Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nutrilon en een huismerk van de supermarkt

5 plaatsers

Ga naar beneden

nutrilon en een huismerk van de supermarkt Empty nutrilon en een huismerk van de supermarkt

Bericht  loesje do 23 dec 2010 - 21:36

hoe denken jullie over de kwaliteit van de baby voeding van de gewone supermarkt? want als ik bijvoorbeeld babyvoeding van de jumbo ha: 9 euro met nutrilon ha 15.15 euro vergelijk is jumbo toch een stuk goedkoper. Maar is jumbo dan echt minder van kwaliteit?? ben nog niet overgestapt maar soms denk ik waarom niet?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nutrilon en een huismerk van de supermarkt Empty Re: nutrilon en een huismerk van de supermarkt

Bericht  bella do 23 dec 2010 - 21:43

En daarom ben ik overgestapt naar het eigen merk van Jumbo.
Hier helemaal geen moeite mee!
De eerste flessen nog wat gecombineerd, maar alleen de eerste 3.
Het scheelt mij stukken in de prijs, en mijn zoon doet het er net zo goed op als op de nutrilon.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

nutrilon en een huismerk van de supermarkt Empty Re: nutrilon en een huismerk van de supermarkt

Bericht  Tania do 23 dec 2010 - 21:53

Als je kindje ertegen kan zou ik gewoon de goedkope nemen. J. kon niet tegen huismerk (kreeg hij nog meer krampjes van) dus ben ik weer terug gegaan naar Nutrilon, maar anders had hij ook huismerk gehad. Scheelt toch een hoop geld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Darius vr 24 dec 2010 - 0:48

Er zijn hier veel mama's die gewoon het huismerk gebruiken. Volgens mij is het eigen merk Kruidvat het goedkoopst.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 11:45

Ik ben op een gegeven moment ook overgestapt naar Kruidvat huismerk. Bevalt goed, D. dronk het net zo goed als Nutrilon en geen krampjes of dergelijke.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 20:21

Ik ben ook overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat huismerk. Scheelt zo'n beetje de helft in prijs en ze zijn ooit aangeklaagd door Nutrilon omdat de voeding identiek is aan Nutrilon.

Daarbij moet alle kunstvoeding aan hele strenge eisen voldoen in NL, dus het zal allemaal goed zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 9:17

wij gebruiken ook gewoon huismerk, die van de kruidvat. Het verschil in prijs vond ik veel te groot. Ze doet het er prima op. En zoals al gezegd werd: er worden bijzonder strenge eisen gesteld aan babyvoeding, ze brengen écht geen slechte voeding in omloop.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 1:14

Darius schreef:Er zijn hier veel mama's die gewoon het huismerk gebruiken. Volgens mij is het eigen merk Kruidvat het goedkoopst.

Wij gebruiken Etos eigenmerk nr 1 standaart gewoon!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 3:34

Wij gebruiken ook Kruidvat standaard nummer 1, al vanaf het begin. De eisen aan babyvoeding is zeer hoog en streng en wordt continue gecontroleerd. Hier geen last van krampjes of dergelijk. T. doet het er erg goed op (en het scheelt aanzienlijk in prijs).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 5:10

Zomersproetjes schreef:Wij gebruiken ook Kruidvat standaard nummer 1, al vanaf het begin. De eisen aan babyvoeding is zeer hoog en streng en wordt continue gecontroleerd. Hier geen last van krampjes of dergelijk. T. doet het er erg goed op (en het scheelt aanzienlijk in prijs).

Wat betaal je voor een pak van kruidvat eigenmerk als ik vragen mag? Bij etos 6.78...(eigenmerk)

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama zo 26 dec 2010 - 8:10

Wij hebben alleen maar nutrilon nu krijgen wij het vergoedt ivm allergie maar anders had ik ook nutrilon gekocht.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: