Huismerk tips topic.
+22
Shy
Lejow
_Lana_
ekjir@M
vlinder-19
Susan
hellowkitty
CCC
Annemie
Pien
Fearie
Flower_L
Printje
Happydobby
Mida4you
Aimee
Parel
Flip Fluitketel
Didi
Tania
Bruintje Beer
PapillonRose
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Huismerk tips topic.
In mijn andere topic over voeding vd Kruidvat blijkt dat toch ook veel dames hier de Pampers bijv. niet fijn vinden. Ook las ik dat er zelfs kinderartsen zijn die dus de Kruidvatvoeding adviseren, als je zoiets niet weet ben je dus altijd duurder uit.
Heb jij nog tips voor producten die van huismerken oid zijn?
Dus bijv. luierdoekjes (die kocht ik altijd vd Zwitsal totdat ik merkte dat die vd Action ook erg fijn zijn)
Heb jij nog tips voor producten die van huismerken oid zijn?
Dus bijv. luierdoekjes (die kocht ik altijd vd Zwitsal totdat ik merkte dat die vd Action ook erg fijn zijn)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Huismerk tips topic.
Ik zweer bij deze luiers! Erg goedkoop en sluiten goed. En inderdaad de luierdoekjes van de Action. Ook gebruik ik de douchegel, badschuim ed van de Action voor Z. ( met een lichtgroene dop )
Laatst aangepast door Mida4you op zo 9 dec 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ook ik ben een fan van de billendoekjes van de Action! Had eerst altijd Natusan of Huggies, maar die zijn een stuk duurder. Las hier een keer iets over billendoekjes van de Action en besloot ze eens uit te proberen, sindsdien altijd doekjes van de Action.
Wat ik ook fijn vind is de snoetendoekjes van de Action. Ik heb altijd meerdere pakjes in huis, altijd handig voor even snel het gezicht afdoen, of voor onderweg mee in de tas.
Wat ik ook fijn vind is de snoetendoekjes van de Action. Ik heb altijd meerdere pakjes in huis, altijd handig voor even snel het gezicht afdoen, of voor onderweg mee in de tas.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Die heb ik ook altijd in huis/tas. Hele fijne doekjes.PapillonRose schreef:
Wij gebruiken hier de luierdoekjes van de Hema. 3 pakjes voor 3 euro.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hebben nu billendoekjes van Euroshopper die zijn ook wel goed.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik ook de luierdoekjes van de Hema, 3 voor €3,-. Niet te nat of te droog, ideaal.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Mida4you schreef:
Deze luiers gebruik ik ook sinds een paar maanden en ben er ook erg tevreden over. Alleen zijn ze in de tussentijd wel ietsjes duurder geworden( net zoals alles), maar nog steeds de goedkoopste naar mijn idee.
Billendoekjes afhankelijk van aanbiedingen. Nu op dit moment Etos, maar is er geen 'leuke' aanbieding is gebruik ik ze van de Hema. Snoetendoekjes van de Action zijn echt ideaal!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij gebruikten eerst Pampers billendoekjes (te nat), toen Zwitsal (te droog, maar wel lekker geurend) en nu heb ik Kruidvat eigen merk weer eens en die vind ik èrg fijn.
Ook heb ik de vochtige washandjes van de Kruidvat, vind dat s`ochtends erg makkelijk.
De snoetenpoetsers vind ik heerlijk van de Lidl, die ruiken naar aardbei
Luiers zweer ik toch ècht bij Pampers, maar de newborn Kruidvat luiers gaan ook best goed!
Ook heb ik de vochtige washandjes van de Kruidvat, vind dat s`ochtends erg makkelijk.
De snoetenpoetsers vind ik heerlijk van de Lidl, die ruiken naar aardbei
Luiers zweer ik toch ècht bij Pampers, maar de newborn Kruidvat luiers gaan ook best goed!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Tania schreef:Wij hebben nu billendoekjes van Euroshopper die zijn ook wel goed.
Wij ook! Normaal van de etos, maar kwam daar even niet in de buurt, dus deze een keertje mee genomen. Ik vind ze erg prettig! Niet te nat en niet te droog.
En geen huismerk, maar wel budget tip(voor de bv moeders dan): een beetje moedermelk in het badje zorgt echt voor een superzacht huidje! Kan geen olie tegen op
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Flip Fluitketel schreef:Mida4you schreef:
Deze luiers gebruik ik ook sinds een paar maanden en ben er ook erg tevreden over. Alleen zijn ze in de tussentijd wel ietsjes duurder geworden( net zoals alles), maar nog steeds de goedkoopste naar mijn idee.
Billendoekjes afhankelijk van aanbiedingen. Nu op dit moment Etos, maar is er geen 'leuke' aanbieding is gebruik ik ze van de Hema. Snoetendoekjes van de Action zijn echt ideaal!
Ze zijn idd iets duurder geworden. Ik geloof dat ze nu tegen de 12 euro aan zitten? Maar net als wat je zegt zijn alle luiers duurder geworden. Het fijne van deze luiers is dat ze zo heerlijk flexibel zijn.
Mida4you- Ratel
Mida4you schreef:Ik zweer bij deze luiers! Erg goedkoop en sluiten goed. En inderdaad de luierdoekjes van de Action. Ook gebruik ik de douchegel, badschuim ed van de Action voor Z. ( met een lichtgroene dop )
Zijn deze echt zo goed dan? M. lekt overal doorheen behalve pampers dus ik waag me niet meer aan een heel pak.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Mida; waar koop je deze luiers?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik gebruik de billendoekjes van de action, 200 doekjes voor 2 euro. En de luiers van kruidvat. Heb laatst de luiers van aldi geprobeerd, maar toen kon hij elk uur schone kleren aan, lekte erg door.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Printje schreef:Mida; waar koop je deze luiers?
In ieder geval bij de Kruidvat.
Ik ga juist voor de aldi luiers. Goedkoop en fijn!
Heb nu van lidl mt 5, maar dat vind ik niets...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Happydobby schreef:Mida4you schreef:Ik zweer bij deze luiers! Erg goedkoop en sluiten goed. En inderdaad de luierdoekjes van de Action. Ook gebruik ik de douchegel, badschuim ed van de Action voor Z. ( met een lichtgroene dop )
Zijn deze echt zo goed dan? M. lekt overal doorheen behalve pampers dus ik waag me niet meer aan een heel pak.
Ik vind ze goed genoeg in ieder geval. Hoe zwaar is jullie zoontje? Wij gebruiken voor onze dochter mt 4 (is tot 20kg volgens mij). Wil je er anders wel een aantal toesturen.
Flip Fluitketel schreef:Printje schreef:Mida; waar koop je deze luiers?
In ieder geval bij de Kruidvat.
Trekpleister verkoopt ze ook.
Mida4you- Ratel
Flip Fluitketel schreef:Happydobby schreef:Mida4you schreef:Ik zweer bij deze luiers! Erg goedkoop en sluiten goed. En inderdaad de luierdoekjes van de Action. Ook gebruik ik de douchegel, badschuim ed van de Action voor Z. ( met een lichtgroene dop )
Ik vind ze goed genoeg in ieder geval. Hoe zwaar is jullie zoontje? Wij gebruiken voor onze dochter mt 4 (is tot 20kg volgens mij). Wil je er anders wel een aantal toesturen.
Haha, dat was ook mijn idee om er een paar op te sturen.
Mida4you- Ratel
Flower_L schreef:Ik ga juist voor de aldi luiers. Goedkoop en fijn!
Ik heb ook de aldi luiers, vrijwel nooit door lekken. Alleen snachts heeft D een pamper om.
Die action-doekjes, zitten er daar 200 stuks in voor 2 euro? Ik heb nu de aldi doekjes, maar die zijn dan wel prijzig.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
in action doekjes zitten volgens mij 100 doekjes voor 0,97cent.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@fearie, Ja van de action zijn 2 pakken voor 1.99, die zitten aan elkaar, 1 pak bevat 100 doekjes.
Grappig, ik vind de aldi luiers dus echt helemaal niks.
Grappig, ik vind de aldi luiers dus echt helemaal niks.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Flip Fluitketel schreef:Happydobby schreef:Mida4you schreef:Ik zweer bij deze luiers! Erg goedkoop en sluiten goed. En inderdaad de luierdoekjes van de Action. Ook gebruik ik de douchegel, badschuim ed van de Action voor Z. ( met een lichtgroene dop )
Dat zou ik leuk vinden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Wij gebruiken de Deen luiers, geloof dat ze Bumblies ofzo heten. Erg goed te doen, vind ze beter dan pampers.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wij hebben nu de luiers van de Albert Heijn in de aanbieding gekocht en ze zijn echt goed.
Doekjes van Action maar dan de Huggies doekjes 64voor 99ct en die laten geen vet laagje achter ze zijn alleen een beetje koud. Maar geen uitslag en goedkoper dan Zwitsal of Pampers.
Flessen van de Prenatal had eerst Difrax maar die was gaan lekker en vind deze erg makkelijk.
Flesspenen van de Etos goedkoop en ze zijn minder stug.
Spenen van Mam zijn alleen combi spenen maar dochter vind ze erg fijn had eerst Difrax maar toen ze geen "mooie" meisjes achtige meer hadden overgestapt.
Doekjes van Action maar dan de Huggies doekjes 64voor 99ct en die laten geen vet laagje achter ze zijn alleen een beetje koud. Maar geen uitslag en goedkoper dan Zwitsal of Pampers.
Flessen van de Prenatal had eerst Difrax maar die was gaan lekker en vind deze erg makkelijk.
Flesspenen van de Etos goedkoop en ze zijn minder stug.
Spenen van Mam zijn alleen combi spenen maar dochter vind ze erg fijn had eerst Difrax maar toen ze geen "mooie" meisjes achtige meer hadden overgestapt.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
chococupcake schreef:Wij gebruiken de Deen luiers, geloof dat ze Bumblies ofzo heten. Erg goed te doen, vind ze beter dan pampers.
Bumblies hebben ze ook bij veel andere supermarkten, dat is geen huismerk maar wel een goedkoop merk inderdaad. Ik vond alleen de luiers in de allerkleinste maatjes niet fijn, veel harder dan Pampers. Bij grotere maten merk ik weinig verschil. De luierdoekjes van Bumblies vind ik wel stinken. Wij hebben meestal luierdoekjes van Albert Heijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
» Huismerk flesvoeding
» nutrilon en een huismerk van de supermarkt
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Tv-tips?
» Huismerk flesvoeding
» nutrilon en een huismerk van de supermarkt
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Tv-tips?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: