Babies en gewicht...wat vind jij?
+18
Aimee
Alex
_Lana_
PapillonRose
pippeloentje
Clapperdie
bolus26
Flip Fluitketel
Sanne
Tania
Bruintje Beer
SarahKey
shadow
Happydobby
Minx
Susan
Linda
Flower_L
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Babies en gewicht...wat vind jij?
Ja dat heb ik ook Aimee! Dat ik zelf 2 kindjes zo liet groeien. Want ze groeiden in het begin heeel hard!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn oudste dochter was een bolle baby en toen vond ik dat het mooiste. De jongste is slank en nu vind ik dat het mooiste. Mijn smaak past zich dus aan aan mijn kinderen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Maar merken jullie dat niet in omgeving...vooral oudere generatie....?
Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord.
'Och, zit niet veel spek aan'
' je hebt weinig om in te knijpen mannetje'
Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord.
'Och, zit niet veel spek aan'
' je hebt weinig om in te knijpen mannetje'
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb een fantastisch iel ding op de wereld gezet!
Ik vond het wel lekker dat ze wat spek kreeg. Nog niet eens dat ze wat dikker werd, maar meer zodat ze wat reserves had zodat ze niet gelijk heel erg mager is als ze wat afvalt door ziekte of slecht eten. Nu is het een lange dunne, maar het staat haar prima.
Ik geef trouwens al haar `hele leven` gepureerd eten (en dan soms nog wat rapley), maar al van baby af aan slaat ze het weg of wordt ze hysterisch als ze genoeg heeft
Ik vond het wel lekker dat ze wat spek kreeg. Nog niet eens dat ze wat dikker werd, maar meer zodat ze wat reserves had zodat ze niet gelijk heel erg mager is als ze wat afvalt door ziekte of slecht eten. Nu is het een lange dunne, maar het staat haar prima.
Ik geef trouwens al haar `hele leven` gepureerd eten (en dan soms nog wat rapley), maar al van baby af aan slaat ze het weg of wordt ze hysterisch als ze genoeg heeft
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.
Hij is bijna 13 maanden, is 86 cm en weegt 12,8 kilo. Vandaag heeft ie zijn eerste schoentjes gekregen, maat 23. Ik zei nog die zijn veel te groot maar ze passen m perfect.
Ik vind het soms wel vervelend als mensen me ongevraagd commentaar gaan geven. Vragen wat ik hem te eten geef, en hoe het komt dat hij zo lang is enzo. Beetje stom.
Hij is bijna 13 maanden, is 86 cm en weegt 12,8 kilo. Vandaag heeft ie zijn eerste schoentjes gekregen, maat 23. Ik zei nog die zijn veel te groot maar ze passen m perfect.
Ik vind het soms wel vervelend als mensen me ongevraagd commentaar gaan geven. Vragen wat ik hem te eten geef, en hoe het komt dat hij zo lang is enzo. Beetje stom.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Didi schreef:Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.
Huh, maar op het consultatiebureau vertellen zij jou toch wat zijn lengte en gewicht is, en meestal heeft hij dan toch zijn kleren al uit?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Didi; hhaha dat is idd een beer. R is bijna 3 jaar en weegt ook 13 kilo. Oke inmiddels 13.5
maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat mensen er continue opmerkingen over maken, je kunt er zelf ook niets aan doen natuurlijk.
maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat mensen er continue opmerkingen over maken, je kunt er zelf ook niets aan doen natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Didi schreef:Ik heb echt een beer volgens mij. Op het consultatiebureau kijken ze me altijd met grote ogen aan als ze zijn gewicht en lengte horen, totdat hij zijn kleren uit heeft. Hij is idd lang en een beetje breed maar helemaal niet dik.
Huh, maar op het consultatiebureau vertellen zij jou toch wat zijn lengte en gewicht is, en meestal heeft hij dan toch zijn kleren al uit?
Ja klopt, maar als ik dan bij de arts of verpleegkundige kom heeft die zijn gewicht en lengte al in de computer gezien voordat ze hem gezien heeft.En dan begint ze er al over en dan moet ik zijn badjasje nog uittrekken. Hij wordt van te voren door iemand anders gemeten en gewogen.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Dat is idd bijna 10 cm langer dan onze dochter, en 3 kilo zwaarder Didi, maar dat zegt echt niks, net als bij volwassenen, cijfers zeggen niks, vaak past een gewicht prima bij een bepaald postuur.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Lets hear it for the babies
» Mijn babies lopen door de kamer...
» \Waarom schrijf je 'ladies' maar niet 'babies'
» Gewicht
» Lets hear it for the babies