ex moest wel alleen eten uit haar voerbakje. Ze had 3 bakjes en soms deed ik het onnadenkend in de verkeerde, dan at ze het niet. Wel heb ik met haar eens een boterham zonder kaas gehad toen ik even naar de wc ging.

Mijn kater is bijzonder in de zin dat je er alles mee kan en hij dat luid snorrend toelaat. Door de lucht slingeren aan zijn achterpoten, aankleden of inpakken, hij vindt het allemaal best.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sorella zo 13 mei 2012 - 3:09

Mijn kat kan zitten, pootjes geven en opspringen. Ik wilde eigenlijk een hond Onze kat 394967
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 3:48

Rovine schreef:Als mijn kat doorheeft dat iets niet mag gaat hij het juist inzetten als chantagemiddel. Onze kat 394967

De poes van mijn ex moest wel alleen eten uit haar voerbakje. Ze had 3 bakjes en soms deed ik het onnadenkend in de verkeerde, dan at ze het niet. Wel heb ik met haar eens een boterham zonder kaas gehad toen ik even naar de wc ging.

Mijn kater is bijzonder in de zin dat je er alles mee kan en hij dat luid snorrend toelaat. Door de lucht slingeren aan zijn achterpoten, aankleden of inpakken, hij vindt het allemaal best.

Huh? Pak je hem serieus bij zijn achterpoten en slinger je hem door de lucht? :shock:
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Rovine zo 13 mei 2012 - 4:49

Ja, boven mijn hoofd. Onze kat 394967

Nee, maar bijvoorbeeld rondzwieren of ondersteboven oppakken. Mijn ex pakte hem nog wel eens bij zijn poten en legde hem dan in zijn nek als een schaap. Het maakt die kat allemaal niks uit, aanraken is aandacht en aandacht is fijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:23

Mijn katten lagen altijd met zijn tweetjes op het uiteinde van de bank op een kleedje. De bank was zwart, dus ze mochten niet op het zwarte gedeelte komen i.v.m. haren. Dat deden ze altijd keurig.

Maar de jongste kat had er een handje van om, wanneer ik oogcontact met hem had, langzaam naar me toe te schuiven. Soms liet ik dat toe en dan lag hij uiteindelijk zowat bovenop mijn laptop. Je zag hem echt lonken en dan móest ik wel kijken Onze kat 2474380249 Het zijn zulke slimme beesten! Ik mis ze echt..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:40

Die van ons miauwt ALTIJD, wat je ook doet, of zegt. Wel is hij te stram om te springen, dus hij blijft van de tafels & aanrecht af.. echt ideaal! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 6:06

Rovine schreef:Ja, boven mijn hoofd. Onze kat 394967

Nee, maar bijvoorbeeld rondzwieren of ondersteboven oppakken. Mijn ex pakte hem nog wel eens bij zijn poten en legde hem dan in zijn nek als een schaap. Het maakt die kat allemaal niks uit, aanraken is aandacht en aandacht is fijn.

Oké, niet echt iets wat ik bedenk wat katten leuk vinden. Maar jij hebt daar blijkbaar andere ervaringen mee. Onze kat 561177
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:12

Onze kat eet ons eten ook niet. Ze wil wel altijd even snuffelen maar ik kan het gerust laten staan.

Ze vindt het trouwens geweldig om met mij de boodschappen uit te pakken. I love you

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 13 mei 2012 - 7:04

Ik til Frits ook regelmatig ondersteboven vast; gaat meneer heel hard spinnen Wink hij eet ook wel 's met ons mee, maar gaat dan netjes naast me zitten en wacht tot-ie krijgt. Hij eet dan ook wat de pot schaft smile verder eet-ie bij voorkeur uit je hand, brokje voor brokje!

Snoepjes krijgt ie in de vorm van een 'gooi-spelletje', hij rent de kamer in, wacht tot ik snoepje gooi en vangt 'm in de lucht op. Doe ik dit niet op deze manier, dan eet-ie de snoepjes niet op maar wacht tot ik ze gooi :P

Hij vindt ook heel veel goed, til 'm altijd als baby'tje op en wrijf heel zachtjes over z'n neusje en bovenlip, dan valt-ie spinnend in slaap, suuupercute I love you en hij komt elke avond nog bij me melken en kroelen, voordat meneer in slaap valt op zijn dekentje op 't voeteneind I love you
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Siamsa zo 13 mei 2012 - 7:07

Een van mijn katten kan apporteren en de ander luistert naar ons gefluit (net als een hond, hij komt dan aangerend) en hij luister naar ook naar het commando 'zit'.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Vanilla Queen zo 13 mei 2012 - 8:17

Ik kan mijn vogel buiten neerzetten zonder dat ze de wijde wereld in trekt, of tenminste dat heeft ze tot nu toe nooit gedaan haha.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwak zo 13 mei 2012 - 9:02

onze eerste kat, kees was echt een super kat! Die kon je alles leren, dat was een super lief beest. Helaas is die onder een auto gekomen.
nu hebben we Gijs en die is lui en die wil niks leren helaas.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Rush zo 13 mei 2012 - 19:48

Joan schreef:Onze kat eet ons eten ook niet. Ze wil wel altijd even snuffelen maar ik kan het gerust laten staan.

Ze vindt het trouwens geweldig om met mij de boodschappen uit te pakken. I love you
Haha same here! Onze poes eet alleen 'ons' eten als ik zeg dat het mag.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  litllejoy zo 13 mei 2012 - 22:34

Ik heb een keer kipfiletjes laten staan op het aanrecht (om te ontdooien). Toen ik thuis kwam was er spontaan 1 weg.. Ook nog meer terug gevonden.

Poosje geleden had ik ook eitjes gekookt en in een boterhamzakje op het aanrecht laten liggen. Toen ik de volgende ochtend beneden kwam lag er overaaaaal ei...

Ik heb ook 1 kat waar echt alles mee kan. Mee dansen, ondersteboven houden, in de lucht gooien.. Maakt niet uit. De ander is helemaal niet zo.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud