Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babies en gewicht...wat vind jij?

+18
Aimee
Alex
_Lana_
PapillonRose
pippeloentje
Clapperdie
bolus26
Flip Fluitketel
Sanne
Tania
Bruintje Beer
SarahKey
shadow
Happydobby
Minx
Susan
Linda
Flower_L
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Babies en gewicht...wat vind jij? - Pagina 3 Empty Re: Babies en gewicht...wat vind jij?

Bericht  _Lana_ vr 7 dec 2012 - 9:56

Ja dat heb ik ook Aimee! Dat ik zelf 2 kindjes zo liet groeien. Want ze groeiden in het begin heeel hard!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babies en gewicht...wat vind jij? - Pagina 3 Empty Re: Babies en gewicht...wat vind jij?

Bericht  Twellie vr 7 dec 2012 - 9:58

Mijn oudste dochter was een bolle baby en toen vond ik dat het mooiste. De jongste is slank en nu vind ik dat het mooiste. Mijn smaak past zich dus aan aan mijn kinderen smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Flower_L vr 7 dec 2012 - 10:01

Maar merken jullie dat niet in omgeving...vooral oudere generatie....?
Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord.
'Och, zit niet veel spek aan'
' je hebt weinig om in te knijpen mannetje'

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Parel vr 7 dec 2012 - 10:01

Ik heb een fantastisch iel ding op de wereld gezet!
Ik vond het wel lekker dat ze wat spek kreeg. Nog niet eens dat ze wat dikker werd, maar meer zodat ze wat reserves had zodat ze niet gelijk heel erg mager is als ze wat afvalt door ziekte of slecht eten. Nu is het een lange dunne, maar het staat haar prima.

Ik geef trouwens al haar `hele leven` gepureerd eten (en dan soms nog wat rapley), maar al van baby af aan slaat ze het weg of wordt ze hysterisch als ze genoeg heeft Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Didi vr 7 dec 2012 - 10:18

Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.

Hij is bijna 13 maanden, is 86 cm en weegt 12,8 kilo. Vandaag heeft ie zijn eerste schoentjes gekregen, maat 23. Ik zei nog die zijn veel te groot maar ze passen m perfect.

Ik vind het soms wel vervelend als mensen me ongevraagd commentaar gaan geven. Vragen wat ik hem te eten geef, en hoe het komt dat hij zo lang is enzo. Beetje stom.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Susan vr 7 dec 2012 - 10:20

Didi schreef:Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.

Huh, maar op het consultatiebureau vertellen zij jou toch wat zijn lengte en gewicht is, en meestal heeft hij dan toch zijn kleren al uit?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje vr 7 dec 2012 - 10:22

Didi; hhaha dat is idd een beer. R is bijna 3 jaar en weegt ook 13 kilo. Oke inmiddels 13.5

maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat mensen er continue opmerkingen over maken, je kunt er zelf ook niets aan doen natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Didi vr 7 dec 2012 - 10:23

Susan schreef:
Didi schreef:Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.

Huh, maar op het consultatiebureau vertellen zij jou toch wat zijn lengte en gewicht is, en meestal heeft hij dan toch zijn kleren al uit?

Ja klopt, maar als ik dan bij de arts of verpleegkundige kom heeft die zijn gewicht en lengte al in de computer gezien voordat ze hem gezien heeft.En dan begint ze er al over en dan moet ik zijn badjasje nog uittrekken. Hij wordt van te voren door iemand anders gemeten en gewogen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Parel vr 7 dec 2012 - 10:40

Dat is idd bijna 10 cm langer dan onze dochter, en 3 kilo zwaarder Laughing Didi, maar dat zegt echt niks, net als bij volwassenen, cijfers zeggen niks, vaak past een gewicht prima bij een bepaald postuur.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: