Vraagje voor de kapsters.
+5
Antibes
Coco
loura
teletascha
Tania
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vraagje voor de kapsters.
Hoe noemen jullie deze kleur blond en welk nmr gebruiken jullie hiervoor?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Vraagje voor de kapsters.
Doodgeblondeerd? Wat doet dit in zwangerschap en mama's trouwens?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Doodgeblondeerd? Wat doet dit in zwangerschap en mama's trouwens?
Ik denk dat ze d'r dochter wil blonderen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Antibes schreef:Doodgeblondeerd? Wat doet dit in zwangerschap en mama's trouwens?
Ik denk dat ze d'r dochter wil blonderen
Haha, dat schoot ook door mijn hoofd..
Antibes- Ratel
Haha! Ook nog een mooie uitgroei erbij.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Nummer H2O2 moet dat wel bereiken trouwens...
Antibes- Ratel
Ik dacht al.... Klopt die pijler wel?? Dat is geblondeerd idd.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was ervan overtuigd dat ik in beauty & mode zat.
Niet dus.
M'n dochter vind mij met die kleur wel heel sexy zeht ze altijd als ze de foto's ziet haha. Maar voor haar zou t vloeken bij dr getinte huid, dus doe maar niet haha.
Waarom zo sarcastisch Antibes?
Niet dus.
M'n dochter vind mij met die kleur wel heel sexy zeht ze altijd als ze de foto's ziet haha. Maar voor haar zou t vloeken bij dr getinte huid, dus doe maar niet haha.
Waarom zo sarcastisch Antibes?
Coco- Ratel
Hoezo sarcastisch? Was gewoon een grapje, je ziet toch dat dit heel erg geblondeerd is en niet gewoon geverfd? En ik vond het grappig dat hij precies in die pijler stond, inderdaad als in "nieuw kapsel voor mijn dochtertje".
Antibes- Ratel
Zo kwam het op mij over. Maar ik snap dat het geblondeerd is maar er is vast een andere benaming voor de kleur dan geblondeerd blond.
Coco- Ratel
Ik zou denken platina, maar ik ben geen kapster. Dus maar even wachten op een serieuze reactie van iemand mét verstand van haartinten.. =)
Antibes- Ratel
Ik gebruikte eerder altijd Poly color blonde intensive blond super.
Nu gebruik ik L'Oreal Paris Recital 01 Natural-blond Super Oplichtend die kleur is net iets warmer.
Ik plaats morgenavond wel even een foto van mijzelf.
Nu gebruik ik L'Oreal Paris Recital 01 Natural-blond Super Oplichtend die kleur is net iets warmer.
Ik plaats morgenavond wel even een foto van mijzelf.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is waarschijnlijk geblondeerd. Er zitten wel meerdere tinten blond door, dat vind ik mooier als 1 massieve kleur blond. Maar of je het zo'n kleur kan krijgen is ook wel afhankelijk van je eigen haarkleur, ik neem aan dat je he. Niet zo wilt blonderen dat je strohaar krijgt. En laat het dan bij een goede kapper doen. Niks is vervelender als je er zelf mee aan de gang gaat dat je dan vervolgens alsnog naar de kapper kunt om het te herstellen. En als je henna in je haar hebt zitten zou ik er mee oppassen. Ik heb al eens bij iemand meegemaakt dat dit door blonderen alle kleuren vd regenboog werd. Daar zat niks anders op dan het kort te knippen.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Prachtige kleur en prachtig meisje! Mooie bos haar ook. Het ziet er niet uit als doodgeblondeerd vind hoor.
Gast- Gast
Dat is kleur 12 volgens mij, ik heb wel eens deze gebruikt:
Maar die koele ondertoon is erg moeilijk te bereiken, het wordt snel geel.
Poubelle heeft ook zo'n kleur trouwens.
Maar die koele ondertoon is erg moeilijk te bereiken, het wordt snel geel.
Poubelle heeft ook zo'n kleur trouwens.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
*weg*
Oh en het zag er toen zo uit!
Oh en het zag er toen zo uit!
Laatst aangepast door Blond op ma 10 dec 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
Blond, heb jij een naamswijziging gehad en begon je vorige naam met een C? Op de foto, is dat de kleur toen je het zelf hebt geverfd met die verf? Want als jij C was heb je het ook al eens bij de kapper heel licht laten maken toch?
De kleur op de verpakking is voor mij echt nog te geel/warm. Ik moet het echt hebben zoals op de foto.
"Vroeger" deed ik dat zelf maar wil het nu bij de kapper laten doen.
Ik ben al lichtblond met veel highlights, dus zo gigantisch uitgeblondeerd hoeft het niet te worden en mijn haar is destijds toen het zo was ook nooit dood geweest.
De kleur op de verpakking is voor mij echt nog te geel/warm. Ik moet het echt hebben zoals op de foto.
"Vroeger" deed ik dat zelf maar wil het nu bij de kapper laten doen.
Ik ben al lichtblond met veel highlights, dus zo gigantisch uitgeblondeerd hoeft het niet te worden en mijn haar is destijds toen het zo was ook nooit dood geweest.
Coco- Ratel
Mocht je haar nog te geel blijven/zijn na het ontkleuren dan kun je het ook wassen met zilvershampoo. Dit haalt het gele eruit. Niet te lang laten inwerken. Beter in een paar keer wassen doen.
Lith- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 189
Registratiedatum : 23-10-12
Sowieso 12.0 om uit te blonderen. Daarna denk ik een matterende spoeling erover.
sowieso een hele koele tint. Dus altijd een .0 erachter of een ash/beige blonde achtige tint.
Ik zou nooit zelf gaan klooien om het zo te krijgen. Lukt je nooit. Echt alle warmte moet uit je haar anders wordt je zo oranje als bassie (been there.. met uitgroei).
Ik heb ook geblondeerd haar en op de foto hieronder(oude foto, ben nu weer wat donkerder) is het ontkleurd met 12.0 en daarna ergens in de 10/11 regionen iets donkerder gemaakt. Jou plaatje is volgens mij nog witter.. Dus ik denk echt alleen geblondeerd en daarna gematteerd.
-weg-
sowieso een hele koele tint. Dus altijd een .0 erachter of een ash/beige blonde achtige tint.
Ik zou nooit zelf gaan klooien om het zo te krijgen. Lukt je nooit. Echt alle warmte moet uit je haar anders wordt je zo oranje als bassie (been there.. met uitgroei).
Ik heb ook geblondeerd haar en op de foto hieronder(oude foto, ben nu weer wat donkerder) is het ontkleurd met 12.0 en daarna ergens in de 10/11 regionen iets donkerder gemaakt. Jou plaatje is volgens mij nog witter.. Dus ik denk echt alleen geblondeerd en daarna gematteerd.
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op ma 10 dec 2012 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, mijn naam begon met een C . De kleur op de foto was nadat ik het zelf heb geverfd. Inderdaad vorig jaar bij Kinki Kappers mijn bruine haar laten ontkleuren en lichtblond laten verven, maar dat was naar mijn mening veel te geel. Nu wordt mijn haar sowieso snel gelig (ook als ik het met zilvershampoo was), daarom heb ik het nu wat donkerder blond (kleur 9 geloof ik).
Blond- Lady Post-a-lot
Ik had trouwens wel veel highlights, dus heb kleurverschil. Dat vind ik ook mooier bij heel licht blond haar. Anders krijg je zo'n uitgeblondeerd barbie effect.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik had trouwens wel veel highlights, dus heb kleurverschil. Dat vind ik ook mooier bij heel licht blond haar. Anders krijg je zo'n uitgeblondeerd barbie effect.
Ligt wel heel erg aan de kleur blond. De kleur uit de OP vind ik juist als één kleur mooier.
Blond- Lady Post-a-lot
Blond schreef:Punk'd schreef:Ik had trouwens wel veel highlights, dus heb kleurverschil. Dat vind ik ook mooier bij heel licht blond haar. Anders krijg je zo'n uitgeblondeerd barbie effect.
Ligt wel heel erg aan de kleur blond. De kleur uit de OP vind ik juist als één kleur mooier.
Maar zij heeft het niet 1 kleur.. Vooral in de punten zie je echt genoeg mooi/subtiel kleurverschil.
Gast- Gast
Ik vind het ook heel mooi! En echt een heel mooi meisje met een sprekend gezicht.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Blond schreef:Punk'd schreef:Ik had trouwens wel veel highlights, dus heb kleurverschil. Dat vind ik ook mooier bij heel licht blond haar. Anders krijg je zo'n uitgeblondeerd barbie effect.
Maar zij heeft het niet 1 kleur.. Vooral in de punten zie je echt genoeg mooi/subtiel kleurverschil.
Haha, niet eens gezien. Zo veel verstand heb ik er nu van.
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de kapsters onder ons: wat zijn fijne shampoo merken?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Vraagje voor de juffen
» vraagje voor brildragers
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» Vraagje voor de dames met een piercing
» Vraagje voor de juffen
» vraagje voor brildragers
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: