Wat heb jij in bestel bij een webshop?
+23
Poeke
loura
Qiara
xxjojootjexx
Silver
Arwyn
Winegum
Makamba
Mamsie
Zwoesj
Aziraphale
Lady4
Jeanette
Minx
Sarah1985
Tsjip
stargirl
Penny Blossom
Effie_O
Sterre
Lotus
Tiana
Blond
27 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat heb jij in bestel bij een webshop?
Nou... ?
Ik kon me gisteren toch niet inhouden bij de H&M.. Dit is wat ik heb besteld.
Ik vond deze twee ook nog erg leuk, maar...
Nu jullie!
Ik kon me gisteren toch niet inhouden bij de H&M.. Dit is wat ik heb besteld.
Ik vond deze twee ook nog erg leuk, maar...
Nu jullie!
Gast- Gast
Re: Wat heb jij in bestel bij een webshop?
Deze schoenen bij Invito, maar ik weet niet of ik ze ga houden.
Gast- Gast
Niets.. Ik heb pas een rekening van de H&M van €110 betaald, even rust nu haha!
Gast- Gast
Het scheelt dat als ik bij de H&M bestel, mijn moeder vaak betaald.. Maar daar maak ik verder geen misbruik van hoor. Hou bijvoorbeeld ook niet beide topjes..
Gast- Gast
Ik heb al een poging gedaan om m`n vriend te laten betalen, maar hij ging niet akkoordZachtCookie schreef:Het scheelt dat als ik bij de H&M bestel, mijn moeder vaak betaald.. Maar daar maak ik verder geen misbruik van hoor. Hou bijvoorbeeld ook niet beide topjes..
Gast- Gast
DVD's waarvan ik weet dat ik me anders rot moet zoeken in de winkel. Kleding bij de H&M omdat ik sjaggo wordt van die winkel als ik er heen moet. Verder weinig eigenlijk.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:DVD's waarvan ik weet dat ik me anders rot moet zoeken in de winkel. Kleding bij de H&M omdat ik sjaggo wordt van die winkel als ik er heen moet. Verder weinig eigenlijk.
Same here.. Ik kan echt nooooit wat vinden in die winkel. Zo irritant! Ik kom er niet eens meer..
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Zusje van Bert schreef:DVD's waarvan ik weet dat ik me anders rot moet zoeken in de winkel. Kleding bij de H&M omdat ik sjaggo wordt van die winkel als ik er heen moet. Verder weinig eigenlijk.
Same here.. Ik kan echt nooooit wat vinden in die winkel. Zo irritant! Ik kom er niet eens meer..
Moet je in D.eventer gaan, op maandag. Dan is er geen kip
Gast- Gast
Niets. Heb vorige week een nieuwe winterjas gekocht, mag nu eventjes niet teveel uitgeven. En bovendien heb ik ook niets nodig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een zilveren naamketting voor mijn zusje besteld. Ze is vrijdag jarig en ze wilt er al heel lang een, maar de postbode moet hem wel voor vrijdag brengen . Ik heb hem vorige week maandag besteld en het kan tot 18 dagen duren, dus als het er niet is, moet ik even iets anders bedenken .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Twee boeken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy schreef:ZachtCookie schreef:Zusje van Bert schreef:DVD's waarvan ik weet dat ik me anders rot moet zoeken in de winkel. Kleding bij de H&M omdat ik sjaggo wordt van die winkel als ik er heen moet. Verder weinig eigenlijk.
Moet je in D.eventer gaan, op maandag. Dan is er geen kip
Natuurlijk heb je tijden dat je alleen bent. Ik denk dat ik hier in Den Haag ook weinig mensen zal vinden op maandag . Maar goed, dan werk ik. Heel soms als ik echt naar buiten wil op zaterdagochtend dan ga ik naar de stad. Heerlijk is dat zeg. Winkels die net open gaan, straten worden schoongeveegd en er is idd geen kip! Zo tegen half 12 ga ik dan lekker brunchen en zie ik hoe het drukker en drukker wordt in de stad . En dan heb ik ook de hele dag nog voor andere dingen! Heerlijk .
Gast- Gast
Deze . Ik hoop gauw meer te horen over de levering. Verder al een hele tijd niks, ik doe even rustig aan door deze bestelling en door een weekendje Londen wat er aan komt.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
- 6 china glaze lakjes
- 2 tassen van UGG australia
Gast- Gast
Een nieuw scheermes
Was twee dagen terug een aanbieding, inclusief 10 mesjes dacht ik. Vrij goedkoop, wel de moeite waard om een paar dagen op te wachten. Dacht dat het gisteravond al gebracht werd, bleek een opdringerige verkoper te zijn. Altijd leuk
Was twee dagen terug een aanbieding, inclusief 10 mesjes dacht ik. Vrij goedkoop, wel de moeite waard om een paar dagen op te wachten. Dacht dat het gisteravond al gebracht werd, bleek een opdringerige verkoper te zijn. Altijd leuk
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Effie_O schreef:Een nieuw scheermes
Hee, die heb ik ook besteld. Bij de Ibood. Was een mooie aanbieding.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Is lang geleden dat ik geshopt heb via internet. Maar het jurkje wat je plaatst ZachtCookie vind ik wel erg leuk. Ga zo toch even neuzen denk ik.
Gast- Gast
Ik ga mijn schoenen terugsturen, heb ze net binnen gehad Ik vond ze op zich wel okee maar ik spaar liever nog even door tot ik mooiere vind.
Gast- Gast
Ik heb drie leuke dingetjes voor mijn dochter gezien maar ik twijfel nog over het eindbedrag...
Voor dat geld kan ik vrijdag in de stad waarschijnlijk veeeeeeeeel meer net zulke leuke dingen kopen....
Voor dat geld kan ik vrijdag in de stad waarschijnlijk veeeeeeeeel meer net zulke leuke dingen kopen....
Gast- Gast
Kon het toch niet laten. Komt pas eind van de maand en hoef het volgende maand pas te betalen, dus dan kan het wel. Heb ook nog een sjaal besteld (in november) die ik nog steeds moet krijgen. Hoop echt dat ik die nog krijg want die vond ik echt super mooi!
Gast- Gast
Een cd bij bol.com. De soundtrack van de film Into The Wild, laatst gezien en vond de muziek zo gaaf! (Eddie Vedder)
Als het goed is komt ie morgen.
Als het goed is komt ie morgen.
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
WHOOP! Ik krijg net een sms dat mijn Iphone onderweg is . En dat terwijl ze vrijdag zeiden dat het nog 4 weken ging duren. Can't wait!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik wil dat jurkje ook, heb hem in mijn winkelmandje gehad haha, maar weet niet hoe die valt & of die me wel staat.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik ga mijn schoenen terugsturen, heb ze net binnen gehad Ik vond ze op zich wel okee maar ik spaar liever nog even door tot ik mooiere vind.
Ik heb soortgelijke van de Zara op Marktplaats gezet, omdat ze totaal niet bij mijn garderobe passen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ZachtCookie schreef:Nou... ?
Nu jullie!
Deze 2 heb ik vandaag binnen gekregen!
En dit zat er ook bij:
En deze gaat weer terug:
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat bestel jij bij...
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
» Wat bestel je bij...?
» Waar bestel jij je foto's?
» Waar bestel je de leukste zelfgemaakte kadootjes (met naam?)
» Webshop
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: