Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handige huishoud-tips / middeltjes topic!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Handige huishoud-tips / middeltjes topic! Empty Handige huishoud-tips / middeltjes topic!

Bericht  TukTuk zo 1 jul 2012 - 5:15

Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!
Is er misschien interesse voor om allerlei tips voor het huishouden etc in 1 topic te verzamelen? (Beetje het "oma weet raad" idee)

Misschien is het dan handig om telkens de post de quoten en daaronder jouw tip(s) te zetten zodat alle tips onder elkaar telkens in de laatste reactie komen? Zodat je niet het hele topic hoeft door te lezen als je iets zoekt. (Van de beginpost alleen de tip quoten ipv de hele beginpost)

Mijn tips:

Aangebrande melk in een pannetje
Om de bruine aangekoekte melk te verwijderen, een beetje soda en wat water in het pannetje en even laten koken. Vervolgens kan je heel gemakkelijk de aangebrande laag er af halen!

(Vet)vlekken in kleding
Dasty Ontvetter van de Wibra er op spuiten (niet eerst de vlek uitspoelen), even in laten trekken en de stof tegen elkaar wrijven, vervolgens gewoon in de wasmachine op de normale manier wassen
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handige huishoud-tips / middeltjes topic! Empty Re: Handige huishoud-tips / middeltjes topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 21:57

Ik zweer voornamelijk bij Dasty en bij elke was een flinke scheut Vanish.

Gast
Gast

Handige huishoud-tips / middeltjes topic! Empty Re: Handige huishoud-tips / middeltjes topic!

Bericht  Lies zo 1 jul 2012 - 23:30

AngelNyn schreef:Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!
Is er misschien interesse voor om allerlei tips voor het huishouden etc in 1 topic te verzamelen? (Beetje het "oma weet raad" idee)

Misschien is het dan handig om telkens de post de quoten en daaronder jouw tip(s) te zetten zodat alle tips onder elkaar telkens in de laatste reactie komen? Zodat je niet het hele topic hoeft door te lezen als je iets zoekt. (Van de beginpost alleen de tip quoten ipv de hele beginpost)

Mijn tips:

Om de bruine aangekoekte melk te verwijderen, een beetje soda en wat water in het pannetje en even laten koken. Vervolgens kan je heel gemakkelijk de aangebrande laag er af halen!

(Vet)vlekken in kleding
Dasty Ontvetter van de Wibra er op spuiten (niet eerst de vlek uitspoelen), even in laten trekken en de stof tegen elkaar wrijven, vervolgens gewoon in de wasmachine op de normale manier wassen

Witte was weer wit
Doe een Steradent-tablet bij de witte was!
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 23:41

Dit is mijn held in de huishouding;

Handige huishoud-tips / middeltjes topic! 1768-2042-thickboxCif Powercream

Al het RVS spuit ik in met dit goedje, afnemen met een natte doek en oppoetsen met een droge theedoek. En het glanst weer.
Mijn stiefmoeder maakt het daarentegen schoon met een natte doek, doet wat babyolie op een doek, smeert het RVS in en maakt het droog met een theedoek. Zelfde effect.

Maar nu neem ik alles af met mijn held. Zonder voel ik me ietwat schoonmaaknaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 10:19

Lies schreef:
AngelNyn schreef:Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!

Mijn tips:

(Vet)vlekken in kleding

Witte was weer wit
Doe een Steradent-tablet bij de witte was!

Frisse wasmachine
Ik doe eens in de zoveel tijd een fles schoonmaakazijn in de wasmachine (in het bakje) fles van een liter. Dan draai ik hem op 90 graden zonder was. Dan ruikt het weer heerlijk fris en reinigt de machine.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: