Iets gekocht via een webshop....
+2
Rebecca
norah
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iets gekocht via een webshop....
...en meteen via de telefoon geannuleerd. Er werd mij vriendelijk medegedeeld dat het geld diezelfde avond op mijn rekening weer zou staan. (Het is trouwens een betrouwbare webshop). Inmiddels een week en 2 mails verder, staat er nog niks op mijn rekening! Het eerste mailtje heb ik na 3 dagen gestuurd, misschien wel ongeduldig? En de 2e heb ik vandaag gestuurd. Deze was nog steeds vriendelijk, doch wel iets dwingender dat ze het geld terug moeten storten zoals beloofd.
Wat denken jullie...nog een week afwachten en dan bellen? Of morgen meteen bellen? Krijg ik het nog wel terug?
Wat denken jullie...nog een week afwachten en dan bellen? Of morgen meteen bellen? Krijg ik het nog wel terug?
Gast- Gast
Re: Iets gekocht via een webshop....
officieel mag een webshop er 4 weken over doen om het geld over te storten dus ik denk dat je nog ff geduld moet hebben.
wat ik wel raar vind is dat ze gezegd hebben dat het dezelfde avond nog terug zouden storten
wat ik wel raar vind is dat ze gezegd hebben dat het dezelfde avond nog terug zouden storten
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Ik zou zelf meteen morgen alweer bellen. Als ze zeggen dat het geld zo snel alweer wordt overgemaakt, moet je dat ook kunnen verwachten.
Hmmm irritant zeg, ik zou tot eind deze week afwachten en dan even bellen. Heb je er al vaker iets besteld? En is het toen allemaal goed gegaan?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nee, ik op advies van een ander forum daar wat besteld omdat meiden daar erg goede ervaringen hebben met deze webshop.
Gast- Gast
Gewoon even bellen. Hadden ze maar niet moeten zeggen dat het dezelfde avond terug gestort zou worden..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ALs ze echt officieel een maand te tijd hebben zou ik nog even wachten.. En daarna stalken als gekje!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou sowieso niet geloven als ze zeggen dat het dezelfde avond nog weer op de rekening zou staan denk ik! Ik zou niet direct weer bellen maar nog even afwachten!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb toch even gebeld. Hij zei dat ze door de drukte van de mails die twee van mij nog niet tegengekomen waren...en hij zou het direct overmaken. Nou niks ontvangen nog hoor! Ga morgen maar weer bellen...pfff...en ik maar vriendelijk blijven..
Gast- Gast
Ik werk ook bij een webshop en in onze algemene voorwaarden staat dat het geld binnen 14 dagen teruggestort wordt. Ik zeg daarom ook nooit vanavond of morgen enzo want ik ga zelf niet over de financien. Misschien kan je bij die webshop eens in de algemene voorwaarden kijken?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wat moet ik hier nou mee. Iets besteld in een webshop
» Wel eens iets gekocht via faillisementsveilingen?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
» Hebben jullie al iets gekocht van/voor Pink Ribbon?
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Wel eens iets gekocht via faillisementsveilingen?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
» Hebben jullie al iets gekocht van/voor Pink Ribbon?
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: