Bestaat dit?
+11
Highway
Dennenappel
Coccinelle
Roodkapje
Océane
Zora
Shisha
Sterre
Sam
Lady1984
Paper Crown
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bestaat dit?
Wij hebben voor achter ons kookplaat op de muur nog geen geschikt alternatief gevonden, ik wilde eerst een stuk werkblad maar de buren hebben het en ik vind het niet zo mooi. Toen wilde ik Friese witjes maar heb nog geen kleinere gevonden, alleen 13 bij 13 cm en dat komt dan gewoon niet mooi uit. Het is een drama, de muur achter de kookplaat omdat je hoe goed je ook oplet altijd wat laat opspatten. Nu dacht ik, tot de baby er is en ik wat beter kan rondkijken een soort van 'plaat' tegen de muur zetten als voorlopige oplossing. Ik dacht dat ik zoiets had gezien bij Ikea, maar ik kan het nergens vinden op de site. Snappen jullie wat ik bedoel? Misschien wil iemand me helpen zoeken.
Thnx alvast!
Thnx alvast!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Bestaat dit?
Een spatscherm tegen de wand, bedoel je?
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Lady1984 schreef:Een spatscherm tegen de wand, bedoel je?
Ja dat bedoel ik idd!
Volgens mij heb je niks aan mijn antwoord Kan niks vinden op de ikea site in ieder geval. Alleen muurtegels.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Bij elke ikea verkopen ze die gewoon.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Je hebt ook speciale verf die je kunt afnemen. Voor die oplossing hebben wij gekozen. Veel strakker dan tegeltjes! Zo'n RVS plaat kan inderdaad ook el mooi zijn in een strakke keuken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Je hebt ook achterwanden van glas. Is ook erg strak.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Sterre schreef:Je hebt ook speciale verf die je kunt afnemen. Voor die oplossing hebben wij gekozen. Veel strakker dan tegeltjes! Zo'n RVS plaat kan inderdaad ook el mooi zijn in een strakke keuken.
Dat heb ik ook. Hele goede kwaliteit ook maar toch blijf je het zien. Ik ben echt piet lut wat dat betreft.
Shisha schreef:Je hebt ook achterwanden van glas. Is ook erg strak.
Supermooi idd, maar dat past niet bij onze keuken.
Je hebt ook achterplaten met een printje.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bij PimpYourKitchen hebben ze echt de mooiste achterwanden. Maar dat moet maar net je smaak zijn
Een vriendin van mij heeft onlangs gewoon zo'n plaat gekocht tegen het spatten, van glas.
Een vriendin van mij heeft onlangs gewoon zo'n plaat gekocht tegen het spatten, van glas.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wij hebben een achterwand met een zelfuitgezochte foto (van zo'n foto database website, geen idee meer hoe die heet, duizenden foto's om uit te kiezen) via designachterwand.nl dacht ik, maar er zijn meerdere sites die ze zo op maat voor je maken. Bevestigen is zo gepiept, daarna alleen nog afkitten.
Edit: wij hebben een orchidee op witte achtergrond trouwens...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Océane schreef:Wij hebben een achterwand met een zelfuitgezochte foto (van zo'n foto database website, geen idee meer hoe die heet, duizenden foto's om uit te kiezen) via designachterwand.nl dacht ik, maar er zijn meerdere sites die ze zo op maat voor je maken. Bevestigen is zo gepiept, daarna alleen nog afkitten.
foto!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Of tijdelijk een glazen plaat, een soort grote snijplank met nopjes.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet zo snel voor een glasplaat kiezen, daarop zie je echt alles!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Als ik thuis ben zal ik een foto proberen te plaatsen roodkapje.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Wij hebben nu ook tijdelijk een achterwandje van ikea, maar het staat best mooi us misschien dat we hem gaan vastmaken. Wij komen er niet uit qua achterwand, superirritant!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Coccinelle schreef:Of tijdelijk een glazen plaat, een soort grote snijplank met nopjes.
Ik zou oppassen met zomaar elke glasplaat, hij moet namelijk wel tegen de hitte kunnen anders barst ie
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Je hebt ook stuc dat dezelfde eigenschappen als steen heeft en er ook uitziet zoals natuursteen. Afhankelijk hoe je het precies laat opbrengen. Ik weet even niet meer hoe het heet, in ieder geval geen tadelact. Het is dus ook waterdicht. Dit laten wij bij de badkamer aanbrengen, tegen de tijd dat we die laten doen. Ziet er echt heel mooi uit. Ook laten we er een schouw voor om de haard van maken.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Bij een glasplaat inderdaad opletten dat deze hittebestendig is.
RVS is nog veel meer poetswerk dan glas.
Wij hebben wel speciale verf op de achterwand en als je elke avond met het afruimen je muur schoonmaakt blijft hij gewoon mooi!
Dezer hebben wij volgens mij gebruikt:
Beschrijving:
Histor Exterior muurverf is een gegarandeerd duurzame muurverf voor buiten, tevens uitermate geschikt voor toepassing in keuken of badkamer
Hij begint bij ons nu wel wat vies te worden, maar ik ben iets makkelijker geworden met schoonmaken... Maar dan doen we eerdaags gewoon weer een nieuwe laag erop!
RVS is nog veel meer poetswerk dan glas.
Wij hebben wel speciale verf op de achterwand en als je elke avond met het afruimen je muur schoonmaakt blijft hij gewoon mooi!
Dezer hebben wij volgens mij gebruikt:
Beschrijving:
Histor Exterior muurverf is een gegarandeerd duurzame muurverf voor buiten, tevens uitermate geschikt voor toepassing in keuken of badkamer
Hij begint bij ons nu wel wat vies te worden, maar ik ben iets makkelijker geworden met schoonmaken... Maar dan doen we eerdaags gewoon weer een nieuwe laag erop!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Glasplaat moet je een goede nemen inderdaad. Maar dan is het vervolgens wel heel mooi, omdat je de muur gewoon nog er doorheen ziet. Ik vind ook echt niet dat je er alles op ziet, je haalt er toch gewoon een lapje over als je ook een doekje over de kookplaat haalt na het koken? Is juist supergoed schoon te houden, geen voegen enzo.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wij zijn er ook nog niet uit, hebben nu ook die afneembare verf er achter van Sigma, maar voor de rest weet ik het ook nog niet.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bestaat dit?
» het bestaat dus....
» bestaat de kerstman?
» Bestaat dit? (foto op canvas)
» Sinterbram bestaat nog!
» het bestaat dus....
» bestaat de kerstman?
» Bestaat dit? (foto op canvas)
» Sinterbram bestaat nog!
Pagina 1 van 1