Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ineens evenwicht verliezen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ineens evenwicht verliezen? Empty Ineens evenwicht verliezen?

Bericht  Aimee zo 9 dec 2012 - 10:32

Luuk is al een paar dagen niet lekker. Het begon met hoesten en steeds verslikken.
Nu had hij vandaag 37.9c verhoging en begon hij steeds enorm te huilen als hij naar bed moest en werd ook tijdens zijn slaapjes ineens gillend wakker. Ik gok dat hij heel erg last heeft van doorkomende tandjes en daarbij een verkoudheid heeft. Maar wat ook opviel is dat hij vandaag wel een keer of 5 ineens zijn everwicht verloor en met zijn kop tegen de tafel/grond knalde. Hij staat al een tijdje en ook behoorlijk stevig. Normaal gesproken kan hij zich best goed opvangen als hij valt. Ik belde net met mijn moeder en die zei het even te laten checken bij de dokter. Ik weet dat oorpijn invloed kan hebben op je evenwicht, maar kan dit ook door het doorkomen van tandjes komen? Misschien mama's die het herkennen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ineens evenwicht verliezen? Empty Re: Ineens evenwicht verliezen?

Bericht  Tania zo 9 dec 2012 - 10:35

Ik herken het niet maar mijn zoontje kreeg wel last van zijn oren bij het doorkomen van tandjes en kiezen dus ik denk dat het wel zou kunnen.
Ik zou het zelf nog even aankijken en als het zo blijft de huisarts bellen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor zo 9 dec 2012 - 10:36

Onze zoon heeft dit ook heel erg al een paar dagen en gisteravond voelde ik een paar puntjes van een kies zitten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nillis zo 9 dec 2012 - 21:45

Wat ik heb begrepen van de ha, dat alles daar in verbinding staat met elkaar en dat hij dus zeker oorpijn kan hebben. Ze willen dan slecht liggen, dus zal het even laten controleren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aimee zo 9 dec 2012 - 22:38

nillis schreef:Wat ik heb begrepen van de ha, dat alles daar in verbinding staat met elkaar en dat hij dus zeker oorpijn kan hebben. Ze willen dan slecht liggen, dus zal het even laten controleren.

Ik heb even overlegd met de assistente en zij vond het idd ook wel ee goed idee om even te laten controleren. Het hoeft niets te zijn, maar als het wel een oorontsteking is, is het zielig als hij daar langer dan nodig mee loopt.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: