Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!
Is er misschien interesse voor om allerlei tips voor het huishouden etc in 1 topic te verzamelen? (Beetje het "oma weet raad" idee)
Misschien is het dan handig om telkens de post de quoten en daaronder jouw tip(s) te zetten zodat alle tips onder elkaar telkens in de laatste reactie komen? Zodat je niet het hele topic hoeft door te lezen als je iets zoekt. (Van de beginpost alleen de tip quoten ipv de hele beginpost)
Mijn tips:
Aangebrande melk in een pannetje
Om de bruine aangekoekte melk te verwijderen, een beetje soda en wat water in het pannetje en even laten koken. Vervolgens kan je heel gemakkelijk de aangebrande laag er af halen!
(Vet)vlekken in kleding
Dasty Ontvetter van de Wibra er op spuiten (niet eerst de vlek uitspoelen), even in laten trekken en de stof tegen elkaar wrijven, vervolgens gewoon in de wasmachine op de normale manier wassen
Is er misschien interesse voor om allerlei tips voor het huishouden etc in 1 topic te verzamelen? (Beetje het "oma weet raad" idee)
Misschien is het dan handig om telkens de post de quoten en daaronder jouw tip(s) te zetten zodat alle tips onder elkaar telkens in de laatste reactie komen? Zodat je niet het hele topic hoeft door te lezen als je iets zoekt. (Van de beginpost alleen de tip quoten ipv de hele beginpost)
Mijn tips:
Om de bruine aangekoekte melk te verwijderen, een beetje soda en wat water in het pannetje en even laten koken. Vervolgens kan je heel gemakkelijk de aangebrande laag er af halen!
(Vet)vlekken in kleding
Dasty Ontvetter van de Wibra er op spuiten (niet eerst de vlek uitspoelen), even in laten trekken en de stof tegen elkaar wrijven, vervolgens gewoon in de wasmachine op de normale manier wassen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
Ik zweer voornamelijk bij Dasty en bij elke was een flinke scheut Vanish.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!
Mijn tips:
(Vet)vlekken in kleding
Witte was weer wit
Doe een Steradent-tablet bij de witte was!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is mijn held in de huishouding;
Cif Powercream
Al het RVS spuit ik in met dit goedje, afnemen met een natte doek en oppoetsen met een droge theedoek. En het glanst weer.
Mijn stiefmoeder maakt het daarentegen schoon met een natte doek, doet wat babyolie op een doek, smeert het RVS in en maakt het droog met een theedoek. Zelfde effect.
Maar nu neem ik alles af met mijn held. Zonder voel ik me ietwat schoonmaaknaakt.
Cif Powercream
Al het RVS spuit ik in met dit goedje, afnemen met een natte doek en oppoetsen met een droge theedoek. En het glanst weer.
Mijn stiefmoeder maakt het daarentegen schoon met een natte doek, doet wat babyolie op een doek, smeert het RVS in en maakt het droog met een theedoek. Zelfde effect.
Maar nu neem ik alles af met mijn held. Zonder voel ik me ietwat schoonmaaknaakt.
Gast- Gast
Lies schreef:AngelNyn schreef:Ik weet niet zeker of er al een soort topic was, ik kon hem in ieder geval niet vinden!
Mijn tips:
(Vet)vlekken in kleding
Witte was weer wit
Doe een Steradent-tablet bij de witte was!
Frisse wasmachine
Ik doe eens in de zoveel tijd een fles schoonmaakazijn in de wasmachine (in het bakje) fles van een liter. Dan draai ik hem op 90 graden zonder was. Dan ruikt het weer heerlijk fris en reinigt de machine.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Handige tips voor mama's
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Huismerk tips topic.
» Huishoud-vragen
» "handige" papa's...
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Huismerk tips topic.
» Huishoud-vragen
» "handige" papa's...
Pagina 1 van 1