het bestaat dus....
+19
Teddyaapje
Tania
Nana
Rush
Floor
Pandora
SarahKey
Rouge
PapillonRose
moepie
Monnie
CCC
Printje
PiP
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
duckie
Liadan
Darius
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
het bestaat dus....
Ik hoor net van mijn zwager dat hij toch een zoontje krijgt. Bij de 20 weken echo was het nog een meisje. 4 weken later bij de pretecho was er al twijfel, maar ze hebben nu net gehoord dat het toch een jongetje wordt.
Dat is even omschakelen...
Dat is even omschakelen...
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: het bestaat dus....
Dat is zeker omschakelen! Hoever zijn ze in de zwangerschap?
En was er al veel roze geshopt?
En was er al veel roze geshopt?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
leuk als je al allemaal roze kleertjes ed hebt aangeschaft zeg...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
dat is even schakelen, hoe ver is je (schoon?)zus nu zwanger en kwamen ze erachter bij een pretecho ofzo? Ben dan wel benieuwd hoe ze dit dan zo verkeerd kunnen zien. Lijkt me niet dat er ineens een piemeltje aan groeit
Gast- Gast
Hopelijk hebben ze de babykamer niet al roze geschilderd .
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ze komt uit Polen, en is net gisteravond in Nederland aangekomen om hier samen te gaan wonen met mijn zwager.
Ik had mijn zwager getrokken met Sinterklaas, en ik had allemaal debiele roze prinsessenjurkjes en kindermake-up gekocht als geintje....
Ik had mijn zwager getrokken met Sinterklaas, en ik had allemaal debiele roze prinsessenjurkjes en kindermake-up gekocht als geintje....
Darius- Ratel
Rejoy. schreef:dat is even schakelen, hoe ver is je (schoon?)zus nu zwanger en kwamen ze erachter bij een pretecho ofzo? Ben dan wel benieuwd hoe ze dit dan zo verkeerd kunnen zien. Lijkt me niet dat er ineens een piemeltje aan groeit
Ze is nu 29 weken zwanger. bij de 20 weken echo was het dus een meisje. In Polen is het gebruikelijk om veel vaker een echo te maken en ze had dus net afgelopen vrijdag nog een extra controle en echo gehad omdat ze nu dus naar Nederland komt.
Darius- Ratel
haha dan sta je met je bek vol tanden.....
Wij wilde het geslacht niet weten maar ze versprak zich duidelijk bij de 20 weken echo. Waren dus van overtuigd dat we weer een meid zouden krijgen nou ja mijn man dan helemaal.
Hebben op de avond dat ik ingeleid zou worden nog de jongensnaam besproken en kwamen maar niet uit de 2e naam maar dat was niet erg want we kregen toch een meid.
Toen het moment dat hij/zij geboren werd. Zei onze vriendin de kraamverzorgster die in het ziekenhuis aanwezig was. Nou wat denk je toen liet ze de balletjes zien en hadden we toch een jongen. Ik gilde het uit!!!
Gelukkig had ik niks gekocht voor een meid.
Wij wilde het geslacht niet weten maar ze versprak zich duidelijk bij de 20 weken echo. Waren dus van overtuigd dat we weer een meid zouden krijgen nou ja mijn man dan helemaal.
Hebben op de avond dat ik ingeleid zou worden nog de jongensnaam besproken en kwamen maar niet uit de 2e naam maar dat was niet erg want we kregen toch een meid.
Toen het moment dat hij/zij geboren werd. Zei onze vriendin de kraamverzorgster die in het ziekenhuis aanwezig was. Nou wat denk je toen liet ze de balletjes zien en hadden we toch een jongen. Ik gilde het uit!!!
Gelukkig had ik niks gekocht voor een meid.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ahh hou op, ik heb morgen ook weer een geslachtbepaling
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Oh dat lijkt me echt zo erg. Niet ivm een sterke voorkeur maar je stelt jezelf daar dan zo op in.
Gast- Gast
Woe, dat is dan wel even omschakelen.
Maar is het nu 100% een jongen? Schaamlipjes worden ook nog wel een voor balletjes aangezien.
Maar is het nu 100% een jongen? Schaamlipjes worden ook nog wel een voor balletjes aangezien.
Gast- Gast
Ik weet nog wel met de 20weken echo twijfelden ze ook, en bij de pretecho lieten ze het gelukkig heel overduidelijk zien, maar het zal je maar gebeuren hoor!
Bij ons op het ZH is het zelfs een x gebeurt dat ze dachten dat het een jongen was, alles was blauw dat er toch echt een meid uit kwam ook bizar he
Bij ons op het ZH is het zelfs een x gebeurt dat ze dachten dat het een jongen was, alles was blauw dat er toch echt een meid uit kwam ook bizar he
Gast- Gast
Ik heb dat ook weleens gehoord bij mensen. Dat ze dachten dat het een meisje was maar toen het geboren was bleek het toch echt een jongen!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Whaha het zou me niks verbazen als dat hier ook het verhaal zou zijn... Ons kindje werkt niet heel goed mee met de echo's maar tot nu toe hebben ze altijd egzegd dat het een meisje is... Ben benieuwd wat ze 10 maart zeggen bij de 3D echo...
We hadden het er vanavond trouwens nog over in de auto... Wat als het dus toch een jongen is? Laten we dan toch nog maar een reservejongensnaam bedenken.. Just in case...
We hadden het er vanavond trouwens nog over in de auto... Wat als het dus toch een jongen is? Laten we dan toch nog maar een reservejongensnaam bedenken.. Just in case...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dit gaat dus ook regelmatig door mijn hoofd. Wat als het nou toch een jongen is... We zijn nu ook nog druk bezig met een jongensnaam bedenken, voor het geval dat.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik ken ook iemand die zouden een meisje krijgen, roze kamer etc en toen werd er een jongetje geboren
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Tja... hier is de kamer ook al roze... en veel kleding ook roze... Ach... we merken het vanzelf, zou het wel een giller vinden trouwens...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat zal vast even omschakelen zijn! Hier was zo'n beetje alles roze, had het wel een beetje zielig gevonden om een klein mannetje in een roze kamertje te leggen als het bij de bevalling een jongetje had gebleken. Niet dat zo'n kindje daar veel van merkt, maar meer voor je eigen gevoel wil je het toch perfect hebben.
Ik weet nog dat veel mensen mij op het laatst aan het stangen waren. Ik had zo'n beetje alles roze, en toen begonnen er in de laatste paar weken mensen te zeggen dat het vast een jongen zou worden en dat vonden ze zelf ook heel grappig om te zeggen. Tsja, het had inderdaad gekund. Had wel even omschakelen geweest, maar ik denk niet dat ik er ook maar een nacht wakker om had gelegen of minder van het kindje gehouden had.
Ik weet nog dat veel mensen mij op het laatst aan het stangen waren. Ik had zo'n beetje alles roze, en toen begonnen er in de laatste paar weken mensen te zeggen dat het vast een jongen zou worden en dat vonden ze zelf ook heel grappig om te zeggen. Tsja, het had inderdaad gekund. Had wel even omschakelen geweest, maar ik denk niet dat ik er ook maar een nacht wakker om had gelegen of minder van het kindje gehouden had.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oh help, van dit soort verhalen word ik niet blij
Ik ga er maar vanuit dat ze in Polen gewoon heel slechte apparatuur hebben. Ik zou echt gek worden als het geslacht opeens anders blijkt te zijn (niet vanwege het geslacht hoor maar vanwege alle energie en roze spulletjes die er in de kamer zijn gestoken)
Ik ga er maar vanuit dat ze in Polen gewoon heel slechte apparatuur hebben. Ik zou echt gek worden als het geslacht opeens anders blijkt te zijn (niet vanwege het geslacht hoor maar vanwege alle energie en roze spulletjes die er in de kamer zijn gestoken)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Oh help, van dit soort verhalen word ik niet blij
Slechte apparatuur in polen: dat was mijn idee ook. Maar de gezondheidszorg is daar beter en goedkoper dan in nederland. Mijn zwager gaat daar ook altijd naar de tandarts.
Darius- Ratel
(was ook een geintje hoor Maar ik zou het zelf echt niet tof vinden. Hoe vinden ze het zelf?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Bij mijn neefje dachten ze ook dat het een meisje was, de kamer was wel wat zoetsappig ingericht maar gelukkig niet knal roze.
Maar het zou je maar gebeuren dat je alles roze hebt gekocht en de kamer roze hebt en het dan een jongen blijkt te zijn..
Maar het zou je maar gebeuren dat je alles roze hebt gekocht en de kamer roze hebt en het dan een jongen blijkt te zijn..
Gast- Gast
oh dat is dan idd omschakelen!
Ik heb altijd in het achterhoofd gehouden, kan ook een meisje worden. Maar na 3 echo's waar we echt een jongens geslachtsdeel zagen twijfelde ik niet meer
Maar wel na de bevalling vragen: is het nog steeds een jongen?
Hier hadden we alleen andere kleertjes hoeven halen. Kamertje en andere grotere spullen zijn neutraal. Express gedaan want dan kunnen ze nog een ronde toe als een eventuele tweede van het andere geslacht is.
Ik heb altijd in het achterhoofd gehouden, kan ook een meisje worden. Maar na 3 echo's waar we echt een jongens geslachtsdeel zagen twijfelde ik niet meer
Maar wel na de bevalling vragen: is het nog steeds een jongen?
Hier hadden we alleen andere kleertjes hoeven halen. Kamertje en andere grotere spullen zijn neutraal. Express gedaan want dan kunnen ze nog een ronde toe als een eventuele tweede van het andere geslacht is.
Weer een extra reden voor mij om niet te willen weten wat het wordt...
Ik heb nog allemaal unisex spulletjes van F. en ben van plan dat weer te gebruiken dus was toch niet van plan om veel te gaan shoppenna de bevalling de "schade" maar inhalen
Ik heb nog allemaal unisex spulletjes van F. en ben van plan dat weer te gebruiken dus was toch niet van plan om veel te gaan shoppen
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bestaat dit?
» Bestaat er een dikkere babyolie?
» bestaat de kerstman?
» Bestaat het niet of..
» Sinterbram bestaat nog!
» Bestaat er een dikkere babyolie?