Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bestaat de kerstman?

+14
Flower_L
Bloempjuh23
Jade
PapillonRose
Star007
Susan
Happydobby
Manderijn
Bolleke
SarahKey
Floor
Parisienne
Liadan
Wennes
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

bestaat de kerstman? - Pagina 2 Empty Re: bestaat de kerstman?

Bericht  Annemie ma 10 dec 2012 - 0:15

SarahKey schreef:Wij vertellen ook niet over de kerstman, zo zijn wij allebei ook niet opgevoed. Kerst staat bij ons niet in het teken van de kerstman en kado's, daar hebben we sinterklaas voor.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat de kerstman? - Pagina 2 Empty Re: bestaat de kerstman?

Bericht  Printje ma 10 dec 2012 - 5:57

Nee de Kerstman komt alleen in Amerika voor de kindjes en de paashaas bestaat niet zo wil ik het hem gaan vertellen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat de kerstman? - Pagina 2 Empty Re: bestaat de kerstman?

Bericht  PapillonRose ma 10 dec 2012 - 7:33

Dat de kerstman alleen in Amerika komt vind ik wel een goede trouwens, lijkt me anders toch lastig uitleggen hoe het zit. Zonder dat je het geloof in de Sint in gevaar brengt Wink

Hier gaan we dan wel doen alsof de Kerstman bestaat (volgens mij ben ik serieus de enige hier laughcry ), maar besteden wel minder aandacht aan de persoon zelf (wat we met Sint juist veel meer doen) en meer aandacht aan de decoratie en gezellige sfeer in huis (en dat is met Sint weer wat minder).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat de kerstman? - Pagina 2 Empty Re: bestaat de kerstman?

Bericht  Parel ma 10 dec 2012 - 8:00

strawberry schreef:Ik wil ze niet ook nog eens in de kerstman laten geloven. Maar vorig jaar begon de oudste ook over de Kerstman en cadeautjes. Ik heb er toen eigenlijk niet veel mee gedaan. Ben er niet op in gegaan, dit jaar begon ze er dus alweer over. Wat moet ik daar nou mee? Vertellen dat ie niet bestaat? Zou dan het geloven in Sinterklaas niet opeens helemaal weg zijn?

Of vertellen dat de Kerstman voor kindjes in Amerika is? Omdat Sinterklaas daar niet naar toe kan komen? Ik vind het maar een lastige situatie. Zomaar zeggen dat de Kerstman niet bestaat vind ik ook zo raar. Iemand tips?

Ik zou zeggen uit Amerika, al denk ik dat ze met d'r koffer bepakt en bezakt klaar staat in d'r sandalen met glittersokken om te emigreren zo rond de 24ste Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bestaat de kerstman? - Pagina 2 Empty Re: bestaat de kerstman?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum